• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tommy Knarvik flørter med Brann

Started by Stoffi, October 06, 2007, 14:19:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

http://fotball.bt.no/eliteserien/article91580.ece

Quote



Personlig vil ikke jeg ha sutreknarvik tilbake. Han er altfor dårlig for Brann, og midtbanen vår er allerede den beste i Norge, Knarvik ligger mange hakk under.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Bombefar

Knarvik er alt for dårlig for Brann. Dessuten trenger vi ikke sutringen hans igjen

Markmus

Tja, kan vel være brukendes på Brann 2 :D
Ka du ve?

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

dudo

Enig jeg, men vi vet begge at denne tråden etter all sannsynlighet vil bli stengt. ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Stoffi

Quote from: "dudo"Enig jeg, men vi vet begge at denne tråden etter all sannsynlighet vil bli stengt. ;-)



Sannsynligvis, men jeg er sterkt uenig i den politikken. :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

AtroZ

Knarvik har brukt en hver anledning til å sutre om brann og fortelle hvor gale alt var. Han er IKKE velkommen tilbake!
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Texas

Nå skal vi ikke ta alt avisene sier som god fisk, men mest sannsynlig så har til og med Knarvik forstått at "slaget" er tapt. Han prøvde sitt beste for å vise Norges befolkning at Mjelde var en udugelig trener, og at han selv var mer en god nok for brann. Nå vinner Mjelde seriegull med brann, mens knarvik selv blir å finne i første divisjon neste sesong. Knarvik var en habil brannspiller for et par sesonger siden, men som andre nevner, så ble det for mye sutring da Mjelde valgte andre spillere fremfor ham. Per dags dato er Knarvik ikke god nok for brann.

tormi

Det er alltid kjekt at spillere vil til Brann - uansett. Men personlig ser jeg ikke hva Knarvik kan bidra med i den røde trøyen nå for tiden.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Xminator


Odd

Litt av en timing dette kommer på - når det er sikkert at Sandefjord rykker ned. Dersom Sandefjord hadde ligget i topp 5, tviler jeg på at han hadde innstilt seg på samme måte.

Men.. folk kan alltids forandre seg, og for alt vi vet kan fyren skjerpet seg. Men den Knarvik jeg husker, var en egosentrisk drittsekk med null respekt for verken laget som et kollektiv eller for treneren, og som kjørte rundt i rådyre biler (han bodde 30 m nedi gaten fra der jeg bor).

olebrann3

Håper eg aldri får se den gutten i vår drakt igjen

BL

Han savner vel sine pedagogiske samtaler med Anders Pamer når ting gikk litt imot.
Hansa-
Felt Z

jako

Tommy Knarvik ligger 32 plass på VG-børsen. Foran bla Solli og Bjørkøy. Om han er god nok for Brann er jeg usikker på. Men når Andresen forsvinner etter sesongen må vi kanskje ha inn en ny sentral midtbanespiller. Og hvis Knarvik er innstilt på å sitte på benken en del kamper så stiller ikke jeg meg negativ til det.

Hvis Mjelde vil ha ham tilbake så stoler jeg på at det er en riktig vurdering av vår trener.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

28966mustang

Suger big time, skal ikke tilbake til Brann. Han har spilt Sandefjord ned i Adecco, og der hører han hjemme.
Hvil i fred- 1963!

Lurkin

Knarvik er en ganske sympatisk person, men har klaget alt for mye med BA-vennene sine. Tror ikke at Mjelde eller Bergen vil ha han tilbake. Selv med Andresen ute så har vi Hassan, Bakke og TJ.
Berømte Brann fra Bergen

RC

Haugen skal i så fall tilbake før den mannen der!

AG

Nå er det fred i stua, da innviterer man ikke en Knarvik til å sitte på tribunen.  Beklager, men laget er for godt for denne herren nå.



AG
G

Kararay

Idag kom grunnen til at han flørtet med Brann. (noe vi alle visste fra før) Han vil ikkje bli med ned i adeccoligaen med sandefjord. En kaptein som forlater sin skute pga et nedrykk. Har han ikkje troen på laget? De satser jo over evne for å komme opp igjen og lønnen hans er jo den samme så vidt jeg vet. Er da heller bedre når du er kaptein å bli med ned og prøve å komme opp igjen og mislyktes en å ALDRI ha prøvd?


http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=173678
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

monzilla


monzilla

Fant forresten denne:
http://www.fxt.no/tippeligaen/sandefjord/article1375185.ece

QuoteNå må vi mer enn noen gang være lojale mot klubben. Selv om vi rykker ned er det mye spennende på gang i Sandefjord, med ny stadion og gode fasiliteter


Smalt fra rett kjeft

Belfort


rødesk

La sutrekoppen bli med Sandefjord ned.. Aldri at vi trenger den karen der :)
oen må gå...!

gull te BRANN

Vi kan aldri få for mangen gode mittbane spelara.

BL

Quote from: "gull te BRANN"Vi kan aldri få for mangen gode mittbane spelara.


Kan få for mange dårlige....
Hansa-
Felt Z

Go Up