• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2008

Started by Lurkin, October 05, 2007, 19:01:28 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

evis

Quote from: "ellie"
Quote from: "evis"Er det noen her som vet om det er lov å bytte plasser med andre som har partourkort?

mener du permanent eller bare i et enkelt tilfelle?:) Burde være lov å bytte i enkelt tilfeller iallefall:)


Jeg tenkte permanent. Jeg og datteren min har fått i hvert vårt felt. Felt B og Felt D

nummer9

Quote from: "Baunebob"Nå som dette Brannkortet er lansert. Vil det ikke være veldig lett for folk å gå 2 voksne på en BT billett f.eks? Eller at voksne kjøper barnebillett?

Blir vel vanskelig å vite hvilken billett som ligger på kortet?

Kan fort bli uheldig.


Har gått med "barnebilett" et par ganger på BT. Har til gode å faktisk bli stoppet, eller opplevd at vaktene i det hele tatt ser på billetten for å sjekke.

BrannSupporter

Har til gode og oppleve at noen vakter overhodet ser på billetten min noe sted. Var f eks en gang jeg hadde gratis-billett i Cola-svingen på Ullevaal, men gikk inn i VG-svingen.

SLV-Gabby

Quote from: "tr0Ndemann"
Quote from: "SLV-Gabby"Er Glen på dette forumet?=)
Syns det var en skikkelig koselig natt der vi koste oss alle, spessielt da glen vekket to hus.. :)
Jeg fikk C, rad9, plass 25.. er vel veldig gode plasser?


Glenn finner du nok ikke her. Dra til Hetlevik på Askøy, der finner du han nok en eller annen plass.
Satt oppå soveposen min og sølte cider når jeg prøvde å få sove.

Var kjempekjekt.


Han var det hvertfall liv i :)
Godt å høre jeg fikk gode plasser, gleder meg enormt til seriestart nå!

Nixon

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6237&brann=7470e8b473da51b29f50677f51a3e007

For deg som ikke har partoutkort og som ikke gidder å stå i kø for å kjøpe billetter!
Rød makt på Hansa

Andrés

Har enda ikkje fått partoutkortet mitt for 2008 (førstegangs). Noen ide om når dette dukker opp eller ka?
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

SLV-Gabby

Fikk det for flere uker siden, jeg. Ta kontakt med bataljonen!

Brannfrelst

Har ikke fulgt så godt med på dette partoutkort opplegget i år.
Men regner med det er fjorårets kort som brukes i år også?
2.10.07-Gullet kom hem!

2rB

Quote from: "Brannfrelst"Har ikke fulgt så godt med på dette partoutkort opplegget i år.
Men regner med det er fjorårets kort som brukes i år også?

Om eg husker rett, så bruker du samme kort dersom du ikkje har bytta plass.

Tifo-gruppen

Om du ikke har fått partoutkortet ditt så ta kontakt med Brann.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

aukland

Hva skjer med medlemskortene vi skulle få sammen med partoutkortet vi lå i kø for? Bataljonenkortet for 2008 altså. Jeg har i alle fall ikke fått mitt medlemskort ennå, andre som deler samme skjebne?


Gud

Har ei heller sett snurten av noe medlemskort!

Stian

Grunnen til at de som kjøpte partoutkort på løssalget ikke har fått medlemskort enda er at Brann brukte veldig lang tid på å sende denne listen til oss, slik at vi kunne registrere de i vår medlemsdatabase. Alle skal nå være registrert og de siste kortene ble sendt til trykkeriet på mandag. Regner med folk får de i posten i morgen, lørdag eller mandag.

Tifo-gruppen

Trykkeriet har gått tomt for medlemskort så siste utsendelse av kort blir noe forsinket. Kommer tilbake med mer når jeg vet når de blir sendt ut. Beklager dette.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Go Up