• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2008

Started by Lurkin, October 05, 2007, 19:01:28 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

telge

er litt sliten nå, etter to netter utenfor stadion...
men det var jo hyggelig, da:)
litt overrasket over at det var såpass lite folk,kunne jo ha kommet opp i morges og fått kort, men vi fikk ihvertfall velge litt hvor vi skulle få plass, det var greit siden vi var tre stykker som skulle ha ved siden av hverandre...

Seriemesteren

Endelig...

Hvor fikk dere? Vi fikk ikke noen valgmuligheter.

telge

vi fikk på felt d, mener å huske at det var på rad 6 og plass noen-å-tredve...
hvilket nummer i køen var dere da?

Seriemesteren

Vi var teltboerne foran dere;-) Altså de første.

Damen bak disken sa vel vi fikk felt b, rad 8, plass rundt 30, og det er vel nokså gode plasser.

telge

Ã¥ja, det var dere ja:)
er jo veldig gode plasser, det....midt i ropegjengen...hehe

stian sv

var å kjøpte partoutkort isted.. virket ikke som om det var 150 personer der.. noen som vet om det er utsolgt?

Lurkin

Faens unger som smeller opp nystemten i sekepipe hele jævla tiden.

Uansett, jeg fikk faktisk plass akkurat der jeg ville. Felt C, rad 11, plass 14. Perfekt, midt blant kompiser. Ellers var det kaldt, en vind fra helvete og uventende mange folk under 18 der. BA var såpass frekk at de intervjuet meg uten at jeg havnet i avisen. Nedsig.
Berømte Brann fra Bergen

Seriemesteren

Er jo kongeplass det. Hvilket kønummer hadde du?

Mens jeg først skriver noe her: Er plass 30 på felt b nærmest felt c eller felt a? Og hvor mange plasser er det på hvert felt?

Chris*

Plass 30 blir rett ved felt C. Du har nok plass på et av de ytterste setene på felt B mot felt C.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

aukland

Ble partoutkort på meg og, og faen så glad jeg er :) Meg og en kompis fikk midt på felt B, rad 9.

Stod som nr 24 og 25 i køen synes jeg huske.

Lurkin

Quote from: "Seriemesteren"Er jo kongeplass det. Hvilket kønummer hadde du?


18.. Jeg var han som tok vinden først..
Berømte Brann fra Bergen

Brannfrelst

Quote from: "telge"Ã¥ja, det var dere ja:)
er jo veldig gode plasser, det....midt i ropegjengen...hehe


Midt i ropegjengen faktisk.
Ja virker som det var særs mange under 18 som fikk kjøpe idag.
"Eldre" mennesker gidder vel ikke ligge i telt natt til 2.mars i vind og sludd.
2.10.07-Gullet kom hem!

Tifo

Sistemann i køen fikk faktisk det siste partoutkortet, så nå er alle solgt. Vi kom litt seint i gang fordi vi hadde litt problemer med datasystemene til Brann, men ca kvart over startet salget. Felt B, C og D er nå alle fyllt opp med partoutkort.

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

brann:)

ropegjengen, nÃ¥ har eg hørt det og. Alle som kjøpte i dag kommer i den sÃ¥kallte ropegjengen og alle bør vere med! DÃ¥ke kjøpte nettopp i "ropegjengen" og om dÃ¥ke ikkje vil rope med er det bare til Ã¥ gje den til ein som fortjener den:P Men reiner med dÃ¥ke er med Ã¥ tar i og lager et h*******  liv iÃ¥r. Dette blir konge.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Lurkin

Jeg forventer SYNGING og ingen jævla klapping i sangene. Slutt med klappingen! Greit at vi er det eneste folkeslaget som klapper for oss selv etter en sang, men ikke midt i! Spre ordet.
Berømte Brann fra Bergen

tr0Ndemann

Var en koselig natt dette her, selv om jeg ikke fikk sove ett sekund fordi jeg hadde et pokerbord rett ved siden av meg... Var heldig og fikk ved siden av en kamerat, men vi er på rad 2 felt C så ikke helt perfekte plasser. MEN jeg klager selvfølgelig ikke, dette skal bli kanongøy!

Quote from: "telge"er litt sliten nå, etter to netter utenfor stadion...
men det var jo hyggelig, da:)
litt overrasket over at det var såpass lite folk,kunne jo ha kommet opp i morges og fått kort, men vi fikk ihvertfall velge litt hvor vi skulle få plass, det var greit siden vi var tre stykker som skulle ha ved siden av hverandre...


Goddaisen Telge.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

telge

dere må ikke tro at jeg skrev ropegjengen med negativt fortegn...hehe
bare litt sliten og preget etter disse to nettene, og det var liksom det beste ordet jeg kom på:)

Hei Trondemann...:)

SLV-Gabby

Er Glen på dette forumet?=)
Syns det var en skikkelig koselig natt der vi koste oss alle, spessielt da glen vekket to hus.. :)
Jeg fikk C, rad9, plass 25.. er vel veldig gode plasser?

Kjetil..

Jeg tok sjangsen og kom opp klokken 0800 og fikk meg da plass nummer 67 i køen. Ble Felt C rad 3 på meg, rett foran kompiser så er fornøyd :)
a visst faen gjør vi det, som i 2007 !

Brann_ruler86

Quote from: "SLV-Gabby"Er Glen på dette forumet?=)
Syns det var en skikkelig koselig natt der vi koste oss alle, spessielt da glen vekket to hus.. :)
Jeg fikk C, rad9, plass 25.. er vel veldig gode plasser?


Det er gode plasser ja. Jeg står på raden bak og 2 seter bortenfor og utsikten er det ingenting å si på. Men man er ikke garantert å være tørr når det regner, spesielt hvis det blåser litt, men hvem bryr seg om det?? ;)
GÃ¥ ta banen!

Njaastad

Jeg fikk tildelt plass på felt D i starten av Januar. Har vært medlem i Bataljonen ganske så lenge, og mener å huske at Bataljonen tildelte de "beste" plassene til de eldste medlemmene. Rett meg om jeg tar feil, men hvorfor er det da mange som sto utenfor Stadion i går som har fått plasser i midten av Bataljonen på felt B/C ?

Tifo-gruppen

GRunnen til at noen har fått plasser på felt B og c denne ganger er at nå er alle reserasjoner slettet. Det vil si at de plassene som folk ikke fornyet fra ifjor, ble frigjort. Dette har desverre ikke vært mulig å få gjort på et tidligere tidspunkt.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

smaalanda

Quote from: "Brann_ruler86"
Quote from: "SLV-Gabby"Er Glen på dette forumet?=)
Syns det var en skikkelig koselig natt der vi koste oss alle, spessielt da glen vekket to hus.. :)
Jeg fikk C, rad9, plass 25.. er vel veldig gode plasser?


Det er gode plasser ja. Jeg står på raden bak og 2 seter bortenfor og utsikten er det ingenting å si på. Men man er ikke garantert å være tørr når det regner, spesielt hvis det blåser litt, men hvem bryr seg om det?? ;)


Har felt C rad 10 plass 30 og er veldig fornøyd. Har et par 50 år gamle kjerringen bak meg som kunne vært fjernet, og verdens største anti-mjelde på raden forann men ellers er alt perfekt!
KMO!!!

Lurkin

Be han holde kjeft da. Every man for himself på Staddaen.

NÃ¥r kommer kortene i posten? August?
Berømte Brann fra Bergen

Njaastad

Er hele Hansa fylt av partoutkort nå? Eller vil det også bli billettsalg for hver enkelt kamp?

Klaus_Brann

Quote from: "Njaastad"Er hele Hansa fylt av partoutkort nå? Eller vil det også bli billettsalg for hver enkelt kamp?


Så vidt jeg har fått meg er det fortsatt noen steder det kommer til å være billettsalg på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tr0Ndemann

Quote from: "SLV-Gabby"Er Glen på dette forumet?=)
Syns det var en skikkelig koselig natt der vi koste oss alle, spessielt da glen vekket to hus.. :)
Jeg fikk C, rad9, plass 25.. er vel veldig gode plasser?


Glenn finner du nok ikke her. Dra til Hetlevik på Askøy, der finner du han nok en eller annen plass.
Satt oppå soveposen min og sølte cider når jeg prøvde å få sove.

Var kjempekjekt.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Lurkin

Cider faktisk. Manndig.

Ros og kos til BBB for kakao og besøk forresten, det hjalp.
Berømte Brann fra Bergen

tr0Ndemann

Besøk?

Forresten hørte jeg rykter om en drita full "BT- Journalist" som hadde tatt noen merkverdige bilder for så å ha kjørt etterpå? Var det jeg fikk høre. Dette før jeg kom.

All ros til han naboen som kom og serverte kaffe til oss klokken 04.00 om natten. DET var service.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Seriemesteren

Det kom en full kar med kamera og sigg i kjeften, ja. Han var ikke journalist, men sa han solgte bilder av køen til bt. Hørte også at han kjørte like etter. Da lå jeg vel i teltet.

ellie

Når kom han da?, skulle vært artig å få med seg det;) Var noen koselige timer utenfor stadion, det var virkelig verdt det;) Skulle gjerne vært der hele natten. Håper vi ses igjen mot fredrikstad folkens!;)

noen som vet når de sender partourkortene ut, og om vi får de samtidig som medlemskortene?:)
rann for alltid<3

telge

han var der to ganger, først tok han endel bilder, men det så ikke ut som om han fikk bilde av det han skulle ha, tror det ble mest mager og føtter, uten at jeg egentlig vet helt..når han gikk første gangen, gikk han rett og slett som en full sjømann..så ikke om han gikk inn i en bil da.
men andre gangen han kom, spurte han etter navnene våre, og da kjørte han etterpå...merkelig, for det var ikke så mange timer etterpå...menmen...ble ihvertfall bilder i BT, så han var vel ikke så full i drit allikevel, hvis bildene kom fra han....


Bossmann

Ja man kan selge kamper til Brann enkeltvis. Du skal bare passe på å gi beskjed til Brann innen for en gitt frist. Om du ikke gjør det tilfaller selvsagt billetten til eier av kortet.

ellie

Quote from: "Njaastad"

Tror da det;) Haddevært litt rart om en hadde fått nyplass og nytt partoutkort;)

Har alle fått Partoutkortene sine i dag?:)
rann for alltid<3

ellie

men når man skal avbestille er det bare å sende e-post til branns bilettansvarlige?:)
rann for alltid<3

Njaastad

Jeg fikk partoutkortet mitt i dag, men er medlemskortet i Bataljonen i partoutkortet? Fro jeg har ikke fått noe eget medlemskort.

Tifo-gruppen

Medlemskortene blir sendt ut senere. Vi holder på å registrere alle partoutkortene i databasen nå, men det er store arbeidsmengder og det tar tid. Jeg sendte en haug til trykking igår og jeg håper å ha alle ute til seriestart.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

ellie

hvordan er det med datoene for tilbakemelding om at en ikke kan komme på en enkelt kamp? hvor lenge før må man ha gitt en tilbakemelding generelt?:)
rann for alltid<3

Tore Larsen

Quote from: "ellie"hvordan er det med datoene for tilbakemelding om at en ikke kan komme på en enkelt kamp? hvor lenge før må man ha gitt en tilbakemelding generelt?:)


Alt står her: http://www.brann.no/index.php?mapping=249
Mvh

Tore

thesevs

Quote from: "ellie"hvordan er det med datoene for tilbakemelding om at en ikke kan komme på en enkelt kamp? hvor lenge før må man ha gitt en tilbakemelding generelt?:)



Fra brann.no

Dersom du ikke kan benytte deg av den faste plassen din kan du tilby denne til Brann og klubben vil kunne omsette denne for deg. Du vil da få igjen halvparten av løssalgsprisen som du har betalt. (Eks: Partoutkortpris delt på 13 delt på 2). Beløp til gode vil bli utbetalt i form av gavekort i Brannbutikkene!
Skjema kommer her!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

ellie

Quote from: "thesevs"
Quote from: "ellie"hvordan er det med datoene for tilbakemelding om at en ikke kan komme på en enkelt kamp? hvor lenge før må man ha gitt en tilbakemelding generelt?:)



Fra brann.no

Dersom du ikke kan benytte deg av den faste plassen din kan du tilby denne til Brann og klubben vil kunne omsette denne for deg. Du vil da få igjen halvparten av løssalgsprisen som du har betalt. (Eks: Partoutkortpris delt på 13 delt på 2). Beløp til gode vil bli utbetalt i form av gavekort i Brannbutikkene!
Skjema kommer her!


okei. tusen takk!
rann for alltid<3

evis

Er det noen her som vet om det er lov å bytte plasser med andre som har partourkort?

ellie

Quote from: "evis"Er det noen her som vet om det er lov å bytte plasser med andre som har partourkort?

mener du permanent eller bare i et enkelt tilfelle?:) Burde være lov å bytte i enkelt tilfeller iallefall:)
rann for alltid<3

Kai-Olai

Quote from: "Tifo-gruppen"Medlemskortene blir sendt ut senere. Vi holder på å registrere alle partoutkortene i databasen nå, men det er store arbeidsmengder og det tar tid. Jeg sendte en haug til trykking igår og jeg håper å ha alle ute til seriestart.

Mvh Morten


Håper å ha alle ute til seriestart?? Hva skjer med dem som evt ikke har fått kortet til seriestart da?
Dere får gi beskjed om dere trenger noe hjelp da, så skal jeg se hva jeg får til.. =)
Kontaktinfo finner dere om dere trenger.. ;)

telge

Quote from: "Kai-Olai"
Quote from: "Tifo-gruppen"Medlemskortene blir sendt ut senere. Vi holder på å registrere alle partoutkortene i databasen nå, men det er store arbeidsmengder og det tar tid. Jeg sendte en haug til trykking igår og jeg håper å ha alle ute til seriestart.

Mvh Morten


Håper å ha alle ute til seriestart?? Hva skjer med dem som evt ikke har fått kortet til seriestart da?
Dere får gi beskjed om dere trenger noe hjelp da, så skal jeg se hva jeg får til.. =)
Kontaktinfo finner dere om dere trenger.. ;)


det er bataljonens medlemskort det er snakk om, ikke partoutkort...

Baunebob

Nå som dette Brannkortet er lansert. Vil det ikke være veldig lett for folk å gå 2 voksne på en BT billett f.eks? Eller at voksne kjøper barnebillett?

Blir vel vanskelig å vite hvilken billett som ligger på kortet?

Kan fort bli uheldig.

dudo

Quote from: "ellie"hvordan er det med datoene for tilbakemelding om at en ikke kan komme på en enkelt kamp? hvor lenge før må man ha gitt en tilbakemelding generelt?:)


http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=8409

Sånn, nå slipper du å begynne å planlegge å ikke bruke kortet ditt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BrannSupporter

Synes det var litt i seneste laget av Brann og først nå fortelle at man ikke får penger tilbake for billetter man selger til Brann, men gavekort i Brannbutikken i stedet.
Med hensyn til mitt bosted, så vil nok jeg komme meg på langt fra 13 kamper.

dudo

Om du kan selge til noen du stoler på er uansett billettene veldig lett omsettelige. Bare å gi en lyd til meg, jeg har flere kompiser som er mer enn misunnelige på partoutkortet mitt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up