• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2008

Started by Lurkin, October 05, 2007, 19:01:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo

Mer info kommer på bataljonen.no i løpet av dagen eller morgendagen.

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

Stoffi

Quote from: "bbbmartin"Snakker om å ta ting ut av kontekst.

Hvis man ser på svaret isolert sett, så later jo dette til å være nokså uprofesjonelt ja. Leser du bak linjene, og bak det som er redigert vekk i de inleggene det svares på fra min side vil du se at det blant annet ble hevdet at Bataljonen ga vekk partoukort til venner og bekjente, og generelt gjorde alt de kunne for å mele sin egen kake. Totalt urimelige påstander med andre ord.

Avslutningsvis ønskes folk velkommen til årsmøte i Bataljonen. Regner med noen kritiske røster som deg feks Stoffi benytter anledningen til å stille opp å fremsetter din kritikk der også..

Forøvrig har det sneket seg inn et 9 tall i telefonnummeret mitt, som ikke skal være der.



Jeg har absolutt vurdert å stille på årsmøtet ja. Når er det? Jeg finner ikke brevet.

Kritikken min mot deg var ikke en kritikk av hvordan dere håndterte partoutkortene, det var en kritikk av DEG/bataljonen pga ditt useriøse svar. At du blir irritert av en million spørsmål og klager, er helt forståelig. Men likevel skal du ikke svare slik, slik som også andre påpeker. Det gir et useriøst preg på bataljonen, og bidrar til å skape avstand mellom bataljonen og dens medlemmer/potensielle medlemmer.
Håper du forstår dette.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

telge

er tirsdag 4.3 kl 19...det står på forsiden til bataljonen, under "neste kamp":)

Tifo

.:Tifo-gruppen:.

Stoffi

Så hvor mange partoutkort er vi totalt oppe i nå på de tre bataljonsfeltene?

At vi utvider med 50% høres uansett strålende ut.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

150 partoutkort og bare ett til hver. Det er jo oversiktelig og greit.
Så det er bare å begynne å telle når man stiller seg i kø!:)
Rød makt på Hansa

tr0Ndemann

Blir vel vanskelig å få ved siden av en kompis kan jeg tenke meg. Pleier folk å flytte på seg på feltene?
What a waste of council tax, we paid for your hats!

BBB-Tony

Quote from: "tr0Ndemann"Blir vel vanskelig å få ved siden av en kompis kan jeg tenke meg. Pleier folk å flytte på seg på feltene?


Skulle tro at om folk er missfornøyd med plassene sine, så forhører de seg sikkert om det er mulig og skifte plasser innad på feltet, men jeg vet ikke om noen som har gjort det...
Det er sikkert mulig og få 2 plasser ved siden av hverandre enkelte plasser, men mangen plasser ville jeg ikke håpet på!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Seriemesteren

Hvis man for eksempel har tenkt å ligge i kø fra lørdags kveld, hvordan blir mulighetene for toalett? Hvis man ligger flere i kø, kan en av "oss" gå ut av køen en halvtime for å kjøpe mat, for så å komme tilbake til samme plass i køen?

Gubrask

Quote from: "Seriemesteren"Hvis man for eksempel har tenkt å ligge i kø fra lørdags kveld, hvordan blir mulighetene for toalett? Hvis man ligger flere i kø, kan en av "oss" gå ut av køen en halvtime for å kjøpe mat, for så å komme tilbake til samme plass i køen?

Hehe, må innrømme at jeg gleder meg litt til å se køen på søndag når en selv har partoutkort. Vet det er dårlig gjort, men er jo litt komsik fordi:)

Lurkin

Quote from: "Seriemesteren"Hvis man for eksempel har tenkt å ligge i kø fra lørdags kveld, hvordan blir mulighetene for toalett? Hvis man ligger flere i kø, kan en av "oss" gå ut av køen en halvtime for å kjøpe mat, for så å komme tilbake til samme plass i køen?


Det tar vi i køen på lørdag. Håper det regner som et helvete, gjerne orkan, sludd og oversvømmelser også.
Berømte Brann fra Bergen

BBB-Tony

Quote from: "Lurkin"
Quote from: "Seriemesteren"Hvis man for eksempel har tenkt å ligge i kø fra lørdags kveld, hvordan blir mulighetene for toalett? Hvis man ligger flere i kø, kan en av "oss" gå ut av køen en halvtime for å kjøpe mat, for så å komme tilbake til samme plass i køen?


Det tar vi i køen på lørdag. Håper det regner som et helvete, gjerne orkan, sludd og oversvømmelser også.


Må nå virkelig gå an å gå på do eller lignende visst dere er flere som sitter sammen... Lykke til! :P
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tr0Ndemann

Blir en hard natt; men jeg håper det vil være verdt det! :)
What a waste of council tax, we paid for your hats!

BBB-Tony

Quote from: "tr0Ndemann"Blir en hard natt; men jeg håper det vil være verdt det! :)


Vil tro det definitivt blir verdt det... Kjempe greier med sesongkort! Slipper all køståing, grining og alt som følger med det der!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

telge

EN hard natt?:)

BBB-Tony

Quote from: "telge"EN hard natt?:)


Noen som har tenkt å gjøre uteligger av seg flere enn en natt? :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

telge

blir vel sikkert to? eller er det ingen andre som har tenkt det?[/quote]

BBB-Tony

Quote from: "telge"blir vel sikkert to? eller er det ingen andre som har tenkt det?
[/quote]

sikkert de som gjør det også...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tr0Ndemann

Vi er en liten gjeng som stiller lørdagskveld i allefall. Blir spennende å se hvordan dette køsystemet skal fungere. Lite vits i å bare legge seg der hvis det kan komme femti personer klokken fem på tolv og bare buse rett inn.

Edit: Tonynord: Selvfølgelig er det verdt det, OM man får partoukort. Var det jeg tenkte på. :) Blir surt om man ikke får, men da har man vel bare seg selv å takke, eller uflaks.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

BBB-Tony

Quote from: "tr0Ndemann"Vi er en liten gjeng som stiller lørdagskveld i allefall. Blir spennende å se hvordan dette køsystemet skal fungere. Lite vits i å bare legge seg der hvis det kan komme femti personer klokken fem på tolv og bare buse rett inn.


Det blir nok god gammel tradisjonell køståing/ligging! Tror ikke det vil være noen som komme før andre i køen! Her er det førstemann til mølla som varslet!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tr0Ndemann

Får vi pølser? Husker jeg sto i kø i byn for å kjøpe World of Warcraft the Burning Crusade, da fikk vi gratis hamburgere i køen. Var hyggelig. (Ja, jeg er en geek.)

Satser på oppholdsvær i allefall!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

nummer9

Utifra værmeldingen på Tv2 i dag, var det varslet delvis overskyet og bare 1 plussgrad på lørdag. Tror jeg ville pakket meg godt inn i alle fall...

Lurkin

Noen har vært i militæret..

Håper BBB engasjerer seg litt her, hvertfall så køliggerene får tilgang til toalett og annet på Stadion. Gjerne gi en ansvar med å skrive navn på de som er i køen. Rett og slett bare fordi vi ikke vil ha 30 stk som kommer 1150 og skaper kaos, og ingen vet hvem som var der fra lørdag og ikke.

Jeg har ligget i kø til Ringenes Herre (ingen geek, svartebørs!), og det er mye dritt som kan skje på en lørdagskveld, haha.
Berømte Brann fra Bergen

Seriemesteren

Har dere noe mer info, BBB? "Køvakter"? Toalett? Setter dere opp partytelt så man ikke blir kliss våt?:P

Kai-Olai

Er dere en kompisgjeng som skal kjøpe sammen, så får dere jo partytelt til ett par hundre kroner på europris, vil jeg tro..

tr0Ndemann

Det blir vel mulig å ligge seg under tak, så man ikke blir HELT klissblaut.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

BBB-Tony

Vet dere om det er mangen som har tenkt å overnatte? Fikk ett spørsmål av en kompis ang saken i dag. Han og en kompis har tenkt å skaffe seg sesongkort.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tr0Ndemann

De som jeg vet er 4-5 stykker som skal overnatte. Er rimelig vanskelig å få fram noen tall inne på et debattforum. :)
What a waste of council tax, we paid for your hats!

SKBMiller

Til de som fikk sesongkort av BBB i år:

Har noen av dere fått medlemskort for 2008?

BrannSupporter

Quote from: "SKBMiller"Til de som fikk sesongkort av BBB i år:

Har noen av dere fått medlemskort for 2008?


Nei.

Tifo

Hvis det er noen som har fulgt med på medlemstallet på bataljonen.no, så har dere sett at det har økt mye de siste dagene. Det er partoutkortinnehaverne som blir lagt inn med medlemskap for 2008. Dette er en jobb som må gjøres manuelt og er derfor svært tidkrevende. Grunnen til at arbeidet med dette ikke har startet før er at Brann har brukt litt for lang tid på å sende over listene med partoutkort.


Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

Laksevåg

Korti på lørdag har folk tenkt og komme opp då?

telge

jeg og min bror skal opp på stadion i kveld...skal bli en kjempehelg...hehe

Seriemesteren

Blir dere ikke litt vel våte da?:P

telge

hehe...
ikke umulig det, men vi får ihvertfall partoutkort:)

Seriemesteren

Ja, det er jo det viktigste!

Sovepose og paraply med dere da?

tr0Ndemann

Noen som vet om det er samlet seg en del oppe ved Stadion? Jeg reiser inn om en time.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Tifo

Var oppe på stadion i 3-tiden og da var det samlet seg en liten gjeng der allerede. Så opptil flere telt og endel soveposer!

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

SLV-Gabby

Jeg skal ikke opp før om 4 timer.. kan det hende jeg ikke får partoukort da??

smaalanda

KMO!!!

smaalanda

Quote from: "smaalanda"Absolutt.


Sier jeg uten et snev av peiling.
KMO!!!

SLV-Gabby

Håper det.. jeg kommer til å klikke om det allerede er 200 stk der oppe...
Noen som har telt hvor mange det er?

tr0Ndemann

Vi satser på å komme oss under tak, der vi skal kose oss under soveposene våre. Hoho.

Håper for guds skyld vi ikke blir FOR våte.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

SLV-Gabby


Bossmann

Var der oppe for 3  timer siden. Ikke sjans i havet om man kommer for seint om 4 timer. Tipper man får om man går opp der kl 6-7 i morgen tidlig.

SLV-Gabby

Høres strålende ut! = )

tommyf

Griet nok att folk overnatter utenfor stadion for å få seg sesongkort..Respekt for att man gidder det.......men det er da vel ikke nødvendig å skrike og hyle så inn i h........!  Og til deg som satte igang nystemten klokken 08.00 søndagsmorning........ALDRI hør mer på ordtaket som sier att man skal synge med den stemmen man har

tippetuppen

litt må du tåle når du bor så nærmt stadda...
Bra du ikkje bor ved puben da :)
E det så nøye då

Tifo

Oppdatering fra billettlukene! Salget begynner om et par minutter og det er fremdeles mulighet til å få partoutkort dersom man stiller seg i kø nå.

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

fortune

Digg for de som har lagt ute i natt når det kommer en bakfull kar ned og kjøper billett rundt halv to...
First is first, second is nothing

Go Up