• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2008

Started by Lurkin, October 05, 2007, 19:01:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BBB-Tony

Quote from: "Tifo"Alle som har fått partoutkort skal ha mottatt mail. De har jeg selv sendt ut. Om det er sendt mail til alle de som ikke har fått partoutkort vet jeg ikke.

Mvh
Stian


Ok. Men hva var "minstekravet" for å få sesongkort i denne omgangen? Hva gikk dere etter?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Tifo

Som alle burde ha fått med seg nå ble partoutkortene fordelt etter ansenitet. Alle som hadde meldt seg inn i Bataljonen til og med september 2007 fikk partoutkort.

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

dudo

Jeg på min side er overrasket over at ikke flere meldte seg inn før om de ikke hadde partoutkort. Det kan da ikke ha kommet som noen bombe at supporterklubben kunne komme til å få noen ekstra partoutkort? Noe som helt sikkert kommer til å gjelde når nyetribunen åpner òg, det er fortsatt et felt igjen på nedre...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Luke Skywalker

Jeg synest dette er det mest latterlige opplegget noensinne! Måten hele systemet fungerer på er over en lav sko. Dere holder ikke datoer, systemet er rotete og uinformativt, og dere sier dere skal informere på mail, jeg har ikke mottat en eneste mail, bortsett fra en ok i oktober. Greitt nok at det går på ansenitet, hvem som får kjøpe, det forstår jeg godt, og det er også rettferdig, selv om jeg tviler litt på at vi kan stole på det, tror nok mange "kompiser" og "familie medlemmer" har fått tilbud også. Dere har sagt selv i informasjons siden på bataljonen.no at alle blir besvart. Vi er 3 stykker som fortsatt venter. Så jeg regner med at vi snart får et svar fra dere. Dere skrev at det skulle komme i januar, men nå er det 3 februar.

Nei, det er tydelig at Branns økning av seriøsitet og profesjonalisme ikke blir fulgt opp av bataljonen.no.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Luke Skywalker

Quote from: "Tifo"Alle som har fått partoutkort skal ha mottatt mail. De har jeg selv sendt ut. Om det er sendt mail til alle de som ikke har fått partoutkort vet jeg ikke.

Mvh
Stian


Hentet fra deres egen info på forsiden:

Bataljonen har nå fordelt ca 2/3 av de tildelte partoukortene fra Brann på Bataljonsfeltet for 2008 sesongen. Har du søkt om partoukort bes du lese videre...
Alle som har søkt, vil bli tilskrevet på mail, uavhengig om de har fått tildelt partoukort eller ikke. Disse mailene sendes ut fortløpende, men grunnet stor mailmengde får vi ikke sendt alle samtidig.


Men det er jo ikke så godt å vite noe som helst med et slikt rote system.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

BBB-Tony

Quote from: "Luke Skywalker"
Quote from: "Tifo"Alle som har fått partoutkort skal ha mottatt mail. De har jeg selv sendt ut. Om det er sendt mail til alle de som ikke har fått partoutkort vet jeg ikke.

Mvh
Stian


Hentet fra deres egen info på forsiden:

Bataljonen har nå fordelt ca 2/3 av de tildelte partoukortene fra Brann på Bataljonsfeltet for 2008 sesongen. Har du søkt om partoukort bes du lese videre...
Alle som har søkt, vil bli tilskrevet på mail, uavhengig om de har fått tildelt partoukort eller ikke. Disse mailene sendes ut fortløpende, men grunnet stor mailmengde får vi ikke sendt alle samtidig.


Men det er jo ikke så godt å vite noe som helst med et slikt rote system.


Må si at dette systemet deres ikke er optimalt! Dere skriver i infoen at alle skal få mail fortløpende, men den bekjente av meg har ikke mottatt mail. Han ble medlem av Bataljonen 1.November 2007, så det var vell for sent siden grensen gikk på 31 September. Men en mail burde han vell fått uansett...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Tifo

Alle skal få en mail i løpet av dagen.

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

bbbmartin

Quote from: "Luke Skywalker"Jeg synest dette er det mest latterlige opplegget noensinne! Måten hele systemet fungerer på er over en lav sko. Dere holder ikke datoer, systemet er rotete og uinformativt, og dere sier dere skal informere på mail, jeg har ikke mottat en eneste mail, bortsett fra en ok i oktober. Greitt nok at det går på ansenitet, hvem som får kjøpe, det forstår jeg godt, og det er også rettferdig, selv om jeg tviler litt på at vi kan stole på det, tror nok mange "kompiser" og "familie medlemmer" har fått tilbud også. Dere har sagt selv i informasjons siden på bataljonen.no at alle blir besvart. Vi er 3 stykker som fortsatt venter. Så jeg regner med at vi snart får et svar fra dere. Dere skrev at det skulle komme i januar, men nå er det 3 februar.

Nei, det er tydelig at Branns økning av seriøsitet og profesjonalisme ikke blir fulgt opp av bataljonen.no.


Du er hjertelig velkommen til å være med å ta i et tak for å øke Bataljonens profesjonalitet om du er interessert.

Ring meg gjerne på 932984024, Vi har nok av ting å ta tak i!
martin@bataljonen.no

som privatperson

Shine

Edit;

Ser ut som jeg missforstod litt :)

Slett gjerne denne posten.
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Ole Brumm

Quote from: "Shine"



Siden du nå har endret din pga missforståelser, blir jo min helt meningsløs også.
Så slett gjerne denne også...
a takk, begge deler...

bbbmartin

Hvis du kan dokumentere at vi ikke har overholdt konkrete lovnader om noe som helst så hversågod.

Har tidligere påpekt at det hadde vært ønskelig med flere som stiller opp og er med å gjør en jobb. Når jeg gjorde det i mitt forrige innlegg var det imidlertid på grunn av det jeg opplever som urettferdig kritikk. Blant annet ble det hevdet at billetene til Bataljonen gikk hovedsaklig til familie og venner av oss i styret.

Vet ikke helt hvilket belegg de ulike kritikerene her inne har for den fritikken de fremfører, men er det som et punkt nummer en, pga at de ikke har tilkommet partoukort selv så er det i beste fall naivt å tro at man kan melde seg inn i Bataljonen i oktober og tilkomme partoukort på bakgrunn av ansenitet. Er det som et punkt nummer to på grunn av at de ikke har fått forkjøpsrett på Everton biletter, så er dette noe som vi tidligere har informert om utenfor vår kontroll. Er det som et punkt nummer tre rett og slett at man føler seg forbigått av Bataljonen er man jo hjertelig velkommen til og ta dette opp med oss.

En del av kritikken som fremkommer her er konstruktiv. Det aller meste er imidlertid i beste fall basert på påstander fremført mot bedre vitende og faller på sin egen urimelighet. Jeg skal ikke være noen skyldfordeler, men  saker har alltid mer enn en side. Foreslår for fremtiden at en del av debatantene her inne uten å nevne navn innhenter fullstendig saksdokumentasjon og informasjon før man slenger ut ubegrunnede påstander.

Selvsagt kunne partoukort saken vært håndtert hurtigere, men det er altså flere årsaker til at det ikke har vært gjort uten å utdype dette videre. Når det gjelder Everton kampen så visste man jo heller ikke om denne før 20 desember, sier jo seg selv at julen ikke er høytid for dugnadsarbeid i regi Bataljonen.
martin@bataljonen.no

som privatperson

Shine

Jeg leste dessverre litt for raskt gjennom de siste sidene, i etterpåklokskapen så jeg at jeg kanskje tok litt vel av. Derfor redigerte jeg det vekk.

Alle setter nok pris på arbeidet dere gjør, ingen tvil om det. På samme måte har dere helt sikkert stor forståelse for folks følelser som fort settes hardt i sving når det kommer til bergens stolthet.
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

bbbmartin

Selvsagt er det mye følelser i sving her, og misforstå meg rett, sier heller ikke at vi i Bataljonen er ufeilbarlig. Mye kunne nok vært gjort både andreledes og bedre. Men å uttale seg i etterpåklokskapens navn er alltid en utfordring.

Når det er sagt skal vi være den første til å ta til oss kritikk dersom den er berettiget, og innspill som kan være med å effektivisere driften av Bataljonen som organisasjon er selvsagt hjertelig velkommen. Udokumenterte påastander og usakligheter derimot bidrar imidlertid ikke til å bringe verden fremover..
martin@bataljonen.no

som privatperson

BBB-Tony

Quote from: "bbbmartin"Hvis du kan dokumentere at vi ikke har overholdt konkrete lovnader om noe som helst så hversågod.

Har tidligere påpekt at det hadde vært ønskelig med flere som stiller opp og er med å gjør en jobb. Når jeg gjorde det i mitt forrige innlegg var det imidlertid på grunn av det jeg opplever som urettferdig kritikk. Blant annet ble det hevdet at billetene til Bataljonen gikk hovedsaklig til familie og venner av oss i styret.

Vet ikke helt hvilket belegg de ulike kritikerene her inne har for den fritikken de fremfører, men er det som et punkt nummer en, pga at de ikke har tilkommet partoukort selv så er det i beste fall naivt å tro at man kan melde seg inn i Bataljonen i oktober og tilkomme partoukort på bakgrunn av ansenitet. Er det som et punkt nummer to på grunn av at de ikke har fått forkjøpsrett på Everton biletter, så er dette noe som vi tidligere har informert om utenfor vår kontroll. Er det som et punkt nummer tre rett og slett at man føler seg forbigått av Bataljonen er man jo hjertelig velkommen til og ta dette opp med oss.

En del av kritikken som fremkommer her er konstruktiv. Det aller meste er imidlertid i beste fall basert på påstander fremført mot bedre vitende og faller på sin egen urimelighet. Jeg skal ikke være noen skyldfordeler, men  saker har alltid mer enn en side. Foreslår for fremtiden at en del av debatantene her inne uten å nevne navn innhenter fullstendig saksdokumentasjon og informasjon før man slenger ut ubegrunnede påstander.

Selvsagt kunne partoukort saken vært håndtert hurtigere, men det er altså flere årsaker til at det ikke har vært gjort uten å utdype dette videre. Når det gjelder Everton kampen så visste man jo heller ikke om denne før 20 desember, sier jo seg selv at julen ikke er høytid for dugnadsarbeid i regi Bataljonen.


Kritikken som er rettet mot det at familie og bekjente skal ha fått tildelt partoutkort forran de som har vært med lenger i Bataljonen kan ikke sies å være rett i dette tilfellet. Det kan hvertfall ikke dokumenteres av de som har kommet med denne kritikken her inne tror jeg. Og jeg tror heller ikke de i Bataljonen driver skittent spill. De vet hva som står på spill og betydning for enkelte mennesker. Men samtidig så skjønner jeg at det lett kan bli ett motangrep fra de som ikke har fått tildelt partoutkort i denne omgang fordi jeg vet 100% sikkert at det har forekommet at bekjente av enkelte personer har fått goder som plass til borteturer i steden for de som egentlig burde fått plassen. Det skulle ikke være så vanskelig å dokumentere. Selv kan jeg ikke det, men jeg vet om flere som kan det... Grunnen til at dette har forekommet, men ikke med partoutkortene tror jeg er fordi det ikke får så store konsekvenser om en enkelt person får plass på en bortetur i steden for den som "egentlig" skulle hatt plassen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Quote from: "bbbmartin"Er det som et punkt nummer to på grunn av at de ikke har fått forkjøpsrett på Everton biletter, så er dette noe som vi tidligere har informert om utenfor vår kontroll.


Forsinkelsen var kanskje utenfor Bataljonen sin kontroll. Men dere må jo ha sett på et tidlig tidspunkt at dere ikke kom til å klare å rekke den fristen som Brann hadde satt på forkjøpsretten. Ble det gjort forsøk overfor Brann på å gjøre et unntak for partoutkortinnehavere fra Bataljonen som fikk giro etter fristen? Det var jo Brann som i hovedsak hadde skylden for forsinkelsen og de burde derfor vært velvillig innstilt.
Rød makt på Hansa

telge

Quote from: "bbbmartin"
Quote from: "Luke Skywalker"Jeg synest dette er det mest latterlige opplegget noensinne! Måten hele systemet fungerer på er over en lav sko. Dere holder ikke datoer, systemet er rotete og uinformativt, og dere sier dere skal informere på mail, jeg har ikke mottat en eneste mail, bortsett fra en ok i oktober. Greitt nok at det går på ansenitet, hvem som får kjøpe, det forstår jeg godt, og det er også rettferdig, selv om jeg tviler litt på at vi kan stole på det, tror nok mange "kompiser" og "familie medlemmer" har fått tilbud også. Dere har sagt selv i informasjons siden på bataljonen.no at alle blir besvart. Vi er 3 stykker som fortsatt venter. Så jeg regner med at vi snart får et svar fra dere. Dere skrev at det skulle komme i januar, men nå er det 3 februar.

Nei, det er tydelig at Branns økning av seriøsitet og profesjonalisme ikke blir fulgt opp av bataljonen.no.


Du er hjertelig velkommen til å være med å ta i et tak for å øke Bataljonens profesjonalitet om du er interessert.

Ring meg gjerne på 932984024, Vi har nok av ting å ta tak i!


så det trengs flere folk altså? jeg er gjerne med...

Tifo

Da er det sendt svar til alle som har søkt om partoutkort 2008!

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

monzilla

Interessant diskusjon dette her.
På den ene siden er det masse folk som skyter fra hoften under et anonymt nick. På den andre siden lirer bataljonen av seg standardsvar av typen "hvis du greier å gjøre det bedre selv så vær sågod" og "bevis det".

Hadde Bataljonen opptrått ryddig fra første stund av hadde disse problemene nærmest løst seg selv. Hvor mange sekunder tar det å sende ut mail som forklarer folk hva som skjer?

Blir spennende å se hva som skjer etter 08-sesongen.

bbbmartin

Quote from: "monzilla"Hadde Bataljonen opptrått ryddig fra første stund av hadde disse problemene nærmest løst seg selv. Hvor mange sekunder tar det å sende ut mail som forklarer folk hva som skjer?


Tar noe tid å segmentere og sende ut 800 mails.

Når det er sagt så har vi vel delvis tatt noe selvkritikk i innleggene over, om man går de litt mer i sømmene. Samtidig så finnes det forhold som ligger utenfor vårt ansvarsfelt uten at vi trenger å gå nærmere inn på dette her og nå. Enkelte debatanter her har en særdeles svart-hvit oppfatning av saken.
martin@bataljonen.no

som privatperson

Lurkin

Kan noen gi trådstartet svar på når de resterende kortene legges ut, hvor mange, hvordan jeg får tak i de (kun på Staddaen?) uten at jeg må lese flere sider med repetisjon av hvorfor noen ikke har fått billetter?

På forhånd.. takk.
Berømte Brann fra Bergen

Gubrask

Quote from: "Lurkin"Kan noen gi trådstartet svar på når de resterende kortene legges ut, hvor mange, hvordan jeg får tak i de (kun på Staddaen?) uten at jeg må lese flere sider med repetisjon av hvorfor noen ikke har fått billetter?

På forhånd.. takk.

Hva med å lese på forsiden?

Lurkin

Ja, for den er jo hypermoderne. "404 - Siden finnes ikke". Og så er det noen linker til brann.no. Tenker at Martin eller noen andre fra BBB kan gi meg et svar i stedet for å forklare det med ansinitet til annenhver som lurer på hvorfor de ikke har fått mail..
Berømte Brann fra Bergen

Gubrask

Quote from: "Lurkin"Ja, for den er jo hypermoderne. "404 - Siden finnes ikke". Og så er det noen linker til brann.no. Tenker at Martin eller noen andre fra BBB kan gi meg et svar i stedet for å forklare det med ansinitet til annenhver som lurer på hvorfor de ikke har fått mail..

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=118

vebo

Quote from: "Lurkin"Ja, for den er jo hypermoderne. "404 - Siden finnes ikke". Og så er det noen linker til brann.no. Tenker at Martin eller noen andre fra BBB kan gi meg et svar i stedet for å forklare det med ansinitet til annenhver som lurer på hvorfor de ikke har fått mail..


Seriøst?
Tiocfaidh ár lá

Tifo

Linken fra forumet fungerer ikke. Vi jobber for tiden med å finne en erstatning for dagens forum så dette vil ikke bli gjort noe med før et evt nytt forum er på plass. For å komme til siden vår gå inn her: www.bataljonen.no

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

Shine

Quote from: "Tifo"Linken fra forumet fungerer ikke. Vi jobber for tiden med å finne en erstatning for dagens forum så dette vil ikke bli gjort noe med før et evt nytt forum er på plass. For å komme til siden vår gå inn her: www.bataljonen.no

Mvh
Stian


Nei gi deg, ikke forandre forumet, dette er pr idag den beste layouten jeg har sett på et fotballforum!

Lite tung grafikk = Raskt å loade.
Enkel phpbb stil = oversiktelig og lett å bruke siden de fleste slike forum er helt like.


Eneste jeg savner er det å kunne linke media, men da er det fare for XSS ( cross site scripting) så forstår hvorfor det er avslått.

Men ikke få noe fancy java/Flash dritt som gjør at serverne kneler bare du ser skeivt på dem.

Eneste jeg egentlig kunne tenkt å forandre på var å gjøre bakgrunnen mørk istedet hvor hvit, siden det er tungt å lese på hvit bakgrunn i lengden.

Det er ingen bøker som er skrevet på hvitt papir, det er en grunn.
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Tifo

.:Tifo-gruppen:.

Lurkin

Like greit, litt varmere i løpet av natten..
Berømte Brann fra Bergen

2007

Quote from: "Tifo"Løssalget utsatt til 2. mars!

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=153

Mvh
Stian


Hvor mange partoutkort vil bli lagt ut for salg?
Personlig fremmøte?
Ett pr. person?

Veslemøy

Quote from: "2007"
Quote from: "Tifo"Løssalget utsatt til 2. mars!

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=153

Mvh
Stian


Hvor mange partoutkort vil bli lagt ut for salg?
Personlig fremmøte?
Ett pr. person?


Det står i artikkelen på forsiden at "Nærmere informasjon rundt salget av disse partoutkortene vil komme."
Så du må følge med, og så vil du få svar etterhvert.

Veslemøy

Kai-Olai

Quote from: "2007"
Quote from: "Tifo"Løssalget utsatt til 2. mars!

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=153

Mvh
Stian


Hvor mange partoutkort vil bli lagt ut for salg?
Personlig fremmøte?
Ett pr. person?


Det som ble sagt i høst, var at det var 500 nye kort.. Av disse er 2/3 fordelt(?), og dermed er det 1/3(?) igjen..
Hvis dette stemmer, så er det ca 170 kort som blir lagt ut for salg..
Det som også har blitt sagt er vel at de selges på Stadion, så personlig oppmøte er nok eneste løsning, vil jeg tro.. Og kan aldri i hele mitt liv skjønne at de kan selge mer enn ett pr. person.. Så håper det gjør det litt klokere, og at du setter av helgen de blir lagt ut.. For jeg vil tro det er fler enn 170 som kan tenke seg kort..
Tipper de ivrigste er i kø allerede torsdag/fredag..

Seriemesteren

Flott at datoen for løssalget ble endret!

tr0Ndemann

Blir sovepose, underlag, 1800 kr og godt humør dette her.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Seriemesteren

Når har du tenkt å starte "køliggingen"?

aukland

Konge at de har endret datoen for løssalget! Noen som vet om man er nødt å være medlem av Bataljonen for å kjøpe partoutkort av løssalget? Eller blir man automatisk medlem av Bataljonen når man kjøper det?

Tifo

Man trenger ikke være medlem fra før av!

mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

tr0Ndemann

Quote from: "Seriemesteren"Når har du tenkt å starte "køliggingen"?


Lørdagskvelden tenkte vi å trekke mot Stadion.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

BBB-Tony

Quote from: "tr0Ndemann"
Quote from: "Seriemesteren"Når har du tenkt å starte "køliggingen"?


Lørdagskvelden tenkte vi å trekke mot Stadion.


Håper det er tidsnok da! Som Kai-Olai sier i ett av innleggene over: Noen av de ivrigste vil sikkert ligge seg i kø allerede Torsdag/Fredag. Glad jeg slipper dette her! :) Når jeg kjøpte partoutkort var det bare å sende en mail og vips, så var det gjort! ;)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tr0Ndemann

Quote from: "tonynord"
Quote from: "tr0Ndemann"
Quote from: "Seriemesteren"Når har du tenkt å starte "køliggingen"?


Lørdagskvelden tenkte vi å trekke mot Stadion.


Håper det er tidsnok da! Som Kai-Olai sier i ett av innleggene over: Noen av de ivrigste vil sikkert ligge seg i kø allerede Torsdag/Fredag. Glad jeg slipper dette her! :) Når jeg kjøpte partoutkort var det bare å sende en mail og vips, så var det gjort! ;)


Godt mulig det, men å ligge i sovepose utenfor Stadion to netter gjør jeg ikke med mindre jeg virkelig må.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

BBB-Tony

Quote from: "tr0Ndemann"
Quote from: "tonynord"
Quote from: "tr0Ndemann"
Quote from: "Seriemesteren"Når har du tenkt å starte "køliggingen"?


Lørdagskvelden tenkte vi å trekke mot Stadion.


Håper det er tidsnok da! Som Kai-Olai sier i ett av innleggene over: Noen av de ivrigste vil sikkert ligge seg i kø allerede Torsdag/Fredag. Glad jeg slipper dette her! :) Når jeg kjøpte partoutkort var det bare å sende en mail og vips, så var det gjort! ;)


Godt mulig det, men å ligge i sovepose utenfor Stadion to netter gjør jeg ikke med mindre jeg virkelig må.

Ofrer alt for partoutkort vell?! ;)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tr0Ndemann

Jeg ofrer det som trengs. :)

Det jeg er usikker på dog, er om det er mulig å få to plasser ved siden av hverandre. Det er ikke sikkert i det hele tatt, hadde vært knall å kunne stå med en kompis eller to.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Stoffi

Quote from: "bbbmartin"
Quote from: "Luke Skywalker"Jeg synest dette er det mest latterlige opplegget noensinne! Måten hele systemet fungerer på er over en lav sko. Dere holder ikke datoer, systemet er rotete og uinformativt, og dere sier dere skal informere på mail, jeg har ikke mottat en eneste mail, bortsett fra en ok i oktober. Greitt nok at det går på ansenitet, hvem som får kjøpe, det forstår jeg godt, og det er også rettferdig, selv om jeg tviler litt på at vi kan stole på det, tror nok mange "kompiser" og "familie medlemmer" har fått tilbud også. Dere har sagt selv i informasjons siden på bataljonen.no at alle blir besvart. Vi er 3 stykker som fortsatt venter. Så jeg regner med at vi snart får et svar fra dere. Dere skrev at det skulle komme i januar, men nå er det 3 februar.

Nei, det er tydelig at Branns økning av seriøsitet og profesjonalisme ikke blir fulgt opp av bataljonen.no.





Ring meg gjerne på 932984024, Vi har nok av ting å ta tak i!



Alvorlig talt! Det du sier er med andre ord at han får gjøre det selv hvis han ikke er fornøyd.
DET er virkelig uprofesjonelt. Du bør kunne forholde deg til kritikk på en bedre måte, i stedet for slikt idioti. Amatørmessig.

Jeg vet ikke hvordan bataljonen fungerer, men hvis dere trenger flere ildsjeler er ikke dette måten å annonsere det på.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

HansaInferno

Sant det, og når man har tatt på seg et ansvar så bør man ikke reagere på den måten.
Breiflabben, baby!

BBB-Tony

Det er vell heller det at dete r så mange som har reagert på denne måten. Og at BBB er lei av å svare for seg! Er ikke vits å komme med den samme kritikken om og om igjen! Men alikevell er det ikek riktig å reagere på denne måten. Forsår begge parter...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Stoffi

Quote from: "tonynord"Det er vell heller det at dete r så mange som har reagert på denne måten. Og at BBB er lei av å svare for seg! Er ikke vits å komme med den samme kritikken om og om igjen! Men alikevell er det ikek riktig å reagere på denne måten. Forsår begge parter...



BBB er sikkert meget lei av å svare for seg, det skjønner jeg godt. Men slike svar bør man holde seg for god for, det gjør det hele rimelig amatørmessig.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

YadaYada

Quote from: "bbbmartin"
Ring meg gjerne på 932984024, Vi har nok av ting å ta tak i!


Litt for langt telefonnummer?
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

bbbmartin

Snakker om å ta ting ut av kontekst.

Hvis man ser på svaret isolert sett, så later jo dette til å være nokså uprofesjonelt ja. Leser du bak linjene, og bak det som er redigert vekk i de inleggene det svares på fra min side vil du se at det blant annet ble hevdet at Bataljonen ga vekk partoukort til venner og bekjente, og generelt gjorde alt de kunne for å mele sin egen kake. Totalt urimelige påstander med andre ord.

Avslutningsvis ønskes folk velkommen til årsmøte i Bataljonen. Regner med noen kritiske røster som deg feks Stoffi benytter anledningen til å stille opp å fremsetter din kritikk der også..

Forøvrig har det sneket seg inn et 9 tall i telefonnummeret mitt, som ikke skal være der.
martin@bataljonen.no

som privatperson

Seriemesteren

Hvor vil egentlig salget foregå? I svingen der, eller under taket?

Tifo

I billettlukene i BT-tribunen.

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

mortenaa

Har noen spørsmål angående den siste runden med paroutkortsalg som jeg
håper noen i Bataljonen kan svare på.

Kan man kjøpe mer en ett partoutkort?

Om man kun kan kjøpe ett partoutkort, kan man kjøpe på vegne av andre? Om man har med seg legitimasjon til vedkommende?

Go Up