• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2008

Started by Lurkin, October 05, 2007, 19:01:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

TheRock

Det er det som er tingen, står ingen plass i brevet :wink:

Men går inn på billettluken nå, se om vi har fått plasser ved siden av hverandre der.

Kai-Olai

Quote from: "TheRock"Det er det som er tingen, står ingen plass i brevet :wink:

Men går inn på billettluken nå, se om vi har fått plasser ved siden av hverandre der.


aha.. Men da så.. men det burde jo stå ett sted.. Så sjekk billettluka, du.. ;)


Christoball

Quote from: "TheRock"


eg og en kompis gjorde det samme som dere... fikk rad 4 plass 22, og han fikk rad 12 på ett annet felt... om noen av oss hadde bedre ansenitet, så var det meg, selv om det var gjevnt...

en liten demper, men er uansett deilig å slippe å stresse foran hver eneste hjemmekamp nå...

Tifo-gruppen

Vi har prøvd å løse floken med å plassere folk etter ønsker men det er desverre en altfor stor kabal til at vi klarer å innfri alle ønskene. Håper flest mulig blir fornøyd.  Det er desverre ingen mulighet til å flytte på plassene nå.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Kai-Olai

Får alle som har søkt svar via mail, enten en får, eller ikke? Eller er det over og ut om en ikke fikk brevet idag? Og vet dere noe om når den siste 1/3 blir lagt ut for salg? Og hvor?

TheRock

Men om folk som Christoball og kompisen og jeg og kompisen begge har fått 2 plasser spredt, så burde det være en enkel sak å få byttet om på de 2? Regner med at det sikkert er andre tilfeller også. Ser jo at det ikke kan gjøres noe med nå, men.

Kai: Fikk kun brev i posten.

Chris*

Det er jo ståplasser dette er snakk om, så litt omplassering går nok greit under kampene uansett.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Tifo-gruppen

Alle vil få svar per mail også.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

mbs

[
quote="Tifo-gruppen"]Alle vil få svar per mail også.

Mvh Morten[/quote]

Nå vet jeg ikke hvordan dette ble gjort i år, men i fjor bestilte jeg for meg selv og en kompis. Selvsagt bare noen timer etter salget ble lagt ut, og alle opplysningen var korrekte. Da fikk vi gode plasser ved siden av hverandre. Jeg ringte også og sjekket om at bestillingen var kommet frem.
I år fornyet vi bare kortene, enkelt og greit.

Kai-Olai

Quote from: "Tifo-gruppen"Alle vil få svar per mail også.

Mvh Morten


Når jeg først er igang med å mase, så kan jeg mase litt til.. =D
Vet du noe om når dere sender ut mail da? =)

Ulset

Jeg var da en av de heldige som fikk patourkort i år, og i tillegg like ved en kompis!
Men det jeg lurer på nå er; Hvordan får jeg brukt dette patourkortet til å skaffe biletter til Brann-Everton?

Takk for en flott (om noe infofattig) jobb.

Sotra88

Jeg har enda ikke fått noe svar! Har alle fått eller?

Gud

Quote from: "Ulset"Jeg var da en av de heldige som fikk patourkort i år, og i tillegg like ved en kompis!
Men det jeg lurer på nå er; Hvordan får jeg brukt dette patourkortet til å skaffe biletter til Brann-Everton?

Takk for en flott (om noe infofattig) jobb.


Fra og med på fredag kan du kjøpe billetter til kampen. Partoutkort- innehaverne skal ha mottatt et brev med referansenr. angående kjøp av billetter. Hvis du ikke har mottatt dette kan du sikkert ta med deg partoutkortet ned på Brannbutikken på Galleriet eller Stadion og hente billettene på den måten.

Seriemesteren

Nå er vel ca 1/3 av de 500 partoutkortene ikke solgt, og vi nærmer oss salg av Everton-billetter. Hvis de siste partoutkortene ikke blir solgt før den 1.2, blir vel ikke disse plassene lagt ut for salg 1.2?

Ulset

Quote from: "Gud"
Fra og med på fredag kan du kjøpe billetter til kampen. Partoutkort- innehaverne skal ha mottatt et brev med referansenr. angående kjøp av billetter. Hvis du ikke har mottatt dette kan du sikkert ta med deg partoutkortet ned på Brannbutikken på Galleriet eller Stadion og hente billettene på den måten.


Poenget eller problemet er at brevet kom idag, dvs jeg har motat hverken kort eller referansenr.

Kai-Olai

Quote from: "Ulset"
Quote from: "Gud"
Fra og med på fredag kan du kjøpe billetter til kampen. Partoutkort- innehaverne skal ha mottatt et brev med referansenr. angående kjøp av billetter. Hvis du ikke har mottatt dette kan du sikkert ta med deg partoutkortet ned på Brannbutikken på Galleriet eller Stadion og hente billettene på den måten.


Poenget eller problemet er at brevet kom idag, dvs jeg har motat hverken kort eller referansenr.


Da tar du med deg brevet da vettu.. Ikke vits å gjøre det vanskeligere enn det er.. =)

Vebjørn

Men ein anna ting som eg håper nokon andre ser ei lett løysing på;
Korleis kjøpe billett(ar) på forhandssalget når du ikkje har mulighet til å kjøpe i nokon av dei butikkane som selg?
Er det lettast å scanne øve brevet eg fekk med tilbud om partoutkort og mail bekreftelsen på at eg har betalt?, eller er det like greit å bere ringe resepsjonen til Brann?

Ulset

Quote from: "Kai-Olai"Da tar du med deg brevet da vettu.. Ikke vits å gjøre det vanskeligere enn det er.. =)

Men dette brevet indeholder jo bare et tilbud om patourkort og vil vel ikke på noen måte fungere som kvitering/bevis eller?
Føler jeg gjør det veldig vanskelig nå, men ser ikke den lette løsningen =P

SKBMiller

Må takke BBB og brevet fra Brann for at en ellers dårlig dag ble reddet av den gode nyheten. Takk for jobben til de som har ordnet dette. Og til neste gang vet dere at dere bør informere underveis om hvor stor jobben er. så møter dere forståelse fra så godt som alle =)

de som fikk nei på søknaden. ca. hvor lenge har de vært medlem i BBB?

Tifo

Det første vi gjorde var å sortere søknadene etter ansenitet. For de som hadde meldt seg inn i løpet av 2007 delte vi opp i måneder. En av grunnene til at folk som har ønsket seg plass ved siden av hverandre ikke har fått det, er at den ene har lengre ansenitet enn den andre og søknadene har derfor havnet i forskjellige mapper. Dersom vi skulle letet gjennom alle mappene for hver gang noen ønsket plass ved siden av en som ikke lå i samme mappe hadde vi nok ikke blitt ferdig på denne siden av påske.

De som har ønsket seg plass ved siden av noen som allerede har partoutkort har heller ikke fått dette. For det første er det så mange solgte partoutkort fra før, så det er skjeldent ledig i nærheten, og for det andre så er systemet til Brann ganske dårlig, så det hadde medført mye arbeid for oss som ikke kjenner systemet som våres egne bukselommer dersom vi skulle søkt opp disse.

Vi plasserte først de med lengst ansenitet slik at disse har fått de beste plassene.  

Håper de som har fått partoutkort er fornøyde med plassen de er tildelt!

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

tj00m

Quote from: "Chris*"Det er jo ståplasser dette er snakk om, så litt omplassering går nok greit under kampene uansett.


Dette er jo ikke ståplasser likt som storestå, en har hversitt sete å forholde seg til, å står ved det. Hadde det komt en klovn å presst seg inn mellom meg å sidekompisen min hadde eg gjedd han grei beskjed om å dra seg vekk.
Brann Bergens Stolthet!

Vebjørn

Quote from: "Ulset"
Quote from: "Kai-Olai"Da tar du med deg brevet da vettu.. Ikke vits å gjøre det vanskeligere enn det er.. =)

Men dette brevet indeholder jo bare et tilbud om patourkort og vil vel ikke på noen måte fungere som kvitering/bevis eller?
Føler jeg gjør det veldig vanskelig nå, men ser ikke den lette løsningen =P


Du har vel betalt partoutkortet? Då er det vel bere å ta med seg ei utskrift av mailen som bekreftar det? ;-)

Njaastad

Men noen som vet når den siste 1/3 av partoutkortene blir lagt ut for salg, og ev. hvor?

bbbmartin

martin@bataljonen.no

som privatperson

Stoffi

Quote from: "Tifo"Det første vi gjorde var å sortere søknadene etter ansenitet. For de som hadde meldt seg inn i løpet av 2007 delte vi opp i måneder. En av grunnene til at folk som har ønsket seg plass ved siden av hverandre ikke har fått det, er at den ene har lengre ansenitet enn den andre og søknadene har derfor havnet i forskjellige mapper. Dersom vi skulle letet gjennom alle mappene for hver gang noen ønsket plass ved siden av en som ikke lå i samme mappe hadde vi nok ikke blitt ferdig på denne siden av påske.

De som har ønsket seg plass ved siden av noen som allerede har partoutkort har heller ikke fått dette. For det første er det så mange solgte partoutkort fra før, så det er skjeldent ledig i nærheten, og for det andre så er systemet til Brann ganske dårlig, så det hadde medført mye arbeid for oss som ikke kjenner systemet som våres egne bukselommer dersom vi skulle søkt opp disse.

Vi plasserte først de med lengst ansenitet slik at disse har fått de beste plassene.  

Håper de som har fått partoutkort er fornøyde med plassen de er tildelt!

Mvh
Stian



Skjønner at dette er en meget vanskelig kabal å få til å gå opp. Men når dere sorterte bunkene, ser det ut som om det ble glemt en viktig ting. Folk ønsker å sitte sammen med vennene sine. Hvis nå mange har søkt samtidig for å sitte sammen, og ikke får plass ved siden av hverandre, er det rimelig stor sannsynlighet for at de ikke gidder å ta imot tilbudet.

95% ofrer en litt bedre plass der man sitter mutters alene for å sitte sammen med vennene sine. Det er liten moro i å sitte alene når man ikke har noen å dele stunden med. :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

bbbmartin

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Tifo"Det første vi gjorde var å sortere søknadene etter ansenitet. For de som hadde meldt seg inn i løpet av 2007 delte vi opp i måneder. En av grunnene til at folk som har ønsket seg plass ved siden av hverandre ikke har fått det, er at den ene har lengre ansenitet enn den andre og søknadene har derfor havnet i forskjellige mapper. Dersom vi skulle letet gjennom alle mappene for hver gang noen ønsket plass ved siden av en som ikke lå i samme mappe hadde vi nok ikke blitt ferdig på denne siden av påske.

De som har ønsket seg plass ved siden av noen som allerede har partoutkort har heller ikke fått dette. For det første er det så mange solgte partoutkort fra før, så det er skjeldent ledig i nærheten, og for det andre så er systemet til Brann ganske dårlig, så det hadde medført mye arbeid for oss som ikke kjenner systemet som våres egne bukselommer dersom vi skulle søkt opp disse.

Vi plasserte først de med lengst ansenitet slik at disse har fått de beste plassene.  

Håper de som har fått partoutkort er fornøyde med plassen de er tildelt!

Mvh
Stian



Skjønner at dette er en meget vanskelig kabal å få til å gå opp. Men når dere sorterte bunkene, ser det ut som om det ble glemt en viktig ting. Folk ønsker å sitte sammen med vennene sine. Hvis nå mange har søkt samtidig for å sitte sammen, og ikke får plass ved siden av hverandre, er det rimelig stor sannsynlighet for at de ikke gidder å ta imot tilbudet.

95% ofrer en litt bedre plass der man sitter mutters alene for å sitte sammen med vennene sine. Det er liten moro i å sitte alene når man ikke har noen å dele stunden med. :)


Vi har selvsagt sortert bunkene. Tror også jeg kan si med 90% sannsynlighet at personer som har vært medlem i BBB i mer enn 1 år altså over ett års ansenitet har fått oppfylt alle sine ønsker.

Det ville vært umulig å etterkomme alle ønsker, men vi har lagt oss på en linje der vi ønsker å belønne våre mest trofaste medlemmer i form av ansenitetsprinsippet.

Det vil uansett helt sikkert være enklere å "flytte" på fok etc, når nye stadion står ferdig i 09 eller 10. Er en enorm kabal dette her både for Brann og for oss. Uansett så regner jeg med at de som har fått tildelt partoukort priser seg lykkelig over dette, istedenfor å la være og betale bare forid de ikke fikk plass rett med siden av kompisen sin etc. Er fullt mulig å flytte seg rundt på det vi ønsker skal være en "ståtribune". Da regner jeg selvsagt med at man ikke skviser seg inn mellom to fullstendig uvedkommende lenger oppe, slik en så fint skisserte litt lenger oppe i et tidligere innlegg..
martin@bataljonen.no

som privatperson

Anette1987

Vi er to som har fått partoutkort i år, men lurer på hvor vi kan finne ut hvilke plasser vi har fått.. leste og ett innlegg her, der det sto at det var ståplasser, stemmer dette?

BBB-Tony

Quote from: "Anette1987"Vi er to som har fått partoutkort i år, men lurer på hvor vi kan finne ut hvilke plasser vi har fått.. leste og ett innlegg her, der det sto at det var ståplasser, stemmer dette?


Har du fått partoutkort på noen av Bataljonen sine felt som er felt B,C og D på nedre hansa, så er det ståplasser med sitteplass. Grunnen til sitteplassen er at det ikke er lov med ståplasser i europacuper. Og grunnen til at vi står er fordi det SKAL ståes på en fotballkamp!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Anette1987

Quote from: "tonynord"
Quote from: "Anette1987"Vi er to som har fått partoutkort i år, men lurer på hvor vi kan finne ut hvilke plasser vi har fått.. leste og ett innlegg her, der det sto at det var ståplasser, stemmer dette?


Har du fått partoutkort på noen av Bataljonen sine felt som er felt B,C og D på nedre hansa, så er det ståplasser med sitteplass. Grunnen til sitteplassen er at det ikke er lov med ståplasser i europacuper. Og grunnen til at vi står er fordi det SKAL ståes på en fotballkamp!



Ja helt enig i at det SKAL ståes på fotballkamp! :) men såg her lengre oppe at noen allerede hadde fått vite på hvilke plass og rad de hadde fått, for vi lurer på om vi har fått sammen.

BrannSupporter

Quote from: "Sotra88"Jeg har enda ikke fått noe svar! Har alle fått eller?


Mitt brev ankom Hamar i går det også. Jeg også har fått plass, til tross for ganske beskjeden ansiennitet.

SKBMiller

Quote from: "Anette1987"
Quote from: "tonynord"
Quote from: "Anette1987"Vi er to som har fått partoutkort i år, men lurer på hvor vi kan finne ut hvilke plasser vi har fått.. leste og ett innlegg her, der det sto at det var ståplasser, stemmer dette?


Har du fått partoutkort på noen av Bataljonen sine felt som er felt B,C og D på nedre hansa, så er det ståplasser med sitteplass. Grunnen til sitteplassen er at det ikke er lov med ståplasser i europacuper. Og grunnen til at vi står er fordi det SKAL ståes på en fotballkamp!



Ja helt enig i at det SKAL ståes på fotballkamp! :) men såg her lengre oppe at noen allerede hadde fått vite på hvilke plass og rad de hadde fått, for vi lurer på om vi har fått sammen.


når du logger inn for å betale kan du se hvor plassen din er

Tobey

Katastrofe!! Ettersom jeg selvfølgelig skal på bortekampen mot Everton og bestemte meg for å være til mandagen når jeg først skulle reise har jeg ingen mulighet for å være på plass når billettene skal gå for løssalg :( Datoen var litt dum så tett opp til Evertonkampen syns jeg.. Hjelp noen?? Hva gjør jeg?
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

Gubrask

Quote from: "Tobey"Katastrofe!! Ettersom jeg selvfølgelig skal på bortekampen mot Everton og bestemte meg for å være til mandagen når jeg først skulle reise har jeg ingen mulighet for å være på plass når billettene skal gå for løssalg :( Datoen var litt dum så tett opp til Evertonkampen syns jeg.. Hjelp noen?? Hva gjør jeg?


Håper på hjelp fra en veldig god venn?:)

Christoball

Quote from: "Tifo"En av grunnene til at folk som har ønsket seg plass ved siden av hverandre ikke har fått det, er at den ene har lengre ansenitet enn den andre og søknadene har derfor havnet i forskjellige mapper...

...Vi plasserte først de med lengst ansenitet slik at disse har fått de beste plassene.

Mvh
Stian


synes da det er merkelig at han som meldte seg inn til fredrikstad-kampen, fikk en meget mye bedre plass enn meg, som meldte meg inn til viking kampen (begge borteturer)... men klart, skal alltid klare å presse meg opp til han på de værste regnværsdagene...

Ulset

Når man har betalt patourkortet, betaler man da også for nytt medlemskap i BBB? Eller må begge regninger betales?

Seriemesteren

Hvorfor legges salget av den siste tredjedelen til vinterferien? Endre dato? Er ikke hjemme da, jeg som hadde tenkt å ligge i kø. FAEN!

Shjer

Jeg har fått brev i dag. Sete 36 på rad 3 på Felt D, så ikke helt fornøyd med den. Men men...

Ser en alt fra denne plassen eller blir det for langt nede?  :roll:

Nixon

Quote from: "Seriemesteren"Hvorfor legges salget av den siste tredjedelen til vinterferien? Endre dato? Er ikke hjemme da, jeg som hadde tenkt å ligge i kø. FAEN!


Enig at det er litt merkelig. Ikke minst for de som reiser til Liverpool og tar noen dager på øyen etterpå og kommer hjem på søndagen. Veldig dumt å bli straffet for å følge Brann. Så jeg synes absolutt Bataljonen burde endre dato.
Rød makt på Hansa

HeiaBrann!

Quote from: "Shjer"Jeg har fått brev i dag. Sete 36 på rad 3 på Felt D, så ikke helt fornøyd med den. Men men...

Ser en alt fra denne plassen eller blir det for langt nede?  :roll:

Dersom du vill sitte høyere oppe, kan vi godt bytte=P Sitter på nest øverste... Hehe

dudo

Nest øverste på D er jo kongeplasser!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Shjer

Quote from: "HeiaBrann!"
Dersom du vill sitte høyere oppe, kan vi godt bytte=P Sitter på nest øverste... Hehe


Ja, kan godt bytte eg om det lar seg gjøre? Ikke noe som har en stadion oversikt med feltnr og radnr på vel?

monzilla

Tørt er det ihvertfall! Har dessverre en stygg mistanke om at mitt partoutkort er i grenseland om det blåser og regner fra nord/nordøst.

skmilla82

Både jeg og min bror har fått partoutkort nå (skulle bare mangle siden vi har vært medlem i Bataljonen siden starten) og forsøkte å få info om everton-kampen (hjemme) og vi fikk da beskjed om at vi ikke har forhåndsrett på billetter fordi partoutkortene ble ordnet så sent. Vet noen noe om dette? Har allerede betalt for partoutkortene og da bør jeg vel ha krav på billett? Jeg bor på østlandet og har ikke mulighet til å ligge i kø utenfor stadion...

Yngve

Slutt og klag og gå inn på Brann.no. Alle som vil ha billett til den kampen får.

alexandergaugstad

Sånn ca. hvor lå grensen for hvem som fikk partoutkort og hvem som ikke fikk? ... alstå hvor lenge måtte man ha vært medlem for å få partoutkort?

Har ikke vert hjemme på to dager så har ikke sjekket posten, men må si meg skuffet viss anseniteten min er for liten... :(

skmilla82

Kanskje jeg ble misforstått, men mente kampen som Brann spiller hjemme på stadion. Jeg klager absolutt ikke, men synes informasjonen rundt dette er mangelfull. Derfor henvendte jeg meg til forumet for svar -ikke for å få kjeft.

Marek

Quote from: "Yngve"Slutt og klag og gå inn på Brann.no. Alle som vil ha billett til den kampen får.


Tøff påstand!
ons Ivar skal hem...

Vebjørn

Quote from: "alexandergaugstad"Sånn ca. hvor lå grensen for hvem som fikk partoutkort og hvem som ikke fikk? ... alstå hvor lenge måtte man ha vært medlem for å få partoutkort?

Har ikke vert hjemme på to dager så har ikke sjekket posten, men må si meg skuffet viss anseniteten min er for liten... :(


Utifrå at dei delte siste året opp i måndar, reknar eg med at alle som har eit år anseitet har fått partoutkort ;-)

Gubrask

Kai- Olai: Har du fått brev nå? evt. fått plass?
Unner deg nesten det etter alt maset her inne, hehe

Go Up