• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2008

Started by Lurkin, October 05, 2007, 19:01:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SKBMiller

er stor forskjell på hva som burde vært gjort og hva som kan bli gjort.

de som ordner disse listene gratis bør få litt mer tid. tror de tenker nok på dette fra før selv om vi ikke maser

Lilleheil

Når vi først e inne på partoukort 2008 trekker jeg inn denne setningen fra dagbladet:
"Fredag hadde VIF solgt 3200 sesongkort"

Eg tror eg ler meg ihjel. Ser at Andresen-effekten tar av

http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/05/522980.html

DJ_ADG

Quote from: "Lilleheil"Når vi først e inne på partoukort 2008 trekker jeg inn denne setningen fra dagbladet:
"Fredag hadde VIF solgt 3200 sesongkort"

Eg tror eg ler meg ihjel. Ser at Andresen-effekten tar av

http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/05/522980.html


Noe som e viktig å tenke på e at VIF har stor stadion, alle får bilett.
Hadde Brann solgt så mye partoutkort om stadion var dobbel så stor som snittet?
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Manx

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "Lilleheil"Når vi først e inne på partoukort 2008 trekker jeg inn denne setningen fra dagbladet:
"Fredag hadde VIF solgt 3200 sesongkort"

Eg tror eg ler meg ihjel. Ser at Andresen-effekten tar av

http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/05/522980.html


Noe som e viktig å tenke på e at VIF har stor stadion, alle får bilett.
Hadde Brann solgt så mye partoutkort om stadion var dobbel så stor som snittet?


Ja!
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

Lilleheil

du har selvfølgelig et poeng, men mener å huske tilbake til de tider da de fleste også fikk billett til Brannkamper at det var solgt mange flere partoukort en 3000... men selvfølgelig vil nok vålerengen selge noen fler fram til sesongstart.. vi for vente i spenning å se

Ricky

I "gamle dager" fantes det heller ingen rabatter på partoutkort (eller sitteplasser generelt) her i byen.. Et partoutkort betydde ikke stort annet enn at du fikk sitte på det samme setet gjennom hele sesongen :)

Men selvfølgelig.. det er ikke noe stas med bare 3200 sesongkort etter en måneds salg, spesielt med tanke på all den voldsomme hypingen de har fått. Tipper minst 80% er solgt til Klanen og sponsorer.
Den øverste tråden på klansforumet handler forresten om hvor dyre sesongkortene er; 1750 kr for kremplassene midt på langsiden. Så vi må jo tenke litt demografi her også. Oslo øst er ikke akkurat créme de la créme.. Hjelper sikkert heller ikke så mye på salget at resten av supporterne bor på Toten, Enebakk o.l.

Nightfox

Hva? 1700 virket jo billig.

kapteinen

Billig iforhold til oss
Z

lurkie

Quote from: "DJ_ADG"
Noe som e viktig å tenke på e at VIF har stor stadion, alle får bilett.
Hadde Brann solgt så mye partoutkort om stadion var dobbel så stor som snittet?



RBK har jo tilsvarende stadion til Ullevaal, men 1/4 av innbyggertallet, så det handler nok mer om sportslig suksess og langsiktig økning.  Det beste som kan skje med tanke på salg av sesongkort er jo at det blir utsolgt. VIF har alltid hatt en for stor stadion, og derfor hardet aldri utviklet seg noen tradisjon for å kjøpe sesongkort.

Gradivs utbygging er veien å gå, men tror ikke vi hadde falt ned på VIF nivå om vi plutselig hadde f.eks 30.000 plasser, uten at jeg mener vi burde bygge det.

Brannesen

Quote from: "Seriemesteren"Siden brev om forkjøpsrett til Everton-kampen skal sendes ut i slutten av uke 2 må vel de siste partoutkortene være solgt innen den tid?


Så de som skaffer seg partoutkort nå vil allerede kunne dra fordeler av det? Før sesongen har begynt? De vil få forhåndsrett på billetter til evertonkampen? Hadde egentlig trodd at det gikk etter hvem som hadde partoutkort denne sesongen, siden vi teknisk sett ikke har gått over i ny sesong enda...
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

The Boss

Quote from: "Brannesen"
Quote from: "Seriemesteren"Siden brev om forkjøpsrett til Everton-kampen skal sendes ut i slutten av uke 2 må vel de siste partoutkortene være solgt innen den tid?


Så de som skaffer seg partoutkort nå vil allerede kunne dra fordeler av det? Før sesongen har begynt? De vil få forhåndsrett på billetter til evertonkampen? Hadde egentlig trodd at det gikk etter hvem som hadde partoutkort denne sesongen, siden vi teknisk sett ikke har gått over i ny sesong enda...


Som en annen sa det:
Partoutkortet du har betalt for i 2007 gjelder for kampene i 2007, og samme i 08.

Brannesen

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brannesen"
Quote from: "Seriemesteren"Siden brev om forkjøpsrett til Everton-kampen skal sendes ut i slutten av uke 2 må vel de siste partoutkortene være solgt innen den tid?


Så de som skaffer seg partoutkort nå vil allerede kunne dra fordeler av det? Før sesongen har begynt? De vil få forhåndsrett på billetter til evertonkampen? Hadde egentlig trodd at det gikk etter hvem som hadde partoutkort denne sesongen, siden vi teknisk sett ikke har gått over i ny sesong enda...


Som en annen sa det:
Partoutkortet du har betalt for i 2007 gjelder for kampene i 2007, og samme i 08.


Faen! Får ikke se noen kamper i år jeg da...i og med at jeg fornyet partoutkortet mitt i desember! urutinert :)
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

The Boss

Quote from: "Brannesen"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brannesen"
Quote from: "Seriemesteren"Siden brev om forkjøpsrett til Everton-kampen skal sendes ut i slutten av uke 2 må vel de siste partoutkortene være solgt innen den tid?


Så de som skaffer seg partoutkort nå vil allerede kunne dra fordeler av det? Før sesongen har begynt? De vil få forhåndsrett på billetter til evertonkampen? Hadde egentlig trodd at det gikk etter hvem som hadde partoutkort denne sesongen, siden vi teknisk sett ikke har gått over i ny sesong enda...


Som en annen sa det:
Partoutkortet du har betalt for i 2007 gjelder for kampene i 2007, og samme i 08.


Faen! Får ikke se noen kamper i år jeg da...i og med at jeg fornyet partoutkortet mitt i desember! urutinert :)


Hehe, ja du skulle ventet til 01.01....lol..men du tok poenget mitt regner eg med..!

Brannesen

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brannesen"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brannesen"
Quote from: "Seriemesteren"Siden brev om forkjøpsrett til Everton-kampen skal sendes ut i slutten av uke 2 må vel de siste partoutkortene være solgt innen den tid?


Så de som skaffer seg partoutkort nå vil allerede kunne dra fordeler av det? Før sesongen har begynt? De vil få forhåndsrett på billetter til evertonkampen? Hadde egentlig trodd at det gikk etter hvem som hadde partoutkort denne sesongen, siden vi teknisk sett ikke har gått over i ny sesong enda...


Som en annen sa det:
Partoutkortet du har betalt for i 2007 gjelder for kampene i 2007, og samme i 08.


Faen! Får ikke se noen kamper i år jeg da...i og med at jeg fornyet partoutkortet mitt i desember! urutinert :)


Hehe, ja du skulle ventet til 01.01....lol..men du tok poenget mitt regner eg med..!


Hehe...klart det! Men jeg klarte ikke la være å kommentere det :)
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

tr0Ndemann

Om man melder seg inn i Bataljonen før man eventuellt sikrer seg et partoukort av de 1/3 som er igjen, vil man da fortsatt betale full pris for kortet, eller blir det 200kr billigere dersom man viser fram medlemskortet?
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Kai-Olai

Quote from: "tr0Ndemann"Om man melder seg inn i Bataljonen før man eventuellt sikrer seg et partoukort av de 1/3 som er igjen, vil man da fortsatt betale full pris for kortet, eller blir det 200kr billigere dersom man viser fram medlemskortet?


Ikke godt å si.. Men det er jo bare til å vente med å melde seg inn til etter du har prøvd å få kort da, er det ikke? =P

SKBMiller

BBB har jo sagt at man kan vente med å betale medlemskapet til man ser om man får Partoutkort. Ingen stor sak.

Veggen

Et lite spørsmål:
Jeg har betalt for fornyelse av partoukortet mitt, men har ikke fått noen bekreftelse på det. Lurte på om noen av dere har fått det?
P.S det er ikke på bataljonsfeltet.

Takk for svar!

brutalis

Nå er det vel pr. dags dato solgt nærmere 6000 sesongkort.. Ender nok på rundt 8 som i fjor. Riktig som noen sier her, at kampen om plassene aldri har vært spesielt hard på Ullevål.. Og det gjelder strengt tatt uansett hvor du vil sitte på stadion...

paf

Quote from: "brutalis"Nå er det vel pr. dags dato solgt nærmere 6000 sesongkort.. Ender nok på rundt 8 som i fjor. Riktig som noen sier her, at kampen om plassene aldri har vært spesielt hard på Ullevål.. Og det gjelder strengt tatt uansett hvor du vil sitte på stadion...

Regner med det er Vålerengen du snakker om her. Så det er solgt rundt 3.000 sesongkort de siste ti dagene? I den perioden av året hvor folk har aller minst penger? Det har jeg vondt for å tro...

Desperado

Quote from: "Veggen"Et lite spørsmål:
Jeg har betalt for fornyelse av partoukortet mitt, men har ikke fått noen bekreftelse på det. Lurte på om noen av dere har fått det?
P.S det er ikke på bataljonsfeltet.

Takk for svar!


Jeg fikk en bekreftelse per epost minutter etter fornyelsen på brann.no. Hvis ikke du fikk det samme bør du nok få saken undersøkt....

BrannSupporter

Quote from: "paf"
Quote from: "brutalis"Nå er det vel pr. dags dato solgt nærmere 6000 sesongkort.. Ender nok på rundt 8 som i fjor. Riktig som noen sier her, at kampen om plassene aldri har vært spesielt hard på Ullevål.. Og det gjelder strengt tatt uansett hvor du vil sitte på stadion...

Regner med det er Vålerengen du snakker om her. Så det er solgt rundt 3.000 sesongkort de siste ti dagene? I den perioden av året hvor folk har aller minst penger? Det har jeg vondt for å tro...


http://fotball.bt.no/eliteserien/article97748.ece
Står 5500 her.

Ellers ser Gorm ut til å ha overtatt for Jæger. - Vi kunne solgt 24 000 sesongkort sier han.

Gubrask

Quote from: "Veggen"Et lite spørsmål:
Jeg har betalt for fornyelse av partoukortet mitt, men har ikke fått noen bekreftelse på det. Lurte på om noen av dere har fått det?
P.S det er ikke på bataljonsfeltet.

Takk for svar!


Betalte du nede ved stadion?
Mitt referansenr. funket ikke, så måtte ned der og da fikk jeg ikke bekreftelse. De skulle sende en i januar sa de, men om du får brev denne uken ang. everton- kampene så er det vel en slags bekreftelse?

Ryde

Er det noen som vet om de som har søkt partoutkort gjennom Bataljonen får svar før billettene til Everton kampene legges ut.

Jeg vil selvfølgelig benytte med av "retten" til å kjøpe UEFA cup billetter med partoutkortet.

Bitte hilfe :D

Plekter

Vel, jeg har ihvertfall fått en purring fra Brann om å betale fornyelsen av partoutkortet...

hva gjør vi med den?

Christoball

syns det går lovlig tregt med bataljonen, angående svar på partoukortene...

dudo

Quote from: "Plekter"Vel, jeg har ihvertfall fått en purring fra Brann om å betale fornyelsen av partoutkortet...

hva gjør vi med den?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Ulset

Forsatt ingen av oss som søkte i slutten av November som har fått svar ang. patourkort? Ingen klage, bare lurer.

paf

Er det noen som har fått brev fra Brann om Everton-kampene? Det skulle jo sendes ut i slutten av uke 2, og nå er vi sannelig der alt...

Bossmann

Jeg har ikke fått noe fra Brann.

HeiaBrann!

Quote from: "paf"Er det noen som har fått brev fra Brann om Everton-kampene? Det skulle jo sendes ut i slutten av uke 2, og nå er vi sannelig der alt...

De skulle sendes ut i slutten av uke 2 ja... Men posten bruker litt tid på å få de ut, så det kommer litt ann på hvor du bor. Selv bor jeg i Fyllingsdalen og venter brevet på mandag eller tirsdag..

Lurkin

Hva er status på når det er mulig å kapre den promillen av billetter som er igjen da? Jeg liker at det tar litt tid, så kanskje gullfeber har gått litt bort og det blir enklere å skaffe seg billetter. Bare ikke media blåser det opp.
Berømte Brann fra Bergen

Bossmann

Det kan du banne på at de gjør.

Lurkin

Jeg gir faen. Jeg skal ha billett om så haglen skal bli overopphetet eller om hele BA-redaksjonen skal holdes som gisler.
Berømte Brann fra Bergen

Plekter

Det ville vært fint om bataljonen kunne fortelle oss litt om prosessen rundt søknadene.

Hvor langt er mann kommet? Har det oppstått uventede problemer? Opplever man datakræsj eller andre uforutsette ting som hindrer ønsket fremgang?

Tifo

Mer info vil komme en av de nærmeste dagene!

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

Kai-Olai

Når det har ventet så lenge som nå, så syns jeg det godt kan vente 12 dager til.. Ingenting hadde vært bedre enn å fått sesongkort på bursdagen..=P

Mën må si at spenningen øker litt, jo lengre det går.. Tror snart ikke hjertet tåler mer.. Noe som ville vært bra for den som evt overtar kortet mitt da.. Om jeg skulle være blandt de heldige som får..

Kai-Olai

Hadde vært greit å vite hvordan det ligger an.. Ikke misforstå meg, jeg syns dere gjør en brra jobb.. Men er det en ting dere kunne vært bedre på, så er det informasjon utad.. Husk at det er en god del mennesker som går rundt nå og ikke aner hva som skjer.. =)

The Boss


Kai-Olai

At det tar litt tid, er i og for seg greit.. Men når en sier det skal bli gitt informasjon til den og den tiden, og infoen ikke kommer, så blir det nesten litt useriøst.. Det må jo ihvertfall kunne gå an å skrive at det blir forsinket når det blir det..
Har for lengst brukt opp pengene eg satt av til sesongkortet mitt i november, så hadde vært greit å fått vite hvor lang tid en hadde på å evt. samle sammen nytt stål.. hehe..

Tifo-gruppen

Heisann!
Informasjonen kunne nok vært bedre ja og det tar vi selvkritikk for.  Grunnen til at dette tar tid er at det har kommet inn over 600 søknader og alle disse må gåes gjennom og rangeres etter ansinitet. I tillegg har vi så langt det lar seg gjøre etterkommet ønsker om hvem som vil sitte sammen osv. Denne jobben har tatt enormt med tid.

Vi har nå lagt inn alt i Brann sitt billett system og alt er avgjort. Vi har imidlertidig ventet med å sende bekreftelsene ut til vi har fått bekreftet fra Brann at fakturaene er sendt ut. Svar til alle vil nok komme i løpet av meget kort tid.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Kai-Olai

Dette høres bra ut.. 600 søknader og litt under 400 plasser vil nok føre til at en del blir skuffet, desverre.. Men uansett, negativ tilbakemelding er jo bedre enn ingen tilbakemelding..
Men har dere noen formening om hvor lenge "meget kort tid" er? ett par dager? en uke? Og hvor lang frist har de som får positivt svar på seg til å betale?

på forhånd takk.. =)

raytak

Ja det e på tide no........
Ser frem til min positive tilbakemeld..... :D

KJAPP KJAPP KJAPP DA VEL.................







rt 8)

SKBMiller

Jeg har fått brev av Brann i dag hvor det står at jeg fikk partoutkort =)

Vebjørn

Brev er komt, betaling er unnagjort og partoutkort er sikra!

Kai-Olai

Dere som har fått brev, bor dere i Bergen og omegn, eller bor dere langt unna? Jeg som bor i Haugesund får lokalavisen en dag seinere, så da kan jeg jo håpe at jeg får brevet en dag etter dere også.. Hvis ikke blir det telt.. hehe

SKBMiller

jeg bor i Tønsberg. Og fikk det i dag

Kai-Olai

hmm.. Det lover jo ikke akkurat bra.. hehe.. Ser ut til at det kan bli noen kalde netter utenfor Stadion da..

TheRock

Mottok brev og egentlig litt for glad til å sitte på et forum akkurat nå. Men må fordi jeg har et spørsmål: Det står fornyelse i brevet? Uten at jeg hadde partoutkort ifjor? Og hvordan sikrer man at man blir sittende med den man ønsker?

Kai-Olai

Quote from: "TheRock"Mottok brev og egentlig litt for glad til å sitte på et forum akkurat nå. Men må fordi jeg har et spørsmål: Det står fornyelse i brevet? Uten at jeg hadde partoutkort ifjor? Og hvordan sikrer man at man blir sittende med den man ønsker?


Du må sitte på den plassen du er tildelt, vil jeg tro.. Skulle du sikre deg å sitte med noen andre, så måtte vel dette være spesifisert i søknaden på forhånd? Men om du ikke vil ha plassen du har fått, så fikk ikke jeg brev.. Så er bare til å gi det til meg.. =P

Go Up