• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2008

Started by Lurkin, October 05, 2007, 19:01:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

thesevs

Quote from: "Kai-Olai"
Quote from: "Vebjørn"Får alle som har søkt svar eller kun dei som får partoutkort?
Har ikkje høyrt noko etter at eg søkte.


Har ingen ide.. Ikke hørt noe, jeg heller..
Tilleggsspørsmål: Får vi svar på mail, eller via post?


Sikkert mail. Men personlig synes jeg dere som lurer på bataljonsting tar kontakt med ansvarlige via mail eller telefon. Må være enklere enn å vente på svar her....
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Kai-Olai

Quote from: "thesevs"
Quote from: "Kai-Olai"
Quote from: "Vebjørn"Får alle som har søkt svar eller kun dei som får partoutkort?
Har ikkje høyrt noko etter at eg søkte.


Har ingen ide.. Ikke hørt noe, jeg heller..
Tilleggsspørsmål: Får vi svar på mail, eller via post?


Sikkert mail. Men personlig synes jeg dere som lurer på bataljonsting tar kontakt med ansvarlige via mail eller telefon. Må være enklere enn å vente på svar her....


Du har ett poeng.. Men samtidig så tenker jeg at det er enklere for de som styrer med det å svare på ett par innlegg her, mot å få 300 mail om akkurat det samme.. De har nok nok å gjøre, allerede.. =)

Men takk for svar.. =D Er hjemme på juleferie, skjønner du.. Så hadde vært trist om det kom brev med svarsfrist, som jeg finner når jeg kommer tilbake til Haugesund i januar.. =P

alexandergaugstad

Men er det noen som har fått svar på søknaden?

helstad2222

Jeg leste at det ikke var nødvendig å purre på svar, men jeg leste også at fristen for betaling av partoutkortene er 20 des. Jeg har ennå ikke fått svar om jeg får kjøpe partoutkort eller ikke.  :cry: Noen om vet når det kommer, og noen som har fått svar??   :)

SKBMiller


Tifo-gruppen

Fristen for betaling 20.desember er for de som fornyer fra i år. Dette gjelder da selvfølgelig ikke de som enda ikke har fått tildelt en plass i søknadsprosessen.

Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

helstad2222

Ok, men når får vi som har søkt om nytt partoutkort, svar? Det kan da umulig ta så lang tid :) ? eller?

Kai-Olai

Hvis de fikk inn 600 søknader, og bruker 5 minutter på å behandle hver søknad, så tar det 50 timer.. Hvis de da jobber 2,5 timer i snitt hver dag siden fristen den 30, så er de ferdig den 20..
Om dette passer med hvordan de ligger an, aner jeg ikke.. Men tviler på at de har jobbet noe mer enn 2,5 timer i snitt pr dag.. Det er jo trossalt noe de gjør utenom arbeidstid vil jeg tro.. Og med tanke på at det snart er jul, og mye annet, så vil jeg tro at det tar sin tid..
Uansett mener jeg de gjør en bra jobb, til det motsatte er bevist.. =)

Bossmann

Hiver meg på den. Uansett så er det jo ingen annen mulighet til å få seg fast plass, så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet og vente.

tj00m

eg hadde partoutkort ifjor på felt C på hansa, og har fornyet det iår.. Men trodde det var sånn at når eg fornyet det så fikk eg nytt medlemskap i bataljonen for et nytt år?? Men idag fikk eg rekning i posten om bataljonen medlemskap.. Er det flere som har fått det? Lurer på om det er feil eller om vi må betale medlemsskapet utenom??
Brann Bergens Stolthet!

vebo

Det må da være feil. Skal jo være med i prisen?? Det står jo i vilkårene!
Tiocfaidh ár lá

TheRock

Fått samme brevet jeg også, men avventer å betale til jeg vet om jeg får partoutkort neste år. Siden et medlemsskap vil være inkludert i et evt. partoutkort.

Gubrask

Quote from: "tj00m"eg hadde partoutkort ifjor på felt C på hansa, og har fornyet det iår.. Men trodde det var sånn at når eg fornyet det så fikk eg nytt medlemskap i bataljonen for et nytt år?? Men idag fikk eg rekning i posten om bataljonen medlemskap.. Er det flere som har fått det? Lurer på om det er feil eller om vi må betale medlemsskapet utenom??


Samme her. Kan noen i bataljonen bekrefte at det ikke var inkludert i prisen? eller er det en feil?

Vebjørn

Har og fått samme brevet, og lurer på om det er eit nei om partoutkort til neste år, og dei som har fått partoutkort har fått eit anna brev i dag?

mortenaa

Har også fått dette brevet selv om jeg fornyet partoutkortet, og er helt
sikker på at det også inkluderte medlemskap. Kanskje noen i Bataljonen kan klargjøre hva dette dreier seg om?

vebo

Sannsynligvis har de sendt ut til samtlige medlemmer automatisk.
Tiocfaidh ár lá

Bataljonen

Har du betalt partourkort, så har du betalt  medlemskapet også.
Dette var hvertfall det Henk sa på webgruppemøte...
Men dette er ikke offisielt fra meg, da jeg bare modererer meddette nicket..


Christian
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Kai-Olai

Vil dette si at alle som har søkt om sesongkort neste år har fått svar via post? eller er det snakk om noe annet, egentlig? Skjønte ikke helt hvem som hadde fått brev her.. =P

Brann_ruler86

Quote from: "Kai-Olai"Vil dette si at alle som har søkt om sesongkort neste år har fått svar via post? eller er det snakk om noe annet, egentlig? Skjønte ikke helt hvem som hadde fått brev her.. =P


Vi som har fornyet partoutkortet, har fått brev om fornyelse av medlemskap i Bataljonen. Men jeg og alle andre her trodde at medlemskapet var med i prisen på partoutkortet.
Gå ta banen!

Kai-Olai

Quote from: "Brann_ruler86"
Quote from: "Kai-Olai"Vil dette si at alle som har søkt om sesongkort neste år har fått svar via post? eller er det snakk om noe annet, egentlig? Skjønte ikke helt hvem som hadde fått brev her.. =P


Vi som har fornyet partoutkortet, har fått brev om fornyelse av medlemskap i Bataljonen. Men jeg og alle andre her trodde at medlemskapet var med i prisen på partoutkortet.


Takk for forklaringen.. ;) Da får vi andre bare vente i spenning fortsatt da.. =P

Bataljonen

Quote from: "Kai-Olai"Vil dette si at alle som har søkt om sesongkort neste år har fått svar via post? eller er det snakk om noe annet, egentlig? Skjønte ikke helt hvem som hadde fått brev her.. =P


Alle har vel fått faktura fra Bataljonen, blank sådan...
Dette er for de som ikke har betalt partourkort på Bataljonsfeltene..
Vet ikke hvordan det blir for de som har søkt om partourkort for 2008-sesongen....
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

olebrann3

de som har betalt på bataljonens felt da? skal ikke de betale??

Tifo

.:Tifo-gruppen:.

alexandergaugstad

Hva skjer med den resterende 1/3 av partoutkorta? I dag er det den 20. des, og bataljonen skulle legge ut info "når det nærmet seg" ... =)

viks

Quote from: "alexandergaugstad"Hva skjer med den resterende 1/3 av partoutkorta? I dag er det den 20. des, og bataljonen skulle legge ut info "når det nærmet seg" ... =)


Da har det kanskje ikke nærmet seg enda da vel..De gjør sikkert så godt de kan.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Silje Karina

så visst eg har forstått riktig, men rett om eg har feil;
di som har fornyet kortet på frydenbø, mottar en blank regning. medlemsskap inkludert når du betaler kortet?
2.10.07 - ny nasjonaldag
.:Vi svikter ALDRI:.

Tifo

Alle mottar en blank regning. Man fører selv på det beløpet man skal betale. F.eks: 120 for barn og 200 for voksne. Har du partoutkort med Bataljonen kan du bruke regningen som opptenning i peisen :wink:
.:Tifo-gruppen:.

alexandergaugstad

Quote from: "viks"
Quote from: "alexandergaugstad"Hva skjer med den resterende 1/3 av partoutkorta? I dag er det den 20. des, og bataljonen skulle legge ut info "når det nærmet seg" ... =)


Da har det kanskje ikke nærmet seg enda da vel..De gjør sikkert så godt de kan.



Ja, da e jo grett. Da gjer di sikkert. Men sånn eg forsto det, så skulle det komme ny info før 20. des for då var fristen for fornying av partoutkort.

nr85

Kanskje partoutkortene blir lagt ut på mandag kl 17 på 1 times varsel, så vi får se hvem som er mest ivrig....   :shock:

Men det skjer vel neppe noe før uti januar siden vi har så mange røde dager nå i julen.
o har vi hvilt på gamle laurbær siden 1982,
det e på tide no

Vebjørn

Er det bestemt at partoutkorta kun blir lagt ut på stadion og i brann butikken på galleriet?
Billettluka er ikkje ein mulighet?

Laksevåg

Quote from: "Vebjørn"Er det bestemt at partoutkorta kun blir lagt ut på stadion og i brann butikken på galleriet?
Billettluka er ikkje ein mulighet?


Det hadde faktisk vært det beste. Billetluka e latterlig dårlig

SKBMiller

jeg hadde iallefall håpet at en andel ble lagt ut på nett. med tanke på de som ikke kan reise over for å stå i kø.

Laksevåg

Quote from: "SKBMiller"jeg hadde iallefall håpet at en andel ble lagt ut på nett. med tanke på de som ikke kan reise over for å stå i kø.


Billetluka pleiar jo og falle sammen under stort press. Gjorde det mot fredrikstad 16 mai og mot rosenborg, viking, lyn og lsk så har mistet litt av troen på det

Kai-Olai

Trodde det var kun på Stadion, og "først til mølla.."
Men ikke godt å si..

Laksevåg

Selgar vel på galleriet å, men ska du ha må du nok ligge i kø noen dager å tror det e bedre å ligge på stadion en med galleriet

Tobey

Quote from: "Laksevåg"Selgar vel på galleriet å, men ska du ha må du nok ligge i kø noen dager å tror det e bedre å ligge på stadion en med galleriet


Blir sikkert ikke så gale.. de fleste har vel sikret seg allerede
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

Christoball

vi som ikke har fornyet medlemsskapet i bataljonen, i tilfelle vi skulle være så heldig at vi fikk partoukort... står vi på bar bakke når billettene til everton kampen (borte) ligges ut? en av medlemsfordelene er jo som kjent forkjøpsrett til bortekamper...

HansaInferno

Quote from: "Christoball"vi som ikke har fornyet medlemsskapet i bataljonen, i tilfelle vi skulle være så heldig at vi fikk partoukort... står vi på bar bakke når billettene til everton kampen (borte) ligges ut? en av medlemsfordelene er jo som kjent forkjøpsrett til bortekamper...


Dette medlemskapet fornyes vel med partoutkortet?
Breiflabben, baby!

Christoball

riktig, derfor har eg ikke fornyet medlemsskapet, med tanke på at eg kanskje skulle få partoukort... men hvis eg ikke får partoukort, så sliter eg med tanke på billetter?

Nixon

Jeg kan aldri tenke meg at det skal bli problemer med billetter til bortekampen mot Everton. Vi kommer til å få rikelig med billetter, og hvis det mot all formodning kommer til å bli utsolgt kommer det ikke til å skje i løpet av noen få dager. Så det vil bli rikelig med tid til å skaffe seg billetter.

http://www.brann.no/index.php?mapping=245
Følg med her 4. januar.
Rød makt på Hansa

Laksevåg

Quote from: "Christoball"riktig, derfor har eg ikke fornyet medlemsskapet, med tanke på at eg kanskje skulle få partoukort... men hvis eg ikke får partoukort, så sliter eg med tanke på billetter?


Du for billeter til de fleste kamper uansett tror eg, bortsett fra mot lsk, vif, rbk og 16 mai, lukter kø ligging på galleriet då

Chrisstah

Quote from: "Laksevåg"
Quote from: "Christoball"riktig, derfor har eg ikke fornyet medlemsskapet, med tanke på at eg kanskje skulle få partoukort... men hvis eg ikke får partoukort, så sliter eg med tanke på billetter?


Du for billeter til de fleste kamper uansett tror eg, bortsett fra mot lsk, vif, rbk og 16 mai, lukter kø ligging på galleriet då


eg hadde ikke partout kort, men var ikke noe stress å få taki i Billetter om eg ville, utenom 16 mai kampen.
bare være tidlig ute, hvis du virkelig vil klarer du det.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Silje Karina

de som har partoutkort for 08, har di framdeles forkjøps rett til UEFA cup billetter i februar?
2.10.07 - ny nasjonaldag
.:Vi svikter ALDRI:.

Brann_ruler86

Quote from: "Silje Karina"de som har partoutkort for 08, har di framdeles forkjøps rett til UEFA cup billetter i februar?


UEFA-cup: Brann - Everton
Partoutkortinnehavere har forkjøpsrett, brev sendes ut i uke 2
Dette gjelder alle som har betalt for sine partoutkort for sesongen 2008

Ordinært billettsalg starter fredag 1. februar kl 12
Billetter selges KUN i Brannbutikkene på Galleriet og Stadion

Mer informasjon og billettpriser kommer 4. januar



http://www.brann.no/index.php?mapping=220
Gå ta banen!

DJ_ADG

For meg virker dette litt rart. De som har partoutkort 2007 for UEFA cupen 2007/2008 mister forkjøps retten pga Brann klarte å gå videre i europa.

Partoutkort 2008 har man; UEFA-cup (fom 1. runde) og evt Champions League (inkl kvalik), det står når forkjøps retten starter, men ingenting om når du mister den retten.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

krøvel vellevold

Quote from: "DJ_ADG"For meg virker dette litt rart. De som har partoutkort 2007 for UEFA cupen 2007/2008 mister forkjøps retten pga Brann klarte å gå videre i europa.

Partoutkort 2008 har man; UEFA-cup (fom 1. runde) og evt Champions League (inkl kvalik), det står når forkjøps retten starter, men ingenting om når du mister den retten.


Selvsagt. Partoutkort 2007 gjelder for kamper i 2007. Partoutkort 2008 gjelder for kamper i 2008. Det er jo også en ekstra grunn til å fornye kortet.
Legg ned hele klubben!

Silje Karina

Quote from: "Brann_ruler86"
Quote from: "Silje Karina"de som har partoutkort for 08, har di framdeles forkjøps rett til UEFA cup billetter i februar?


UEFA-cup: Brann - Everton
Partoutkortinnehavere har forkjøpsrett, brev sendes ut i uke 2
Dette gjelder alle som har betalt for sine partoutkort for sesongen 2008

Ordinært billettsalg starter fredag 1. februar kl 12
Billetter selges KUN i Brannbutikkene på Galleriet og Stadion

Mer informasjon og billettpriser kommer 4. januar



http://www.brann.no/index.php?mapping=220


tusen takk;)
vil óg takke for det gamle fantastiske gullåret 2007, og håper 2008 blir bedre;) godt nyttår!
2.10.07 - ny nasjonaldag
.:Vi svikter ALDRI:.

nr85

De som har søkt (og fått innvilget) nytt partoutkort 2008, vil de også få forkjøpsrett til Everton-kampen?
Kan bli litt kort tid å få betalt før uke 2...
o har vi hvilt på gamle laurbær siden 1982,
det e på tide no

Lurkin

Jeg skal bygge hytte utenfor Staddaen for å få det jævla kortet.
Berømte Brann fra Bergen

Seriemesteren

Siden brev om forkjøpsrett til Everton-kampen skal sendes ut i slutten av uke 2 må vel de siste partoutkortene være solgt innen den tid?

Go Up