• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2008

Started by Lurkin, October 05, 2007, 19:01:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kai-Olai

Ikke for å mase, men er det noen som vet når alt er klart? Sånn ca? en uke? En måned? Dette er jo mer spennende enn samtlige julekalendere..

weirus

Dette er ufattilig kjipt...

Fikk ikke brev om fornyelse, skrev til billettluka, fikk som svar at jeg måtte logg meg inn på brann.no eller sende en mail til billettansvarlig
Har gjort dette for 3 dager siden men ikke fått noe svar enda...
Ka skal eg no gjøre?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

thesevs

Quote from: "weirus"Dette er ufattilig kjipt...

Fikk ikke brev om fornyelse, skrev til billettluka, fikk som svar at jeg måtte logg meg inn på brann.no eller sende en mail til billettansvarlig
Har gjort dette for 3 dager siden men ikke fått noe svar enda...
Ka skal eg no gjøre?


Møt opp på stadion!! Kjeft og smell... gjør det klart at dette er altfor dårlig!!
Eneste som funker...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Baunebob

Det er kun de som har sendt inn søknad som får tak på bataljonsfeltet 2008 ?

tr0Ndemann

Quote from: "Baunebob"Det er kun de som har sendt inn søknad som får tak på bataljonsfeltet 2008 ?


Du har også en kjangs om du stiller på Stadion 10/12 i håp om å få karret til deg et.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

bbbmartin

Quote from: "tr0Ndemann"
Quote from: "Baunebob"Det er kun de som har sendt inn søknad som får tak på bataljonsfeltet 2008 ?


Du har også en kjangs om du stiller på Stadion 10/12 i håp om å få karret til deg et.


Kan bli endringer i denne dato. Vi kommer ut med info så snart vi vet noe mer.
martin@bataljonen.no

som privatperson

ole3000

jeg orket ikke lese gjennom hele dritten, men håper noen kan svare på et spm. Så at tiden for sesongkort var utløpt, men jeg har ikke fått noe brev i posten. Er dette bare for de som skal ha som ikke har hatt kort før? For jeg vil veldig gjerne ha samme plasser som i fjor..
i går for en til!

Bombefar

Quote from: "ole3000"jeg orket ikke lese gjennom hele dritten, men håper noen kan svare på et spm. Så at tiden for sesongkort var utløpt, men jeg har ikke fått noe brev i posten. Er dette bare for de som skal ha som ikke har hatt kort før? For jeg vil veldig gjerne ha samme plasser som i fjor..


Ring Brann fort som faen. Betalingsfristen for sesongkort for neste år går ut i morgen hvis du hadde sesongkort i år. Har du ikke fått brev må det være noe feil

Seriemesteren

Når legges egentlig partoutkortene til bataljonen ut? Altså de som har sendt inn søknad og er medlem av BBB. Er det 10. desember kl...?

Baunebob

Slik jeg har forstått det trenger du verken være medlem eller ha sendt inn søknad for å få tak i disse.

Seriemesteren

Quote from: BaunebobSlik jeg har forstått det trenger du verken være medlem eller ha sendt inn søknad for å få tak i disse.


Når selges partourkortene hvor man må være medlem av BBB og sendt søknad da?

domrot

Quote from: "weirus"Dette er ufattilig kjipt...

Fikk ikke brev om fornyelse, skrev til billettluka, fikk som svar at jeg måtte logg meg inn på brann.no eller sende en mail til billettansvarlig
Har gjort dette for 3 dager siden men ikke fått noe svar enda...
Ka skal eg no gjøre?


En enkel telefon til sentralbordet til Brann løste dette problemet for meg. De hadde numrene liggende.

Baunebob

Er neimen ikke sikker.

Slik jeg har forstått det så er det "fri" kamp om bataljonskortene i og med at du får medlemskap når du kjøper det ?

Men skjønner ikke helt hva som var poenget med disse søknadene. Hvilke fordeler gir det ?

Kai-Olai

Sånn som jeg skjønte det..

Bataljonen har fått 500 nye plasser til sesongkort neste år.. + evt de som ikkje blir fornyet..
2/3 av disse skulle selges til medlemmer, etter ansinitet.. Sånn at de som har vært medlem en stund skulle få seg, og ikke bare "golddiggers"..
Den siste 3dje delen blir lagt ut for åpent salg til alle som vil.. Og der er det ikke krav at en tidligere har vært medlem, men at alle som vil kan prøve å få..

Rett meg om jeg tar feil...

Dalen

når får man svar om man får partourkort då? 30. e jo noen dager siden no
Brann - Seriemester 2007

C@Bøe_79

Ny frist for betaling av fornyelse er 15/12, hvertfall utifra brevet jeg fikk på Lørdag 1/12..
Så da blir nok datoen for åpent salg forskjøvet også vil jeg tro..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Dalen

Quote from: "C@Bøe_79"Ny frist for betaling av fornyelse er 15/12, hvertfall utifra brevet jeg fikk på Lørdag 1/12..
Så da blir nok datoen for åpent salg forskjøvet også vil jeg tro..


ikke d jeg tenkte på, når får man svar på søknaden om de utvidede plassene? leste søknadsfristen var 30.november, men har ikke fått noe svar på om jeg får eller ikke enda
Brann - Seriemester 2007

thesevs

Quote from: "C@Bøe_79"Ny frist for betaling av fornyelse er 15/12, hvertfall utifra brevet jeg fikk på Lørdag 1/12..
Så da blir nok datoen for åpent salg forskjøvet også vil jeg tro..


Stod 14/12 på mitt.... men jeg skjønner ikke hva denne "serviceavgiften" på 55kr som kommer i tillegg pr sete... Ikke at det er det som er avgjørende for meg, men kan ikke huske denne avgiften i fjor.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

C@Bøe_79

Quote from: "thesevs"
Quote from: "C@Bøe_79"Ny frist for betaling av fornyelse er 15/12, hvertfall utifra brevet jeg fikk på Lørdag 1/12..
Så da blir nok datoen for åpent salg forskjøvet også vil jeg tro..


Stod 14/12 på mitt.... men jeg skjønner ikke hva denne "serviceavgiften" på 55kr som kommer i tillegg pr sete... Ikke at det er det som er avgjørende for meg, men kan ikke huske denne avgiften i fjor.


14/12 hos meg også, men tror de 55kr er for nytt kort..
For det virker som de skal gi nye, etter først å ha sagt at de skulle bruke de fra i år.. Nytt partourkort utstedes i Februar, evnt gammelt må makuleres..

Eller kanskje service avgiften er for vask av sete mellom kampene, da ville det vært SERVICEavgift da..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Superjack

De 55 kronene er serviceavgift, og jeg måtte også betale denne, selv om samme kort skal benyttes neste år også.
Brannsupporter.

bbbmartin

Quote from: "Kai-Olai"Sånn som jeg skjønte det..

Bataljonen har fått 500 nye plasser til sesongkort neste år.. + evt de som ikkje blir fornyet..
2/3 av disse skulle selges til medlemmer, etter ansinitet.. Sånn at de som har vært medlem en stund skulle få seg, og ikke bare "golddiggers"..
Den siste 3dje delen blir lagt ut for åpent salg til alle som vil.. Og der er det ikke krav at en tidligere har vært medlem, men at alle som vil kan prøve å få..

Rett meg om jeg tar feil...


Dette er korrekt.

Til alle dere som maser om at det er lenge siden den 30, så kommer det informasjon når det kommer. Den kommer ikke fortere om dere maser eller sprer eder og galle her på forumet.

Det er tidligere sagt at de som har vært med i BBB i mer enn to år kan føle seg sikker på partoukort. Dere andre får smøre dere med tålmodighet.

Tilbakemelding kommer når den kommer. Det er kommet inn mellom 600 og 800 søknader som alle skal gjennomgås, sorteres, og gi tilbakemelding på. Dette er et tidkrevende arbeid.
martin@bataljonen.no

som privatperson

vebo

Quote from: "thesevs"
Quote from: "C@Bøe_79"Ny frist for betaling av fornyelse er 15/12, hvertfall utifra brevet jeg fikk på Lørdag 1/12..
Så da blir nok datoen for åpent salg forskjøvet også vil jeg tro..


Stod 14/12 på mitt.... men jeg skjønner ikke hva denne "serviceavgiften" på 55kr som kommer i tillegg pr sete... Ikke at det er det som er avgjørende for meg, men kan ikke huske denne avgiften i fjor.


Lurer på om den ikke var i fjor også. At prisen var 1555,- i steden for 1500,-?

Men uansett, dette er det billettluken "tjener" på å selge billettene. På samme måte som om du kjøper billetter til konserter, standup osv hos billettservice.no. Da er det som oftes 20,- det koster.
Tiocfaidh ár lá

Brannfrelst

Quote from: "vebo"
Quote from: "thesevs"
Quote from: "C@Bøe_79"Ny frist for betaling av fornyelse er 15/12, hvertfall utifra brevet jeg fikk på Lørdag 1/12..
Så da blir nok datoen for åpent salg forskjøvet også vil jeg tro..


Stod 14/12 på mitt.... men jeg skjønner ikke hva denne "serviceavgiften" på 55kr som kommer i tillegg pr sete... Ikke at det er det som er avgjørende for meg, men kan ikke huske denne avgiften i fjor.


Lurer på om den ikke var i fjor også. At prisen var 1555,- i steden for 1500,-?

Men uansett, dette er det billettluken "tjener" på å selge billettene. På samme måte som om du kjøper billetter til konserter, standup osv hos billettservice.no. Da er det som oftes 20,- det koster.


I fjor var det 1575,-. Altså er det gått ned med 20 kr;)
2.10.07-Gullet kom hem!

thesevs

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "vebo"
Quote from: "thesevs"
Quote from: "C@Bøe_79"Ny frist for betaling av fornyelse er 15/12, hvertfall utifra brevet jeg fikk på Lørdag 1/12..
Så da blir nok datoen for åpent salg forskjøvet også vil jeg tro..


Stod 14/12 på mitt.... men jeg skjønner ikke hva denne "serviceavgiften" på 55kr som kommer i tillegg pr sete... Ikke at det er det som er avgjørende for meg, men kan ikke huske denne avgiften i fjor.


Lurer på om den ikke var i fjor også. At prisen var 1555,- i steden for 1500,-?

Men uansett, dette er det billettluken "tjener" på å selge billettene. På samme måte som om du kjøper billetter til konserter, standup osv hos billettservice.no. Da er det som oftes 20,- det koster.


I fjor var det 1575,-. Altså er det gått ned med 20 kr;)


De kan godt få de 55kr til å UTBEDRE opplegget.. har riktignok ikke benyttet meg av billettluka.no før, men har jo hørt og lest mye negativt om de her...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Christoball

ble det ikke sagt fra brann sin side at de skulle skifte billettpartner? siden det kollapset på sidene til billettluka.no så og si hele tiden i starten av sesongen? mener det var rundt 16. mai de sa det...

naitsirk

fekk i dag mitt tredje brev om partoukort. er dei redde for at eg ikkje skal betala:)

vebo

Quote from: "Christoball"ble det ikke sagt fra brann sin side at de skulle skifte billettpartner? siden det kollapset på sidene til billettluka.no så og si hele tiden i starten av sesongen? mener det var rundt 16. mai de sa det...


De sa det vel også i fjorårssesongen, var jo en del store skandaler med billettluken da også. Alle husker vel køene til RBK-kampen. Men etter det jeg har hørt (fra de som jobber i brann-butikken) går avtalen mellom Brann og Billettluken ut over nyttår. Forventer forsåvidt at Brann bytter leverandør i samme slengen.
Tiocfaidh ár lá

Gubrask

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6037

De partoutkortene som ikke blir fornyet i år, blir solgt som enkeltbilletter til neste år. Og som andre har nevnt her, er fristen for å betale forlenget til 20 desember.

HeiaBrann!

Quote from: "Gubrask"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6037

De partoutkortene som ikke blir fornyet i år, blir solgt som enkeltbilletter til neste år. Og som andre har nevnt her, er fristen for å betale forlenget til 20 desember.

Helt greit egentligt.. Da får alle de som søt når alle billettene til Brann - Viking flere billetter... Kan vedde en 1000 lapp på at det ikke er like mye interesse før første hjemmekamp som det var mot Viking eller Lyn..!

Klaus_Brann

Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "Gubrask"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6037

De partoutkortene som ikke blir fornyet i år, blir solgt som enkeltbilletter til neste år. Og som andre har nevnt her, er fristen for å betale forlenget til 20 desember.

Helt greit egentligt.. Da får alle de som søt når alle billettene til Brann - Viking flere billetter... Kan vedde en 1000 lapp på at det ikke er like mye interesse før første hjemmekamp som det var mot Viking eller Lyn..!


Rart...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Ingrid<3Brann

Er det for seint å sende inn søknad om partourkort gjennom bataljonen? jeg er medlem, men hadde ikke partourkort ifjor. Håper noen vet :)

Kai-Olai

Quote from: "Ingrid<3Brann"Er det for seint å sende inn søknad om partourkort gjennom bataljonen? jeg er medlem, men hadde ikke partourkort ifjor. Håper noen vet :)


Det er for sent, ja.. Fristen gikk ut 30. november.. Men det skader jo ikke å sende dem en mail å spørre da.. Men vil tro du nok må stille deg i kø på Stadion når den siste 3dje delen blir lagt ut..

Markmus

Noen må få endret overskriften på denne tråden slik at det sier "partoutkort". Folk begynner jo å tro at det skrives partouR og ikke partouT :p
Ka du ve?

Silje Karina

okei. eg må bare spørre, for det står jo ingen info om dette. har bare hatt partoutkort i ett år. fornyet det, og fikk en billett tilbake. vil dette si at det jeg brukte i 2007 sesonger er påfylt, eller må jeg bestille ett nytt eller ka? til de som har peiling.
2.10.07 - ny nasjonaldag
.:Vi svikter ALDRI:.

Ricky

Quote from: "Markmus"Noen må få endret overskriften på denne tråden slik at det sier "partoutkort". Folk begynner jo å tro at det skrives partouR og ikke partouT :p


Og nå tror folk at det skrives partoukort..

Baunebob

Noen som har en bekreftet dato på når billettene som er tilgjengelig for "alle" vil være for salg ?

Edit:PartouTkortene =)

dudo

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Markmus"Noen må få endret overskriften på denne tråden slik at det sier "partoutkort". Folk begynner jo å tro at det skrives partouR og ikke partouT :p


Og nå tror folk at det skrives partoukort..


Heheh, er det ikke nydelig?

Silje Karina: Du skal bruke det samme plastkortet du hadde i år.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

hfager03

Er 2/3 allerede fordelt, eller kan man fortsatt håpe på plass?

Silje Karina

Quote from: "dudo"

Silje Karina: Du skal bruke det samme plastkortet du hadde i år.

takk ;)
2.10.07 - ny nasjonaldag
.:Vi svikter ALDRI:.

Kai-Olai

Quote from: "hfager03"Er 2/3 allerede fordelt, eller kan man fortsatt håpe på plass?

Baunebob

Prøver igjen :

Den resterende 3delen. Har det kommet noe salgsdato ?

alexandergaugstad

Har stor forståelse for at arbeidet med å sortere ut kem so får partoutkort gjennom søknad er stort og tidkrevendes. Men ettersom jeg ikke har fått noe svar enda, så må jeg enten stille opp på Stadion i morgen (noe som er svært vansklig for meg, arbeid/reise-årsaker) .. eller jeg kan sitte å håpe på et positivt svar i løpet av noen dager/uker.
Men poenget er at visst jeg hadde visst at jeg ikke fikk partoutkort, så måtte jeg jo ordna meg slik for noen dager siden at jeg kunne stille opp. Men med to timers reise til Bergen og en jobb som venter, er det ikke bare "å stille opp". Men siden jeg ikke har fått noe svar enda, må jeg jo bare håpe da.

En annen ting er tidspunktet den siste 1/3 blir lagt ut på. En mandag, mange har ikke mulighet til å bare ta seg fri på en mandag. Det ville blitt mye mer fear viss partoutkorta hadde blitt lagt ut en lørdag eller noe, eller?

Tifo-gruppen

Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

alexandergaugstad

Quote from: "Tifo-gruppen"Ofte lettere å lese på forsiden om dere søker info:

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=118&PHPSESSID=e57fe06417daf521f77a6ba9c5aed472

Mvh Morten


Oisann. Sorry for den.
Men vil det sei at dei resterande partoutkorta ikkje blir solgt før tidligast 20. des.? Eller misforsto eg totalt?

Shine

Dermed er også salget av de siste plassene våre også utsatt. Vi kommer tilbake med mer info når det nærmer seg.
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

odd45

er det fortsatt mulighet for å få kjøpt partoutkort med andre ord? hvordan gjør man det?

Seriemesteren

Slik jeg har forstått det må du ha sendt inn søknad. Den fristen gikk ut 30.11.

Kai-Olai

Quote from: "odd45"er det fortsatt mulighet for å få kjøpt partoutkort med andre ord? hvordan gjør man det?


Hvis du leser litt lengre opp på samme side, så finner du alt du lurer på.. Handler om å gidde å sjekke litt.. ;)

Men jeg kan prøve en gang til..
Bataljonen fikk 500 sesongkort ekstra i år.. 2/3 av disse er allerede solgt ved hjelp av søknader sendt før 30/11.. Den siste 1/3 skulle egentlig blitt lagt ut for åpent salg på Stadion den 10ende, altså på mandag.. Men da tidsfristen for å betale ble utsatt til 20? så har også datoen for denne 1/3 blitt utsatt, og vil nok ikke skje før etter dette... Så har du ikke søkt, men vil ha kort, så er mitt forslag å følge med på forsiden av bataljonen ganske nøye frem mot jul.. ;)

Vebjørn

Får alle som har søkt svar eller kun dei som får partoutkort?
Har ikkje høyrt noko etter at eg søkte.

Kai-Olai

Quote from: "Vebjørn"Får alle som har søkt svar eller kun dei som får partoutkort?
Har ikkje høyrt noko etter at eg søkte.


Har ingen ide.. Ikke hørt noe, jeg heller..
Tilleggsspørsmål: Får vi svar på mail, eller via post?

Go Up