• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2008

Started by Lurkin, October 05, 2007, 19:01:28 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Hickok

Så vidt jeg husker, så er et tredje felt gjort tilgjengelig for Bataljonen neste sesong. Dette betyr vel at Brann faktisk senker priser for den harde kjernen av supportere, eller har jeg misforstått noe et sted?

SKBMiller

det stemmer, og dette gjør Brann til tross for at de taper penger på det. Så er ikke galt alt de gjør ;)

Northside

Quote from: "Gubrask"Poenget her er ikke at prisen i seg selv er "feil", men grunnen til at vi hisser oss opp, er måten det skjer på. Når Brann har sportslig suksess, så skal det gå utover supportere som har støttet laget også når de spilte kvalikk og var på bånn. Er det noen her som støtter Brann sin tankegang om at nå når engasjementet er så stort, skal de øke prisene for å utnytte oss supportere?
Og som flere her inne har sagt, dette kan gjøre at mange trofaste supportere blir hjemme/ ser kampen på pub ++ mens folk med mye penger, lite engasjement og interesse fyller opp stadion. Denne utviklingen vil ikke jeg se, at vi mister mange fargerike, stemningsskapende og engasjerte supportere pga. Brann skal utnytte oss på denne måten..


Og eksempler på dette har vi i både england, Spania, Portugal og muligens andre land...

gitarbroiler

50% økning er vel å ta det litt langt??? De billigste har en økning på kr 50 pr kamp, noe som utgjør ca 20%.

Brann melker ikke supporterne sine for penger, de gjør hva enhver forettningsmann / forretningsfirma ville gjort i en lignende posisjon.

En som sier at han ville gladelig betalt mindre for å oppleve mindre sportslig suksess. Da spør jeg: Hvor mye hadde du vært villig til å slippe å betale for å slippe å oppleve Brann ta gull i 2007? for å slippe å oppleve at Brann kvalifiserer seg til CL? Vi lever for å oppleve sportslig suksess, og alt som omhandler suksess her i livet handler også om penger i en eller annen variant.

QuoteDu er så på jordet her. Ikke ser du Brann-kampene heller...

Prisøkningen er på nærmere 50 % ikke 50 kroner. Det er det første.

Jeg skal på stadion uansett. Hadde det kostet 1000 kroner kampen hadde jeg forsatt gått på kamp. Det betyr ikke at vi ikke kan gi beskjed om at grensen går et sted. For meg er vi i hvert fall krysset grensen når jeg betaler 3000 for å sitte på rad 5 på Hansa.

Et annet poeng er at jeg ikke ønsker 18.000 av de mest pengesterke typene på stadion. Jeg ønsker de som elsker klubben.

God bedring..


Nei, jeg har aldri sett en eneste Brann kamp i hele livet. Du har avslørt meg. Uten at jeg skal påstå at jeg kjenner deg, eller vet din alder, så tror jeg at jeg med 95% sikkerhet kan påstå at jeg har sett flere Brann kamper enn deg i hele din levetid. Så spar meg for tåpelige utsagn som dette. Hold deg til saken heretter.

klysa

kr 3025 for et sete på en kortside her helt hinsides, enkelt å greit. Festlig att en må betale den månaden der folk flest har størst utgifter.

Felt Ã?

Quote from: "SKBMiller"det stemmer, og dette gjør Brann til tross for at de taper penger på det. Så er ikke galt alt de gjør ;)


Brann taper vel ikke pÃ¥ det....,regningen sendes bare videre til alle rundt dere pÃ¥ Hansa som i Ã¥r som i fjor har fÃ¥tt en god økning i prisen for partoutkort.....Takker sÃ¥ meget  :D

gitarbroiler

Quote from: "klysa"kr 3025 for et sete på en kortside her helt hinsides, enkelt å greit. Festlig att en må betale den månaden der folk flest har størst utgifter.


Det handler om å planlegge økonomien litt. Om du visste at du skulle fornye partoutkortet ditt, så visste du også at regningen måtte betales den måneden. At økningen kom, burde man også kalkulert med. Om økningen er for stor, kan man helt sikkert ta en telefon til Brann for å få delt opp regningen i to, med siste forfall 28.februar sånn at man kan selge kortet på nytt om man ikke betaler :-)

klysa

Quote from: "gitarbroiler"
Quote from: "klysa"kr 3025 for et sete på en kortside her helt hinsides, enkelt å greit. Festlig att en må betale den månaden der folk flest har størst utgifter.


Det handler om å planlegge økonomien litt. Om du visste at du skulle fornye partoutkortet ditt, så visste du også at regningen måtte betales den måneden. At økningen kom, burde man også kalkulert med. Om økningen er for stor, kan man helt sikkert ta en telefon til Brann for å få delt opp regningen i to, med siste forfall 28.februar sånn at man kan selge kortet på nytt om man ikke betaler :-)


Har betalt for fornying jeg, men tidspunktet for betaling liker jeg ikke. Men meg om det. Oppdeling\utsetting mener det var noen som fikk i fjor og går sikkert fint i år også.

Håper forresten det er stol på plassen min til seriestart, for det var ikke mye stol på de siste kampene( selv om de kun brukes i pausen).

Northside

Quote from: "gitarbroiler"50% økning er vel å ta det litt langt??? De billigste har en økning på kr 50 pr kamp, noe som utgjør ca 20%.

Brann melker ikke supporterne sine for penger, de gjør hva enhver forettningsmann / forretningsfirma ville gjort i en lignende posisjon.

En som sier at han ville gladelig betalt mindre for å oppleve mindre sportslig suksess. Da spør jeg: Hvor mye hadde du vært villig til å slippe å betale for å slippe å oppleve Brann ta gull i 2007? for å slippe å oppleve at Brann kvalifiserer seg til CL? Vi lever for å oppleve sportslig suksess, og alt som omhandler suksess her i livet handler også om penger i en eller annen variant.



Nå har ikke prisene vært helt forferdelig, enda. Så det vi betalte for å se Brann vinne gull var ok. Men man ser tydelig hvilken retning klubben vår er på vei og ikke minst hvilken samfunnsklasse det satses fullt ut på.

Akkurat hvor mye jeg gidder å betale før grensen er nådd vet jeg ikke helt, men vi er ikke langt uanna per dags dato for å si det slik, og det gjelder ikke bare Brann (170kr for billett på "bortetribunen" til Godset er forkastelig).

Det blir også helt feil å sammenligne fotball med bedrifter og den type virksomhet. Alt handler riktignok om penger, men man må ikke gå over grensen, da bør man heller innse at vi ikke kommer lenger økonomisk.
Tror ikke det er mange arbeidere som godtar at man går ned 50% i lønn på noen få år pga bedriten skal bli best...
Og om en bedrift gjør noe slikt sÃ¥ kan man enkelt skifte jobb, men man kan ikke "enkelt" skifte til en ny klubb.  Tror det er rimelig fÃ¥ personer som har like sterke følelser for klubben som jobben.

gitarbroiler

QuoteTror ikke det er mange arbeidere som godtar at man går ned 50% i lønn på noen få år pga bedriten skal bli best...
Og om en bedrift gjør noe slikt så kan man enkelt skifte jobb, men man kan ikke "enkelt" skifte til en ny klubb. Tror det er rimelig få personer som har like sterke følelser for klubben som jobben.


1. Du er ikke avhengig av inntekt fra Brann for å overleve, ergo går du ikke ned 50% i innetekt. Om det er så ille at du tjener kun 2500 kr pr år, og du må ut med 50% mer for billetter til Brann så er det selvsagt trist, men Brann kan ikke ta hensyn til dette. De må tenke på massene.

2. Man kan selvsagt ikke enkelt skifte klubb, men man kan prioritere hvilke kamper man ønsker å gå på om det blir for dyrt. Har man ikke råd til å gå på alle kampene, så velger man ut de man ønsker å gå på (når stadion har full kapasitet vel og merke). Igjen; Brann kan ikke ta hensyn til at 100-150 personer ikke har råd til å gå på Stadion når 17000 andre har råd til det (evt får det sponset).

I en "ideell" verden burde man fått rabatt for hvor mange år man hadde hatt sesongkort, hvor mange ganger man har vært på stadion og hvor mange drakter (annet supporter utstyr) man har kjøpt. Dette er dessverre umulig å gjennomføre, og da blir det markedspriser som bestemmer.

Man kan selvsagt være så uenig som man bare vil, og klage sin nød både her og der, men til syvende og sist så kommer man ikke så langt med det med mindre en stor gruppe tar tak i det. Og med en stor gruppe så mener jeg et par tusen (som f.eks. Bataljonen). En og en er vi dessverre svake ovenfor Brann.

RC

Quote from: gitarbroiler50% økning er vel å ta det litt langt??? De billigste har en økning på kr 50 pr kamp, noe som utgjør ca 20%.

Brann melker ikke supporterne sine for penger, de gjør hva enhver forettningsmann / forretningsfirma ville gjort i en lignende posisjon.
Quote


Det er sant nok det. Men kan ikke sammenliknes i det hele tatt.
Ett firma lever av sine kunder, det gjør Brann og. Men om firmaer øker prisen for en tjeneste, så bytter mange til et annet firma som leverer den tjenesten.
Et firma går heller ikke ut og skryter av sine kunder men likevel øker prisen.

Tror du det bare er 100 - 150 personer som merker dette?
De som lager mest stemning er fra arbeiderklassen (min mening) og de blir priset ut av SKB, rett og slett. Om denne utviklingen fortsetter, gleder jeg meg ikke til å høre stemningen på Stadion om noen år.
Sa noen Lyn? Eller var det Stabæk?

Klaus_Brann

Quote from: "Endre"Jeg synes det er helt meningsløst å varme opp luften i et uteklima på denne måten. Fotball er en utesport, og folk har da klart å kle seg for det i årtier.
Hvis folk ikke klarer å ta på seg en jakke før de går på kamp, så får de heller holde seg hjemme og se kampen på TV2 Sport.

Som "miljøkriger" er jeg naturligvis også kritisk til unødvendig strømforbruk. Blir litt meningsløst for meg å slå av det røde lyset på tv'en før jeg legger meg når Brann (og andre) driver på med slik vanvittig sløsing som det her.



Nå skal jeg fortelle deg at det faktisk ikke er så forbanna varmt å gå på f.eks. RL-kamp i minusgrader, uansett hvor mange jakker du har på deg!
Regner da ikke med at de skal bruke dette hver kamp.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

brannfrik

nÃ¥ er jo ikke oppvarming noe nytt fenomen pÃ¥ stadion.. Knut Iversen og Bjørn Dahl tok jo pÃ¥ seg spanderbuksene etter RBK hjemme i fjor og kjøpte noen halogenlamper til felt Z.  det ble faktisk noksÃ¥ behagelig Ã¥ stÃ¥ der oppe i stedet for pÃ¥ SS med vinden i trynet og hÃ¥ret fult av sludd..

men sånn i utgangspunktet er jeg enig med det endre skriver. dersom man ikke tåler å være ute et par timer kan man holde seg hjemme.. men skjønner også logikken bak det brann gjør.. de vil tilby folk litt ekstra komfort, sånn at de gjerne kan skru opp prisene på de aktuelle setene enda et lite hakk, for jeg regner med at det er det som er baktanken..

Endre

Quote from: "Klaus_Brann"
Nå skal jeg fortelle deg at det faktisk ikke er så forbanna varmt å gå på f.eks. RL-kamp i minusgrader, uansett hvor mange jakker du har på deg!
Regner da ikke med at de skal bruke dette hver kamp.

Nå har jeg vokst opp med 4 divisjonskamper på en øy i nord-norge, med stiv kuling og is på banen halve sesongen, så du får ingen sympati fra meg :P
Da får man heller kjøpe litt kaffe eller buljong, ingenting er så bra som litt varm drikke på en fotballkamp i kulden!

Stoffi

Quote from: "Hickok"Så vidt jeg husker, så er et tredje felt gjort tilgjengelig for Bataljonen neste sesong. Dette betyr vel at Brann faktisk senker priser for den harde kjernen av supportere, eller har jeg misforstått noe et sted?


Jeg er en sterk motstander av at de billigste partoutkortene selges til Bataljonen, og at medlemskap er inkludert. Dette kan føre til at endel "freeloaders" som går etter billig partoutkort innfinner seg hos oss, og at det er så billig at det blir pop å være fjortis på hansa.

Ja, vi fortjener billige partoutkort, men samtidig er det en negativ side ved det.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Northside

Quote from: "gitarbroiler"

1. Du er ikke avhengig av inntekt fra Brann for å overleve, ergo går du ikke ned 50% i innetekt. Om det er så ille at du tjener kun 2500 kr pr år, og du må ut med 50% mer for billetter til Brann så er det selvsagt trist, men Brann kan ikke ta hensyn til dette. De må tenke på massene.

2. Man kan selvsagt ikke enkelt skifte klubb, men man kan prioritere hvilke kamper man ønsker å gå på om det blir for dyrt. Har man ikke råd til å gå på alle kampene, så velger man ut de man ønsker å gå på (når stadion har full kapasitet vel og merke). Igjen; Brann kan ikke ta hensyn til at 100-150 personer ikke har råd til å gå på Stadion når 17000 andre har råd til det (evt får det sponset).

I en "ideell" verden burde man fått rabatt for hvor mange år man hadde hatt sesongkort, hvor mange ganger man har vært på stadion og hvor mange drakter (annet supporter utstyr) man har kjøpt. Dette er dessverre umulig å gjennomføre, og da blir det markedspriser som bestemmer.



1. Muligens et elendig argument fra min side ja...

2. Det er akkurat der vi aldri blir enig. Du mener det er greit at Brann priser ut sine trofaste supportere så lenge vi klarer å fylle stadion med bedrifter og andre rike personer.
Men så må jeg spørre deg, hvorfor kommer alle disse bedriftene, rike personene og alle andre tilskuere?

Kommer til pga Brann spiller flott fotball?
Dersom ja, hvorfor ser de ikke heller kampen på TV

Eller kommer folk pga de vil oppleve den herlige stemningen som VI lager, og som til og med tiltrekker spillere, sponsorer og mye annet som bidrar sterkt til at vi er der vi er i dag.  
16mai er et godt eksempel. Er denne kampdagen stor pga fotballen eller stemningen? Kan neppe være fotballen, for på 16.mai møter vi som oftest laber motstand...

Og om folk må begynne å velge hvilken kamper de skal se pga det koster så sinnsykt mye så har virkelig Brann gjort noe alvorlig feil som fotballklubb.

Roald

Der var det bestillt.  PÃ¥ tide at disse knehønene i billettluken fikk hodet ut av ræven.
.
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

skb!

Quote from: Hvorfor forlanger ikke BBB markedspris av Brann til partoutkortene sine?
Dere er jo supportere ikke sant?
Siden det virker som dere ikke helt har forstått hva en supporter gjør for klubben sin,følg med... her er et lite tips: Support=støtte
Nemlig,supportere støtter klubben sin,supportere tapper ikke klubben sin for penger...
Hvorfor er det slik at dere som er medlemmer i Branns offisielle supporterklubb tapper klubben for penger menst det sytes og klages over en lav sko,det menst mannen i gaten med glede betaler full pris til klubben i sitt hjerte..
Til og med casuals betaler full pris visst dere tvilte på det....

Nå er jeg fryktelig spennt på hvilke argumenter dere kommer med for å forsvare dette.
At dere reiser på borteturer holder ikke,det gjør nemlig alle andre også....


Nå tror jeg det er viktig å skille mellom administrasjonen og klubben. Administrasjonen er de som setter prisene og er satt til å styre klubben. Klubben er drakten, logoen, historien, og aller mest SUPPORTERNE. Det er dette mange tenker på når de snakker om Brann. Det er da f*** meg ikke Bjørn Dahl og co vi elsker!

Chris*

Quote from: "Northside"

2. Det er akkurat der vi aldri blir enig. Du mener det er greit at Brann priser ut sine trofaste supportere så lenge vi klarer å fylle stadion med bedrifter og andre rike personer.
Men så må jeg spørre deg, hvorfor kommer alle disse bedriftene, rike personene og alle andre tilskuere?

Kommer til pga Brann spiller flott fotball?
Dersom ja, hvorfor ser de ikke heller kampen på TV



Jeg er enig i at vi ikke må miste alle trofaste supportere, men dette er da heller ikke tilfellet. 2000kr i året for et sessongkort er slett ikke dyrt, og dette klarer stort sett ALLE i Bergen å avse, dersom man vil. 3000 også, for den sags skyld. Jeg som student hadde til og med klart å spare opp 3000kr til et sessongkort, hvis jeg måtte dette, og jeg har 6000kr i mnd som skal dekke mat og husleie.

Jeg har full forståelse for at prisene går opp, i takt med at fasilitetene og produktet forbedres. Det finnes selvsagt en smertegrense, men vi er da et godt stykke fra denne enda.

Ellers tror jeg du overvurderer stemningsfaktoren som grunn for at velstående folk ser kamper på stadion. Tror du f.eks de som betaler mest for billettene på Viking stadion kommer for å oppleve Hordene? :p

Det er noe eget med å se fotball live, selvsagt hjelper det om det er bra steming på tribunene, men fotballen står i sentrum for de aller fleste som går på stadion. Tviler f.eks på at min far hadde unnlatt å se kamp på stadion selv om stemningen hadde dalt.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

benny

Vi var allerede blant de dyreste i tippeligaen før denne sesongen og dyrere skal det bli. Litt synd at Brann ser ut til å utnytte markedskreftene med for liten stadion og stor ettersørsel for alt det er verd. Gjør regne med at enkelte supportere som ikke er så godt bemidlet vil bli presset ut etterhvert, dersom prisene fortsetter å stige i samme takt.
Forventer at prisene for partoutkort vil stige ganske mye neste år også når vi får to flere hjemmekamper(tippeligautvidelsen) å betale for.
Det begynner å bli mye penger å legge ut sånn like før julehandelen.

thesevs

Quote from:
Quote from: "SKBMiller"det stemmer, og dette gjør Brann til tross for at de taper penger på det. Så er ikke galt alt de gjør ;)


Brann taper vel ikke pÃ¥ det....,regningen sendes bare videre til alle rundt dere pÃ¥ Hansa som i Ã¥r som i fjor har fÃ¥tt en god økning i prisen for partoutkort.....Takker sÃ¥ meget  :D


Siden vi betaler så forventer vi valuta for pengene.. gjerne at Bataljonsfeltet må bytte på å være ballhentere, selge varm kaffe/sjokolade/buljong til oss andre, eller synge oftere og høyere :-D
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

skb!

Quote from: "thesevs"
Quote from:
Quote from: "SKBMiller"det stemmer, og dette gjør Brann til tross for at de taper penger på det. Så er ikke galt alt de gjør ;)


Brann taper vel ikke pÃ¥ det....,regningen sendes bare videre til alle rundt dere pÃ¥ Hansa som i Ã¥r som i fjor har fÃ¥tt en god økning i prisen for partoutkort.....Takker sÃ¥ meget  :D


Siden vi betaler så forventer vi valuta for pengene.. gjerne at Bataljonsfeltet må bytte på å være ballhentere, selge varm kaffe/sjokolade/buljong til oss andre, eller synge oftere og høyere :-D


Satser på å synge oftere og høyere :wink:



Hickok

Som et lite innspill i denne debatten, så ligger på ingen måte Norge ille an prismessig i forhold til de fleste andre steder i Europa. Hvis en f.eks sammenligner med nivå 2 i England, så ligger prisen de fleste steder der over det vi betaler i Bergen, og ingen skal fortelle meg at det står så mye bedre til der, verken med lønnsnivå eller kvalitet på spillet. Jeg skal til England om halvannen uke (helgen etter DZ), og skal da se Dagenham&Redbridge mot et eller annet suppelag. Her må vi ut med £19 for billettene. Aner ikke hvilken divisjon vi snakker om engang, men det er i hvert fall ikke nivå 2!

Xminator

Quote from: "gashi"


1. Brann har helt klart som mål å profittmaksimere. Mer profitt - mer penger til den sportslige satsingen.

2. Med fortsatt knapphet på billetter vil du se en utgjevning av prisnivået på Stadion.

3. Så lenge det er knapphet på billetter kan Brann gjøre som de vil med prisen. Og så lenge billettene fortsatt er en viktig del av inntektsgrunnlaget for Brann, så vil Brann presse prisen oppover så mye som mulig.

Northside

Quote from: "Hickok"Som et lite innspill i denne debatten, så ligger på ingen måte Norge ille an prismessig i forhold til de fleste andre steder i Europa. Hvis en f.eks sammenligner med nivå 2 i England, så ligger prisen de fleste steder der over det vi betaler i Bergen, og ingen skal fortelle meg at det står så mye bedre til der, verken med lønnsnivå eller kvalitet på spillet. Jeg skal til England om halvannen uke (helgen etter DZ), og skal da se Dagenham&Redbridge mot et eller annet suppelag. Her må vi ut med £19 for billettene. Aner ikke hvilken divisjon vi snakker om engang, men det er i hvert fall ikke nivå 2!


Og det er akkurat det som IKKE må skje her. Det er ikke tvil om at stemningen generelt i England, Spania og Portugal har blitt mye dårligere de siste årene.
Billettpriser og nye "moderne" regler for alt mulig dill dall har skylden.

De nevnte landene er der hvor de har fått "strengest" regler og hvor billettprisene har økt mest.

Manx

http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5999

Resterende partoutkort på Brannallmenningen ble ihvertfall revet bort!
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

weirus

Er det ikke meningen at jeg skal ha fått brev om fornyelse etterhvert?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Manx

Quote from: "weirus"Er det ikke meningen at jeg skal ha fått brev om fornyelse etterhvert?


Det burde du ja, ta kontakt med billettluka de fikser ref.nr. til deg så betaler du på brann.no.
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

gashi

Quote from: Xminator
Quote from: gashiJeg har 3 kommentarer til denne diskusjonen.

1) Sportslig satsning = opplevelser. Brann kunne mest sannsynlig hatt et høyere overskudd ved å kutte kostnader til de beste spillerne og havnet på 4. plass. Pga knapphet på billetter ville jo alle billettene være utsolgt uansett, og eksponeringen for sponsorer ville være tilsvarende uendret.

2) Nå er det jo ikke sånn at Brann spekulerer i knapphet på billetter. De ønsket jo å bygge ut stadion til neste sesong. Knappheten av billetter vil også synke etter neste sesong når Stadion bygges ut.

3) Brann kan ikke gjøre som de vil med billettprisene pga knapphet. Som nevnt tidligere betaler kunder det de synes produktet er verdt. Dersom denne prisen overstiger betalingsvilligheter finner kundene substitutter som delvis tilfredsstiller dem. Et eksempel er å se kampen på Fotikken. På den andre siden har du rett i at personer som deg selv vil strekke seg langt for å få tak i billetter til kampen innen for rimelighetens grenser. Selv du ville vurdere andre alternativer hvis Brann satt VIP priser på hele stadion.

Klaus_Brann

Quote from: "Endre"
Quote from: "Klaus_Brann"
Nå skal jeg fortelle deg at det faktisk ikke er så forbanna varmt å gå på f.eks. RL-kamp i minusgrader, uansett hvor mange jakker du har på deg!
Regner da ikke med at de skal bruke dette hver kamp.

Nå har jeg vokst opp med 4 divisjonskamper på en øy i nord-norge, med stiv kuling og is på banen halve sesongen, så du får ingen sympati fra meg :P
Da får man heller kjøpe litt kaffe eller buljong, ingenting er så bra som litt varm drikke på en fotballkamp i kulden!



Nå bor vi heller ikke i Nord-Norge, og må forholde oss til klimaet her:-)
Fotball er IKKE en vintersport til opplysning, og da ser jeg ikke noe galt i at Brann varmer "kundene" litt.

Det eneste problemet jeg kommer på i denne sammenhengen er at det kun er de fineste guttene som får varme.
De på SBV, og ikke minst de derre oppe på Felt Z...Synes det er hårreisende at de skal bli behandlet bedre bare fordi de kler seg finere.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

oslo øst

skal fornye mitt sesongkort og vet også at man kan fornye sete sitt på brann stadion, men er det noen som vet visst jeg fornyer kortet mitt på stadioen om det er noen mulighet å få seg ett annet sete ???
på internett går det jo ikke
skal over fjellet på torsdag så det hadde jo vært greit å visst det innen da

Hickok

Det enkleste er vel å ringe Brann Stadion?

tr0Ndemann

Hvordan tror dere muligheten for å karre til seg et partoukort for 08 sesongen er om jeg "tar sjangsen" på å møte opp på stadion den 10/12 for å skaffe meg et partoukort?

Jeg har ikke meldt meg inn i Bataljonen enda pga. at jeg ikke har sett noen fordeler av det denne sesongen fordi jeg ikke har reist på noen borteturer eller hatt partoukort. Mødre, enoguh said..
Ikke se på meg som en medgangssupporter som ønsker å se Brann neste sesong kun fordi de tok gullet i år. :)
Først hadde jeg tenkt å melde meg inn og søke om et partoukort med en kompis, men jeg har fått hørt av flere venner at det er utrolig liten sjangse for at jeg skulle få et siden jeg melder meg inn rett før jeg søker. Er selvfølgelig logisk at de prioriterer personer som har vært innmeldt i Bataljonen lenge, før personer som melder seg inn og søker med en gang.

Om jeg går for et partoukort av de siste 100, bør jeg melde meg inn i Bataljonen på forhond - eller kan jeg skrive medlemskap når jeg kjøper kortet?

Takker for svar!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Brannmus

Når vi er inne på partoutkort..

Noe som har sett dette:
http://www.brann.no/index.php?mapping=264

Du kan allerede nå sette deg på venteliste for 2009 sesongen. Kanskje ikke en dum ide å gjøre selv om du bare kanskje skal ha partoutkort da..

Tifo-gruppen

Om man går for de siste partoutkortene som legges ut for salg 10.desember, får man medlemskapet med i prisen på partoutkortet.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

tr0Ndemann

Oki. Er det bare å stille seg i kø da? De blir vel revet vekk på en time høyest?
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Erlend

Blir det mulig Ã¥ fornye kortet pÃ¥ kampen pÃ¥ torsdag??  Gir bare opp alt som inkluderer Brann og billetter pÃ¥ nettet

Baunebob

Blir bataljonskortene lagt ut på nett eller i Brann butikken ?

Hausberg

Quote from: "Brannmus"Når vi er inne på partoutkort..

Noe som har sett dette:
http://www.brann.no/index.php?mapping=264

Du kan allerede nå sette deg på venteliste for 2009 sesongen. Kanskje ikke en dum ide å gjøre selv om du bare kanskje skal ha partoutkort da..


dette her er jo litt artigt da, vet vi blir veldig små i sammenligning men liverpool har f. eks lange lange ventelister på partoukort. vet ikke om de andre i Norge opererer med noe lignende? noen som vet?
itt hjerte står i Brann......

Lilleheil

Vi som har fornyet bataljonen sitt partoukort på nettet har vi også betalt medlemskontigent te bataljonen for 2008 eller kommer det en regning senere på det?

naitsirk

eg klager ihvertfall ikkje på prisane.
fekk tilbud om enten å flytta til felt A og betale ca 2 800, eller å beholda plassen min på D + medlemsskap til ca 1 800.

vanskelig valg:)

BBB-Tony

Ingen kan vell seriøst klage på prisen på Bataljonen sine felt? er ikke gale å betale 1750 kr! Syns hvertfall jeg :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

Quote from: "Lilleheil"Vi som har fornyet bataljonen sitt partoukort på nettet har vi også betalt medlemskontigent te bataljonen for 2008 eller kommer det en regning senere på det?


Medlemskontigenten til BBB 2008 er inkludert i prisen på partoutkortet, så det har du da betalt! :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

SLV-Gabby

Sendte inn søknad i dag om å få partoukort i bataljonen. Fekk så opp at det fristen var utgått. Men eg meiner at eg sendte inn før fristen var ute..
Kven skal eg snakke med for å få inn søknaden?

raytak

Lurer på hvor smertegrensen går, medlemsnr, på de nye plassene.
Har medlems nr 106, vært medlem siden den spede start....

Har alltid kjøp billettene i døren på store stå i alle år, mye mes stress nå, derfor håper jeg at jeg får kort til neste sesong.........




rt 8)

bbbmartin

Quote from: "SLV-Gabby"Sendte inn søknad i dag om å få partoukort i bataljonen. Fekk så opp at det fristen var utgått. Men eg meiner at eg sendte inn før fristen var ute..
Kven skal eg snakke med for å få inn søknaden?


Jeg kan personlig love deg at om du fikk den mailen i retur så sendte du mail etter klokken 12. De søknadene som kom inn i timene etter tolv er likevel gått i bunken.

Det vi kan si på det nåværende tidspunkt er at personer som har ansenitet 2 år+ kan føle seg rimelig sikker på å få tilbud om partoukort.

Vi har en enorm jobb foran oss nå med å gjennomgå alle søknadene, og plassere folk. Ikke alle kommer til å få "sitte" med siden av sine nærmeste dessverre, men sånn er det. Pågangen har vært enorm.

For de som ikke får tildelt partoukort, kommer det jo enda en sjanse, og er man "desperat" nok, så lar det seg nok helt sikkert gjøre å få tak i partoukort.
martin@bataljonen.no

som privatperson

bbbmartin

Quote from: "Lilleheil"Vi som har fornyet bataljonen sitt partoukort på nettet har vi også betalt medlemskontigent te bataljonen for 2008 eller kommer det en regning senere på det?


Dette er korrekt ja
martin@bataljonen.no

som privatperson

hansfr

Quote from: bbbmartin
Quote from: SLV-GabbySendte inn søknad i dag om å få partoukort i bataljonen. Fekk så opp at det fristen var utgått. Men eg meiner at eg sendte inn før fristen var ute..
Kven skal eg snakke med for å få inn søknaden?


Jeg kan personlig love deg at om du fikk den mailen i retur så sendte du mail etter klokken 12. De søknadene som kom inn i timene etter tolv er likevel gått i bunken.

Det vi kan si på det nåværende tidspunkt er at personer som har ansenitet 2 år+ kan føle seg rimelig sikker på å få tilbud om partoukort.

Vi har en enorm jobb foran oss nå med å gjennomgå alle søknadene, og plassere folk. Ikke alle kommer til å få "sitte" med siden av sine nærmeste dessverre, men sånn er det. Pågangen har vært enorm.

For de som ikke får tildelt partoukort, kommer det jo enda en sjanse, og er man "desperat" nok, så lar det seg nok helt sikkert gjøre å få tak i partoukort.


Hvor vanskelig er det egentlig, etter at man har funnet ut hvem som er kvalifisert, å sette disse ved siden av hverandre? Greit nok at vi alle er blodfans, men store opplevelser blir større med gode venner. Det er jo litt av gleden ved å gå på stadion. Når det er 500 partoutkort som skal fordeles, må det jo være ganske mange plasser ved siden av hverandre. Jeg synes det er ganske sløvt i forhold til egne medlemmer om man ikke gidder å gi den servicen når det tross alt betyr såpass mye.

Go Up