• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2008

Started by Lurkin, October 05, 2007, 19:01:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

revert

Quote from: "Northside"
Er også skandale at de som betaler mest skal være sikret cupfinalebillett! Snart er det vel bare bedrifter, VIPer og pakk som ikke har noe med finalelagene å gjøre som får tilgang til selve finalen, mens de som går på cupkampene før finalen, de blir "utestengt".... (selvsagt noen på pølsevip som går på tidligere kamper også, men sett under ett så utgjør den delen en veldig liten prosent, vil jeg tippe).

En annen ting som Bataljonen bør finne ut før serien begynner er hvor mangen billetter Bataljonen vil få ved en eventuell finale! Få det skriflig så fort som mulig. Er ikke antallet bra nok så bør vi gjøre noe med det, er jo akkurat derfor vi organiserer oss, for å kunne stå sammen og sikre oss goder.


Dette med cupfinalefordeling kommer det garantert til å bli debartert heftig rundt. Klart de som legger igjen mest penger på Stadion vil ha noe igjen. Men hva med de som helg etter helg bruker masse av penger og tid på å følge laget på bortebane. Alle i Brann skryter jo voldsomt av den enorme støtten laget har fått på bortebane spesielt nå i høst, men nå det kommer til et stykke virker det jo som disse som har stått bak denne støtten ikke er så verdifulle lenger!

Erlend

Fornyes automatisk medlemsskapet i bataljonen når man fornyer plassen sin på bataljonsfeltet??

HeiaBrann!

OK. Har et spørsmål her: Jeg satt iår på øvre delen av hansa, er det muligt å bli flyttet ned til bataljonen sitt felt neste år?

Fint viss noen kunne gitt et svar!

C@Bøe_79

Quote from: "HeiaBrann!"OK. Har et spørsmål her: Jeg satt iår på øvre delen av hansa, er det muligt å bli flyttet ned til bataljonen sitt felt neste år?

Fint viss noen kunne gitt et svar!


DEt skal bli mulig, i og med at Bataljonen utvider..
Men du må følge med på forsiden, der vil det garantert komme info.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

PhilLynott

Kan man få kjøpt partoutkort for kun halve sesongen?
Utenbysstudier gjør det umulig for meg å være med på høstsesongen, da hadde det selvfølgelig vært best om jeg kunne spart noen kroner i forhold til et vanlig partout-kort.

thesevs

Quote from: "PhilLynott"Kan man få kjøpt partoutkort for kun halve sesongen?
Utenbysstudier gjør det umulig for meg å være med på høstsesongen, da hadde det selvfølgelig vært best om jeg kunne spart noen kroner i forhold til et vanlig partout-kort.


Du kan jo kjøpe sesongkort, se kampene du har anledning til - deretter

enten
1) selge billettene til Brann foran hver kamp. Du får x-antall prosent igjen for billetten,
eller
2) selge de til kompiser. men da må de ha kortet...

Det er ikke mulig å kjøpe "halve" sesongkort.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

PhilLynott

Ok, takker for hjelpen!

torone

Er det mulig å få plasser ved siden av kvarandre? Eg og kona har sendt bestillingsmail, men me kunne jo berre sende eit navn per mail. Hadde jo vore kjekt med plasser ved siden av kvarandre. Nokon som kan svare på det??

bbbmartin

Quote from: "Erlend"Fornyes automatisk medlemsskapet i bataljonen når man fornyer plassen sin på bataljonsfeltet??


Ja
martin@bataljonen.no

som privatperson

SKBMiller

Om man ikke kommer pÃ¥ en kamp sÃ¥ kan man selge billetten til Brann. Hvor mye fÃ¥r man for den billetten? Mener  Ã¥ ha lest 50% av det du kjøpte billetten for, dvs. 1750/13/2. Stemmer det?

weirus

mener å ha lest dette før. men....

nå eg har partoukort for 07, får eg da brev om fornyelse for 08 eller må eg bestille helt på nytt?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Gubrask

Quote from: "weirus"mener å ha lest dette før. men....

nå eg har partoukort for 07, får eg da brev om fornyelse for 08 eller må eg bestille helt på nytt?


Du får brev om fornyelse.. Mener å huske at det skulle sendes ut i løpet av uke 45- 46 så det ligger nok i postkassen om ikke lenge;)

Tore Larsen

Quote from: "SKBMiller"Om man ikke kommer pÃ¥ en kamp sÃ¥ kan man selge billetten til Brann. Hvor mye fÃ¥r man for den billetten? Mener  Ã¥ ha lest 50% av det du kjøpte billetten for, dvs. 1750/13/2. Stemmer det?



Partoutkortinfo for 2007 : "Videresalg av partoutkort til enkeltkamper
Dersom du ikke har anledning til å stille på en kamp kan du selge plassen din til oss for 50% av løssalgsprisen som du har betalt. Alt du trenger å gjøre er å sende en e-post til oss med partoutkortinnehavers navn, felt, rad, plass og hvilken kamp dette gjelder. Vi frigjør da plassen til gjeldende kamp og selger den på nytt.
NB: Gjelder kun hvis plassen blir videresolgt. Evt utbetaling skjer etter sesongslutt."

Regner vel med at dette gjelder for 2008 også.
Mvh

Tore

svobo

Quote from: "tr0Ndemann"Jeg og noen venner er MEGET lysten på å skaffe oss partou-kort for 08 sesongen. Det står på Brann.no at det er 5. desember de legges ut for salg, etter at Brann har avklart med Bataljonen hvem som skal fornye kortene sine, etc - hvis jeg har forstått det riktig.

Gjelder det bare å stille seg i kø den dagen og være tidlig ute da eller? Håper bare på at det går ann å få stå sammen, at det ikke bare er enkeltplasser igjen..


Frist for å fornye eksisterende partou kort er 5. desember.
Bataljonen får utvidet feltet sitt med 500 plasser. 2/3 av disse går til eksisterende medlemmer og fordeles etter ansinitet.
Eventuelle kort som ikke blir fornyet samt ca 160stk (1/3 av de 500 kortene) blir lagt ut for salg 10. desember. så vidt jeg har forstått det er det bare medlemmer av bataljonen som får kjøpe disse billetene. De blir lagt ut på Stadion, sikkert i butikken eller en billettluke, så det er bare å gjøre klar soveposen og primusen og forberede seg på en lang og kald natt...
les mer på bataljonen.no
http://bataljonen.no/?page=26&news=89&PHPSESSID=a7e9bd729fa7d5b6d57e2d2f83a0dadb
portsklubben Brann
Postboks 8, Minde
5821 Bergen

olebrann3

noen som har fått partoukort fornying papirene?

Bombefar

Quote from: "olebrann3"noen som har fått partoukort fornying papirene?


nei

Klaus_Brann

Har et par kamerater som er veldig lystne på P-kort neste år, og da gjerne sammen med oss.
Hvis de får tak i, er det da mulighet for å stå med de??Vi tar ikke akkurat sjansen på å si fra oss våre plasser for kanskje å få plass med de da det åpnes 10.12.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

peppes

Hei, det er vel ikke noe problem å få overført et p-kort fra en venn og over på mitt navn
Greit å ha det stående på eget navn når en ser hvor vanskelig det er og få fatt på disse kortene

bbbmartin

Quote from: "peppes"Hei, det er vel ikke noe problem å få overført et p-kort fra en venn og over på mitt navn
Greit å ha det stående på eget navn når en ser hvor vanskelig det er og få fatt på disse kortene


Er ikke bare å "overføre" et partoukort nei.

Da kunne jo alle som hadde 6 års ansenitet kjøpt flere, og solgt videre. Det er jo ingen tjent med.

Sender med dette en advarsel til folk som prøver å være kreative i forhold til å anskaffe seg partoukort.

Dette kan få konsekvenser både for dere som allerede har, og dere som prøver å anskaffe.
martin@bataljonen.no

som privatperson

thesevs

Quote from: "bbbmartin"
Quote from: "peppes"Hei, det er vel ikke noe problem å få overført et p-kort fra en venn og over på mitt navn
Greit å ha det stående på eget navn når en ser hvor vanskelig det er og få fatt på disse kortene


Er ikke bare å "overføre" et partoukort nei.

Da kunne jo alle som hadde 6 års ansenitet kjøpt flere, og solgt videre. Det er jo ingen tjent med.

Sender med dette en advarsel til folk som prøver å være kreative i forhold til å anskaffe seg partoukort.

Dette kan få konsekvenser både for dere som allerede har, og dere som prøver å anskaffe.


Brann roter med navn selv; har nevnt før her inne at vi er 9 stykker som sitter sammen, og alle 9 fikk samme navn på partout-kortet. Vi sendte 2 mail om dette, men ingen respons. I forbindelse med informasjon, og kjøpt av UEFA-cup billetter måtte jeg opp på Stadion for å unngå å "bruke opp" referansenr som følger med forkjøpsretten (dette kunne bare brukes en gang).
Krysser fingrene for at Brann fikser dette til neste sesong.
(dette er ikke på Bataljons-feltet)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

dudo

Quote from: "bbbmartin"Er ikke bare å "overføre" et partoukort nei.


Jeg er rimelig sikker på at Brann har en annen oppfatning. Mener det sto på denne lappen vi fikk utlevert på Viking-kampen. (?)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

bbbmartin

Quote from: "dudo"
Quote from: "bbbmartin"Er ikke bare å "overføre" et partoukort nei.


Jeg er rimelig sikker på at Brann har en annen oppfatning. Mener det sto på denne lappen vi fikk utlevert på Viking-kampen. (?)


Jeg uttaler meg, og kan kun uttale meg om Bataljons feltene, og disse administrerer i hvertfall vi selv. For å pressisere litt.
martin@bataljonen.no

som privatperson

peppes

Tror noen misforsto meg litt her,tingen er at jeg har ETT partoukort som jeg skal overta fra en venn som skal studere utenbys,og om jeg kan overta dette kortet. Det er ikke snakk om at jeg skal ha flere kort stående i mitt navn,det er bare dette ene. Istedenfor at jeg skal betale kortet mens det står i en venns navn,ser ikke noe gale i det

Bombefar

Quote from: "peppes"Tror noen misforsto meg litt her,tingen er at jeg har ETT partoukort som jeg skal overta fra en venn som skal studere utenbys,og om jeg kan overta dette kortet. Det er ikke snakk om at jeg skal ha flere kort stående i mitt navn,det er bare dette ene. Istedenfor at jeg skal betale kortet mens det står i en venns navn,ser ikke noe gale i det


Regner med det går fint

Tullpip

Fremdeles ingen som har faatt tilsendt noe brev?

Erlend

Quote from: "Tullpip"Fremdeles ingen som har faatt tilsendt noe brev?

Fikk det i dag, men klarer ikke Ã¥ logge meg innpÃ¥ og fornye.  Noen som sliter med samme?

Ricky


super_brann

fikk d også idag, men sliter med å kjøpe d.... etter å ha trykt på "legg i Handlekurv" så kommer e til ei side med alt mulig rart av tekst, og ingenting mer skjer.... har prøvd 2 ganger no med samme resultat.
eia Brann!

Nixon

Det funker ikke i det hele tatt her hos meg, får feilmelding etter å ha tastet inn referansenummeret. Har prøvd flere nettlesere uten resultat.

Det er jo typisk at man ikke kan bruke et godt og velbrukt system; å betale via nettbank. Nei, det blir for gammeldags kan det virke som...

Edit: Det funket nå heldigvis!:)
Rød makt på Hansa

Dreamer

To Partoutkort betalt uten problemer.

Lilleheil

Eg prøvde nettopp igjen... ingenting. trykker legg i handlekurv og for opp masse rar tekst:( irriterenes.

Rune felt F

Jeg får beskjed om å betale kr 3300 for partoutkortet. På priskartet står det kr 2200,-(familiefelt). Noen andre som får feile priser i bilettluken, eller stemmer ikke priskartet på brann.no?

Erlend

samme rare teksten her og

Alzheimer/Silverspurs

Vi er fleire :) Funkar dårleg å få betalt.

Roald

samme her. bare vissvass.
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Willy Wonka

Har dere forsøkt i forskjellige browsere?

Rune felt F

Snakket med billetluken. De har visst hatt en del tekniske problemer med partoutkortbetaling (bombe...). De skulle visst ordne dette på mandag sa de.

Roald

Var det ikke snakk om at Brann skulle slutte samarbeidet med denne amatørgjengen?
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Tifo-gruppen

Brann har avtale med billettluka et år til og det vil derfor bli for dyrt for Brann å kjøpe seg ut av en slik avtale.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

tj00m

ka skjer?? har alle fått brevet?? eg hasje fått nåkke.. Men det skyldes vel posten om eg kjenner de rett, og ikke Brann...
Brann Bergens Stolthet!

Mico

Prisøkning på 30 % ja..... Herlig.
Må si 3k på nedre del felt A er grovt.
Må nesten vurdere å melde meg inn i bataljonen nå....

Xminator

Funket greit å betale - - - men det tok 14 dager før de sendte bekreftelses-e-post, og to dager etterpå fikk jeg fire bekreftelser til + mail om at det stod noe galt i den første :) Lenge leve billettluka!

erik1

Quote from: "olebrann3"noen som har fått partoukort fornying papirene?

Jeg fikk mitt i dag!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Endre

Quote from: "Mico"Prisøkning på 30 % ja..... Herlig.
Må si 3k på nedre del felt A er grovt.
Må nesten vurdere å melde meg inn i bataljonen nå....

Blir over 3000 (2970+55) for øvre del på Hansa, jeg synes det er grisedyrt, må faktisk vurdere om jeg kan fornye i år.
...Nei, hva er det jeg sier! Skal fornye, men dæven det svir!

Men jeg tror Brann skal være forsiktige med å øke prisene i et så stort tempo som de gjør. Med en gang kapasiteten på stadion økes tror jeg mange vil drite i sesongkort og heller satse på enkeltbilletter.
Hadde det ikke vært for risikoen til å miste storkamper, ville jeg ikke kjøpt partoukort i år.

Ricky

Ja, prismessig begynner det å nærme seg en smertegrense nå, spesielt når vi snakker tre uker før julaften. Hadde ikke Brann avdragsordninger tidligere?

Gubrask

Det blir helt feil av Brann og utnytte supporterne for å betale mer fordi det går sportslig bedre enn tidligere. Lurer på hva prisene til CL- kvalikk og evt. CL- kamper vil koste..
For min egen del, økte bare prisen fra 1500 til 1800 (inkl. serviceavgift- hva er dette egentlig) så jeg skal ikke klage. Men hvor mye kostet det på f. eks øvre hansa tidligere i forhold til nå?

Bossmann

Oi, en økning på 17300 kr. Hva blir det i prosent Krøvel?

dudo

Sparingen til neste års partoutkort er for sikkerhets skyld satt opp til 400 kr mnd. Her kan man aldri vite.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

HeiaBrann!

Quote from: "Gubrask"Det blir helt feil av Brann og utnytte supporterne for å betale mer fordi det går sportslig bedre enn tidligere. Lurer på hva prisene til CL- kvalikk og evt. CL- kamper vil koste..
For min egen del, økte bare prisen fra 1500 til 1800 (inkl. serviceavgift- hva er dette egentlig) så jeg skal ikke klage. Men hvor mye kostet det på f. eks øvre hansa tidligere i forhold til nå?

Endre

Jeg mener å huske prisen 2550 for øvre Hansa i fjor, men er ikke 100% sikker.
Uansett en økning på 4-500 kroner, noe som betyr bortimot 40 kroner per kamp.

Go Up