• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2008

Started by Lurkin, October 05, 2007, 19:01:28 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Fromri

Jeg har fått mail om at jeg har fått partokort, men har ikke fått brev i posten, ha gjør jeg??? Fristen til å betale går jo snart ut!!

Tifo

.:Tifo-gruppen:.

Janki

Et spørsmål...
Har partoutkort sammen med min mann på Hansa. (Inkl. medlemskap i Bataljonen) Bestilt sammen og betalt samtidig
Var å hentet billetter til Brann-Everton da måtte jeg betale 200kr (180+20i avgf.)  Og han 300kr for sin. Det står faktisk 240kr+20 på brevet han. Altså egentlig 260kr... Skjønner ikke en dritt!

Men skulle vell tro at han og skulle betale 180kr+20???

thesevs

I de tidligere UEFA-cup kampene kunne man (ved en feiltagelse) betale 200kr billetten bare man viste frem medlemskortet (gjaldt partoutkort-innehavere). Nå har de tydeligvis endret på dette slik at medlemskapet gir kun rabatt når man står på Hansa.
Dette fikk jeg opplyst i Brannbutikken på Galleriet hvor jeg kjøpte billetten min. Til opplysning ble billettene kjøpt på Stadion sist...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

TheRock

Quote from: "Plekter"Dette har blitt prøvd, men gjelder vistnok bare dem som betalte sesongkortet før 16.januar.

Som kjent så fikk vi ikke tildelt sesongkort fra Bataljonen før etter dette tidspunktet...

Så de som fikk partoutkort nå for noen uker siden har ikke forkjøpsrett til UEFA-kampen?

Veslemøy

Quote from: "TheRock"
Quote from: "Plekter"Dette har blitt prøvd, men gjelder vistnok bare dem som betalte sesongkortet før 16.januar.

Som kjent så fikk vi ikke tildelt sesongkort fra Bataljonen før etter dette tidspunktet...

Så de som fikk partoutkort nå for noen uker siden har ikke forkjøpsrett til UEFA-kampen?


Kun de som har betalt partoutkortet sitt før 16. januar har forkjøpsrett til UEFA-kampen.
Så det vil si at alle de som nå har fått tilbud om kjøp av partoutkort - har ingen forkjøpsrett.

Veslemøy

aukland

Andre enn meg som reagerer på at løssalget av de siste bataljonspartoutkortene legges ut kl 10.00 søndag 23. februar? Ikke nok med at dette er vinterferie og mange er bortreist, men det er også mange som er i England etter å ha støttet Brann i kampen mot Everton! Helt patetisk at folk som bruker alle sparepengene sine på å følge klubben på bortekamper skal bli straffet med å ikke ha mulighet til å kjøpe partoutkort!!

Tifo

Uten at noe er bestemt så kan det hende at datoen blir endret. Info kommer så fort alt er klart.

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

krøvel vellevold

Quote from: "aukland"Andre enn meg som reagerer på at løssalget av de siste bataljonspartoutkortene legges ut kl 10.00 søndag 23. februar? Ikke nok med at dette er vinterferie og mange er bortreist, men det er også mange som er i England etter å ha støttet Brann i kampen mot Everton! Helt patetisk at folk som bruker alle sparepengene sine på å følge klubben på bortekamper skal bli straffet med å ikke ha mulighet til å kjøpe partoutkort!!


I og med at Brann spiller torsdag og salget starter søndag, så blir man vel ikke straffet for å følge klubben på bortekamper. Vil heller si man blir straffet for å ta en langweekend i England. Og det har vel neppe noe med å følge Brann på bortekamper å gjøre! Er vel ikke Bataljonen sin feil at folk på død og liv skal bli værende der borte i dagesvis for å gå på pub, shoppe og se sine engelske favorittlag i den påfølgende helgen! Andre folk klarer å komme seg hjem i løpet av fredagen... Jeg sier ikke at det er bra å legge billettene ut en søndag kl. 10 i vinterferieuken, eller at det er feil å ta seg en langweekend i England når Brann spiller der. Men det blir jo litt søkt å si at man blir straffet for å se Brann på bortebane.
Legg ned hele klubben!

YadaYada

Quote from: "Veslemøy"
Quote from: "TheRock"
Quote from: "Plekter"Dette har blitt prøvd, men gjelder vistnok bare dem som betalte sesongkortet før 16.januar.

Som kjent så fikk vi ikke tildelt sesongkort fra Bataljonen før etter dette tidspunktet...

Så de som fikk partoutkort nå for noen uker siden har ikke forkjøpsrett til UEFA-kampen?


Kun de som har betalt partoutkortet sitt før 16. januar har forkjøpsrett til UEFA-kampen.
Så det vil si at alle de som nå har fått tilbud om kjøp av partoutkort - har ingen forkjøpsrett.

Veslemøy


Så hadde Bataljonen vært klare med partoutkortene en uke før, eller Brann hadde utsatt fristen til innbetaling med en uke, så hadde de nye kortinnhaverne også fått uefacup-billett?

Hvordan vil det være OM vi skulle gått videre i uefacupen. Vil de nye partoutkortinnhaverne få samme fordel som dem som fornyet den før 16.01 ?
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Tifo

- Det er kun de som har betalt partoutkortet sitt innen 16. januar som har mottatt et brev i posten med informasjon om hvordan de kan gå frem for å hente billettene sine. De som har betalt etter dette, og ikke har mottatt noe informasjon i posten, må ta med seg legitimasjon til en av våre utsalgssteder. Betjeningen der vil hjelpe deg med å sikre deg billetten du har krav på, forteller Tøsse.
.:Tifo-gruppen:.

YadaYada

Quote from: "Tifo"- Det er kun de som har betalt partoutkortet sitt innen 16. januar som har mottatt et brev i posten med informasjon om hvordan de kan gå frem for å hente billettene sine. De som har betalt etter dette, og ikke har mottatt noe informasjon i posten, må ta med seg legitimasjon til en av våre utsalgssteder. Betjeningen der vil hjelpe deg med å sikre deg billetten du har krav på, forteller Tøsse.


Ser dette på Brann.no nå.
Jeg var på stadion igår, i administrasjonen, med legitimasjon og partoutkort-brevet jeg fikk av Bataljonen.
Der var meldingen veldig klar: "Du har ikke forkjøpsrett på UEFA-cupkampen dersom du ikke har betalt innen 16.01." Eneste rådet de hadde å gi var å stille oss i køen på fredag.

Tøsse er dessuten klin umulig å nå på telefonen. Så alternativet nå er å skrive ut forsiden på Brann.no og presentere i administrasjonen?
Tydelig at de har kommunikasjonsproblemer i Idrettsveien om dagen.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Tifo

Snakket akkurat med Brannbutikken. Så lenge man har med gyldig legitimasjon får man kjøpt billetten man har krav på!

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

Veslemøy

Quote from: "YadaYada"
Quote from: "Tifo"- Det er kun de som har betalt partoutkortet sitt innen 16. januar som har mottatt et brev i posten med informasjon om hvordan de kan gå frem for å hente billettene sine. De som har betalt etter dette, og ikke har mottatt noe informasjon i posten, må ta med seg legitimasjon til en av våre utsalgssteder. Betjeningen der vil hjelpe deg med å sikre deg billetten du har krav på, forteller Tøsse.


Ser dette på Brann.no nå.
Jeg var på stadion igår, i administrasjonen, med legitimasjon og partoutkort-brevet jeg fikk av Bataljonen.
Der var meldingen veldig klar: "Du har ikke forkjøpsrett på UEFA-cupkampen dersom du ikke har betalt innen 16.01." Eneste rådet de hadde å gi var å stille oss i køen på fredag.

Tøsse er dessuten klin umulig å nå på telefonen. Så alternativet nå er å skrive ut forsiden på Brann.no og presentere i administrasjonen?
Tydelig at de har kommunikasjonsproblemer i Idrettsveien om dagen.


For og komme med litt oppklarende informasjon.
Forkjøpsrett til billetter til kampen mellom Brann - Everton gjelder kun for de som har betalt partoutkortet sitt før 16. januar 2008.
Brann hadde skrevet feil på siden sin som nå er rettet opp i.


Veslemøy

YadaYada

Ja, jeg reiste nå opp på Stadion for å hente mine billetter slik som det stod på brann.no klokken 12 idag. Heldigvis fikk jeg billettene etter litt om og men. Dette bør uansett Brann ta på sin kappe idag og gi billetter til dem som møter opp idag med legitimasjon og betalt partoutkort.

Ikke at det ser ut til å bli utsolgt med det første, men greit å slippe kø i finevære utenfor Stadion imorgen.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Plekter

Dette står viterlig fremdeles på brann.no:

- Det er kun de som har betalt partoutkortet sitt innen 16. januar som har mottatt et brev i posten med informasjon om hvordan de kan gå frem for å hente billettene sine. De som har betalt før dette, og ikke har mottatt noe informasjon i posten, må ta med seg legitimasjon til en av våre utsalgssteder. Betjeningen der vil hjelpe deg med å sikre deg billetten du har krav på, forteller Tøsse.

YadaYada

Quote from: "Plekter"Dette står viterlig fremdeles på brann.no:

- Det er kun de som har betalt partoutkortet sitt innen 16. januar som har mottatt et brev i posten med informasjon om hvordan de kan gå frem for å hente billettene sine. De som har betalt før dette, og ikke har mottatt noe informasjon i posten, må ta med seg legitimasjon til en av våre utsalgssteder. Betjeningen der vil hjelpe deg med å sikre deg billetten du har krav på, forteller Tøsse.


Dersom du leser det litt nøyere, så ser du at det ikke gjelder dem som har betalt etter 16.januar. De har byttet ut ordet "etter" med ordet "før".
Tidig.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Plekter

oops... :shock:

vel vel...sånn kan det gå...

bjss

Jeg har heldigvis, klok av skade, en utskrift av Brann.no sin melding før den ble endret.
Skal nå ned og hente billetter.
Sidemannen (som også betalte etter 16/1) fikk sine billetter etter litt krangling.

Bjørn

torone

Eg syns det er ALTFOR dårlig av Brann/Bataljonen å sei at berre dei som har betalt før 16. januar som får bruke forkjøpsretten, spesielt siden Bataljonen har brukt VELDIG lang tid. Då burde Brann sagt at dei som har fått partoutkort gjennom bataljonen skal få forkjøpsrett til 31. januar, evt så burde Bataljonen pressa på mot Brann for å få dette til. Det er ikkje alle som bur på Voss eller Stord (som har butikker man kan hente forkjøpsbilletter på) som har mulighet å reise til Bergen for å handle billett. Det fins faktisk mange trofaste supportere utenfor Bergen som vil på kamp og :!:

Veslemøy

Quote from: "torone"Eg syns det er ALTFOR dårlig av Brann/Bataljonen å sei at berre dei som har betalt før 16. januar som får bruke forkjøpsretten, spesielt siden Bataljonen har brukt VELDIG lang tid. Då burde Brann sagt at dei som har fått partoutkort gjennom bataljonen skal få forkjøpsrett til 31. januar, evt så burde Bataljonen pressa på mot Brann for å få dette til. Det er ikkje alle som bur på Voss eller Stord (som har butikker man kan hente forkjøpsbilletter på) som har mulighet å reise til Bergen for å handle billett. Det fins faktisk mange trofaste supportere utenfor Bergen som vil på kamp og :!:


Vi har ikke brukt så VELDIG lang tid. Grunnen til at ting tar tid, er at informasjonen som skal komme fra Brann - informasjon som vi har hatt behov for og kunne utføre jobben  - kommer veldig sent til oss. Så straks vi får de opplysningene vi trenger, så gjør vi jobben.
En annen ting. Reglene rundt billettene er Brann sitt ansvar. Det er de som setter reglene.
Og til slutt; vi har, gjør og vil fortsette med å arbeide med å hjelpe medlemmer som bor utenfor Bergen med å få billetter. Vi har som regel en "pott" med billetter som vi selger til medlemmer og dermed kan hjelpe medlemmer som ikke har mulighet til å kjøpe billetter på de aktuelle dagene de blir lagt ut for salg.

Veslemøy

aukland

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "aukland"Andre enn meg som reagerer på at løssalget av de siste bataljonspartoutkortene legges ut kl 10.00 søndag 23. februar? Ikke nok med at dette er vinterferie og mange er bortreist, men det er også mange som er i England etter å ha støttet Brann i kampen mot Everton! Helt patetisk at folk som bruker alle sparepengene sine på å følge klubben på bortekamper skal bli straffet med å ikke ha mulighet til å kjøpe partoutkort!!


I og med at Brann spiller torsdag og salget starter søndag, så blir man vel ikke straffet for å følge klubben på bortekamper. Vil heller si man blir straffet for å ta en langweekend i England. Og det har vel neppe noe med å følge Brann på bortekamper å gjøre! Er vel ikke Bataljonen sin feil at folk på død og liv skal bli værende der borte i dagesvis for å gå på pub, shoppe og se sine engelske favorittlag i den påfølgende helgen! Andre folk klarer å komme seg hjem i løpet av fredagen... Jeg sier ikke at det er bra å legge billettene ut en søndag kl. 10 i vinterferieuken, eller at det er feil å ta seg en langweekend i England når Brann spiller der. Men det blir jo litt søkt å si at man blir straffet for å se Brann på bortebane.


Så du mener det er helt urimelig at folk ikke reiser hjem minuttet etter kampslutt? Jeg f. eks, som ikke er lagd av penger, valgte den kombinasjonen av fly som ble billigst slik at jeg fikk råd til å reise og støtte brann. Som sagt er det også tullete at legges ut i vinterferien... Håper dette endres.

HansaInferno

Jasså. Vil nesten tro at de pengene du bruker på mat, hotell og andre ting i det tidsrommet overstiger en billett hjem på fredagen. Men meg om det. Man kan ikke laste Brann, selv om søndag kanskje er en merkelig dag å starte noe salg på.
Breiflabben, baby!

Nixon

Quote from: "Veslemøy"Vi har ikke brukt så VELDIG lang tid. Grunnen til at ting tar tid, er at informasjonen som skal komme fra Brann - informasjon som vi har hatt behov for og kunne utføre jobben  - kommer veldig sent til oss. Så straks vi får de opplysningene vi trenger, så gjør vi jobben.
En annen ting. Reglene rundt billettene er Brann sitt ansvar. Det er de som setter reglene.


Men prøvde dere å komme til en ordning med Brann da dere såg at Bataljons-medlemmene ikke kom til å få sine partoutkort til fristen som Brann hadde satt? Hvis det er Brann som har vært proppen her burde dere hatt gode forhandlingskort. For rent praktisk burde det ikke vært så vanskelig hvis bare noen tenkte tanken.
Rød makt på Hansa

alexandergaugstad

Quote from: "Tifo"De som meldte seg inn i Bataljonen i september og tidligere har fått Partoutkort. De som har meldt seg inn seinere har ikke fått.

Mvh
Stian


Hva me di som har vært medlem tidligere? Gjer det ansenitet?

Nixon

Quote from: "alexandergaugstad"
Quote from: "Tifo"De som meldte seg inn i Bataljonen i september og tidligere har fått Partoutkort. De som har meldt seg inn seinere har ikke fått.

Mvh
Stian


Hva me di som har vært medlem tidligere? Gjer det ansenitet?


Det kan jeg aldri tenke meg. Dersom man er ute et år må man starte på nytt. Noe som er helt på sin plass etter min mening. Selv om jeg fikk svi for denne praksisen under cupfinalen i 99...
Rød makt på Hansa

--alexandra

Er jeg den eneste som ikke har fått svar om jeg får partoutkort endå?

aukland

Quote from: "HansaInferno"Jasså. Vil nesten tro at de pengene du bruker på mat, hotell og andre ting i det tidsrommet overstiger en billett hjem på fredagen. Men meg om det. Man kan ikke laste Brann, selv om søndag kanskje er en merkelig dag å starte noe salg på.


Isåfall må det vare gourmetmat det går i, for overnattingen har jeg ordnet meg gratis. Poenget er bare at tidspunktet antageligvis er meget ubeleilig for mange iogmed at mange er i England og på vinterferie ellers rundt om i verden. Basta.

Stoffi

Quote from: "aukland"
Quote from: "HansaInferno"Jasså. Vil nesten tro at de pengene du bruker på mat, hotell og andre ting i det tidsrommet overstiger en billett hjem på fredagen. Men meg om det. Man kan ikke laste Brann, selv om søndag kanskje er en merkelig dag å starte noe salg på.


Isåfall må det vare gourmetmat det går i, for overnattingen har jeg ordnet meg gratis. Poenget er bare at tidspunktet antageligvis er meget ubeleilig for mange iogmed at mange er i England og på vinterferie ellers rundt om i verden. Basta.



Alle er ikke så heldige at de kan overnatte hos noen i Liverpool..... Hotel, mat og drikke koster mye mer enn en skarve flybillett hjem, ihvertfall for vanlige folk. Betaler 1500kr totalt sett tur retur, drar Bergen- London.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

SKBMiller

Jeg betaler 650 kroner t/r liverpool fra torp. Er skremmende billig. Tydelig at flere har benyttet seg av dette tilbudet, for det er lenge siden at torp-liverpool på onsdagen ble utsolgt. og hjemreisen på fredag til torp koster nå over 2000.

telge

Man blir da ikke straffet for å følge Brann mot Everton om billettene skal legges ut søndag, tre dager etter kampen!!!
Om billettene ikke blir lagt ut en søndag, straffer jo man alle som er i arbeid og ikke har anledning til å stå i kø....vil man ha partoutkort kan man jo komme seg hjem igjen til Bergen på fredagen...
Syns ikke man bør forandre dato, for det blir vel endel kø, så da må evt fri fikses fra jobben, det kan jo bli vanskelig på kort varsel...
Og om man er på vinterferie er det jo bare å reise hjem litt før....Nei, prioriter heller å selge kortene sånn at folk ikke trenger å ta fri fra jobb eller skole for å klare å skaffe etterlengtede partoutkort...:)

skb!

Quote from: "telge"Man blir da ikke straffet for å følge Brann mot Everton om billettene skal legges ut søndag, tre dager etter kampen!!!
Om billettene ikke blir lagt ut en søndag, straffer jo man alle som er i arbeid og ikke har anledning til å stå i kø....vil man ha partoutkort kan man jo komme seg hjem igjen til Bergen på fredagen...
Syns ikke man bør forandre dato, for det blir vel endel kø, så da må evt fri fikses fra jobben, det kan jo bli vanskelig på kort varsel...
Og om man er på vinterferie er det jo bare å reise hjem litt før....Nei, prioriter heller å selge kortene sånn at folk ikke trenger å ta fri fra jobb eller skole for å klare å skaffe etterlengtede partoutkort...:)


For folk som har valgt å reise til Liverpool for å støtte Brann, og tatt et par ekstra dager i utlandet (som en del sikkert har gjort), føles nok dette som en straff. Det er jo ikke bare-bare å endre hjemreisedatoen, kan jeg teke meg.

Uten at jeg skal legge meg for mye opp i dette, kan det umulig være det store problemet å fremskyve datoen en uke.

Veslemøy

Styret jobber med å endre dato for salg av de restrerede partoutkortene, siden salgsdatoen er i vinterferien.

Men vi må få en avklaring med Brann om dette lar seg gjøre. Da med tanke på tiden de trenger for å klargjøre partoutkortene, samt å få sendt dem ut før sesongstart.

En annen faktor som også må taes hensyn til, er at vi kan tidligst gjøre dette den 17. februar p.g.a. betalingsfristen til de som nå har fått tilbud om partoutkort, og da har vi igjen samme problem p.g.a. av at vinterferien starter fredag den 15. februar.

Så snart vi får en avklaring, vil vi legge ut informasjon om dette på forsiden vår.

Veslemøy

BBB-Tony

Har en kompis som ikke har mottat mail om han har fått sesongkort eller ikke... Noen grunn for dette? Han fikk bekreftelse på at han hadde søkt når han gjorde det.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Veslemøy

Siden det ikke er jeg som sitter på listene over partoutkort kan jeg bare referere til allerede gitt informasjon.

http://bataljonen.no/?page=26&news=118&PHPSESSID=7cfc999e05617861a7336091be05eb3e

Her står det;
"Alle som har søkt, vil bli tilskrevet på mail, uavhengig om de har fått tildelt partoukort eller ikke. Disse mailene sendes ut fortløpende, men grunnet stor mailmengde får vi ikke sendt alle samtidig."

Veslemøy

telge

Quote from: "Veslemøy"Styret jobber med å endre dato for salg av de restrerede partoutkortene, siden salgsdatoen er i vinterferien.

Men vi må få en avklaring med Brann om dette lar seg gjøre. Da med tanke på tiden de trenger for å klargjøre partoutkortene, samt å få sendt dem ut før sesongstart.

En annen faktor som også må taes hensyn til, er at vi kan tidligst gjøre dette den 17. februar p.g.a. betalingsfristen til de som nå har fått tilbud om partoutkort, og da har vi igjen samme problem p.g.a. av at vinterferien starter fredag den 15. februar.

Så snart vi får en avklaring, vil vi legge ut informasjon om dette på forsiden vår.

Veslemøy



så det blir en søndag uansett da?

Veslemøy

Quote from: "telge"
så det blir en søndag uansett da?


Det sa jeg ingenting om, jeg sa at vi jobbet med og endre dato.

Veslemøy

alexandergaugstad

Quote from: "telge"Man blir da ikke straffet for å følge Brann mot Everton om billettene skal legges ut søndag, tre dager etter kampen!!!
Om billettene ikke blir lagt ut en søndag, straffer jo man alle som er i arbeid og ikke har anledning til å stå i kø....vil man ha partoutkort kan man jo komme seg hjem igjen til Bergen på fredagen...
Syns ikke man bør forandre dato, for det blir vel endel kø, så da må evt fri fikses fra jobben, det kan jo bli vanskelig på kort varsel...
Og om man er på vinterferie er det jo bare å reise hjem litt før....Nei, prioriter heller å selge kortene sånn at folk ikke trenger å ta fri fra jobb eller skole for å klare å skaffe etterlengtede partoutkort...:)


Fullstendig enig.
Er sykt irriterende med billetter som legges ut onsdag kl 12 f.eks.  Er ikke bare å ta seg fri fra jobb og reise inn til Bergen (1 time 45 min) ...

telge

Det sa jeg ingenting om, jeg sa at vi jobbet med og endre dato.

Veslemøy[/quote]


ok..men dere burde jo prøve så langt det lar seg gjøre å få det til å bli en søndag, ihvertfall en helgedag...når man skal prøve å flytte datoen for folk som er på ferie, bør man jo kunne klare å få det til en dag sånn at de som jobber har en sjans også...venter i spenning:)

paf

Quote from: "telge"
ok..men dere burde jo prøve så langt det lar seg gjøre å få det til å bli en søndag, ihvertfall en helgedag...når man skal prøve å flytte datoen for folk som er på ferie, bør man jo kunne klare å få det til en dag sånn at de som jobber har en sjans også...venter i spenning:)

Men hva med alle de som er på landet i helgen, og kanskje ikke kommer tilbake før sent søndag kveld. Skal man straffe folk for å ha hytte også nå, liksom?

Langhår

Det er jo en skandale at ikke Brann kan levere billettene på døren til folk. Skal man liksom måtte forlate hjemmet for å skaffe seg billetter også nå?
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

torone

Quote from: "paf"
Quote from: "telge"
ok..men dere burde jo prøve så langt det lar seg gjøre å få det til å bli en søndag, ihvertfall en helgedag...når man skal prøve å flytte datoen for folk som er på ferie, bør man jo kunne klare å få det til en dag sånn at de som jobber har en sjans også...venter i spenning:)

Men hva med alle de som er på landet i helgen, og kanskje ikke kommer tilbake før sent søndag kveld. Skal man straffe folk for å ha hytte også nå, liksom?


Spørs no kordan du prioriterer det. Viss du ikkje vil ofre ei hytte-helg/dag for å kjøpe partout-kort så har du vel ikkje så lyst på kort då. Du kan jo reise på hytta 51 andre helger i året.

telge

Quote from: "torone"
Quote from: "paf"
Quote from: "telge"
ok..men dere burde jo prøve så langt det lar seg gjøre å få det til å bli en søndag, ihvertfall en helgedag...når man skal prøve å flytte datoen for folk som er på ferie, bør man jo kunne klare å få det til en dag sånn at de som jobber har en sjans også...venter i spenning:)

Men hva med alle de som er på landet i helgen, og kanskje ikke kommer tilbake før sent søndag kveld. Skal man straffe folk for å ha hytte også nå, liksom?


Spørs no kordan du prioriterer det. Viss du ikkje vil ofre ei hytte-helg/dag for å kjøpe partout-kort så har du vel ikkje så lyst på kort då. Du kan jo reise på hytta 51 andre helger i året.


det er nettopp det jeg mener...om man må ofre noen dager på hytta, er jo ikke det noe stress, det går jo av fritiden, og går ikke utover lønn osv...nå kommer jo sikkert noen til å nevne folk som jobber i helgene, men de er nok i mindretall....

Ole Brumm

Quote from: "torone"
Quote from: "paf"
Men hva med alle de som er på landet i helgen, og kanskje ikke kommer tilbake før sent søndag kveld. Skal man straffe folk for å ha hytte også nå, liksom?


Spørs no kordan du prioriterer det. Viss du ikkje vil ofre ei hytte-helg/dag for å kjøpe partout-kort så har du vel ikkje så lyst på kort då. Du kan jo reise på hytta 51 andre helger i året.


Quote from: "telge"det er nettopp det jeg mener...om man må ofre noen dager på hytta, er jo ikke det noe stress, det går jo av fritiden, og går ikke utover lønn osv...nå kommer jo sikkert noen til å nevne folk som jobber i helgene, men de er nok i mindretall....


Sitter her og småhumrer med meg selv og lurer på om dere egentlig vet hva ironi er....
a takk, begge deler...

BBB-Tony

Quote from: "Veslemøy"Siden det ikke er jeg som sitter på listene over partoutkort kan jeg bare referere til allerede gitt informasjon.

http://bataljonen.no/?page=26&news=118&PHPSESSID=7cfc999e05617861a7336091be05eb3e

Her står det;
"Alle som har søkt, vil bli tilskrevet på mail, uavhengig om de har fått tildelt partoukort eller ikke. Disse mailene sendes ut fortløpende, men grunnet stor mailmengde får vi ikke sendt alle samtidig."

Veslemøy


Kunne du kontaktet noen som visste det da? Kan da umulig ta så lang tid! Er jo godt over en uke siden dere annonserte hvem som hadde fått det. Virker som dere har glemt noen oppi det hele...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

telge

Quote from: "Ole Brumm"
Quote from: "torone"
Quote from: "paf"
Men hva med alle de som er på landet i helgen, og kanskje ikke kommer tilbake før sent søndag kveld. Skal man straffe folk for å ha hytte også nå, liksom?


Spørs no kordan du prioriterer det. Viss du ikkje vil ofre ei hytte-helg/dag for å kjøpe partout-kort så har du vel ikkje så lyst på kort då. Du kan jo reise på hytta 51 andre helger i året.


Quote from: "telge"det er nettopp det jeg mener...om man må ofre noen dager på hytta, er jo ikke det noe stress, det går jo av fritiden, og går ikke utover lønn osv...nå kommer jo sikkert noen til å nevne folk som jobber i helgene, men de er nok i mindretall....


Sitter her og småhumrer med meg selv og lurer på om dere egentlig vet hva ironi er....


joda, men det er jo greit å sette ting litt på spissen...

Ole Brumm

Joa, det går selvfølgelig ann å sette ting på spissen - kommer bare ann på hvor langt ut dere har tenkt til og dra det. Tilslutt blir det jo bare latterlig å lese og seriøsiteten forsvinner.
a takk, begge deler...

telge

Quote from: "Ole Brumm"Joa, det går selvfølgelig ann å sette ting på spissen - kommer bare ann på hvor langt ut dere har tenkt til og dra det. Tilslutt blir det jo bare latterlig å lese og seriøsiteten forsvinner.


men det er jo ikke en så stor forskjell på en hyttetur og en vinterferie, da...poenget er jo at folk vil flytte salgsdatoen fordi de er på vinterferie....og turen til liverpool...greit nok, det er kanskje ikke så lett for alle å komme seg hjem dagen etter kampen, men å klage på vinterferie.????????

Tifo

Alle som har fått partoutkort skal ha mottatt mail. De har jeg selv sendt ut. Om det er sendt mail til alle de som ikke har fått partoutkort vet jeg ikke.

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

Go Up