• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Flaggdag mot Lyn!

Started by Juve, October 04, 2007, 07:00:31 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Juve

Dette kan bli helt topp, hvis de fleste som skal på kampen får dette med seg!

Er ikke alle som leser Bataljonen sin sider, så det hadde vært greit om det hadde stått på Brann sine nettsider + en annonse i BT og BA. Et tips.

RC

Flaggene er også satt ned til 70 kr.

Er dette en pris som gjelder f.o.m nå til kampdagen?
Eller er det bare kampdagen?

Xminator

Jeg vil ha gull-flagg-dag mot Viking! 17500 gullflagg :)

stormde

La denne inn under gullet ska hem linken men den passer her og..    

--------------------------------------------------------------------------------

Eg synes vi skal be Herman kjøpe 20 000 skjerf og legge på alle stolene mot viking/lyn kunne blitt tøft, se for deg 18 000 stå oppreist m skjerfe over hodet og synge Nystemte. Da bruker vi den mye omtalte millionen til noe fornurtig.
eg drakk den skål,som Ulrikken meg skjenkte

Brannfrelst

Enig med at dette burde bli annonsert på Brann sine sider og diverse aviser.
Da når det ut til allmennheten også. Flott at prisen på flagg blir nedsatt!
Hadde vert stilig med 17.000 gullflagg ja;)
2.10.07-Gullet kom hem!

HeiaBrann!

Quote from: "stormde"La denne inn under gullet ska hem linken men den passer her og..    

--------------------------------------------------------------------------------

Eg synes vi skal be Herman kjøpe 20 000 skjerf og legge på alle stolene mot viking/lyn kunne blitt tøft, se for deg 18 000 stå oppreist m skjerfe over hodet og synge Nystemte. Da bruker vi den mye omtalte millionen til noe fornurtig.


Slutter ikke Friele som ordfører den 17 okt? Tviler på at han blar opp av egen lomme..

Tifo

Hei!

Fikk litt info fra Brann som også kommer på Brann.no snart. Prisen på flagg er satt ned fra 150 kr til 70 kr og tilbudet gjelder fra i morgen, fredag 5. okt og frem til kampstart i både butikken på stadion og på Galleriet.

http://bataljonen.no/?page=26&news=53

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

Juve

Hele Stadion vaiende i rødt og hvitt. Fra gamle til nye flagg. Dette kan bli et vakkert syn.

Tifo

.:Tifo-gruppen:.

Endre

Konge dette her, nå er det annonsert her, i BA og Brann.no!
Jeg har ikke flagg selv, men skal garantert kjøpe før denne kampen.
Blir kult som bare det. Kudos til Bataljonen som har organisert dette veldig bra med god tidsfrist :)

Markmus

Spørsmålet er vel om de har nok flagg? Kan tenke meg det er mange som har lyst å kjøpe.
Ka du ve?

Caranthir

De kommer til å være utsolgt før vi vet ordet av det :P
Hvis ikke de fikk flere flagg på mandag da, vet de fikk jakker da :P
Mitt <3 står i Brann...

Nuen

var no inne på brann butikken galleriet i forrige uke å så etter store flagg, det hadde de ikke da isåfall. små flagg hadde de, men mye gøyere med de store :) de har no isåfall på stadion sist eg sjekket.
2.10.2007

BL

Dette kan bli bra. Men håper de selger flere steder enn kun i Brann Butikken. Blir nok mange som dropper det da pga evig lang kø.

Sett Bon Appetit-gjengen til å selge flagg før kampen:)
Hansa-
Felt Z

steinbygger

Quote from: "Nuen"var no inne på brann butikken galleriet i forrige uke å så etter store flagg, det hadde de ikke da isåfall. små flagg hadde de, men mye gøyere med de store :) de har no isåfall på stadion sist eg sjekket.


Var der på tirsdag og det var mange store flagg da.

Baunebob

Send ut flaggselgere før kampstart på tribunen. Sikkert mange som kjøper spontant da.

Vil Bataljonen stille med flere "megaflagg" enn vanlig ?

vebo

Quote from: "Baunebob"Vil Bataljonen stille med flere "megaflagg" enn vanlig ?


Dersom det ikke regner.

Sorry Morten, bare måtte;)
Tiocfaidh ár lá

casperfa

Var på Brannbutikken på Galleriet for ca. 2 timer siden, da var det en del flagg igjen. Men kan jo være de blir revet vekk iløpet av helgen...
Blir stilig hvis det er mange flagg ja :D

Per82

Vonar desse kjempeflagga vert nytta på tribuna slik at vi får eit dynamisk og flott flaggdag. Viss alle dei store flagga berre vert nytta foran tribuna og i midtgangen mellom øvre og nedre Hansa vert det mest statisk og keisamt. Vidare er det også mykje meir stilfullt viss lagar eigne flagg, enn at alle kjøpar like flagg som er masseprodusert.

Tribunekultur er ikkje det same som Jan Guntveit og Bjørn Dahl sitt kampprodukt.

vebo

Quote from: "Per82"
Tribunekultur er ikkje det same som Jan Guntveit og Bjørn Dahl sitt kampprodukt.


Er vel forsåvidt Tifo-gruppen vår og ikke Brann-ledelsen sin idé da.
Tiocfaidh ár lá

brann:)

De bør selge flagg utenfor kvar enkel inngang og inne på stadion. Dette kan bli bra om folk følger opp. Bataljonfeltet bør vel vere fullstappa med flagg.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Nuen

men hvor skal de stå de som holder store flaggene? foran Hansa? isåfall hadde det blitt bedre hvis de sto foran noen andre tribuner, muligens ute på banen. for de flaggene dekker jo deler av tribunen og då ser man ikke alle flaggene som kommer til og være på Hansa. eller tar eg fullstendig feil?
2.10.2007

tintin

har et flagg heime, flaggstang flagg, noen som vet kor en kan få "stang" til dette?

Brann&Bergen<3

Quote from: "tintin"har et flagg heime, flaggstang flagg, noen som vet kor en kan få "stang" til dette?


Send PM til Tifo gruppen å spør om de har flere igjen av de hvite må stengene de hadde før. Lenge siden eg har sett de, men tror de har noen igjen. De hjelper deg nok uansett :)

tintin

Quote from: "Brann&Bergen<3"
Quote from: "tintin"har et flagg heime, flaggstang flagg, noen som vet kor en kan få "stang" til dette?


Send PM til Tifo gruppen å spør om de har flere igjen av de hvite må stengene de hadde før. Lenge siden eg har sett de, men tror de har noen igjen. De hjelper deg nok uansett :)


ok, takk, men tenker du på stengene til de skikkelige flaggene de har på stadion? de store fremfor hansa til tider, så fall er de i drøyeste laget:)

C@Bøe_79

Quote from: "tintin"
Quote from: "Brann&Bergen<3"
Quote from: "tintin"har et flagg heime, flaggstang flagg, noen som vet kor en kan få "stang" til dette?


Send PM til Tifo gruppen å spør om de har flere igjen av de hvite må stengene de hadde før. Lenge siden eg har sett de, men tror de har noen igjen. De hjelper deg nok uansett :)


ok, takk, men tenker du på stengene til de skikkelige flaggene de har på stadion? de store fremfor hansa til tider, så fall er de i drøyeste laget:)


Tifo-gruppen hadde et par hundre elektriker-rør som vi brukte til 2-stangs flagg, men tror desverre de gikk i dragsuget under riving av SS..
Men det vet Northside bedre enn meg, jeg bare husker ikke no;-)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Tifo-gruppen

Vi har fortsatt en del av disse rørene igjen så det er bar til å ta kontakt om dere trenger flaggstenger.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Ultra - forever

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "Nuen"var no inne på brann butikken galleriet i forrige uke å så etter store flagg, det hadde de ikke da isåfall. små flagg hadde de, men mye gøyere med de store :) de har no isåfall på stadion sist eg sjekket.


Var der på tirsdag og det var mange store flagg da.

Er 'store flagg' de flaggene hvor det står SKB i midten?
Rød, hvite og svarte striper for eksemper. Hadde vært stilig om Brannbutikken hadde skaffet seg noen sånne. De hadde garantert solgt bra!!

forresten: Blir det STOR-flagg utpå banen ved innmarsj eller på tribunen?
LTRAS LIBERI

Markmus

Noen som vet om det er flere flagg på Galleriet? I tilfelle ikke, vil det bli solgt på Stadion i morra?
Ka du ve?

Tore Larsen

Quote from: "Markmus"Noen som vet om det er flere flagg på Galleriet? I tilfelle ikke, vil det bli solgt på Stadion i morra?


Flagg skulle selges frem til kampstart på Stadion. Hvordan ståa er på Galleriet vites ikke, er jo bare en tlf på mandag det.
Mvh

Tore

Per82

Quote from: "vebo"
Quote from: "Per82"
Tribunekultur er ikkje det same som Jan Guntveit og Bjørn Dahl sitt kampprodukt.


Er vel forsåvidt Tifo-gruppen vår og ikke Brann-ledelsen sin idé da.


Og nettopp derfor bør flaggdagen ha preg av at den er supporterstyrt og ikkje styrt av Erik Hanøy og Kristian Jæger.

Viss ein ser til Sthlm, så er det ikkje akkurat slik at viss Bajen, Gnaget eller DIF har flaggdag så stiller ein opp dei store flagga foran tribuna og sett ned prisen på flagga i souvenirbutikken.. Nei, då er det dynamiske flagghav på tribuna med flagg i alle storleikar og mønster.

Misforstå meg rett, flaggdag er flott. Men det må skje på rette måten.

Brann&Bergen<3

forklar hvordan du vil ha det då?

smaalanda

Quote from: "Brann&Bergen<3"forklar hvordan du vil ha det då?


Quote from: "Per82"dynamiske flagghav på tribuna med flagg i alle storleikar og mønster.
KMO!!!

Brann&Bergen<3

storflaggene på tribunen då eller?

Hansakongen

Quote from: "Markmus"Noen som vet om det er flere flagg på Galleriet? I tilfelle ikke, vil det bli solgt på Stadion i morra?


Etter det jeg fikk med meg når jeg var innom den butikken på galleriet, mener jeg fikk høre at de håpet og få inn nye forsnyninger med flagg i morgen.. men de hadde litt flagg tidlig på ettermiddagen, men hva status var ved stengetid vet jeg ingen ting om

Brann&Bergen<3

på galleriet var det to flagg eller noe igjen i 4-5 tiden :p var i vært fall det eg såg som var igjen

Ultra - forever

Quote from: "Per82"
Quote from: "vebo"
Quote from: "Per82"
Tribunekultur er ikkje det same som Jan Guntveit og Bjørn Dahl sitt kampprodukt.


Er vel forsåvidt Tifo-gruppen vår og ikke Brann-ledelsen sin idé da.


Og nettopp derfor bør flaggdagen ha preg av at den er supporterstyrt og ikkje styrt av Erik Hanøy og Kristian Jæger.

Viss ein ser til Sthlm, så er det ikkje akkurat slik at viss Bajen, Gnaget eller DIF har flaggdag så stiller ein opp dei store flagga foran tribuna og sett ned prisen på flagga i souvenirbutikken.. Nei, då er det dynamiske flagghav på tribuna med flagg i alle storleikar og mønster.

Misforstå meg rett, flaggdag er flott. Men det må skje på rette måten.

kan ikke bli mer enig  :wink:
hele tribune-norge kommer til å le av oss om det kryr av SKB-flaggene.
LTRAS LIBERI

Klaus_Brann

Quote from: "Ultra - forever"
Quote from: "Per82"
Quote from: "vebo"
Quote from: "Per82"
Tribunekultur er ikkje det same som Jan Guntveit og Bjørn Dahl sitt kampprodukt.


Er vel forsåvidt Tifo-gruppen vår og ikke Brann-ledelsen sin idé da.


Og nettopp derfor bør flaggdagen ha preg av at den er supporterstyrt og ikkje styrt av Erik Hanøy og Kristian Jæger.

Viss ein ser til Sthlm, så er det ikkje akkurat slik at viss Bajen, Gnaget eller DIF har flaggdag så stiller ein opp dei store flagga foran tribuna og sett ned prisen på flagga i souvenirbutikken.. Nei, då er det dynamiske flagghav på tribuna med flagg i alle storleikar og mønster.

Misforstå meg rett, flaggdag er flott. Men det må skje på rette måten.

kan ikke bli mer enig  :wink:
hele tribune-norge kommer til å le av oss om det kryr av SKB-flaggene.


Ja, det hadde vært komplett tragisk å stille med!SKB-flagg på en SKB-kamp?Håpløst..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kapteinen

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Ultra - forever"
Quote from: "Per82"
Quote from: "vebo"
Quote from: "Per82"
Tribunekultur er ikkje det same som Jan Guntveit og Bjørn Dahl sitt kampprodukt.


Er vel forsåvidt Tifo-gruppen vår og ikke Brann-ledelsen sin idé da.


Og nettopp derfor bør flaggdagen ha preg av at den er supporterstyrt og ikkje styrt av Erik Hanøy og Kristian Jæger.

Viss ein ser til Sthlm, så er det ikkje akkurat slik at viss Bajen, Gnaget eller DIF har flaggdag så stiller ein opp dei store flagga foran tribuna og sett ned prisen på flagga i souvenirbutikken.. Nei, då er det dynamiske flagghav på tribuna med flagg i alle storleikar og mønster.

Misforstå meg rett, flaggdag er flott. Men det må skje på rette måten.

kan ikke bli mer enig  :wink:
hele tribune-norge kommer til å le av oss om det kryr av SKB-flaggene.


Ja, det hadde vært komplett tragisk å stille med!SKB-flagg på en SKB-kamp?Håpløst..


Kjempeflaut.Tror faktisk jeg skal gjemme fjeset i skjerfet, så flau blir jeg.

Blir og kjempeflau når feks hele stamford bridge flagger med de samme flaggene.Hallo??Er visst ingen som har fortalt de at det ikke er forskjellig størrelse på de.

Skal og begynne og holde oppe et blått skjerf når vi synger byen e`Bergen, alle har jo make skjerf!fryktelig flaut
Z

Baunebob

Det er jo hele forbanna poenget at stadion skal vaie i rødt og hvit som er klubbfargene. At det skal være dynamisk og synkronisert gjør det ikke nødvendigvis til noe stiligere syn.

brannBRA

Eg har et norsk flagg på aluminiumsstang, er det akseptabelt? Sånn som henger på terrassen. Må jo kunne markere oss som norgesmester snart.

olebrann3

Vi e iche fra norge Vi e fra BERGEN

Roald

Quote from: "brannBRA"Eg har et norsk flagg på aluminiumsstang, er det akseptabelt?


NEI! Nasjonalromantikken kan til nøds kun vises på 17. mai!
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

crm

Men altså, er det ingen som lager sine egne flagg lengre? Hvor mye kulere er det ikke med malte og sydde flagg og bannere enn ferdigtrykte og masseproduserte merkevareprodukter? Helgen har gått med i flaggfabrikken, nå skal det rables gal...
"Quantify your love for me!"
K. Jæger


Roald

Quote from: "brannBRA"

NEI, vi feirer at seriemesterskapet går til BRANN og BERGEN.

Ikke at vi er det beste laget i Norge. Det er nemlig ingen bragd i seg selv.
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

brannBRA

Er det ingen bragd å ta seriemesterskapet? Greit, det får stå for din regning.
Jeg satser på å ta med det flagget mitt, hvis ikke det er ulovlig.

Roald

Nå har jeg fikset innlegget mitt, brannBRA. Forstår du hva jeg mener nå?
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

vebo

Quote from: "Roald"
Quote from: "brannBRA"

NEI, vi feirer at seriemesterskapet går til BRANN og BERGEN.

Ikke at vi er det beste laget i Norge. Det er nemlig ingen bragd i seg selv.


Skjerp deg! "Ingen bragd å være best i Norge?"
Tiocfaidh ár lá

brannBRA

Nei forstår meg ikke på deg, men det spiller ingen rolle at du har sjokkerende holdninger. Det er uansett off topic, så vi lar det ligge med det.

Go Up