• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Er du i ferd med å tape veddemålet?

Started by Brannmus, October 02, 2007, 15:04:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

Hvert enestet år, så er noen stor i kjeften og sier de skal: Svømme over Vågen, løpe naken rundt dit og naken rundt datt. Noen skylder penger, andre må betale i øl.

Noen som har veddemål gående på seriemesterskap som de nå begynner å bli litt "bekymret" for at de må innfri. Og ikke minst. Kommer du til å ære veddemålet og faktisk gjøre det du har lovet om du taper eller vinner?

Nixon

Davy Wathne skal visstnok ha sagt at han skal svømme naken over Vågen dersom Brann vinner gull. Det finnes en tape med dette hos TV2, men ingen vet om den kommer til å bli brukt...
Rød makt på Hansa

dudo

Jeg har plenty med penger og fyllakuler innkommende, om ikke annet. Takk Gud vi vinner, ellers hadde jeg vært bankerott. ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Ricky

Jeg var jo der nede i fjor og så 0-5-kampen hvor Viking reddet plassen. Så jeg lovet å sykle til Stavanger for å "gni det inn" om vi vant serien i år.

Har begynt å ta noen sit-ups på morgenkvisten..

Ricky

...Og vi har vel en her inne som har et laaaangtidsveddemål gående verdt 50.000 kroner eller noe sånt?

dudo

Du kan få låne spinningsykkelen min om du vil trene. Den fungerer nå utelukkende som klesstativ... ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Quote from: "Nixon"Davy Wathne skal visstnok ha sagt at han skal svømme naken over Vågen dersom Brann vinner gull. Det finnes en tape med dette hos TV2, men ingen vet om den kommer til å bli brukt...

Han har helt sikkert noen kollegaer som er mer en villig til å grave den frem for ham :D
Ka du ve?

KNUDSEN

han får sikkert selskap av andre som har tapt samme veddemål
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Desperado

Quote from: "Markmus"
Quote from: "Nixon"Davy Wathne skal visstnok ha sagt at han skal svømme naken over Vågen dersom Brann vinner gull. Det finnes en tape med dette hos TV2, men ingen vet om den kommer til å bli brukt...

Han har helt sikkert noen kollegaer som er mer en villig til å grave den frem for ham :D


Davy bør inderlig håpe vi sikrer gullet mandag. Vågen blir ikke akkurat varmere fremover. :p

Superjack

Quote from: "Nixon"Davy Wathne skal visstnok ha sagt at han skal svømme naken over Vågen dersom Brann vinner gull. Det finnes en tape med dette hos TV2, men ingen vet om den kommer til å bli brukt...


For å si det enkelt, den KOMMER til å bli brukt ved evt branngull.
Brannsupporter.

Nightfox

Quote from: "Ricky"Jeg var jo der nede i fjor og så 0-5-kampen hvor Viking reddet plassen. Så jeg lovet å sykle til Stavanger for å "gni det inn" om vi vant serien i år.

Har begynt å ta noen sit-ups på morgenkvisten..


Du har da flaks som har massevis av ferger. Du får det jo gjort på en dag. Jeg skal sykle Oslo - Bergen.

2rB

Quote from: "Nightfox"
Quote from: "Ricky"Jeg var jo der nede i fjor og så 0-5-kampen hvor Viking reddet plassen. Så jeg lovet å sykle til Stavanger for å "gni det inn" om vi vant serien i år.

Har begynt å ta noen sit-ups på morgenkvisten..


Du har da flaks som har massevis av ferger. Du får det jo gjort på en dag. Jeg skal sykle Oslo - Bergen.
Du får gi ein lyd da, så skal eg servere deg kaffe i Hallingdal :p

Snublefot

Quote from: "Nightfox"
Quote from: "Ricky"Jeg var jo der nede i fjor og så 0-5-kampen hvor Viking reddet plassen. Så jeg lovet å sykle til Stavanger for å "gni det inn" om vi vant serien i år.

Har begynt å ta noen sit-ups på morgenkvisten..


Du har da flaks som har massevis av ferger. Du får det jo gjort på en dag. Jeg skal sykle Oslo - Bergen.


Nightfox.. du er ikke alene der..  vi får ta en prat når tiden for å innfri veddemålet...  jeg veddet at jeg skulle gå på rulleskøyter til Bergen om vi tok gull i fjor, men da det ikke skjedde byttet jeg veddemålet til å sykle til bergen i år..  fant ut at det var jævlig langt å gå på rulleskøyter=)

erikdale

Eg e nylig havnet i eksil til Wales (slapp av, har vett nok te å komme hem til hjemmekampene). Har lovet å blotte meg på Birmingham New Street (togstasjonen i Birmingham) mens eg synger "Gullet KOM hem" dersom Brann vinner serien.
Det viste seg i ettertid at det var noen komplikasjoner med britiske myndigheter angående blotting på togstasjoner. De har visst liten forståelse for gledesrus forårsaket av norsk eliteserie. Har derfor moderer stuntet til å bli utført i Brannboxer ;)

Kan fortsatt bli en minneverdig you-tube film.
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

krøvel vellevold

Vinner vi på serien på mandag, har eg lovet å enten ta bussen til byn etterpå, eller gå hele veien! En av delene. Slå den!
Legg ned hele klubben!

Snublefot

Quote from: "krøvel vellevold"Vinner vi på serien på mandag, har eg lovet å enten ta bussen til byn etterpå, eller gå hele veien! En av delene. Slå den!


fy fader ass.. du er rå krøvel=)

BuG

Quote from: "2rB"
Quote from: "Nightfox"
Quote from: "Ricky"Jeg var jo der nede i fjor og så 0-5-kampen hvor Viking reddet plassen. Så jeg lovet å sykle til Stavanger for å "gni det inn" om vi vant serien i år.

Har begynt å ta noen sit-ups på morgenkvisten..


Du har da flaks som har massevis av ferger. Du får det jo gjort på en dag. Jeg skal sykle Oslo - Bergen.
Du får gi ein lyd da, så skal eg servere deg kaffe i Hallingdal :p


Du kan få første pause på Voss og ;D
ullet 2007! =)

Chrisstah

Quote from: "Nightfox"
Quote from: "Ricky"Jeg var jo der nede i fjor og så 0-5-kampen hvor Viking reddet plassen. Så jeg lovet å sykle til Stavanger for å "gni det inn" om vi vant serien i år.

Har begynt å ta noen sit-ups på morgenkvisten..


Du har da flaks som har massevis av ferger. Du får det jo gjort på en dag. Jeg skal sykle Oslo - Bergen.


du er ikke den eneste Daniel!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Brannesen

Jeg har et veddemål med en kamerat i klassen på høyskolen...en kasse pils på at Helstad blir toppscorer og at brann havner over viking i serien. Tror jeg skal kreve å få den kassen med gullpils  :D
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Kararay

Quote from: "Nixon"Davy Wathne skal visstnok ha sagt at han skal svømme naken over Vågen dersom Brann vinner gull. Det finnes en tape med dette hos TV2, men ingen vet om den kommer til å bli brukt...


var dette på sporten Nixon?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Nixon

Han sa det i et debattmøte om Brann før sesongen 2005. Det var ikke i et TV-program, men det ble filmet.
Rød makt på Hansa

Bombefar

Quote from: "Nixon"Han sa det i et debattmøte om Brann før sesongen 2005. Det var ikke i et TV-program, men det ble filmet.


Husker jeg så dette, men kan ikke huske om dett kun gjaldt for sesongen 2005

Nixon

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1388930.ece

Davy kommer ikke til å svømme over Vågen fordi han kan dø av det.
Feiging!!!
Rød makt på Hansa

Gulløl

Dette var dårlige greier. Hadde aldri trodd at Davyen skulle trekke seg.

Tror vi med dette kan kåre han til årets pudding i Begen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Brannmus

Personlig foretrekker jeg å være pudding, fremfor et flytende lik i Vågen. Men så er jeg litt sær også..

dudo

Flyter du lenge nok blir du nok pudding i Vågen òg.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Falkman

kroppstemperaturen synker vel ikkje ned til under 30 grader på så kort tid??.. e tross alt ikkje så mange minutter/ meter med svøming det ville vært snakk om..

olebrann3

han har litt mage å flytte over med seg:P kanskje han i tillegg er dårlig å svømme

ole3000

i går for en til!

Go Up