• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

NY BRANNDRAKT

Started by mads1.., September 27, 2007, 11:19:52 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

Sier vel seg selv at det ikke blir noen lansering av trøyen i kveld. Hadde i så fall vært helt håpløst av Brann å ikke nevne dette med et ord. Da vil man ikke selge drakter.

Er vel ikke overraskende om drakten er forsinket, men den bør være på plass i løpet av en uke. Da kan man fortsatt nyte godt av julehandlingen.

vebo

Quote from: "HansaInferno"Skulle ikke den nye drakten bli litt mer retro da?

Nja, vet ikke helt om an kan kalle det retro, men jeg tipper at den kommer med en liten "krage" som på bildet her:

Tiocfaidh ár lá

Manx

I følge de i brannbutikken så blir den lagt ut for salg i morgen..
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

Branncess

Hadde jo planer om å ønske meg den til jul, men hvis den ikke kommer i februar-mars, noen som kan bekrefte dette ?
alskap!

Markmus

Quote from: "thesevs"
Quote from: "Markmus"Aner jeg en bitter trønder som har tatt turen innom? :)

De synes at Branns plassering av 3 stjerner på drakten var teit, siden 3 stjerner skal symbolisere 30 seriemesterskap...
Akkurat med de stjernene skal jeg være enig - ikke nødvendig!

Så, for å poengtere dette med stjernene så klistret de alle sine på drakten. Tar jeg ikke feil, så kan vel RBK ha 2 stjerner på drakten...

Det med en stjerne per tiende seriemesterskapstittel er en tradisjon som ble startet av et eller annet lag (i Italia tror jeg - tror noen skrev hvilket lag det var tidligere i tråden). En stjerne betyr med andre ord ti seriemesterskap kun om man selv vil det skal bety det. Jeg er enig i at stjernene blir litt overflødig, men det er vel neppe noe som kommer til å komme i nærheten av kampdrakten.
Quote from: "theseves"
Så når Krøvel kalte draktforslaget deres for "julepynt", var det en her inne som slengte på julepynt.

Det var nok ikke det svaret de hadde forventet, heller en avsporing

Julepynten jeg slengte på var ment som humor fordi Rbks drakt ser ut som et flashy reklameskilt.
Ka du ve?

TheRock

Snakket med de i Brannbutikken på Galleriet idag, og de sa at de ikke hadde fått noen som helst dato på jubileumsdrakten, og at det var bare å følge med på brann.no.

Lynn

Nevnte de noe om 2008-draktene? Hadde jo håpet å få en til jul :(

SKBMiller


fortune

Jubileumsdrakten er da 2008-drakten..
First is first, second is nothing

Roald

Quote from: "Lynn"Nevnte de noe om 2008-draktene? Hadde jo håpet å få en til jul :(

Er ikke jubileumsdrakten den samme som 08'-drakten da?
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

xTaTic

Quote from: "Roald"
Quote from: "Lynn"Nevnte de noe om 2008-draktene? Hadde jo håpet å få en til jul :(

Er ikke jubileumsdrakten den samme som 08'-drakten da?

Jubileumsgreiene kommer jo av at vi ferirer 100Ã¥r i 2008 da!

Roald

Quote from: "xTaTic"
Quote from: "Roald"
Quote from: "Lynn"Nevnte de noe om 2008-draktene? Hadde jo håpet å få en til jul :(

Er ikke jubileumsdrakten den samme som 08'-drakten da?

Jubileumsgreiene kommer jo av at vi ferirer 100Ã¥r i 2008 da!

Ja? Er det ikke den de skal spille med i 2008-sesongen, da?
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

xTaTic

Quote from: "Roald"
Quote from: "xTaTic"
Quote from: "Roald"
Quote from: "Lynn"Nevnte de noe om 2008-draktene? Hadde jo håpet å få en til jul :(

Er ikke jubileumsdrakten den samme som 08'-drakten da?

Jubileumsgreiene kommer jo av at vi ferirer 100Ã¥r i 2008 da!

Ja? Er det ikke den de skal spille med i 2008-sesongen, da?

Jepp!

Lynn

Quote from: "xTaTic"
Quote from: "Roald"
Quote from: "xTaTic"
Quote from: "Roald"
Quote from: "Lynn"Nevnte de noe om 2008-draktene? Hadde jo håpet å få en til jul :(

Er ikke jubileumsdrakten den samme som 08'-drakten da?

Jubileumsgreiene kommer jo av at vi ferirer 100Ã¥r i 2008 da!

Ja? Er det ikke den de skal spille med i 2008-sesongen, da?

Jepp!


Huff! Selvsagt er det det! Vet ikke hva jeg tenkte pÃ¥ der  :oops:

howieh57

ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

Gubrask

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=115

Er dette jubileumsdrakten, altså drakten som skal brukes til neste år?

Gud


Baunebob

Har det kommet ut noe bilde av den nye drakten ? Er den i salg?

Har ikke fulgt helt med når det gjelder draktsituasjonen.

Nixon

Yeahh! Man kan få signerte drakter!!
Bare så synd at det kommer 20 år for sent for min del...;)
Rød makt på Hansa

Branncess

Men har drakten kommet ut? Syns Brann har gitt veldig dårlig med info om det her! Den skulle jo komme ut den 1. og de har jo ikke sakt noe om forsinkelser.. Eller har jeg gått glipp av det ?
alskap!

ProphetSe7en

8 Desember kommer den nye drakten i salg, ihvertfall hos Super-G i åsane.

Jeg jobber der selv, og vi har hatt draktene på lager i ca to uker nå, men som sagt så er 8 desember første dagen vi har lov å selge disse.

Så er bare å komme innom på lørdagen, da skal draktene være klar og hengt ut i butikken.

Dette gjelder forøvrig alt av 08 utstyret, skjerf, drakt osv.

Nixon

Egentlig burde man kjøpe drakten i Brannbutikkene for at mest mulig penger skal gå til Brann. Mer penger inn til klubben kan til syvende og sist gi bedre spillere på laget.
Rød makt på Hansa

ProphetSe7en

Går ut i fra at brann får de samme kronene uansett hvem som selger draktene. Er jo en grunn til at de har samme pris osv alle steder.

Nixon

Quote from: "svortevik"Går ut i fra at brann får de samme kronene uansett hvem som selger draktene. Er jo en grunn til at de har samme pris osv alle steder.


Jeg går ut fra at dere skal ha penger for jobben. Penger som Brann får når de selger drakten selv.
Rød makt på Hansa

Shine

Quote from: "svortevik"8 Desember kommer den nye drakten i salg, ihvertfall hos Super-G i åsane.

Jeg jobber der selv, og vi har hatt draktene på lager i ca to uker nå, men som sagt så er 8 desember første dagen vi har lov å selge disse.

Så er bare å komme innom på lørdagen, da skal draktene være klar og hengt ut i butikken.

Dette gjelder forøvrig alt av 08 utstyret, skjerf, drakt osv.


SÃ¥ har du ikke tatt bilde til oss??
!!!!!
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Big fat Sam

Gulldrakt, Seriemesterdrakt, ny drakt, 5 kr for BA plakaten, 99 i porto for dvd (før i butikken enn de som forhåndsbestilte), bare bruke ett 50.- kr kort pr person, nødt å kjøpe for over 50.- for å bruke det, byttekortet gjelder bare til nyttår (vanlig i 1 år alle andre steder), skal du bruke 50.- gaven får du ikke % på BBB, osv osv osv

dudo

Byttekortet gjelder bare til nyttår? Er det i det hele tatt lov?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: "dudo"Byttekortet gjelder bare til nyttår? Er det i det hele tatt lov?


I følge kjøpsloven har man egentlig ikke rett til å bytte varer som ikke har feil eller mangler. Men rundt jul har det blitt praksis at butikkene lar folk bytte julegavene sine i en begrenset periode. Så Brannbutikken gjør ikke annet enn de fleste andre butikker.
Rød makt på Hansa

Manx

Quote from: "Big fat Sam"bare bruke ett 50.- kr kort pr person, nødt å kjøpe for over 50.- for å bruke det, , skal du bruke 50.- gaven får du ikke % på BBB, osv osv osv


Så man kan bare bruke ett av de 50 kroner kortene vi fikk, da er det ikke rart de delte ut kort som gal, eg tror eg fikk en bunke på 5 av en liten unge ved inngangen..
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

dudo

Igjen uttaler jeg meg om ting jeg overhodet ikke har peiling på. Heia meg! ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: "dudo"Igjen uttaler jeg meg om ting jeg overhodet ikke har peiling på. Heia meg! ;-)


He he, det samme som alle oss andre med andre ord!:)
Du tenkte helt sikkert på tilgodelapp. Det er noe helt annet og varer mye lenger.
Rød makt på Hansa

thesevs

Quote from: "Nixon"
Quote from: "dudo"Igjen uttaler jeg meg om ting jeg overhodet ikke har peiling på. Heia meg! ;-)


He he, det samme som alle oss andre med andre ord!:)
Du tenkte helt sikkert på tilgodelapp. Det er noe helt annet og varer mye lenger.


Tilgodelapper varer vel vanligvis i 6mnd, men du har jo de som varer 1 år fra kjøpsdato. Og så har du IKEA som ikke har noen tidsfrist på sine tilgodebevis...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Baunebob

Men er det noen som vet hvordan den vil se ut ? Bilde eller noe ? Blir den som FCK modellen?

Erlend

lanseres bildene pÃ¥ brann.no klokken 12:00 sÃ¥nn som i fjor? Noen som har peiling?  Virker som det er litt forvirring i temaet hos de fleste

Kristoffer M

For de som har et over middels godt syn, kan jubileumsdrakter klar for signering skimtes i bakgrunnen under intervjuene med MIM og JGS. Mye hvit reklame kan det se ut til - dessverre.
http://fotball.aftenposten.no/tv/article95801.ece

Branncess

Men hvorfor har det ikke blitt lagt ut offisielle bildere på brann.no ?
alskap!

Shine

Det kunne vært drakten til manchester united for alt jeg så.
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Kristoffer M

Ser deg her, men det var det beste jeg klarte å oppdrive p.d.d. :-)

Shine

hehe alt hjelper! :)

var ikke meningen å rakke ned, men vi får satse på at et bedre bilde kommer!
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Ingrid<3Brann

De draktene som blir lagt ut imorgen, der spillerne skal signere, er det i brannbutikken på stadion, eller på galleriet? :)

PhilLynott

Trodde det var på Steve Perryman Sport jeg.. Skal iallefall være noen Brann-spillere for å signere der.

Gubrask

Vet noen når spillerne vil være der?

Stolpeinn

Evt noen som vet hvilke spillere som vil signere?

fortune

Quote from: "Stolpeinn"Evt noen som vet hvilke spillere som vil signere?


Corrales...
First is first, second is nothing

PhilLynott

Lurer på hvor ettertraktet en Corrales-signatur er akkurat nå..

SKBMiller

Hørt at Martin tar turen over for å signere nå som VIF har så lang ferie ;)

PhilLynott

Kanskje han også vil ha en Corrales-signatur.

ghost

Ser ut som om at kappa har dummet seg ut når de laget draktene. De har rett og slett ikke laget plass til sponsoren som skal komme over sparebanken sitt logo, og det ser i grunn bare rotete ut.

Dette kommer spesielt godt fram på barnestørrelser, der logoene til tidere trykkes over en annen.

Ellers er den nye sorte drakten utrolig kul også, så dette blir bra. Blir hvertfall to nye drakter på meg i morgen, en rød og en sort:)

monzilla

Quote from: "dudo"Igjen uttaler jeg meg om ting jeg overhodet ikke har peiling på. Heia meg! ;-)


Det gjør Nixon også. Han mener selvsagt forbrukerkjøpsloven, som er en annen lov enn kjøpsloven.

Xminator


Go Up