• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo på alle hjemmekamper

Started by vebo, September 23, 2007, 21:25:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo

For all del, tifo-gruppen gjør en flott jobb, men jeg syns det børe være en eller annen form for tifo på alle kamper. Hvorfor ikke slenge opp noen storflagg? Koster ingen ting og krever lite forberedelse.
Tiocfaidh ár lá

Tifo-gruppen

Planen idag var å ta ut en haug med storflagg, men grunnet været droppet vi det. Det er et helvete å stå med de kliss våte flaggene, og en heller stor jobb å få tørket alt etterpå.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

vebo

Har selvfølgelig respekt for det, men kanskje man kunne flagget oppi trappene og mellom tribunedelene? Under tak?
Tiocfaidh ár lá

Tifo-gruppen

Jeg sto på rad 13 og der regnet det.

Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Stoffi

Quote from: "Tifo-gruppen"Jeg sto på rad 13 og der regnet det.

Morten


Da var du uheldig, sto selv på rad 10 og det regnet kun et par ganger i noen sekunder når vinden var uheldig.
Men jeg skjønner veldig godt at dere ikke gadd ta opp storflaggene, er helt enig, det ble for vått.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Olve137

Burde vært storflagg og bluss på hver match...
ergen & Brann.

Pondan

Storflaggene burde vert fremme på hver kamp. Skandale at de nesten ikke er blitt brukt i år.. Latskap!

Super Hasund

Quote from: "Pondan"Storflaggene burde vert fremme på hver kamp. Skandale at de nesten ikke er blitt brukt i år.. Latskap!


For 2 min siden ble det full blussing ved huset nerenfor meg. Deilig.
Eg vil  ha...og krever bluss i siste kamp mot viking.

Og for siste gang. E det mulig å ha et stort banner med gjennomsiktig skrift som blir holdt oppe nere med gjerdet som dekker hele hansa? Med blussere bak og et hav av kreppruller som fyker gjennom røyken?
Eg e gjerne med på dugnad for å få det til
La Folket Synge

*Feltz*

vebo

Quote from: "Super Hasund"
Og for siste gang. E det mulig å ha et stort banner med gjennomsiktig skrift som blir holdt oppe nere med gjerdet som dekker hele hansa? Med blussere bak og et hav av kreppruller som fyker gjennom røyken?
Eg e gjerne med på dugnad for å få det til


Er ingen Tifo-ekspert, men det blir nok veldig vanskelig å få løyve i forhold til blussingen.
Tiocfaidh ár lá

dudo

Tinnsoldat-blussing skal da stort sett gå greit?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

klysa

Quote from: "dudo"Tinnsoldat-blussing skal da stort sett gå greit?

Gjør det sikkert, men det ser helt idiotisk ut.

Kai-Olai

Syns bataljonen kan stå med bøsser ved alle innganger på hjemmekampen mot Lyn.. Pengene som kommer går med på å betale en evt. bot, og så kan vi kjøre vill blussing på siste hjemmekamp.. Må da kunne gå i 0 det, eller?
=P

C@Bøe_79

Quote from: "Kai-Olai"Syns bataljonen kan stå med bøsser ved alle innganger på hjemmekampen mot Lyn.. Pengene som kommer går med på å betale en evt. bot, og så kan vi kjøre vill blussing på siste hjemmekamp.. Må da kunne gå i 0 det, eller?
=P


Det blir ikke lett å få til...
Når det gjelder slike ting som bluss og tifo, så har tifo-gruppen et forhold til Brann som ikke de vil ødelegge med ulovlig blussing...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

vebo

Quote from: "dudo"Tinnsoldat-blussing skal da stort sett gå greit?


Jo men det er jo ute på banen/sidelinjen. Tror ikke vi hadde fått lov til å blusse bak et banner:

Quote from: "Super Hasund"Og for siste gang. E det mulig å ha et stort banner med gjennomsiktig skrift som blir holdt oppe nere med gjerdet som dekker hele hansa? Med blussere bak og et hav av kreppruller som fyker gjennom røyken?
Eg e gjerne med på dugnad for å få det til
Tiocfaidh ár lá

steinbygger

Må innrømme at har store forventninger til TIFO en på søndag. Forhåpentligvis blir det den beste på 44 år.

Kan noen foresten fortelle meg hvor Lyn med så få tilskuere klarer å få til de tifoene de har mot Enga? Skulle nesten tro at alle i bastionen er med å lage tifoene.

thesevs

Quote from: "steinbygger"Kan noen foresten fortelle meg hvor Lyn med så få tilskuere klarer å få til de tifoene de har mot Enga? Skulle nesten tro at alle i bastionen er med å lage tifoene.


De har mange nigerianere som jobber 24/7 for dem. Gratis selvsagt, men mot at de får prøvespille i ny og ne
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Northside

Quote from: "steinbygger"Må innrømme at har store forventninger til TIFO en på søndag. Forhåpentligvis blir det den beste på 44 år.

Kan noen foresten fortelle meg hvor Lyn med så få tilskuere klarer å få til de tifoene de har mot Enga? Skulle nesten tro at alle i bastionen er med å lage tifoene.


Ikke så vanskelig når de kun har 2 tifoer i året, mot nettopp engen.
Man har lett tid til å lage noe ekstraordinert når det er så lenge mellom hver tifo.
Kan jo nevne at bannerne mot RBK er langt større enn det Lyn hadde mot engen sist.

Nixon

Quote from: "Northside"Kan jo nevne at bannerne mot RBK er langt større enn det Lyn hadde mot engen sist.


Nå er det vel ikke bare størrelsen det kommer an på. En stripete plastduk er uansett mindre imponerende enn et (nesten) like stort maleri...

http://img218.imageshack.us/img218/8895/dsc00423ra1.jpg
Rød makt på Hansa

Chris*

Quote from: "Northside"
Quote from: "steinbygger"Må innrømme at har store forventninger til TIFO en på søndag. Forhåpentligvis blir det den beste på 44 år.

Kan noen foresten fortelle meg hvor Lyn med så få tilskuere klarer å få til de tifoene de har mot Enga? Skulle nesten tro at alle i bastionen er med å lage tifoene.


Ikke så vanskelig når de kun har 2 tifoer i året, mot nettopp engen.
Man har lett tid til å lage noe ekstraordinert når det er så lenge mellom hver tifo.
Kan jo nevne at bannerne mot RBK er langt større enn det Lyn hadde mot engen sist.


Du kan si hva du vil om pappaguttene i Bastionen, men på tifo er de veldig flinke. Blandt de aller ypperste i Norge.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

BBB-Tony

TIFO dugnadene forran årets siste hjemmekamp er avlyst pga konflikt med brann administrasjonen. Hadde selv tenkt meg opp på stadion i ett tiden i dag... Synd! Blir det ingen form for tifo mot viking nå da???

i så fall tragisk av Sportsklubben Brann!!!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nettn

Helt idiotisk av ledelsen i Brann! Brann Har vunnet serien og det hadde vært på sin plass med en svær TIFO, men så ødelegger de. Helt utrolig!

tolind

Helt utrolig dårlig!! Faens pappagutter som sitter i admin!

Innfør sangen: Vi har ingen tifo, nei vi har ingen tifo, vi har ingen tifo, takket Brann!!! (Helstad-sangen)
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Gubrask

Må berømme tifo- gruppen for masse bra tifo de har laget i fjor. Både på hjemme- og bortebane har dere satt farge på tribunen. Når en ser hvor lang tid og hvor mye arbeid det tar, blir man skikkelig imponert. Veldig bra utført og stå på videre!

olebrann3

Kanonbra tifo sesong, også håper vi på en enda bedre neste år

smaalanda

Kanonbra var vel å ta veldig hardt i.
KMO!!!

Brann&Bergen<3

Quote from: "smaalanda"Kanonbra var vel å ta veldig hardt i.


og du har vert på kor mange dugnader? Aldri kritisert TIFOen uten å ha vert på dugnad !

Nixon

Quote from: "Brann&Bergen<3"
Quote from: "smaalanda"Kanonbra var vel å ta veldig hardt i.


og du har vert på kor mange dugnader? Aldri kritisert TIFOen uten å ha vert på dugnad !


Selvsagt kan man kritisere uten å ha vært på dugnad. Skulle bare mangle...
Rød makt på Hansa

BBB-Tony

Meget bra jobbet av TIFO-gruppen denne sesongen. Selv om ikke alle TIFOene har vært like vellykket, så har de satt farge på kampene! Kjempebra jobba!! Selv har jeg ikke kunnet delta på noen av dugnadene i år. Noe jeg ikke er så veldig stolt over og vil prøve å endre på det i 2008 sesongen!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

smaalanda

Quote from: "Brann&Bergen<3"
Quote from: "smaalanda"Kanonbra var vel å ta veldig hardt i.


og du har vert på kor mange dugnader? Aldri kritisert TIFOen uten å ha vert på dugnad !


Du kan jo leve i den egen drømmeverden om kor uuutruulig bra tifoen har vært. Eg synes tifo kan bli en del bedre, eg det sier eg rett ut. Om eg har vært på 13 tifodugnader eller 0 blir vel ikke tifo året sett under ett bedre?
KMO!!!

thesevs

Quote from: "smaalanda"
Quote from: "Brann&Bergen<3"
Quote from: "smaalanda"Kanonbra var vel å ta veldig hardt i.


og du har vert på kor mange dugnader? Aldri kritisert TIFOen uten å ha vert på dugnad !


Du kan jo leve i den egen drømmeverden om kor uuutruulig bra tifoen har vært. Eg synes tifo kan bli en del bedre, eg det sier eg rett ut. Om eg har vært på 13 tifodugnader eller 0 blir vel ikke tifo året sett under ett bedre?


Det er lov å si at man føler at tifoen kan bli bedre (dette er jo individuelt uansett), men om man føler det slik burde man engasjert seg litt mer. Det er veldig lett å sitte på setet sitt og si at : "nei, i dag fungerte ikke tifoen - den var ikke kul nok". Regner med at du skjønner at det går med mange timer med på disse tifoene. Mye putle-arbeid som skal gjøres. Hadde flere deltatt ville nok man kunne utført litt større tifoer. Det er ikke som om tifo-gruppen må avvise folk i døren pga stor pågang
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Ole Brumm

Synes at TIFO fortjener ros for jobben de har gjort i 2007.
Håper de klarer å gjøre en like fin eller kanskje en enda bedre jobb i år også.
a takk, begge deler...

smaalanda

Quote from: "thesevs"
Quote from: "smaalanda"
Quote from: "Brann&Bergen<3"
Quote from: "smaalanda"Kanonbra var vel å ta veldig hardt i.


og du har vert på kor mange dugnader? Aldri kritisert TIFOen uten å ha vert på dugnad !


Du kan jo leve i den egen drømmeverden om kor uuutruulig bra tifoen har vært. Eg synes tifo kan bli en del bedre, eg det sier eg rett ut. Om eg har vært på 13 tifodugnader eller 0 blir vel ikke tifo året sett under ett bedre?


Det er lov å si at man føler at tifoen kan bli bedre (dette er jo individuelt uansett), men om man føler det slik burde man engasjert seg litt mer. Det er veldig lett å sitte på setet sitt og si at : "nei, i dag fungerte ikke tifoen - den var ikke kul nok". Regner med at du skjønner at det går med mange timer med på disse tifoene. Mye putle-arbeid som skal gjøres. Hadde flere deltatt ville nok man kunne utført litt større tifoer. Det er ikke som om tifo-gruppen må avvise folk i døren pga stor pågang


Selvfølgelig skal tifo gruppen ha cred for arbeidet de har gjort og en meget bra innsats, har vel aldri sagt noe annet en det? At flere folk ikke møter opp på tifo kan det jo være flere grunner til, men skal vi forgude tifoene og si de er kjempe bra ut ifra hvor mange som møter på dugnad? Da tror eg faktisk ikke flere kommer. Vi var tippeliganes beste på tifo i 2007 blant lagene med mindre enn 20 på dugnad! Nei dette blir feil, bør heller si at i år skal vi løfte tifo året still opp, det kan faktisk bli mye bedre! Mer morsom tifo, kanskje se litt på hvordan engen gjør tifo selv om de sikker har mye mer resursser enn oss. Bra det er litt slutt på det med tifo dugnad 13.00 på stadion kampdag etc det funker absolutt ikke for så mangen av oss. Heller et par dagen for i vestlandshallen etc det tror eg passer bedre for de fleste. Selfølgelig må litt bli gjort på kampdag men grovarbeidet bør gjøres før. Og kanskje skrive opp at det er tifodugnad dagen før det faktisk skjer? Så at folk har sjangsen til lage litt planer?
Det er mye som kan forbedres når det gjelder tifo, hvis alle bare i år var dritbra, kooonge tifoer!!! da blir det vertfall ikke bedre, og eg synes det er er forbedringspotenisale der ute.
KMO!!!

Go Up