• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nystemten!!!

Started by tintin, September 23, 2007, 21:00:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tintin

Mulig dette er diskutert tidligere, men kan noen i bataljonen kontakte brann, og få inn noen som kan synge nystemten i normalt tempo? ikkje så siiiiinnsykt tregt som i dag og sist kamp. dette har vært et "problem" litt for ofte...

Tore Larsen

Må si at dagens versjon må være den lengste som noen gang er blitt sunget på stadion, makan...
Mvh

Tore

EvenSteven

det var helt jævlig...

Stoffi

Tor Endresen er den ultimate forsanger. Han burde vært fast.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

tintin

så lenge de holder tempoet som det skal være, så kan kem som helst for meg synge, men det må da være mulig å "kreve" dette fra brann sin side. hvis artistene vil tolke sangen på sin egen måte, får de stille på idol audition

Nixon

Det virker som de vil nyte øyeblikket lengst mulig. De skjønner i alle fall ikke begrepet forsanger.

Og når vi først er inne på emnet. Jeg ville satt stor pris på om Bataljonen kunne hviske fetter Guntveit noen ord i øret om at Tor Endresen eller til nød Egil Eldøen må synge Nystemten mot Viking. Jeg er overtroisk sånn!
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Det er helt umulig for oss med vanlig stemme å følge det slakke tempoet, og det blir heller ikke like bra trykk da.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tintin

virker hvertfall som de fleste supportere ser dette som et "problem", håper derfor bataljonen kan ta en prat med arrangementsansvarlig og at dette blir rettet på. folk kan ikkje kødde med nystemten:)

Kent

bra det va flere som mener dette.. trodde det bare va meg som va helt pÃ¥ trynet idag.. men tok visst feil  :D

Tifo-gruppen

Mailen er sendt! Har også forslått at man kan la publikum synge alene.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Klaus_Brann

Quote from: "Tifo-gruppen"Mailen er sendt! Har også forslått at man kan la publikum synge alene.

Mvh Morten


Det var bra..Nei, det håper jeg ikke, det er en fin tradisjon med noen til å "gi oss" Nystemten..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tintin

Quote from: "Tifo-gruppen"Mailen er sendt! Har også forslått at man kan la publikum synge alene.

Mvh Morten


takk, godt jobbet, håper det gir resultat!

Nixon

Quote from: "Tifo-gruppen"Mailen er sendt! Har også forslått at man kan la publikum synge alene.

Mvh Morten


La oss synge alene? Hva er poenget med det? Det er mye mer høytidsstemning med en forsanger. Poenget her er at det virkelig skal være en forsanger og ikke en solist.

Og hvis vi mister forsangeren kan det også være at vi mister det store privilegiet vi har med å få synge den etter at spillerne har kommet inn!
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Tifo-gruppen"Mailen er sendt! Har også forslått at man kan la publikum synge alene.

Mvh Morten


La oss synge alene? Hva er poenget med det? Det er mye mer høytidsstemning med en forsanger. Poenget her er at det virkelig skal være en forsanger og ikke en solist.

Og hvis vi mister forsangeren kan det også være at vi mister det store privilegiet vi har med å få synge den etter at spillerne har kommet inn!


Ja, det blir håpløst..Da kan de som du sier bare starte kampen, og Nystemten blir ikke like "hellig" lenger..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Bombefar

Enkelte tror jo at de skal fremføre sangen og "markedsføre" seg selv. Meningen er vel å være forsanger for Stadion

Yngve

Personleg meiner eg det ikkje var så verst i dag. Det var mykje verre forige kamp, særleg med den fantastisk avsluttinga han hadde då..

tippetuppen

kan starte sangen pÃ¥ anlegge, sÃ¥ senke lyden mer  og mer sÃ¥ overtar hele stadda...

fortsatt frysninger etter at tommy sulen & co holdt kjæft en stund og stadda overtok hermoniet når de "fremførte" den før sogndal 2004..
E det så nøye då

Bombefar

Quote from: "Yngve"Personleg meiner eg det ikkje var så verst i dag. Det var mykje verre forige kamp, særleg med den fantastisk avsluttinga han hadde då..


Han prøvde jo det berømte "knuse glass trikset". Om syngingen i dag skal jeg ikke uttale meg, siden jeg kom akkurat presis til kampstart etter å ha sett Tevez gi Man Utd 1-0 :)

Brannesen

Forsangeren igÃ¥r holdt hver tone mye lengre enn hva noen av oss som synger med klarer...men jeg synes fremdeles han som sang før forrige kamp pÃ¥ stadion, mot sandefjord, var verst! Han hadde langt sin egen slutt pÃ¥ sangen hvor han gikk jævli høyt opp og holdt den tonen til langt ut i andre omgang. Han hÃ¥pet vel at bookingsjefen for operasangere ved DNS fulgte kampen  :D
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

kapteinen

Quote from: "Stoffi"Tor Endresen er den ultimate forsanger. Han burde vært fast.


Uten tvil!Resten av de kunsteriske operasangerene kan få lov å finne seg en ny arena.Tør jeg forslå for Liin?
Z

dudo

Gårsdagens forsanger sang helt klart alt for sakte, men hun la den i det beste toneleiet noensinne! Det var en fryd å synge med for oss med litt lungekapasitet! ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

skb!

Syns virkelig ikke det var så gale i går, den gikk litt sakte, men toneleiet var fint. Da er det verre med disse kunstneriske artistene som skal ha sin egen vri, og derfmed får alle uta det. Eller barnehager for den saks skyld.

Det er bare å gi beskjed om at de skal være forsanger, ikke solist.

Alzheimer/Silverspurs

Kanskje vokalisten i The Darkness hadde gjort seg :p

Caranthir

Synes det er kjekt med en mannlig forsanger til Nystemten...
De aller fleste av oss, mannfolk som kvinnfolk, har faktisk bedre annlegg for å synge mørkt enn lyst... :P
Mitt <3 står i Brann...

Go Up