• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Lyn

Started by Luca, September 20, 2007, 14:38:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: "Brannmus"Når klanen vant serien, gjorde de ikke det da på bortebane? Og var det ikke der de stormet banen?

Ser ikke bort fra at de fremmøtte på Danskebåten Stadion stormer banen om Brann sikrer gullet der.. Sikkert lettere å få det gjort der i hvert fall. Ingen stor markering planlagt, og sikkert mindre sikkerhet. Og ikke noe gress å ødelegge..


Jojo, de gjorde mot Odd i Skien...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannmus

Var det jeg mente å huske. Større sjanse for at det da er hjemmelaget som får påpakning for dårlig sikkerhet enn Brann (om det skjer på Stadion).

Joda, Brann skal ha kontroll på egne supportere, men tror fotballsupportere ser litt mildere på at et par tusen supportere stormer matten på Color Line, enn om 12 000 ramler ut på Stadion-gresset mot Viking.

Lennono8

En liten oppfordring til i morgen er at folk møter tidlig for å få i gang syngningen allerede under oppvarmingen.

Er kun en veldig liten gjeng som er på Bataljonen-feltene når spillerne varmer opp. Trist å se så mange tomme seter 5-10 min før kampstart...

Dropp den siste pilsen på fottikken og møt opp senest 18:30 i morgen!!!

The Boss

Quote from: "Lennono8"Dropp den siste pilsen på fottikken og møt opp senest 18:30 i morgen!!!


Njaa, skeptisk  :)

krøvel vellevold

MÃ? ha tre poeng i kveld!!!
Legg ned hele klubben!

ostraume

Soma og Co gjorde dette enormt mye bedre for oss. Det fine er at Stabæk skal spille borte mot Viking. Selvsagt er det mulig å vinne i Stavanger, men Viking er ubeseiret så lang og vil garantert være enormt tent for å ta sølvet.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Fabregas


Lynmann

Quote from: "krøvel vellevold"Har selvsagt en ekkel følelse. I dag igjen.

Det blir ULIDELIG spennende i kveld! Med seier er gullet så godt som i boks. Men med uavgjort er det fremdeles en viss mulighet for at det ryker.
Vi ha tre poeng i kveld!!!


Slapp av, ingen fare!
Me stiller ikkje med 6-0 laget; Edu og Gislason er borte.
Lasse Eriksen og Kevin Larsen er ute for sesongen. Mot Stabæk vart  hurtigtoget Erling Knudzon skada. I tillegg skal vÃ¥re nest beste spela avgjerande opprykkskamp til 2.divisjon neste Ã¥r sÃ¥ me stiller ikkje med mannskap godt nok til Ã¥ utfordra Brann pÃ¥ ein dÃ¥rleg dag. NÃ¥r Espen Hoff gÃ¥r ut, er vÃ¥r erstattar Endre Fotland Knutsen, 18 Ã¥r. NÃ¥r de tek ut Bakke, kan de setja innpÃ¥ eit 10-mill kroners kjøp.
Det einaste potensielt positive på mannskapssida er at Tommy Berntsen er tilbake. Det fekk Stabæk merka på tross av at me stillte med 4 18-åringar.

Dette vert overkøyrsel, så det er berre å starta feiringa av gullet. 2007 endar med ein fortent vinnar, i motsetning til 2005. De er best i år!

ps! For de som fryktar Espen Hoff så er han i knallform om dagen. Men han vert spard i kveldens kamp...
etre å vera få med vanleg folkeskikk enn å vera del av ein stor primitiv Klan (les: Saueflokk)

Falkman

Quote from: "Lynmann"
Quote from: "krøvel vellevold"Har selvsagt en ekkel følelse. I dag igjen.

Det blir ULIDELIG spennende i kveld! Med seier er gullet så godt som i boks. Men med uavgjort er det fremdeles en viss mulighet for at det ryker.
Vi ha tre poeng i kveld!!!


Slapp av, ingen fare!
Me stiller ikkje med 6-0 laget; Edu og Gislason er borte.
Lasse Eriksen og Kevin Larsen er ute for sesongen. Mot Stabæk vart  hurtigtoget Erling Knudzon skada. I tillegg skal vÃ¥re nest beste spela avgjerande opprykkskamp til 2.divisjon neste Ã¥r sÃ¥ me stiller ikkje med mannskap godt nok til Ã¥ utfordra Brann pÃ¥ ein dÃ¥rleg dag. NÃ¥r Espen Hoff gÃ¥r ut, er vÃ¥r erstattar Endre Fotland Knutsen, 18 Ã¥r. NÃ¥r de tek ut Bakke, kan de setja innpÃ¥ eit 10-mill kroners kjøp.
Det einaste potensielt positive på mannskapssida er at Tommy Berntsen er tilbake. Det fekk Stabæk merka på tross av at me stillte med 4 18-åringar.

Dette vert overkøyrsel, så det er berre å starta feiringa av gullet. 2007 endar med ein fortent vinnar, i motsetning til 2005. De er best i år!

ps! For de som fryktar Espen Hoff så er han i knallform om dagen. Men han vert spard i kveldens kamp...


spart?? til ka då??

Lynmann

Quote from: "Falkman"[spart?? til ka då??


Fekk ein liten smell- me har også eit par viktige kampar igjen...
etre å vera få med vanleg folkeskikk enn å vera del av ein stor primitiv Klan (les: Saueflokk)

Ultra - forever

Så lyn har liksom gitt opp kampen mot Brann før den er spilt? I don't think so.
LTRAS LIBERI

Falkman

Quote from: "Lynmann"
Quote from: "Falkman"[spart?? til ka då??


Fekk ein liten smell- me har også eit par viktige kampar igjen...


kvalikk-kampene du tenker på?? (.. vet at dokkar ska spille mot Vif snart..) Med mindre Hoff virkelig e skadet, virker det helt absurd å spare han i dag.

BBB-Tony

Skjer det noko etter kampen i dag??
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Lynmann

Quote from: "Ultra - forever"Så lyn har liksom gitt opp kampen mot Brann før den er spilt? I don't think so.


Eg har- ikkje spelarane! Dei reiser til Bergen for å vinna!
Hoff har ein liten skade, ja.
etre å vera få med vanleg folkeskikk enn å vera del av ein stor primitiv Klan (les: Saueflokk)

Ultra - forever

Kommer det mange fra bastionen?
LTRAS LIBERI

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Chrisstah

Quote from: "Ultra - forever"Kommer det mange fra bastionen?


ligger en link her et sted om at bussturen deres var avlyst, så kan vel ikke vente det store antallet.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

krøvel vellevold

Quote from: "tonynord"Skjer det noko etter kampen i dag??


Folk går sure hem fordi vi ikke klarte å "sikre" gullet mot et lag alle forventet vi skulle knuse. Men så blir folk glade igjen når de tenker på at vi vinner de tre siste kampene så lett som ingenting. Med TO hender på ryggen!
Legg ned hele klubben!

BL

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "tonynord"Skjer det noko etter kampen i dag??


Folk går sure hem fordi vi ikke klarte å "sikre" gullet mot et lag alle forventet vi skulle knuse. Men så blir folk glade igjen når de tenker på at vi vinner de tre siste kampene så lett som ingenting. Med TO hender på ryggen!


Viktig å være negativ så blir man ikke skuffet;)
Hansa-
Felt Z

Belfort

Veldig bra at Hoff er ute. Da er begge kantene ute.
http://fotball.bt.no/eliteserien/article91772.ece

Erlend

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "tonynord"Skjer det noko etter kampen i dag??


Folk går sure hem fordi vi ikke klarte å "sikre" gullet mot et lag alle forventet vi skulle knuse. Men så blir folk glade igjen når de tenker på at vi vinner de tre siste kampene så lett som ingenting. Med TO hender på ryggen!

Ta deg en lykkepille, mann!  Det gÃ¥r nok veien, dette her.

Alastor

Det går definitivt veien!

Fez

I LOVE HELSTAD!!!!!!!!!!!!
GULLET SKA HEEEEEEEEEEEEM

(ingen som er online her, alle pÃ¥ festplassen eller?  :D )
gud sÃ¥ surt det er Ã¥ bo i sogndal no  :evil:

Kent

gud sÃ¥ surt det er Ã¥ være offshore pÃ¥ nattskift under denne kampen!  mÃ¥ nesten prøve Ã¥ snike meg vekk heile tiden for Ã¥ se kampen

birki

helvete dette er frustrerende!! sitter i glasgow med tidenes dårligste internett.. sesongkortet skal rammes inn !! heldigvis er det andre som har glede av dette.. får ikke opp kampen på sumo.. klamrer meg til drakten og mye minner om idol og x-factor: "I have to make this! I ave to win this competetion, it will change my life forever!!" Mens jeg nesten griner av lykke over at brann leder og bestiller fly hjem til gulldagen 20. oktober når vi knuser ålesund !!
ed hjertet i Brann og Bergen!

Kent

får jo ikkje opp sumo engang eg

Belfort

Vi må få den viktige andre scoringen sånn at Lyn definitivt gir opp. Winters bør byttes ut,har knappt vært synlig.

Texas

følger oppdateringene fra vgnett, og har inntrykk av at brann har sløst en god del sjanser i denne kampen. Vi burde vel ledet denne kampen med et par mål.

Texas

fy faen i jævla helvete

Texas

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Det er ikke mulig. Her sitter jeg og banner for meg selv, og hva skjer? Brann scorer to på rappen. Gratulerer alle sammen med seriegull. Ikkje faen om vi taper gullet nå.

Texas

Dere som var på kampen må jo ha rablet gal av avslutningen til Brann. Skulle gitt MYE for å være der.

SKBMiller

jeg skulle så gjerne vært der. krise å gå glipp av dette. men jeg hadde bare ikke mulighet =(

håper noe av festen spares til lørdag ^^

sabu

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

Det var helt jævlig stille det ble da Lyn utlignet!!! Men så scorer vi faen meg to mål på slutten :D

Dette tar faen meg helt av :D Sinnsykt stort :D


Nå skal vi faen meg ha max uflaks og mer uflaks enn det for å tape seriegullet!!!!!

Alastor

Headingen til karadas er en av de beste jeg noensinne har sett!!

eivtress

FYYYY FAAAAAAAAAAEN så deilig!
Azar er gud...

PetterOlsan

NÃ¥ var de jammen flinke  :)
åtte Roy Helge snart finne seg noe annet å gjøre...

Lynmann

Quote from: "Alastor"Headingen til karadas er en av de beste jeg noensinne har sett!!


Men ikkje så god følelsesmessig som Brink sin!

Her er det berre å gratulera med fortent seier og gull til provinsbyen!
etre å vera få med vanleg folkeskikk enn å vera del av ein stor primitiv Klan (les: Saueflokk)

Ikognoti


tr0Ndemann

Dette er det villeste og gøyeste jeg har vært med på i hele mitt liv. Og alikevel er jeg nettop kommet hjem og sitter foran PCen min. Jaja. :D
What a waste of council tax, we paid for your hats!

olebrann3

har noen bilder fra eventyret?

Brannfrelst

Quote from: "olebrann3"har noen bilder fra eventyret?


Tror nok de fleste som sitter på bilder er på byn å feirer.
2.10.07-Gullet kom hem!

Tifo

.:Tifo-gruppen:.

Tifo

.:Tifo-gruppen:.

olebrann3



Romani3

color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Brannesen

Sammendrag...men også filming av tribunene på slutten med masse flagg og syngende/gråtende mennesker! Vakkert...

http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article1376701.ece
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

BBB-Tony

Herlig stemning i dag! Både på stadion og i byn etter kampen!! Kom nettopp hjem... Gleder meg til den "virkelige" festen som forhåpentligvis kommer allerede 20 oktober! :D
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Har opplevd kampen på Stadion.
Har opplevd livet på byen.
Gjennopplever nå høydepunktene fra kampen.
Sinnsykt!!!

Jeg er nesten glad for at vi ikke vant serien i dag, for da kan vi få en ny fest om noen uker!;)
Rød makt på Hansa

Nixon

Morsomt med Friele som stiller til TV2-intervju med Hater NFF-skjerf!:)
Rød makt på Hansa

Go Up