• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Aalesund - Brann

Started by Brannmus, September 18, 2007, 17:28:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Falkman

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Falkman"de mangler  Austnes og Aubynn, det svekker de betydelig offensivt.


Jeg tror Austnes spiller. Det var feil i en statistikk over gule kort som gjorde at mange trodde at han måtte stå over.
 

mulig du har rett i det.. gjorde en liten research. i følge VG fikk han sitt 4. gule kort for sesongen, mot Stabæk.. ergo ingen karantene.. men i Nettavisen, Dagbladet og Nifs (norsk fotballhistorikk) sin oversikt stÃ¥r han oppført med tre.. registrerte forøvrig at Dagbladet mente  Martin Andresen hadde fÃ¥tt 5 gule kort, sÃ¥ pÃ¥liteligheten i deres statistikk gÃ¥r det vel an Ã¥ stille et spørsmÃ¥lstegn ved :D

eriksen_30

Frykter at vi går på en smell eg og taper... E ikkje redd for at gullet ska glippe men at festen ikkje blir på lørdag men på mandag, noe som blir bra det og men ikkje så langt nær som en fest på lørdag ville blitt. Men eg ser positivt på tingene ennå, e bare gal av å vente på å få feire

imy

er det noen som ikke kommer til Ã¥ bruke bilettene sine pÃ¥ lørdag trenger vi to stk.   blir enormt takknemlige :)  


:D

The Boss

LES FORSIDEN FOR 100.GANG!!

trullien

Er det noen som har peiling på hvordan vi som ikke kom med på flyet kan få leid et til ? Synes det er dårlig at Brann ikke kan hjelpe til litt her og hjelpe oss med et fly til. Noen som har funnet ut noe om en annen måte å komme på fly hem igjen?

Brannfrelst

Quote from: "trullien"Er det noen som har peiling på hvordan vi som ikke kom med på flyet kan få leid et til ? Synes det er dårlig at Brann ikke kan hjelpe til litt her og hjelpe oss med et fly til. Noen som har funnet ut noe om en annen måte å komme på fly hem igjen?


Leig eget fly,minifly,sjøfly,helikopter osv. Dyrt,men dog eneste alternativ for å rekke den eventuelle gullfesten.
2.10.07-Gullet kom hem!

KjellMo

Quote from: "trullien"Er det noen som har peiling på hvordan vi som ikke kom med på flyet kan få leid et til ? Synes det er dårlig at Brann ikke kan hjelpe til litt her og hjelpe oss med et fly til. Noen som har funnet ut noe om en annen måte å komme på fly hem igjen?
GGG Travel

trullien

Da ser det jo ut som vi har alternativer. Hva med å spørre Hardball eller Brann eller noen om litt støtte? Det vil jo resultere i et meget positivt rykte for dem som eventuelt gjør det.
Hvis jeg regnet riktig vil det koste 3-4000 pr person for å leie et fly? Litt dyrt, sikkert ikke mange som vil betale så mye. Men får vi det 1-2000 kr billigere, ser nok saken ganske annerledes ut vil jeg tro... Noen ideer?

2b1

Bergen Kommune har jo 900.000.- igjen av gull pengene...

trullien

Det er jo også en idè... Har så utrolig lyst til å være med på begge deler!!!:(

halloen

Jeg tar to plasser dersom noen klarer å skaffe et ekstra fly.

Noen som gidder å organisere?


Nixon

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=175304

Karadas blir i beste fall innbytter.
Winters og Bakke er usikre.
Rød makt på Hansa

C@Bøe_79

Quote from: "Nixon"http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=175304

Karadas blir i beste fall innbytter.
Winters og Bakke er usikre.


VG melder også at Azar fikk tilbud om gips i rødt,hvitt og blått..
Men valgte klubbfargene fremfor Norge`s farger, han viser vel nok en gang at han har litt klubbfølelse..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Exim

Quote from: "trullien"Da ser det jo ut som vi har alternativer. Hva med å spørre Hardball eller Brann eller noen om litt støtte? Det vil jo resultere i et meget positivt rykte for dem som eventuelt gjør det.
Hvis jeg regnet riktig vil det koste 3-4000 pr person for å leie et fly? Litt dyrt, sikkert ikke mange som vil betale så mye. Men får vi det 1-2000 kr billigere, ser nok saken ganske annerledes ut vil jeg tro... Noen ideer?


Skattelistene ligger jo ute..
Skjekk de 100 rikseste i Bergen og begyn og ring. 1 av 100 sier nok ja :)

Dinho


Brannfrelst

Quote from: "Dinho"


Les på forsiden. Bataljonen sitter på noen billetter.
2.10.07-Gullet kom hem!

bataljonen83

Quote from: "olebrann3"litt kjipt at kampen blir flyttet sånn at våre spillere er mer utslitt en de burde vært, rbk får flytte sine kamper så de skal få hvile til cl mens vi skal ikke få hvile!!


Helt enig med olebrann om den saken. Hater Hater Hater NFF
Hater Hater Hater NFF.
Men eg vet vi fikser biffen alikevel lykke til olebrann
Gullet ska hem Gullet ska hem  hem til Bergen Gullet ska hem
DHD is in the house
Heia Brann Heia Brann blodet tjukkere enn vann heia brann.

Nixon

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1391737.ece

Azar opereres i dag.
Og blir vel neppe noen innbytterjoker på lørdag.
Rød makt på Hansa

Nixon

Rød makt på Hansa

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Xminator

Vi har svevd høyt på gode innbyttere så langt denne høsten, nå er det "bare" Huseklepp igjen. Hverken Jaiteh eller Sjøhage vil normalt kunne komme inn og snu noe som helst.

Hvordan går det med forment til Sjøhage? Man snakket om noe kneproblemer tidligere i høst? Regner med han er klar for kamp siden ingenting ble sagt om ham...

Hadde vert greit med 1 poeng eller 3 her så en del av benkesliterene får sine 3 kamper og skikkelig gullmedalje.

tintin

ikkje utelukk azar, ble ikkje operert likevel...

brann.avd.molde

henger meg på koret om at om noen har fly tar jeg to billetter. Men om ikke blir jeg heller i ålesund for å hjelpe gutta til seier det jeg bare kan, så kan heller noen andre få feste i bergen for meg. skal da pokker klare å feste ut bergenserne aleine i ålesund om nødvendig :wink:

Er bare det at jeg ikke er sikker på at det blir feiring denne lørdagen, stygt redd for at aafk kan bli for sterke, de trenger kun 3 poeng til for å holde seg(sånn etter mine beregninger) og har alt og spille for, brann kommer sliten hjem etter landskamper 5 + island, aafk har fått en god treningsuke og er fitte (ja blir mange fitte folk ute på cl på lørdag ) :lol: Brann har da også alt og spille for, men innhenter presset dem endelig? la oss ikke håpe det. så får vi på tribunen hjelpe til så godt vi kan, feiring i bergen eller ikke.

Feiringen blir nok på mandag om vi snubler på lørdag.
Eg må inn!

gunnar

Quote from: "Bruiser"


Med unntak av Dahl så er dette laget som spilte mot Fredrikstad. Guntveit spilte h.back. Og så kom Azar inn i 2. omgang. Jeg bare nevner det. For de som ikke husker det så vant vi 4-0
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

trullien

om noen prøver å organisere et fly til , er jeg med på dette :)

mari

noen som vet om konkuransen i ba hvor man kunne vinne flybiletter er trukket???

Nixon

Quote from: "brann.avd.molde"Brann har da også alt og spille for, men innhenter presset dem endelig?.


Jeg ser at Solli sier at de har veldig lyst til å vinne serien med god margin. Ser ut til at det er litt prestisje blant spillerne å vinne serien med stil. Vinner vi f.eks. våre tre siste og Stabæk går på en smell i Stavanger er det plutselig 12 poeng. Da er vi på høyde med det beste fra glansdagene til bartelaget.
Rød makt på Hansa

bulldog

sjøhage mener han kan sprekke om han ikke får spille snart. hadde vært arti med et innhopp i andre etter at helstad og armann har scoret. sjøhage har spillt på kunstgress i over 3 år og elsker underlaget.
håper den gutten lykkes snart
bulldog

brann.avd.molde

Quote from: "Nixon"
Jeg ser at Solli sier at de har veldig lyst til å vinne serien med god margin. Ser ut til at det er litt prestisje blant spillerne å vinne serien med stil. Vinner vi f.eks. våre tre siste og Stabæk går på en smell i Stavanger er det plutselig 12 poeng. Da er vi på høyde med det beste fra glansdagene til bartelaget.


Det meste rbk vant vel serien med var vel med 15 poengs margin på molde i 1995, så om stabæk taper 2 og vi vinner resten har vi 15 ned til stabæk, så da kan vi jo håpe at viking gjør det like dårlig i sine, dvs seier mot stabæk og tap mot brann og enga. Da vinner vi med like stor margin som rbk gjorde på sitt beste. Det jeg tror er mest sannsynlig er at vi ender opp med en 6 poengs luke ned til nest beste lag, akkurat det samme som rbk hadde det året de startet gullalderen sin i.

Ser også at om det blir avgjordt denne helgen, må mjelde la de som mangler kamper få spille seg til en gullmedalje selv om det bare må bli et minutt, ikke at han gjør slik som i fjor og setter monkam inn i stedet for arman, (var vel slik det var)
Eg må inn!

Juve


The Boss

Quote from: "Juve"


Ja hva trenger man egentlig? Kun ID og godt humør?
Kan hansa medbringes? lol

Manx

n by, ett lag, ett mål: Gull!!

Alexåsane

ååå denne jævla kampen! Lenge siden jeg har vært så nervøs...
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Brannfrelst

Quote from: "Manx"


Ser ut som det blir første mann på flybussen/taxi ja.. Tenker det blir en god del ekstra drosjer her oppe lørdags kvelden..
2.10.07-Gullet kom hem!

Belfort


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brannfrelst

Noen som har den minste peiling på hvor Color Line stadion ligger fra sentrum? Går det an å ta buss?
2.10.07-Gullet kom hem!

super_brann

ingen problemer å gå ifra Metz(puben vi skal være på før kamp) og til CLS, med litt innabords så gjør du den spaserturen unna på et lite kvarter.... fra fotballpuben til bystasjonen i avstand.... sånn ca.
eia Brann!

Andrés

niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

tippetuppen

Quote from: "Manx"


Dette er tatt høyde for
_________________
martin@bataljonen.no

som privatperson

fikk dette svaret på en diskusjonsside om hjemkomsten..siden ble selvfølgelig stengt... Hva ble tatt høyde for da?? Noen som vet noe mer????????????
E det så nøye då

KjellMo

GGG Travel

Tullpip

Alt av flyplasser (som i plasser på fly) opp og nedover på lørdag er fullt? Hvis ikke tar jeg gjerne en plass. (samme med billett) - jada, vet at jeg er seint ute, men noen har en jobb som man ikke kan planlegge mer enn tre dager frem i tid...

Brannfrelst

Quote from: "Tullpip"Alt av flyplasser (som i plasser på fly) opp og nedover på lørdag er fullt? Hvis ikke tar jeg gjerne en plass. (samme med billett) - jada, vet at jeg er seint ute, men noen har en jobb som man ikke kan planlegge mer enn tre dager frem i tid...


Er muligens ledige billetter,men fly er utsolgt med Bataljonen iallefall. Vet at privatpersoner har leigd inn fly.
2.10.07-Gullet kom hem!

trullien

e det noen som skal være igjen i ålesund, eller ble alle med billett, som ikkje kom med på flyet, igjen i bergen?

trullien

Er muligens ledige billetter,men fly er utsolgt med Bataljonen iallefall. Vet at privatpersoner har leigd inn fly.[/quote]





Vet du om det er noen ledige plasser eller hvem som eventuelt vet dette?:) (på flyet altså)

Nixon

Quote from: "trullien"Vet du om det er noen ledige plasser eller hvem som eventuelt vet dette?:) (på flyet altså)
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Nixon

Quote from: "C@Bøe_79"Sitter  med en ulidelig ekkel følelse om at det ikke blir noe feiring i kveld


Jeg også. Jeg er redd mange vil vente til i morgen...
Rød makt på Hansa

Go Up