• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Aalesund - Brann

Started by Brannmus, September 18, 2007, 17:28:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pondan

BÃ¥ten er full ja, kan ikke vere store baljen...

C@Bøe_79

Quote from: "Pondan"BÃ¥ten er full ja, kan ikke vere store baljen...


Må være enn hvis størrelse, eller får den ikke gå over Stadt..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

SKBMiller

er båten full? har de som kom med fått bekreftelse?

xTaTic

Quote from: "SKBMiller"er båten full? har de som kom med fått bekreftelse?

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=50

Brannmann rob

WoO0t!!:0 Full allerede? har ikke fått med meg at den var satt opp en gang... når begynte påmeldingen egentlig?

2b1


Hausberg

meldte meg på i halv åtte tiden i går kveld men det var for seint:( satan kor kjipt, sett opp ny båt... hehe
itt hjerte står i Brann......

SKBMiller

faen da rakk ikke jeg det heller. har venta på den påmeldinga i lang tid men så måtte jeg seff sovne kl 17.30 på grunn av en søvnløs tur hjem til øst etter oddkampen. skikkelig skuffa nå =( regner ikke med at bataljonen har billetter til å sette opp en båt til heller.

krøvel vellevold

Quote from: "Hausberg"meldte meg på i halv åtte tiden i går kveld men det var for seint:( satan kor kjipt, sett opp ny båt... hehe


Hvordan vet du at det var for seint, da? Fikk du tilbakemelding om det? Jeg har ikke fått noen tilbakemelding i det hele tatt.
Legg ned hele klubben!

Hausberg

ja, fikk mail i dag tidlig... der stod det at det var for sein påmelding. dette var innholdet:(

Hei

BÃ¥ten er alt full, og dere kom dessverre ikke med.
Alle blir nå automatisk satt opp på venteliste.
Skulle noen trekke seg, tar vi kontakt og spørr om dere vil være med.

Mvh

Veslemøy Karlsen
itt hjerte står i Brann......

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Nixon"Normalt sett går ikke slike turer på en kveld. Men normalt sett leder vi ikke serien på denne tiden...:)


Er ikke så mange som egentlig bruker forumet og forsiden, sv de som reiser organisert til VANLIGE kamper..
Så er nok plasser imorgen også.


Vi kan vel konkludere med at dette ikke stemte...

Skal si det gikk fort unna med disse billettene. Men når ble egentlig påmeldingen lagt ut? Den ble jo strategisk lagt litt nede på siden og var lett å overse.
Rød makt på Hansa

olebrann3

har gått å ventet på denne turen i evigheter, så blir den full i løpet av timer, har nesten skjekket vær dag men i går fikk eg ikke skjekket før sent på kvelden! jævlig kjipt, men skjønner ikke kordan de har klart å fylle en båt så fort, den kan ikke være særlig stor den båten

SKBMiller

dette er surt. jeg har ventet i ukesvis jeg også. i går var intet unntak. men jeg var så uheldig å sovne på grunn av søndagens hjemtur fra Bergen. og når jeg vokner er det fullt =( skjønner ikke hvordan dette kan ha godt så fort. skulle ønske båten hadde kosta 200 eller noe sånnt så det ikke gikk så fort unna. jeg skulle gjerne betalt en del for å bli med den båten.

hvor mange plasser var det i båten? og har bataljonen billetter til en båt til? jeg synes bataljonen burde spart billetter til en betalbåt også.

Hausberg

Quote from: "SKBMiller"dette er surt. jeg har ventet i ukesvis jeg også. i går var intet unntak. men jeg var så uheldig å sovne på grunn av søndagens hjemtur fra Bergen. og når jeg vokner er det fullt =( skjønner ikke hvordan dette kan ha godt så fort. skulle ønske båten hadde kosta 200 eller noe sånnt så det ikke gikk så fort unna. jeg skulle gjerne betalt en del for å bli med den båten.

hvor mange plasser var det i båten? og har bataljonen billetter til en båt til? jeg synes bataljonen burde spart billetter til en betalbåt også.


det er nå bataljonen skal ta en POL og dra en kanin opp av hatta i siste liten med en båt til for 200 kr:) håpar
itt hjerte står i Brann......

Nixon

Her bør Bataljonen komme på banen ganske fort. Hvis de har planer om buss, som Christian Bøe insinuerer over, bør de komme med det nå før folk bestiller fly og svartebørsbilletter i dyre dommer.
Rød makt på Hansa

olebrann3

det som er sløkket er at de resterende billettene er solgt før man viste om man var med på turen eller ikke, eg tenkte at eg skulle være med og at eg da var sikret billett så blir den full på noen timer som gjør at noen ikke vil ha sjansen til å melde seg på, de som jobbet i går ettermiddag fikk ikke sjanse å melde seg på en gang. dumt at det er gratis da blir det bare dumt

mbs

Quote from: "olebrann3"det som er sløkket er at de resterende billettene er solgt før man viste om man var med på turen eller ikke, eg tenkte at eg skulle være med og at eg da var sikret billett så blir den full på noen timer som gjør at noen ikke vil ha sjansen til å melde seg på, de som jobbet i går ettermiddag fikk ikke sjanse å melde seg på en gang. dumt at det er gratis da blir det bare dumt


Denne turen bevise vel kanskje at en bør ha forkjøpsrett for de med flest turer?
Kanskje en sak for årmøte!

Ellers gikk billettene veldig raskt, men det er sikkert flere av de som er med på turen som allerede har kjøpt kamp billett, så kanskje det blir restesalg.

olebrann3

det skulle ikke stått at den var gratis men når den var full fikk alle som meldte seg på beskjed at den ble gratis.

Kor mange plasser var det egentlig?

en robåt`?

Northside

Ser bare ikke poenget med å kjøre gratisturer. Ta heller en 100- eller 200-lapp per pers, så går det kanskje an å sette opp en buss eller båt til, for samme pris! 0kr eller 100-200kr for en tur har så pass lite å si for de fleste at oppmøtet ikke ville blitt dårligere.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Tifo-gruppen

Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

smaalanda

Quote from: "krøvel vellevold"Melder du deg pÃ¥ den dagen  turen blir lagt ut, fÃ¥r du helt sikkert plass! Sikkert dagen(e) etter ogsÃ¥!


Du har orden i sysakene krøvel!
KMO!!!

olebrann3

hadde vært greit å vite sånn ca når de ble lagt ut ja så alle hadde lik sjanse for å få billetter no var det første man så så det fikk

Nixon

Til Krøvel sitt forsvar må det sies at noe lignende som dette aldri har skjedd før; at en tur har blitt utsolgt så kjapt. Jeg hører om folk som meldte seg på litt over klokken syv som har fått beskjed om at de var for seint ute. Så jeg lurer fortsatt på når denne turen ble lagt ut...

Det store spørsmålet blir om det var rett å gjøre en så viktig og ikke minst plassbegrenset tur gratis? Jeg mener definitivt nei. Med en pris på f.eks. 500 kroner hadde det nok gått litt roligere for seg i svingene. Og svært få hadde klaget på det heller.
Rød makt på Hansa

SKBMiller

skandale at det ikke ble sagt et tidspunkt for når påmeldingen skulle starte. nå er det bare folk som har snakka med BBBfolk som visste når påmeldinga startet. nå var det tilfeldig hvem som satt forann pcen når plassene ble lagt ut.

og hvorfor i all verden kunne det ikke kosta 300 for eksempel? per 100drede plass i båten får BBB inn 30 tusen kroner og de som virkelig ville kunne fått plass.

jeg har ikke fått noe tilbakemelding selv men vet at jeg ikke får plass siden jeg bestilte etter noen timer fordi jeg har uheldig. jeg hadde regna med å komme med på denne båten og kjøpte ikke kampbillett heller =(

Nixon

Quote from: "SKBMiller"skandale at det ikke ble sagt et tidspunkt for når påmeldingen skulle starte. nå er det bare folk som har snakka med BBBfolk som visste når påmeldinga startet. nå var det tilfeldig hvem som satt forann pcen når plassene ble lagt ut.


Brann gjør det. Alle konsertarrangører gjør det. Det er kanskje på tide at Bataljonen også skal vurdere om de skal legge ut turer og billetter på faste tidspunkter. Det har ikke vært noe problem frem til nå, men for å hindre slik misnøye vi opplever i dag er det kanskje på tide. For det skader jo ikke selv om de aller fleste turene ikke blir utsolgt på timen.
Rød makt på Hansa

FredPerry

BÃ¥s... Fikk ikke billett.

Pondan


krøvel vellevold

Quote from: "smaalanda"
Quote from: "krøvel vellevold"Melder du deg pÃ¥ den dagen  turen blir lagt ut, fÃ¥r du helt sikkert plass! Sikkert dagen(e) etter ogsÃ¥!


Du har orden i sysakene krøvel!


Tenkte ikke på at det var gratistur.
Legg ned hele klubben!

Pondan

Gratis tur eller ikke, folk må faen få sjangs til å skrive en jævla mail.. Her har de holdt tilbake når de la den ut, det er jo piss og skam for supportere, hadde no de vist når de la den ut, så hadde alle fått en sjangs til å melde seg på, hadde blitt kaotisk men rettferdig!!!

krøvel vellevold

Quote from: "Pondan"


Hvis det stemmer at turen ble lagt ut langt nede på siden først, så er det jo komplett skandale! Folk sjekker jo øverstpå siden, og ser bare de samme gamle oppslagene som før, og tar det jo da for gitt at ingenting har blitt lagt ut. Hva blir det neste? At det legges ut i all hemmelighet på en skjult side i nyhetsarkivet? Jeg har fremdeles ikke fått noen tilbakemelding på om jeg er med. Hvorfor har noen fått tilbakemelding allerede i morges?
Legg ned hele klubben!

Ultra - forever

er vel en sånn gammel nedslitt katamaran som står nede på strandkaien. Regner med at det er rundt 200 plasser på en slik en. Finnes vel noen billige flybiletter til ålesund? Ellers er det jo alltids mulig å chartre et fly, selv om det koster gryn
LTRAS LIBERI

mbs

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Pondan"


Hvis det stemmer at turen ble lagt ut langt nede på siden først, så er det jo komplett skandale! Folk sjekker jo øverstpå siden, og ser bare de samme gamle oppslagene som før, og tar det jo da for gitt at ingenting har blitt lagt ut. Hva blir det neste? At det legges ut i all hemmelighet på en skjult side i nyhetsarkivet? Jeg har fremdeles ikke fått noen tilbakemelding på om jeg er med. Hvorfor har noen fått tilbakemelding allerede i morges?


PÃ¥melding til Turen ble lagt ut som sak nr. 3.
Jeg oversåg først saken selv, selv om jeg utelukkene lette etter denne saken. La ned bataljonen.no, men kom pluttselig på at jeg hadde sett et nytt bilde på siden, og gikk inn igjen. Da medlte jeg meg på, flaks.

Hvor mange som viste tidspunktet vet jeg ikke, men er man missfornøyd, så får en ta saken opp på et årsmøte, og sende mail til bataljonen nå at en forventer print scm av innboksen og logg på når meldingen ble lagt ut.
Da kan en få frem om det har vært forhånds påmeldinger eller andre ting som er kritikk verdig.

Pondan

BÃ¥ten som de har leid tar 100 personer....  SÃ¥ det blir vell bÃ¥ten som gikk til Stavanger.. Hardangerprins tar 97 personer..

trond

nå ble vel egentlig ikke denne turen lagt ut langt nede på siden, den lå som nr 3, under linken om at de var tom for billetter til lsk kampen og ålesund kampen, og under linken til at flyet til tromsø var fullt. Dermed vil man kunne se det med en gang man går inn på siden. Kanskje de ikke forventet den enorme pågangen som tydeligvis kom.

Pondan

Som regel går gamle nyheter nedover på listen og nye kommer øverst..

krøvel vellevold

Uansett: Det burde jo kunnet gå an å opplyse om et tidspunkt på forhånd! Det eneste holdepunktet har vært en som skrev på forumet at det skulle legges ut i løpet av mandagen. Men på nyhetssiden har det ikke vært noen info om hvilken dag det skulle legges ut engang! Så de som tilfeldigvis var inne på siden da det ble lagt ut, fikk plass. Det er rett og slett for dumt! Jeg for min del har antagelig ikke fått plass, men nesten et døgn etterpå har jeg ennå ikke hørt en dritt!

Og altså: Kombinasjonen "kampen det KAN bli gull", "eneste måte å komme seg hjem til festen på samme kveld" og "gratistur", var jo nødt til krasje!

Om det ikke blir gratistur, så bør man i det minste SETTE OPP en ekstra båt. Men det er vel ikke kampbilletter igjen til det...
Legg ned hele klubben!

Pondan

De hadde vist fått 100 mail på 10 min.. så turen var faktisk utsolgt på 10 min.. BRA!

krøvel vellevold

Quote from: "Pondan"De hadde vist fått 100 mail på 10 min.. så turen var faktisk utsolgt på 10 min.. BRA!


Det viser jo bare hvor elendig opplegget var. Og at det bør innføres forkjøpsrett snarest!
Legg ned hele klubben!

Tifo-gruppen

Litt info om båtturen:

Det er 98 plasser på båten som sendes avgårde. Turen ble lagt ut mandag klokken 18.40 og tidspunktet for dette ble ikke bestemt før tidligere samme dag. Det er INGEN i Bataljonen som tidligere har gått ut med når denne turen skulle legges ut, bare rene spekulasjoner på forumet.

Som tidligere nevnt er det absolutt ingen som har vært forhåndspåmeldt til denne turen, utenom reiselederne.

Grunnen til at turen ikke kom øverst på siden er den tekniske løsningen på siden vår.

Mvh
Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

ctine

Er det noen her som har fått bekreftelse på at de har fått plass på båten??
Når har folk sendt mail og meldt seg på? Klokkeslettet finner du på sendte mld...
Har enda ikke fått svar jeg.....mange andre som ikke har hørt noe enda?
kte lidenskap har et navn...Brann...og Christine;)

ctine

Quote from: "Tifo-gruppen"


Dersom det er siste fergen som er problemet, altså Lavik-Oppedal, så kan vi kjøre om Sogndal hjem igjen. Så kan sjåføren sove nåkken timer i leiligheten min - det går HEEELT fint det=) Alle fornøyd? Gooode greier:P hehehe
kte lidenskap har et navn...Brann...og Christine;)

Chris*

Quote from: "Pondan"De hadde vist fått 100 mail på 10 min.. så turen var faktisk utsolgt på 10 min.. BRA!


Jeg har faktisk vanskelig for å tro at det satt 100individer å trykket refresh på fremsiden til bbb i løpet av 10 min etter at nyheten ble lagt ut. Også navigerte seg ned til 3. nyhet, og sendte mail i løpet av 10 min.

Noe bør i hvertfall gjøre med systemet, og jeg er enig i at man burde annonsere tidspunkt for billettslipp, og/eller ha et system, slik at de som reiser mest, får tilbud først.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

SKBMiller

jeg har ikke fått tilbakemelding. men vet at jeg er sjanseløs på billett. men jeg burde hørt noe! på grensa til skandale dette her.

Pondan

Her er det lørdagskamp, så orginiserer BBB en tur for kun 100 medlemmer i en gullkamp.. Er det rart ikke BBB får noe stort flere medlemmer?

ctine

Quote from: "Pondan"Her er det lørdagskamp, så orginiserer BBB en tur for kun 100 medlemmer i en gullkamp.. Er det rart ikke BBB får noe stort flere medlemmer?
kte lidenskap har et navn...Brann...og Christine;)

SKBMiller

disse båtene hadde blitt fulle uannsett. hvorfor ikke ha 3 båter med 200 per person? burde vært mulig å skaffa kampbilletter til det.

Super Hasund

Quote from: "ctine"
Quote from: "Tifo-gruppen"


Dersom det er siste fergen som er problemet, altså Lavik-Oppedal, så kan vi kjøre om Sogndal hjem igjen. Så kan sjåføren sove nåkken timer i leiligheten min - det går HEEELT fint det=) Alle fornøyd? Gooode greier:P hehehe


Dette må jo gå an.! Genial ide. Han sjåføren ska få 700kr ut a min egen lomme itillegg. Får sikkert pils som an kan kose seg med heme av nokken. Pakke med røyk a andre. Sjåføren som takker nej te dette her må være stokk dum.

SKAFF BUSS NO!!!
La Folket Synge

*Feltz*

Alexåsane

E det helt umulig å få tak i billett til denne kampen no? hadde tenkt å fly!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Go Up