• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Aalesund - Brann

Started by Brannmus, September 18, 2007, 17:28:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Quote from: "hansagutt1"Blir det lagt ut billetter til medlemmer som ikke ønsker å reise med båt, men som ordner seg transport på egenhånd. Noen som lett blir båtsyke og heller vil fly :D


http://www.bataljonen.no/?page=26&news=37
tå på Brann

hansagutt1

Ok, blir det flere salgsrunder da?

KennethS

Quote from: "hansagutt1"Ok, blir det flere salgsrunder da?


Du får sikkert kjøpt hvis det e flere billetter, du må ta kontakt med Bataljonen per mail.. her inne kan det godt være utsolgt lenge før du får et svar.
tå på Brann

krøvel vellevold

Quote from: "smaalanda"[ Morsomt å høre at Bataljonen som en såpass liten supportergruppe har "gutteklubben grei" ordninger på borteturere med opsjon på kjøp av sete. Selv om de har vært på samtilge kamper i en stund så betyr det ikke at en som ikke har mulighet til dette skal få en vanskeligere sjangse å få billett når han har sjangsen til å reise? Betaler disse mer enn meg i innmeldingsavgift? Har de bataljonen gullkort siden det har fast sete uansett? Tror ikke det stod noen plass når eg meldte meg inn i bataljonen av eg kom i "andre rekke", menmen du finner ut av mer etterhvert ser eg. Slutt og skjul det i vertfall.
Legg ned hele klubben!

Chris*

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "smaalanda"[ Morsomt å høre at Bataljonen som en såpass liten supportergruppe har "gutteklubben grei" ordninger på borteturere med opsjon på kjøp av sete. Selv om de har vært på samtilge kamper i en stund så betyr det ikke at en som ikke har mulighet til dette skal få en vanskeligere sjangse å få billett når han har sjangsen til å reise? Betaler disse mer enn meg i innmeldingsavgift? Har de bataljonen gullkort siden det har fast sete uansett? Tror ikke det stod noen plass når eg meldte meg inn i bataljonen av eg kom i "andre rekke", menmen du finner ut av mer etterhvert ser eg. Slutt og skjul det i vertfall.
stifte familie, hytte, båt, flatskjerm, hjemmekino, osv.


Hehe, lo godt av den der ;)
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

smaalanda

KMO!!!

dudo

Herregud, har du ikke fått med deg avkreftelsen fra Veslemøy? Djeezes.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Northside

Quote from: "smaalanda"


Du kan ikke en gang ha landet på feil fot i dag, du må ha gått rett på trynet!
Les hva Veslemøy skriver...

Ellers så er argumentasjonen din latterlig dårlig. Det er heller ikke vanskelig å finne ut hvor mange turer vedkommene har reist på med bataljonen, ettersom man melder seg på turer med fullt navn. Magisk?
Det snakkes ikke her om antall bortekamper for å se Brann, men antall bortekamper med Bataljonen, så jeg ser virkelig ikke poenget med hvorfor det ikke kunne gjøres på en slik måte krøvel her nevner.

Uansett så blir ikke denne metoden brukt, så alt det oppgulpet du spyr fra deg her kan du fint legge fra deg.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Rune felt F

Quote from: "Xminator"


Nordover tar du av på riksvei 60 byrkelo og over et fjell. Utvik eller innvik tror jeg det heter. Kan være vinterføre der. Etter det er veiene helt grei, ivertfall etter Stryn. Fergen må taes fra Sykkuylven til Magerholm. Tipper turen tar mellom 6 og 7 timer. Jeg ville nok valgt den ruten om jeg skulle kjørt.

FredPerry


grei

Quote from: "FredPerry"


Uten å ha noen som helst forbindelse til verken styre eller stell vil jeg tippe følgende: Avreise lørdag formiddag, retur rett etter kampslutt. Det selges ingen enveisbillett, men man kan selvfølgelig hoppe av i �lesund. Påmelding i løpet av den neste uken.

KennethS

Quote from: "FredPerry"


Skal du kun 1 vei så glem det, denne båten blir full av folk som vil hjem igjen også. Dette e ingen transport til ålesund.
tå på Brann

Christoball

er bare å bli igjen i ålesund, da... ingen som kommer til å leite etter deg hvis du ikke er klar når den går... men selvsagt, går båten ned på veien hjem så blir det kaskje litt ekstra leiting etter deg

Kararay

Quote from: "paf"
Quote from: "Kararay"
kommer hem fra Gran canaria den 20.okt kl 2030... =(

Det er da også helt utrolig urutinert å bestille feriereise til utlandet den siste måneden av sesongen.


Ikkje eg som bestilte.. pluss turen er "gratis".. hehe..
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

The Boss

Info kommer på mandag, da blir turen lagt ut!

SKBMiller

hvor mange plasser blir det totalt på båten sånn ca.?

Xminator

Ta med spypose til turen rundt stadt :)

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Ta med spypose til turen rundt stadt :)
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Xminator"Ta med spypose til turen rundt stadt :)


Hva er for mye? For sjøsvake mennesker, som meg selv, blir det nok for mye lenge før mannskapet setter foten ned!;)
Rød makt på Hansa

mbs

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Xminator"Ta med spypose til turen rundt stadt :)


Hva er for mye? For sjøsvake mennesker, som meg selv, blir det nok for mye lenge før mannskapet setter foten ned!;)


Vi får håpe på voksen båt med sprit servering!
Jeg har aldri blitt sjøsyk på danske eller englandsbåten, bare litt fyllesyk.
Drikker en passe blir en ikke båtsyk.

KEO

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Xminator"Ta med spypose til turen rundt stadt :)


Hva er for mye? For sjøsvake mennesker, som meg selv, blir det nok for mye lenge før mannskapet setter foten ned!;)


BlÃ¥ser det som det pleier Ã¥ gjøre i disse dager, sÃ¥ er det nok mangen som er grønn i tryne før vi passerer Fedje... og da har disse folkene fine 5 timer pÃ¥ toalettet igjen..Nei  jeg kjører Bil
Nu kør vi!

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Xminator"Ta med spypose til turen rundt stadt :)


Hva er for mye? For sjøsvake mennesker, som meg selv, blir det nok for mye lenge før mannskapet setter foten ned!;)
Legg ned hele klubben!

mot

Snakket akkurat med Bataljonen, og de selger ikke flere billetter til oss som reiser uorganisert til denne kampen!

Og siden jeg bor lenger nord i landet, og hadde tenkt å kjøre privat til denne kampen, har jeg som dere skjønner et problem med å skaffe billetter, siden resten av stadion også er utsolgt!

Så hvis dere har noen ideer om hvordan jeg kan skaffe billetter til denne kampen (Helst på bortefeltet), så vil jeg gjerne høre det :D

The Boss

Sinnsykt rart at folk ikke kan sikre seg billetter når disse ligges ut for salg, men må komme lenger etterpå når salget er avsluttet å stadion utsolgt..

BL

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Xminator"Ta med spypose til turen rundt stadt :)


Hva er for mye? For sjøsvake mennesker, som meg selv, blir det nok for mye lenge før mannskapet setter foten ned!;)


Du er ikke alene;) Denne landkrabben reiser via oslo med fly for å unngå bølgene:D

Noen som har en idè om hvor mange billetter vi har fått til denne kampen?
Hansa-
Felt Z

Rochdale

quot;Kan ikke forvente å slå Molde hjemme".
Kjell Tennfjord.

Hausberg

Quote from: "The Boss"Info kommer på mandag, da blir turen lagt ut!


regner med at denne blir oppbestilt ganske kjapt og håper den blir lagt ut i dag slik at jeg får bestille tur, reiser utenlands i morgen tidlig. noen som vet noe mer?
itt hjerte står i Brann......

SKBMiller

noen som vet hvor mange båtplasser som legges ut til medlemmene? jeg må reise fra øst og over til bergen i forkant så skulle gjerne hatt visst noe om turen snart. iallefall fått info om når den legges ut

KennethS

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Xminator"Ta med spypose til turen rundt stadt :)


Hva er for mye? For sjøsvake mennesker, som meg selv, blir det nok for mye lenge før mannskapet setter foten ned!;)


Mye e vel bølgehøyde som bestemmer, katamaraner har vel ikke lov og gå i åpen sjø når det e over 1,5 meter høye bølger. Dette kom tydlig frem etter Sleipner ulykken.
tå på Brann

The Boss

Ryktene sier at info er like om hjørnet.. mandag var dagen!

Xminator

1.5 meter er vel mer regelen enn unntaket forbi Stadt med fri utsikt til USA :)

Pondan

No er påmelding til aafkturen startet. Er det bestemt hvilken båt som drar? hvor mangen plasser som er ledig? Blir det buss utenom?

Hausberg

håper jeg rakk dette, har vært så nervøs for ikke å rekke påmelding....
itt hjerte står i Brann......

Pondan

hehehe tror nokk det skal gå bra;)

SKBMiller

har null erfaring  med hvor fort sÃ¥nne ting blir utsolgt. jeg ble litt irritert nÃ¥ for har venta i hele dag men sÃ¥ sovna jeg i ettermiddag og sov til nÃ¥ pÃ¥ grunn av en søvnløs natt hjem til oslo etter kampen i gÃ¥r^^. men sendte inn nÃ¥, burde vel gÃ¥ fint det?

mbs

Quote from: "Hausberg"håper jeg rakk dette, har vært så nervøs for ikke å rekke påmelding....


Satt å sjekka selv hver time for å finne når på meldinge begynnte.
Dårlig gjort å ikke legge saken øverst.
Når startet påmeldingen?
Og hvor mange plasser.
Sendte mailen selv 1853.

Nixon

Normalt sett går ikke slike turer på en kveld. Men normalt sett leder vi ikke serien på denne tiden...:)
Rød makt på Hansa

C@Bøe_79

Quote from: "Nixon"Normalt sett går ikke slike turer på en kveld. Men normalt sett leder vi ikke serien på denne tiden...:)


Er ikke så mange som egentlig bruker forumet og forsiden, sv de som reiser organisert til VANLIGE kamper..
Så er nok plasser imorgen også..
Personlig orker jeg ikke en så lang båt-tur, men mulig det blir buss også..
Ellers vel jeg heller være i Bergen om man sikrer gullet denne kvelden, noe jeg tviler på...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

SKBMiller

noen nå som vet hvor lang tid denne båten tar nå?

28966mustang

Hvil i fred- 1963!

Nixon

Quote from: "SKBMiller"noen nå som vet hvor lang tid denne båten tar nå?


Stormen reiste ned på 6 timer med hurtigbåt. Vil tro at det vil være noenlunde det samme her.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: "28966mustang"


Jeg vil tro at mange som skal reise med båt allerede har kjøpt billett. Så man kan risikere at det vil være en del billetter til overs på kampdagen etter at salget på båten har vært. Selvsagt vanskelig for Bataljonen å vite det nå. De burde kanskje bedt folk om å gi beskjed om dette på påmeldingen?
Rød makt på Hansa


Pondan

6 timer er ikke såå ille da, er jo 1-1.5 time mer enn Vikingturene..

C@Bøe_79

Quote from: "The Boss"


Vinner vi alle inkludert denne, da har vi gullet..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Nixon

Quote from: "C@Bøe_79"Vinner vi alle inkludert denne, da har vi gullet..


Det er da det er gøy å komme tilbake til Bergen klokken fire om natten...;)
Rød makt på Hansa

The Boss

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "The Boss"


Vinner vi alle inkludert denne, da har vi gullet..


Dette er vel ikke riktig? Siden det er 2 kamper igjen for oss, og 3 for de andre som spiller søndag må vi ha 10 poengs luke for å vinne tittelen mot aafk.. om vi slår lsk,lyn og aafk ender vi på 54, da må lag nr 2 ha 44 eller mindre. Stabæk har nå 39 poeng, ikke umulig at de slår lyn borte og aafk hjemme, da har de 45 poeng, 1 poeng for masse til at vi ikke kan vinne mot aafk..

Blir ikke dette riktig?

Pondan


C@Bøe_79

Quote from: "The Boss"
Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "The Boss"


Vinner vi alle inkludert denne, da har vi gullet..


Dette er vel ikke riktig? Siden det er 2 kamper igjen for oss, og 3 for de andre som spiller søndag må vi ha 10 poengs luke for å vinne tittelen mot aafk.. om vi slår lsk,lyn og aafk ender vi på 54, da må lag nr 2 ha 44 eller mindre. Stabæk har nå 39 poeng, ikke umulig at de slår lyn borte og aafk hjemme, da har de 45 poeng, 1 poeng for masse til at vi ikke kan vinne mot aafk..

Blir ikke dette riktig?
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up