• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd Brann - Odd

Started by dudo, September 16, 2007, 18:22:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

colomb

Quote from: "Stalin"Hører ca etter hver kamp at folk har problemer med TV Sumo, begynner å lure på om det er brukerfeil. For jeg har aldri merka problemer.

Kanskje smålagging i 10 sek én eller to ganger iløpet av hver kamp, men sånt må man regne med når man sitter på et trådløst nettverk.


NÃ¥r Tv2 selv gÃ¥r ut pÃ¥ tv og sier de har store problemer med Tv2 Sumo sÃ¥ tviler jeg pÃ¥ at det brukerfeil..  Og det er jo irrelevant om du sitter pÃ¥ trÃ¥dløst nett eller ikke.

Alexåsane

gette e første gang eg har hatt problemer, men det e en gang for mye!!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Fez

Kom til slutt gjennom på tv2 sentralbord
De har visstnok store tekniske problemer. Databasen gikk ned, og de jobber med saken. Dette var vel en halvtime uti 1. omgang. Ser ikke ut til at de skal klare å fikse dette med det første.

Alle skulle visstnok få pengene tilbake ved å gå på hjelp-support eller noe.

Anyways: HEIA BRANN, GULLET SKA HEEEEEM!!

tr0Ndemann

3-0!!!! Og eg får FAEN ikkje sett det. HELVETE!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Bolsen


super_8

NÃ¥ fikk jeg til webtven! Etter 70 min...og da stod det plutselig 3-0  :D

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

MariusPS

Hva skjedde med hanstveit? Så ut som mjelde skulle til å slå ned hanstveit der.

Baunebob

Og hva i H****** er det som skjer etter kampen ?!

Slagsmål mellom Hanstveit og Mjelde !?

Hanstveit snakker på seg kort ETTER kampen.

Dette blir interessant. Her vinner vi 4-0 og det første vi gjør er å løpe til dommeren og lage heidunder.

Belfort

Hvis Hanstveit har pådratt seg et gult kort etter kampen og må stå over mot Lsk så er det så til de grader amatørmessig. Det skal ikke være mulig.

Brann_ruler

Nå har vi 6 mål å gå på ift viking også. Kanon.

Min irritasjon ovenfor tv 2 er der enda. Men jeg fikk med meg hele 12 minutt.

Uansett. Kjemperesultat.

Baunebob

Da var vel det gjerne grunnen til at Mjelde tente så hefitg på pluggene.

apop

Hvis det stemmer at Hanstveit snakker på seg gult kort for a krangle med dommeren etter en 4-0 seier, så skjønner jeg at Mjelde blir hissig.

Baunebob

Og det rare var jo at Hanstveit nærmest svarte på invitasjonen og bydde opp til kamp.

hahu

det første jeg hørte da jeg kom inn var Moen som blåste i fløyta, og kampen var slutt. Det eneste jeg fikk med meg var slagsmålet mellom mjelde og hanstveit...

Stalin

Quote from: "Baunebob"Og det rare var jo at Hanstveit nærmest svarte på invitasjonen og bydde opp til kamp.

Haha, merka det jeg og. Sprekt gjort.

Klaus_Brann

Dette var overkjøring fra ende til annen, synd ikke det kom et mål tidligere, da kunne det blitt enda heftigere sifre..Jeg gir meg hen, dette kan ikke bli annet enn gull!Helstad kunne fint puttet 2 til i dag, og det er bare marginer som gjør at han ikke setter de.
Helt rått, gullet ska hem!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Baunebob

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=167213

Kan se ut som det var Andresen som fikk gult og ikke Hanstveit. Betryggende for lsk kampen, men det var vel Andresen som skulle fått Mjelde på ryggen og ikke Hanstveit ?

vebo

Tiocfaidh ár lá

Baunebob

Rett etter dommeren blåser av samles det en gjeng rundt dommerene på banen. M.Andresen,Hanstveit, Sandstø og etterhvert Mjelde henger seg på og det blir diskutert ganske bra. Så dras det opp et gult kort. Tydeligvis til Andresen. Hanstveit blir stående og krangle mens mjelde prøver og snakke med dommeren. Så virker det bare som Mjelde ser rødt og skal få han vekk og det hele ser dramatisk ut.

klysa

Haha. Mjelde var så forbannet att flesket disset i trynet.

kim_s20

ka var det her siste fra mjelde super hissig på Hanstveit noen som fikk med seg ka som skjedde i forkant?
HANSASVINGEN-THE KOP


Nixon

Tror Odd må være det dårligste laget som har vært på Stadion i år. Full fortjent seier! Og et stort skritt i riktig retning som er å vinne gullet før vinterkamp i Tromsø!
Rød makt på Hansa

EvenSteven


Fabregas

Hvis en linjedommer provoserer Andresen bør vel kortet strengt tatt strykes, iaf så lenge Andresen ikke sa noe negativt om hoveddommeren eller for gale på annen måte. Forøvrig ekstremt spesielt at hanstveit ikke gir seg når Mjelde ber han holde kjeft, jeg så det ikke men at Mjelde forsøkte å klappe til Hanstveit før de snakker sammen har jeg ikke tro på. Hanstveit på skjønne at når en vinner 4-0 så må en ikke ødelegge det ved å preike dritt til dommeren. Greit at Hanstveit får en umiddelbar reaksjon, men alt som skjer etter det er pur idioti.

Klaus_Brann

Quote from: "EvenSteven"


Dette var spesielt..Hvis dette er fakta, sÃ¥ burde denne linjedommeren bli utestengt noen kamper..Men sÃ¥ lenge vi ikke vet hva som ble sagt  sÃ¥ blir dette kun spekulasjoner..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Hanstveit hadde umulig reagert såpass mye hvis ikke han hadde følt at linjedommeren fremprovoserte det gule kortet. Skal bli interessant å se hva som skjer videre. Men litt godt å se at spillerne går i krigen for hverandre!
Rød makt på Hansa

Brannfrelst

En ting om dagens kamp. Blir flau på vegne av de som piper og skriker hver gang Bjørnsson er i nærheten av ballen. Det er så lite god supporterånd over det. Dette gjelder spesielt dere på Hansa felt C,rad 8,9 og plass 29-32 ca.
Og de var vel ikke de eneste. Vet selv at Bjørnsson ikke er noen god spiller,men tror dere helt alvorlig han blir bedre av den hetsen?
Skam dere!
2.10.07-Gullet kom hem!

Lurkin

"Martin Andresen mener trener Mons Ivar Mjelde har et sterkt markeringsbehov" sier de på Sporten. Tror saken kommer til å bli litt oppdramatisert i medier nå. Spesielt når de sier at Mjelde gikk til "fysisk angrep" på Erlend.

Ingen som vet at det er sånn de diskuterer på Osterøy? =)
Berømte Brann fra Bergen

Fabregas

Helt enig med Brannfrelst, visst er Bjørnsson en til tider håpløs spiller, men så lenge han har en drakt med Brann-logoen på seg må vi heie på han.

Forøvrig flott at Bataljonen startet Armann Bjørnsson-sang, håper dette ikke var ironisk :?

pidre

Det var en tråd her på forumet en stund om Mjelde sitt angrep på Hanstveit - men noen har slettet den. Ja - leve sensuren. Hvilke kriterier er det disse forum-bikkjene legger til grunn? Eget forgodt-befinnende?

Forøvrig - idiotisk opptreden av psycho-Mjelde. I steden for å gå til fysisk angrep på egen spiller - forøvrig en av historiens mest trofaste Brannspillere - bør han støtte Hanstveit. Ufattelig illojalt av Mjelde.

Hadde dette skjedd på min arbeidsplass hadde nok "sjefen" fått et slags behandlingstilbud. Går ikke an å oppføre seg slik mot kollegaer.
Saludar a los monos!

Nixon

Quote from: "pidre"Forøvrig - idiotisk opptreden av psycho-Mjelde. I steden for å gå til fysisk angrep på egen spiller - forøvrig en av historiens mest trofaste Brannspillere - bør han støtte Hanstveit. Ufattelig illojalt av Mjelde.


Støtte Hanstveit? Du mener la han få skjelle ut dommeren litt til og få gult kort slik at han må stå over neste kamp? Joda...
Rød makt på Hansa

EvenSteven

Typisk at Dramakanalen Tv2 fokuserer på hva Andresen angivelig skal ha sagt om Mjelde; "At han har et makeringsbehov". Jada.. i så fall rette ræven som fiser.
Synes Tv2 burde grave i hva linjedommren sa til Andresen, og ikke det andre tullet. At Mjelde og Hanstveit dyttet litt i hverandre betyr ikke en dritt..
Sånt skjer mellom gutter/menn , og det glemmes like fort som det oppstår.

Bolsen

Folk e så dum i hode at det e skummelt.. De fleste av dokkar har ikke peiling på ka som skjedde og allikevel slenger dokkar Mjelde huden full av drit!

Bombefar

Bra at Mjelde får Hanstveit unna situasjonen. Sparte oss for en karantene. Han ble vel kanskje litt for hissig, men ser ikke på den episoden som et problem.

blubbin

Virker som om Mjelde og Hanstveit har skværet opp - i sÃ¥ fall idiotisk av Andresen Ã¥ uttale seg om "Mjeldes store markeringsbehov", dersom dette er riktig.  Virker pÃ¥ meg som om denne "misnøyen" i spillergruppa kun finnes hos Andresen.

Bombefar

Quote from: "blubbin"Virker som om Mjelde og Hanstveit har skværet opp - i sÃ¥ fall idiotisk av Andresen Ã¥ uttale seg om "Mjeldes store markeringsbehov", dersom dette er riktig.  Virker pÃ¥ meg som om denne "misnøyen" i spillergruppa kun finnes hos Andresen.


Er vel Andresen som har dette markeringbehovet

Makan

Mjelde får en herlig stjerne i boken for å få vekk Hanstveit. Mannen e gal i blikket og skal ha gull. Då får litt fysisk kontakt være helt ok.

Kampen i dag var nok en andreomgang med pur glede. Synes gutta virkelig jobber godt, i hele kampen. Godt at Armann fikk en velkomst en Brannspiller fortjener. Husk, har du Branndrakt på deg, har du min støtte.

Brannfrelst

Quote from: "Makan"Mjelde får en herlig stjerne i boken for å få vekk Hanstveit. Mannen e gal i blikket og skal ha gull. Då får litt fysisk kontakt være helt ok.

Kampen i dag var nok en andreomgang med pur glede. Synes gutta virkelig jobber godt, i hele kampen. Godt at Armann fikk en velkomst en Brannspiller fortjener. Husk, har du Branndrakt på deg, har du min støtte.


Dessverre var det mange på Hansa som mente han ikke fortjente en god velkomst..
2.10.07-Gullet kom hem!

Stoffi

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Makan"Mjelde får en herlig stjerne i boken for å få vekk Hanstveit. Mannen e gal i blikket og skal ha gull. Då får litt fysisk kontakt være helt ok.

Kampen i dag var nok en andreomgang med pur glede. Synes gutta virkelig jobber godt, i hele kampen. Godt at Armann fikk en velkomst en Brannspiller fortjener. Husk, har du Branndrakt på deg, har du min støtte.


Dessverre var det mange på Hansa som mente han ikke fortjente en god velkomst..


Den pipingen var i såfall ganske lav, jeg hørte ingenting og sto selv på Hansa. Han fikk litt høflig jubel/applaus fra min kant.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Quote from: "EvenSteven"Typisk at Dramakanalen Tv2 fokuserer på hva Andresen angivelig skal ha sagt om Mjelde; "At han har et makeringsbehov".


Men hvor var dette da reportasjen kom? Da stod Mjelde og Andresen bare og smilte.

Ellers mye god reklame for Osterøy over det ganske land i kveld!:)
Rød makt på Hansa

Bombefar

Quote from: "Nixon"
Quote from: "EvenSteven"Typisk at Dramakanalen Tv2 fokuserer på hva Andresen angivelig skal ha sagt om Mjelde; "At han har et makeringsbehov".


Men hvor var dette da reportasjen kom? Da stod Mjelde og Andresen bare og smilte.

Ellers mye god reklame for Osterøy over det ganske land i kveld!:)


Kanskje de ikke ville vise det på TV siden det da sannsynligvis kunne oppfattes som ironi. Bedre å fyre oppunder

thesevs

Quote from: "Nixon"
Quote from: "EvenSteven"Typisk at Dramakanalen Tv2 fokuserer på hva Andresen angivelig skal ha sagt om Mjelde; "At han har et makeringsbehov".


Men hvor var dette da reportasjen kom? Da stod Mjelde og Andresen bare og smilte.

Ellers mye god reklame for Osterøy over det ganske land i kveld!:)


Det stemmer at TV2 sa at "Andresen mente Mjelde hadde et markeringsbehov", men dette kom aldri frem av reportasjen. Det eneste som kom frem var at Mjelde hadde reagert slik pga han ikke ønsket at Hanstveit skulle få gult kort og dermed måttet ha stå over mot LSK. Hanstveit var jo enig i reaksjonen - han sa ingenting negativt, mens Andresen brukte Hanstveits reaksjon for å forklare hvor "alvorlig" denne dommerepisoden var. "Det sier litt at en stille og grei gutt som Hanstveit blir så sint" sa han. Blir morsomt å se hva som skjedde i forkant av kranglingen - dette gule kortet som skapte slik furore....
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Willy Wonka

Herlig å se Mjelde plukke opp noen fakter fra Andresen.

Vi manglet bare blodpuppen, ellers var det som å se Martin klikke på Stabækspilleren i fjor etter taklingen på Bakke.

blubbin

Virker som om TV2 har tabbet seg ut her.

thesevs

Quote from: "blubbin"Virker som om TV2 har tabbet seg ut her.


TV2 brukte jo denne episoden som en teaser til Fotballekstra. De nevnte/refererte til episoden x-antall ganger, men viste den ikke før langt ut i 2.del av sendingen. Skal du ha en god sending så bør du ha noe snacksy oppi ermet slik at folk sitter klistret foran skjermen kun for å se den omtalte episoden...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Petter Puddefjord

Pinlig at så mange i Klokkesvingen pep på Bjørnsson. Han gjør sitt beste, og fortjener uansett ikke piping.

BL

TV2, og alle andre medier også egentlig, prøver å koke sammen en sak ut av "ingenting" her. Bare klokt av Mjelde å få vekk Hanstveit når dommertrioen er så hårsåre. At de ser litt voldsomt ut betyr ikke så mye.
Hansa-
Felt Z

EvenSteven

Javel... Siden tråden min ble stengt, og det ble bedt om videre diskusjon her i kamptråden. Sakser jeg spm. på nytt her :

Noen som vet hvorfor det hang to trådløse mic'er på de røde søylene over Bataljonen?
Jeg har en av søylene like foran meg og har ikke lagt merke til noen mic tidligere ...
Er det noe nytt i Tv2-produksjonen?

Go Up