• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TJUKKERE ENN VANN - SINNSYKT BRA !

Started by Petter Puddefjord, September 13, 2007, 21:42:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

Bare jeg som fikk en snikende følelse av at Petter Pudding faktisk er Helge Jordal?

Roald

Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Stalin

Helge Jordal, Doddo, Kjersti Elvik og Trond Høvik på en gang?

Neitakk.

Nixon

Quote from: "Stalin"Helge Jordal, Doddo, Kjersti Elvik og Trond Høvik på en gang?

Neitakk.


Det er da alltids noe at Doddo dør...;)
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Sa de noe om Stadion-kapasiteten blir for lav, siden du er så fornøyd Petter Pudde?
Legg ned hele klubben!

Manx

Meget bra stykke med mage gode poenger. Satt og smilte gjenom hele stykket..
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

Super Hasund

http://www.bt.no/sport/article409810.ece

Skandale!! Skandale!!! Kjempe blemme av bergens tidende.

Mann kan vinn to billetter inne på bt.no te blod e tjukkere enn vann. Der får du 10 spørsmål om brann.
Men se på det første spørsmålet.
Spørsmål 1 / 10

Branns opprinnelige navn var «Ski- og Fodboldklubben Brann». Hvilket år ble klubben stiftet?

1890
1909
1927

1909????  I 1908 ble brann stiftet. Eller e eg helt på tur no?
La Folket Synge

*Feltz*

Brannmus

QuoteBrann ble stiftet 26. september 1908 på et møte på Johnsens Café, som lå omtrent der Telegrafbygningen ligger i dag. Initiativtaker til møtet var Christen K. Gran, og sammen med ham på møtet var Birger Gjestland, Hans Larsen, Inggard Ellertsen, Hans K. Gran, Lars Gran, Chr. Borch, Erling Lothe, Herman Mathiesen og Sverre Sturlung.

Klubbens navn ble Ski- og Fodboldklubben Brann etter forslag av Birger Gjestland. Hans Larsen ble valgt til klubbens første formann.

Branns første kamp ble spilt 1. januar 1909 (!) mot Bergens Fotballklubb og endte 1-1.

http://www.brann.no/index.php?mapping=218

Må være her de har begynt å rote.. Men tabbe.. Ja, absolutt..

Bossmann

Quote from: "krøvel vellevold"Sa de noe om Stadion-kapasiteten blir for lav, siden du er så fornøyd Petter Pudde?



Hahahaha. Dagens! Gleder meg til Petter sitt svar.

Pondan

Hadde ikke giddet å se Doddo & co om jeg fikk penger for det..

Petter Puddefjord

Kapasiteten var ikke nevnt, men jeg tror du ville fått deg en god latter Krøvel - for midt i en setning sier Helge Jordal (vet ikke om det er ordrett, men...) "så kastet vi oss rett i Puddiken" (Puddefjorden). :-D

Jeg kødder ikke - stykket er utrolig tidi!

Go Up