• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger før seriestart 2008

Started by Xminator, September 06, 2007, 05:43:46 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

thesevs

Quote from: "Doffen85"Hadde håpet på Espen Ruud, hadde vært en kanonsignering som ny høyreback. Litt ungdommelig pågangsmot og et potensielt videresalg.


Og iflg Dagbladet så har Viking bydd 6 mill. for gutten...

http://www.dagbladet.no/sport/2007/11/29/519666.html
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Gepard

Skjønner ikke hvorfor Brann ikke er på hugget ang Ruud. En meget lovende back som er tilgjengelig til en fornuftig pris. Et enormt bra kjøp av Viking i så fall.

TheRock

De som så RBK-massakren igår vil nok være enig med meg i at Skjelbreid er en spiller som ville hevet Brann. Skulle gjerne likt å se han i Branndrakt!!

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "TheRock"De som så RBK-massakren igår vil nok være enig med meg i at Skjelbreid er en spiller som ville hevet Brann. Skulle gjerne likt å se han i Branndrakt!!


Eg og, men akkurat passe dyr trur eg :)

Dyr som i pengar, ikkje som i dyr dyr.

Mico

Quote from: "JanBanan"Hvis vi begynner å snakke om Migen Memelli  så nominerer eg like greit Kotilla, Zavrl, Suazo, Macallister, Helgebe, Klock, Ystaas, Thomas Lund, Steinar Tenden og Kjetil Løvik.


Syntes du er litt urettferdig når du nevner Løvik med denne gjengen. Han var jo en god spiller for oss.

Mico

Quote from: "Romarius"
Quote from: "naitsirk"
dette sa jo folk om scharner og. at han kom til å lage mange straffespark.kan ikkje hugse at azar har laga mange straffespark som midtstoppar.
i dei kampane han har vore skikkelig god ute i europa har og vore som midtstoppar. gløymer ikkje brugge kampen der han dominerte i lufta.


Godt mulig han blir best som stopper. Om han skal bli det, må i hvert fall to gode spisser inn. Vi har bra med stoppere pr i dag, men kun èn duganes spiss.
Synes for øvrig Scharner var klart bedre som midtbane enn stopper i Brann.


Selvsagt var han det. Scharner var svak til middelmådig som midstopper grunnet manglende forståelse av posisjonen.
Hans fantastiske spill på midten gjorde imdlertid at folk nektet å se dette.

dudo

http://fotball.bt.no/eliteserien/article95585.ece

RBK forhandler med Cluj om et salg av Koné etter kontant å ha avvist førstebudet på 8 mill. Han var IKKE god i går, men er vel fortsatt god nok til å forsvare en pris opp mot 15 mill. Dog vil trønderene neppe selge innenlands, selv om Koné nok ville vært mer en interessert i en overgang til Brann og CL-kvallik.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

JanBanan

Quote from: "Mico"
Quote from: "JanBanan"Hvis vi begynner å snakke om Migen Memelli  så nominerer eg like greit Kotilla, Zavrl, Suazo, Macallister, Helgebe, Klock, Ystaas, Thomas Lund, Steinar Tenden og Kjetil Løvik.


Syntes du er litt urettferdig når du nevner Løvik med denne gjengen. Han var jo en god spiller for oss.


Det var jo eksempler på spillere som har spillt for Brann før og som nå er enten ekstalenter eller gamlinger! Tror ikkje akuratt Kjetil Løvik ville bøttet inn mål i cl kvalik for oss til neste år, selv om han i sine glansdager var en dyktig spiller

BBB-Tony

Nå må Brann få fingen ut og by på Espen Ruud! Han er verdt 6 mill og litt til! Blir solgt til utlandet for mellom 15-20 millioner om ett par år om utviklingen fortsetter. Trenger en ung fremadstormende spiller i backrekka!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

olebrann3

helt enig, 6 mill for han er et røverkjøp i forhold til andre kjøp som kommer til å bli gjort

Falkman

Quote from: "JanBanan"
Quote from: "Mico"
Quote from: "JanBanan"Hvis vi begynner å snakke om Migen Memelli  så nominerer eg like greit Kotilla, Zavrl, Suazo, Macallister, Helgebe, Klock, Ystaas, Thomas Lund, Steinar Tenden og Kjetil Løvik.


Syntes du er litt urettferdig når du nevner Løvik med denne gjengen. Han var jo en god spiller for oss.


Det var jo eksempler på spillere som har spillt for Brann før og som nå er enten ekstalenter eller gamlinger! Tror ikkje akuratt Kjetil Løvik ville bøttet inn mål i cl kvalik for oss til neste år, selv om han i sine glansdager var en dyktig spiller


uansett hvordan man snur og vender  på det , blir det rart å nevne Løvik i en slik sammenheng. alle de andre var flopper, i større eller mindre grad. Løvik derimot, var en kjempesuksess. i mine øyne er  han  et  av tidenes beste Brann-kjøp.

BBB-Tony

Quote from: "Falkman"
Quote from: "JanBanan"
Quote from: "Mico"
Quote from: "JanBanan"Hvis vi begynner å snakke om Migen Memelli  så nominerer eg like greit Kotilla, Zavrl, Suazo, Macallister, Helgebe, Klock, Ystaas, Thomas Lund, Steinar Tenden og Kjetil Løvik.


Syntes du er litt urettferdig når du nevner Løvik med denne gjengen. Han var jo en god spiller for oss.


Det var jo eksempler på spillere som har spillt for Brann før og som nå er enten ekstalenter eller gamlinger! Tror ikkje akuratt Kjetil Løvik ville bøttet inn mål i cl kvalik for oss til neste år, selv om han i sine glansdager var en dyktig spiller


uansett hvordan man snur og vender  på det , blir det rart å nevne Løvik i en slik sammenheng. alle de andre var flopper, i større eller mindre grad. Løvik derimot, var en kjempesuksess. i mine øyne er  han  et  av tidenes beste Brann-kjøp.


Nei, jeg heller forstår ikke hvorfor Løvik er plassert på denne listen? Var jo ett meget godt kjøp spør du meg...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Kjell249

Quote from: "Falkman"
Quote from: "JanBanan"
Quote from: "Mico"
Quote from: "JanBanan"Hvis vi begynner å snakke om Migen Memelli  så nominerer eg like greit Kotilla, Zavrl, Suazo, Macallister, Helgebe, Klock, Ystaas, Thomas Lund, Steinar Tenden og Kjetil Løvik.


Syntes du er litt urettferdig når du nevner Løvik med denne gjengen. Han var jo en god spiller for oss.


Det var jo eksempler på spillere som har spillt for Brann før og som nå er enten ekstalenter eller gamlinger! Tror ikkje akuratt Kjetil Løvik ville bøttet inn mål i cl kvalik for oss til neste år, selv om han i sine glansdager var en dyktig spiller


uansett hvordan man snur og vender  på det , blir det rart å nevne Løvik i en slik sammenheng. alle de andre var flopper, i større eller mindre grad. Løvik derimot, var en kjempesuksess. i mine øyne er  han  et  av tidenes beste Brann-kjøp.


Nå må du ikke overdrive her. Kommer langt fra topp 5 kjøp ihvertfall. Seyi er ubestritt på toppen og Scharner "der Fossball gott" kommer ikke langt etter. Helstads return fra RBK henger høyt. Super Ray er vel der oppe, og Svante var slett ikke verst han heller.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.


BBB-Tony

Quote from: "Brems"


Espen Løvvik??? Tror ikke vi diskuterer samme fyr her! Han het og heter fortsatt Kjetil Løvik!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Quote from: "Brems"


Ja, brems litt..Han het Kjetil Løvik..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brems

*LER* Jeg skrev Espen, mente Kjetil. Men etternavnet skrev jeg i det minste riktig. Det gjorde ikke du...

Brems

BBB-Tony

Quote from: "Brems"*LER* Jeg skrev Espen, mente Kjetil. Men etternavnet skrev jeg i det minste riktig. Det gjorde ikke du...

Brems


Formaliteter :P
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Falkman

Quote from: "Kjell249"
Quote from: "Falkman"
Quote from: "JanBanan"
Quote from: "Mico"
Quote from: "JanBanan"Hvis vi begynner å snakke om Migen Memelli  så nominerer eg like greit Kotilla, Zavrl, Suazo, Macallister, Helgebe, Klock, Ystaas, Thomas Lund, Steinar Tenden og Kjetil Løvik.


Syntes du er litt urettferdig når du nevner Løvik med denne gjengen. Han var jo en god spiller for oss.


Det var jo eksempler på spillere som har spillt for Brann før og som nå er enten ekstalenter eller gamlinger! Tror ikkje akuratt Kjetil Løvik ville bøttet inn mål i cl kvalik for oss til neste år, selv om han i sine glansdager var en dyktig spiller


uansett hvordan man snur og vender  på det , blir det rart å nevne Løvik i en slik sammenheng. alle de andre var flopper, i større eller mindre grad. Løvik derimot, var en kjempesuksess. i mine øyne er  han  et  av tidenes beste Brann-kjøp.


Nå må du ikke overdrive her. Kommer langt fra topp 5 kjøp ihvertfall. Seyi er ubestritt på toppen og Scharner "der Fossball gott" kommer ikke langt etter. Helstads return fra RBK henger høyt. Super Ray er vel der oppe, og Svante var slett ikke verst han heller.


det kommer jo litt an på  hvilke kriterier man skal gå ut i fra. når jeg fremhever Løvvik som et av tidenes beste kjøp skyldes det først  og fremst at han  kun  var en "squad"-player på  Haugesund i  1.divisjon da han ble hentet.  da han kom kom til oss, var det knapt noen som  hadde hørt navnet, da han dro, var han  en eliteseriens giftigste spisser. han  scoret et tosifret antall seriemå tre sesonger på  rad, og  ble  solgt for 100 ganger innkjøpsspris ( 100.000 mot 10.000000).

De du nevner, er alle glimrende kjøp.. og  Olof og Scharner tjente vi jo  veldig gode penger på. men til tross for at  de var rimelig ukjente her til lands var de jo tross  alt etablerte  spillere da de kom. det samme kan sies om Kvisvik, Samuelson og Helstad. i  et  sånt lys, tåler Løvvik sammenligning med alle.

dudo

Jeg minner i all ydmykhet om at dette er en tråd om overganger 2008 - ikke 1996. ;-)

Få høre noen rykter!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dex1974

Hadde vi ikke måttet selge Løvvik til de sveitsiske gresshoppene sommeren `99 hadde vi gitt bartene beinhard kamp om gullet...tror faktisk vi hadde blitt seriemestre det året.
Var en fantastisk kamp på Lerkendal som ble hans siste med to mål da vi snudde 0-2 til 3-2 seier.
Glemmer aldri reduseringsmålet...frisparket rett før Skjervold blåste til pause som måtte tas to ganger...heldigvis traff haugesunderen noten begge ganger:)

Ja og så glemmer vi heller ikke Jamtfeils tabbe som forærte Tossen 2-2 målet eller Peddiluskens heroiske innsats kampen gjennom!!!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Baunebob

RBH : Vi har ingenting på blokken.

Spissplass er prioritert.

Midtbaneleddet blir ikke forsterket.

Utifra intervju på Tv2 Sport.

JanBanan

eg tar 10 for løvvik på den listen

tilbake til tema

Brems

Quote from: "Baunebob"RBH : Vi har ingenting på blokken.

Spissplass er prioritert.

Midtbaneleddet blir ikke forsterket.

Utifra intervju på Tv2 Sport.


Ja, jeg lo godt da jeg hørte det... Men som vi også sa her på jobben; akkurat det samme sa han i sommer. Så gikk han hen og solgte Bengt Sæternes og Ardian Gashi. Hassan El Fakiri og Azar Karadas ble kjøpt.
I tillegg gjorde han alt han kunne for å friste Flo til Hansabyen.

Jeg vet det jeg vet...

Brems


PS! Kjetil Løvvik kom IKKE fra Haugesund, men fra SFK Lyn.

Klaus_Brann

Quote from: "Brems"*LER* Jeg skrev Espen, mente Kjetil. Men etternavnet skrev jeg i det minste riktig. Det gjorde ikke du...

Brems


Haha, jeg skrev med en "v" bare for å se om du fulgte med. Dessuten er pappan min større enn din.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dex1974

Quote from: "Brems"
Quote from: "Baunebob"RBH : Vi har ingenting på blokken.

Spissplass er prioritert.

Midtbaneleddet blir ikke forsterket.

Utifra intervju på Tv2 Sport.


Ja, jeg lo godt da jeg hørte det... Men som vi også sa her på jobben; akkurat det samme sa han i sommer. Så gikk han hen og solgte Bengt Sæternes og Ardian Gashi. Hassan El Fakiri og Azar Karadas ble kjøpt.
I tillegg gjorde han alt han kunne for å friste Flo til Hansabyen.

Jeg vet det jeg vet...

Brems


PS! Kjetil Løvvik kom IKKE fra Haugesund, men fra SFK Lyn.



Eehh...tror du skal bremse litt ned her jeg.
Kom til Brann fra Haugesund,leid ut et par månder til engen,tilbake til Brann,solgt til Grasshoppers,utleid fra sveitserne til Lyn,deretter Stord/Moster og nå har jeg hørt han er eiendomsmegler i tiggerstaden.
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Endre

En ting er sikkert: Det gjør meg ingenting om Corrales går til VIF. Helt greit for meg om de vil kjøpe en elendig spiller.
I dag, og ellers i sesongen, så vi forsøk på hodeløse avansement som sistemann, og når han mister ballen, jogger han tilbake.
Utrolig provoserende.
I tillegg slapp han til vingen til Zagreb gang på gang, det var jo vidåpent på siden der.

Om han går til VIF kommer Huseklepp til å latterliggjøre han, gleder meg til det :D

Brems

Quote from: "dex1974"
Quote from: "Brems"
Quote from: "Baunebob"RBH : Vi har ingenting på blokken.

Spissplass er prioritert.

Midtbaneleddet blir ikke forsterket.

Utifra intervju på Tv2 Sport.


Ja, jeg lo godt da jeg hørte det... Men som vi også sa her på jobben; akkurat det samme sa han i sommer. Så gikk han hen og solgte Bengt Sæternes og Ardian Gashi. Hassan El Fakiri og Azar Karadas ble kjøpt.
I tillegg gjorde han alt han kunne for å friste Flo til Hansabyen.

Jeg vet det jeg vet...

Brems


PS! Kjetil Løvvik kom IKKE fra Haugesund, men fra SFK Lyn.



Eehh...tror du skal bremse litt ned her jeg.
Kom til Brann fra Haugesund,leid ut et par månder til engen,tilbake til Brann,solgt til Grasshoppers,utleid fra sveitserne til Lyn,deretter Stord/Moster og nå har jeg hørt han er eiendomsmegler i tiggerstaden.


Ja, jeg blingset og leste teksten feil og ditto rekkefølge... *flaut og legger meg flat...*

Brems

Superjack

Corrales er god offensivt, men like lat som Tommy Knarvik, kommer aldri hjemigjen.

Han trenger vi rett og slett ikke.
Brannsupporter.

sydnes76

Quote from: "Superjack"Corrales er god offensivt, men like lat som Tommy Knarvik, kommer aldri hjemigjen.

Han trenger vi rett og slett ikke.


Klasseforskjell på han og Hanstveit i går. Får vi noen millioner for han kan han heller drive på med tullet sitt i Vif. Fått virkelig avsmak for mannen.

FruktFat

Brann har tatt formell kontakt m TIL angående Rushfeldt... TIL sier fremdeles at han ikke er til salgs.

http://www.nordlys.no/sporten/til-magasinet/article3161566.ece

Bruiser

Guntveit mulig alternativ på sentral midtbane mot Basel ifølge Mjelde. Her ser vi følgene av å ikkje forsterke midtbana. Det skal ikkje meir til enn eit par karantener og ei skade før vi må skyve backer og vinger inn sentralt og klubben leiter ikkje eingong etter forsterkninger.

Håplaust, og alle som laller i veg om at det er ein håndterleg situasjon og at det har ingenting å seie for vår evne til å forsvare gullet eller kvalifisere oss til CL kan ta seg ein bolle. Med den midtbana her makter vi maks 3 plass neste år, det er ei stor sannsynlegheit at vi havner langt i bakleksa i serien til sommerferien om vi ikkje forsterker midtbana før sesongstart. Og folk kan berre gløyme den potensielle gullgruva i CL.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Oppreist

Ta det nå litt med ro- vi har vært uheldige med skader og karantener sentralt på midten. Det er et akutt problem mot Basel - men høres ikke ut som noe kjempeproblem til neste sesong.  

Forøvrig er jeg ganske så sikker på at Brann lurer i buskene med sjekkheftet.  De har kanskje skjønt at det ikke er kjempelurt å skrike høyt at vi skal kjøpe de beste dyrest mulig. Da blir det nemlig dyrest mulig... :)
Stein på stein blir Steinar.

Romarius

Guntveit på midten er ikke noen stor krise. Han var f.eks. meget god i den posisjonen da han omsider gjorde comeback i Brann, og var, sammen med Kvisvik, en viktig årsak til at Brann klatret fra siste til 6. plass i løpet av høsten.

benny

Quote from: "FruktFat"Brann har tatt formell kontakt m TIL angående Rushfeldt... TIL sier fremdeles at han ikke er til salgs.

http://www.nordlys.no/sporten/til-magasinet/article3161566.ece


Alle er tilsalgs bare prisen er rett. Blir uansett tull av Tromsø å tviholde på en så gammel spiller som har bidratt så mye for klubben. Dersom Rushfeld signaliserer overfor TIL-ledelsen at han virkelig vil til Brann går nok dette i orden.
Dersom vi kan stille med Helstad, Rushfeld og Karadas som spissalternativ neste år ser det forholdsvis bra ut.

Belfort

Rbh sier at Rush er en av de få spillerne i Norge som vil forsterke Brann. Tenker virkelig ikke Brann utenfor landets grenser? Det må ikke gå til hodet på Rbh at han i utg.pkt er opptatt av og ha kun norske spillere. Er veldig mange bra spillere utenfor Norge.

Super Hasund

Herregud! Rushfeldt? må jo være en vits. Få fingen ut og kjøp dusan djuric og peter ijeh. Gjerne også denne ruud
La Folket Synge

*Feltz*

fortune

First is first, second is nothing

naitsirk

QuoteGuntveit mulig alternativ på sentral midtbane mot Basel ifølge Mjelde. Her ser vi følgene av å ikkje forsterke midtbana. Det skal ikkje meir til enn eit par karantener og ei skade før vi må skyve backer og vinger inn sentralt og klubben leiter ikkje eingong etter forsterkninger.

Håplaust, og alle som laller i veg om at det er ein håndterleg situasjon og at det har ingenting å seie for vår evne til å forsvare gullet eller kvalifisere oss til CL kan ta seg ein bolle. Med den midtbana her makter vi maks 3 plass neste år, det er ei stor sannsynlegheit at vi havner langt i bakleksa i serien til sommerferien om vi ikkje forsterker midtbana før sesongstart. Og folk kan berre gløyme den potensielle gullgruva i CL.


skulle likt å sett kva lag rbk hadde stilt om skjelbreid,tettey og sapara var ute. eller lsk med søgård,riise og brenne.eller viking med stokholm,samuelsen og danielsen ute. og stabæk har faktisk ikkje meir enn 2 gode sentrale på midten.

Rune felt F

Hørte på nyhetene at Vif er ute etter Kvisvik, og Fredrikstad vil ikke forlenge kontrakten eller noe sånt. For min del er det verre at Kvisvik går fra FFK til Vif enn at Corrales går til de. Det blir et vondt syn med Super-Ray i den ekle blå drakten.

Falkman

Quote from: "Super Hasund"Herregud! Rushfeldt? må jo være en vits. Få fingen ut og kjøp dusan djuric og peter ijeh. Gjerne også denne ruud


.. og nøyaktig hva er det som tilsier at Viking skulle være interessert i å selge toppscoreren sin til  oss?? Djuric er god, men jeg ønsker meg en mer rendyrket spisstype. Rushfeldt er ingen langsiktig løsning..men jeg ser ingen gode grunner til at han ikke skulle kunne levere varene for oss til neste år.

Baunebob

VIF skal bli størst i Norden med Kvisvik og Andresen ??

Parodi.. Andresen bygger opp en tegneserieklubb

Belfort

Skjønner ikke hva Rbh har fått i kaffien sin. Er interessen for pensjonisten Rush et resultat av lite oversikt på det internasjonale markdet og lite kontaktnett ute i verden?

naitsirk

Ja!
RBH ser berre på spelarar i Norge. Helst i hordaland. meget spesielt at han har sett seg ut ein i frå tromsø. nesten sensasjonelt.
fatter ikkje kva brann driver med. vert nedrykk til neste år.

Baunebob

Hadde vi fått Rushfeldt for et par mill, hadde det vært forståelig.

Men må vi ut med 7-8 mill for en 34 åring som har 1 år igjen, så blir det fort latterlig.

Falkman

Quote from: "Belfort"Skjønner ikke hva Rbh har fått i kaffien sin. Er interessen for pensjonisten Rush et resultat av lite oversikt på det internasjonale markdet og lite kontaktnett ute i verden?


tenker vi lar det bli konklusjonen ja.. NOT!!  etter årets sesong, finner jeg det merkverdig at RHBs kompetanse fremdeles trekkes i tvil.

gitarbroiler

Inntil noe annet er bevist er Brann ufattelig på deffensiven så langt i overgangsjungelen. Ikke ET navn har blitt linket konkret til Brann, og da mener jeg en spiller som vil forsterke Brann (eller i det minste holde samme kvalitet som resten).

Jeg har ikke nerver enda, men om det ikke kommer noe kjøp iløpet av januar/februar så ser det stygt ut for 2008 sesongen. Om det så bare er en spiss som hentes, så er jeg fornøyd.

Ser noen "skriker" pga midtbanen vår, men det som skjer nå er et resultat av en laaaang sesong og mye uheldigheter. Vi har en meget god midtbane for 2008, og med følgende spillere sentralt:

Fakiri - God med ball, godt overblikk
Bakke - Ekstremt tacklingsterk og god med ball (vandrende gult kort, så får nok noen karantener)
Jaiteh - Blir forhåpentligvis enda bedre i 2008
Solli - Spiller godt sentralt med enorm løpskapasitet

Det er altså fire spillere som skal være på to plasser. Dobbeldekning, og mer trenger vi ikke her. I tillegg kan jo også PVM komme inn i midten, og som nevnt Guntveit som var en "reser" som indreløper i sin forrige periode i Brann.

Forsvaret er OK, men en backup for Hanstveit bør på plass (med mindre PVM kan skoleres til det også).

Nei, gi meg en spiss som går RETT inn på laget. Og helst så fort som mulig!!!!!

Shine

Quote from: "Falkman"
Quote from: "Belfort"Skjønner ikke hva Rbh har fått i kaffien sin. Er interessen for pensjonisten Rush et resultat av lite oversikt på det internasjonale markdet og lite kontaktnett ute i verden?


tenker vi lar det bli konklusjonen ja.. NOT!!  etter årets sesong, finner jeg det merkverdig at RHBs kompetanse fremdeles trekkes i tvil.


Må si meg enig her,  om folk på død og liv vil "hjelpe" så får de samle masse info om en spiller de tror kan passe inn og sende det til RBH eller poste det og håpe noen i brann ser det.

Utenom det, så er jeg SIKKER på de vet hva de gjør på, men det er intet poeng i å avsløre noe til oss.
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

thesevs

Quote from: "gitarbroiler"Nei, gi meg en spiss som går RETT inn på laget. Og helst så fort som mulig!!!!!


Rushfeldt....?

Ellers må jeg si at denne eventuelle stillheten rundt overganger til Brann bare er befriende... Silly season er en slitsom periode.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama


Go Up