• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger før seriestart 2008

Started by Xminator, September 06, 2007, 05:43:46 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hickok

Quote from: "tommyf"Har det skjedd noe med klimaet der borte eg ikkje har fått med meg???

Har du ikke hørt om klimaendringene?

Nixon

Quote from: "Belfort"At de skal overtale Karadas er vel et signal om at det ikke er nok penger til og frigjøre en spiss fra en klubb,litt overraskende. Jeg tror man om 5 år også kommer til og ha diskusjonen om hvor Azar skal spille.


Brann og Hardball har nok penger. Det er vel mer at utvalget av aktuelle spillere ikke er allverden når de først og fremst skal hente spillere fra Norge og Norden. For ikke å snakke om overprisingen som vi må regne med i vinter. Da er det nok fristende å se på sin egen stall når man har en spiller som Azar der.

Personlig er jeg litt skeptisk. Greit at han har skårt en del i høst, men jeg har en vond følelse av at han kommer til å ha problemer med å skåre 10-15 mål i løpet av en sesong.
Rød makt på Hansa

naitsirk

dette var trist.
karadas skal igjen overtalast til å spela spiss, noko han ikkje er. han er midtstoppar, akkurat som bjørnson.

hadde karadas satsa som midtstoppar frå sine yngre dagar, så hadde han ikkje spelt i brann no. han har det meste, duellstyrke,taklingsstyrke,god ballkontroll,enorm i lufta. mangler litt fart, men ikkje det gjer hangeland og.

Fetter Anton

Quote from: "Leffen"Hoff burde være vår førstepri. Relativt ung, god, stort potensiale, ving og spiss, lojal, virker sympatisk. Hurra, frem med lommeboken.

Kjell249

Quote from: "Nixon"
Personlig er jeg litt skeptisk. Greit at han har skårt en del i høst, men jeg har en vond følelse av at han kommer til å ha problemer med å skåre 10-15 mål i løpet av en sesong.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Romarius

Tror selv han kan gjøre det best som spiss.
På sitt beste kan han være stor som stopper, men han mangler litt på spilleforståelse og plasseringsevne. Ser også for meg en del straffer, farlige frispark og utvisninger i mot, når han bommer litt i sine taklingsforsøk.
Som tankspiss tror jeg han vil gå Sæternes (selv da han var god) en høy gang, og vil passe bra i Branns system. På den annen side, godt mulig han vil gjøre det meget bra også som stopper. Han vil også da være med på dødballer, og kommer sikkert til å putte bra med mål da.

naitsirk

QuoteTror selv han kan gjøre det best som spiss.
På sitt beste kan han være stor som stopper, men han mangler litt på spilleforståelse og plasseringsevne. Ser også for meg en del straffer, farlige frispark og utvisninger i mot, når han bommer litt i sine taklingsforsøk.
Som tankspiss tror jeg han vil gå Sæternes (selv da han var god) en høy gang, og vil passe bra i Branns system. På den annen side, godt mulig han vil gjøre det meget bra også som stopper. Han vil også da være med på dødballer, og kommer sikkert til å putte bra med mål da.


dette sa jo folk om scharner og. at han kom til å lage mange straffespark.kan ikkje hugse at azar har laga mange straffespark som midtstoppar.
i dei kampane han har vore skikkelig god ute i europa har og vore som midtstoppar. gløymer ikkje brugge kampen der han dominerte i lufta.

Doffen85

Quote from: "JanBanan"Hvis vi begynner å snakke om Migen Memelli  så nominerer eg like greit Kotilla, Zavrl, Suazo, Macallister, Helgebe, Klock, Ystaas, Thomas Lund, Steinar Tenden og Kjetil Løvik.

Nei, herlighet. Brann skal forsterke laget, det gjør de ikkje med noen rustne gamlinger, vi må hente friskt blod med stort talent. Er Memelli god med helstad fordi han er sterk i kroppen kan vi like greit sette Bjørnson eller en ent på topp

EDIT: Skrivefeil


Helgebe er vel på landslaget til Ghana nå? :)

Romarius

Quote from: "naitsirk"
dette sa jo folk om scharner og. at han kom til å lage mange straffespark.kan ikkje hugse at azar har laga mange straffespark som midtstoppar.
i dei kampane han har vore skikkelig god ute i europa har og vore som midtstoppar. gløymer ikkje brugge kampen der han dominerte i lufta.


Godt mulig han blir best som stopper. Om han skal bli det, må i hvert fall to gode spisser inn. Vi har bra med stoppere pr i dag, men kun èn duganes spiss.
Synes for øvrig Scharner var klart bedre som midtbane enn stopper i Brann.

Gepard

Liker utrolig dårlig at man fortsetter å vingle om hvor Azar skal spille..

At man nå plutselig vil at Azar skal spille spiss neste år vitner om en stor defensivitet i forhold til overganger. Det tyder vel på at man ikke ser ut til å finne en stor og sterk spiss. Hallo ? Det er nå vi burde vært på vårt mest attraktive som klubb, skal spille CL-kvalikk og klubben går genrellt som det suser. Da er det uforståelig at vi ikke skal kunne trekke til oss noen skikkelige storfisk.

Bjarnason fortsetter i midtforsvaret, mens Walde og Bjørnson blir backup. Så blir det vel til at man henter inn en spiss til, av middels kvalitet, siden førstevalget blir Helstad-Azar.

Synes egentlig det er helt utrolig at man ikke har guts til å satse på Siggi og Azar som stopperpar neste år. Den kombinasjonen kunne ha løftet laget noen hakk.  Nå fortsetter vi med det trygge og vante i Bjarnason, istendenfor å prøve å utvikle vårt spill. I Bjarnason hadde vi også hatt en god backup i forsvaret, nå sitter vi med to mildest talt usikre kort i Bjørnsson og Walde. Venstrebacken mangler også dekning når Corrales forsvinner.

Liker ikke dette, ser ut som om Brann har mer enn nok med å prøve å "kopiere" fjoråret istendenfor å sette nye mål og prøve å utvikle sitt spill og stall.

Greit nok at man ønsker kontinuitet også i laget. Men troppen trenger påfyll av kvalitetsspillere om vi skal takle neste års hardkjør.

Akkurat nå ser det ut som om at vi i enkelte kamper, og spesielt når høsten kommer, kan komme til å spille med Bjørnsson/Walde i midtforsvaret, Cato på venstrebacken, og Bjørnsson kan komme til å være backup for Azar på topp.

Ser ikke ut som en gull-stall dette her, spesielt med tanke på at lag som Vif Rbk Lsk og Viking satser knallhardt på å oppnå dobbeldekning i sine staller. En av de viktigste grunnene til at vi gjorde en så fantastisk sesong i år.

Strandlien

Oluwasegun Abiodun er uten kontrakt på Hamar til jul. Mer trøbbel enn moro med den karen?

15 mål på 14 kamper fra start og 8 som innbytter. 2. plass på 100% fotballs spillerbørs.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article95465.ece

brann.avd.molde

og ikke minst abiodun har skrøtet på seg å være Brann spiller, for å komme inn på champions eller for han vil spille for brann er usikkert. Men alt i alt er da han en ok spiller som godt kan være i stallen, men med mangel på spille tid kan han gå sur kjapt og vil vekk igjen med en gang. Dessuten sier rapportene fra min søsters kusines farbror onkel at han er litt for glad i de yngre piker noe som kan skaffe han problemer i form av fengselsstraffer.

Heller kienast om noen skal hentes fra kamma
Eg må inn!

naitsirk

QuoteLiker utrolig dårlig at man fortsetter å vingle om hvor Azar skal spille..

At man nå plutselig vil at Azar skal spille spiss neste år vitner om en stor defensivitet i forhold til overganger. Det tyder vel på at man ikke ser ut til å finne en stor og sterk spiss. Hallo ? Det er nå vi burde vært på vårt mest attraktive som klubb, skal spille CL-kvalikk og klubben går genrellt som det suser. Da er det uforståelig at vi ikke skal kunne trekke til oss noen skikkelige storfisk.

Bjarnason fortsetter i midtforsvaret, mens Walde og Bjørnson blir backup. Så blir det vel til at man henter inn en spiss til, av middels kvalitet, siden førstevalget blir Helstad-Azar.

Synes egentlig det er helt utrolig at man ikke har guts til å satse på Siggi og Azar som stopperpar neste år. Den kombinasjonen kunne ha løftet laget noen hakk. Nå fortsetter vi med det trygge og vante i Bjarnason, istendenfor å prøve å utvikle vårt spill. I Bjarnason hadde vi også hatt en god backup i forsvaret, nå sitter vi med to mildest talt usikre kort i Bjørnsson og Walde. Venstrebacken mangler også dekning når Corrales forsvinner.

Liker ikke dette, ser ut som om Brann har mer enn nok med å prøve å "kopiere" fjoråret istendenfor å sette nye mål og prøve å utvikle sitt spill og stall.

Greit nok at man ønsker kontinuitet også i laget. Men troppen trenger påfyll av kvalitetsspillere om vi skal takle neste års hardkjør.

Akkurat nå ser det ut som om at vi i enkelte kamper, og spesielt når høsten kommer, kan komme til å spille med Bjørnsson/Walde i midtforsvaret, Cato på venstrebacken, og Bjørnsson kan komme til å være backup for Azar på topp.

Ser ikke ut som en gull-stall dette her, spesielt med tanke på at lag som Vif Rbk Lsk og Viking satser knallhardt på å oppnå dobbeldekning i sine staller. En av de viktigste grunnene til at vi gjorde en så fantastisk sesong i år.


peiling på fotball du?
brann sin stall per dags dato utan corrales og winters er meir enn god nok til å vinna tl.
og kven har viking,lsk,vif og rbk sikra seg. ingen klassespelarar ihvertfall som hadde heva brann. la dei andre sikra seg folk som austnes,strand etc for 5-10 mill. pengar ut vinduet spør du meg.

og når fyrst er så kritisk, kan du vel koma opp med nokon som hadde styrka laget vårt


Belfort

Quote from: "naitsirk"
QuoteLiker utrolig dårlig at man fortsetter å vingle om hvor Azar skal spille..

At man nå plutselig vil at Azar skal spille spiss neste år vitner om en stor defensivitet i forhold til overganger. Det tyder vel på at man ikke ser ut til å finne en stor og sterk spiss. Hallo ? Det er nå vi burde vært på vårt mest attraktive som klubb, skal spille CL-kvalikk og klubben går genrellt som det suser. Da er det uforståelig at vi ikke skal kunne trekke til oss noen skikkelige storfisk.

Bjarnason fortsetter i midtforsvaret, mens Walde og Bjørnson blir backup. Så blir det vel til at man henter inn en spiss til, av middels kvalitet, siden førstevalget blir Helstad-Azar.

Synes egentlig det er helt utrolig at man ikke har guts til å satse på Siggi og Azar som stopperpar neste år. Den kombinasjonen kunne ha løftet laget noen hakk. Nå fortsetter vi med det trygge og vante i Bjarnason, istendenfor å prøve å utvikle vårt spill. I Bjarnason hadde vi også hatt en god backup i forsvaret, nå sitter vi med to mildest talt usikre kort i Bjørnsson og Walde. Venstrebacken mangler også dekning når Corrales forsvinner.

Liker ikke dette, ser ut som om Brann har mer enn nok med å prøve å "kopiere" fjoråret istendenfor å sette nye mål og prøve å utvikle sitt spill og stall.

Greit nok at man ønsker kontinuitet også i laget. Men troppen trenger påfyll av kvalitetsspillere om vi skal takle neste års hardkjør.

Akkurat nå ser det ut som om at vi i enkelte kamper, og spesielt når høsten kommer, kan komme til å spille med Bjørnsson/Walde i midtforsvaret, Cato på venstrebacken, og Bjørnsson kan komme til å være backup for Azar på topp.

Ser ikke ut som en gull-stall dette her, spesielt med tanke på at lag som Vif Rbk Lsk og Viking satser knallhardt på å oppnå dobbeldekning i sine staller. En av de viktigste grunnene til at vi gjorde en så fantastisk sesong i år.


peiling på fotball du?
brann sin stall per dags dato utan corrales og winters er meir enn god nok til å vinna tl.
og kven har viking,lsk,vif og rbk sikra seg. ingen klassespelarar ihvertfall som hadde heva brann. la dei andre sikra seg folk som austnes,strand etc for 5-10 mill. pengar ut vinduet spør du meg.

og når fyrst er så kritisk, kan du vel koma opp med nokon som hadde styrka laget vårt


Du er naiv hvis du tror at det som var godt nok i fjor holder neste år. Fotballen er ikke statisk den utvikler seg hele tiden. Når man i tillegg mister to spiller så er jeg helt sikker på at det ikke holder til gull igjen. Brann må forsterkes!

naitsirk

fotballen utvikler seg sjølvsagt, men nivået vert ikkje betre og betre år for år. det vil jo bety at årets brann lag må skiftast ut fordi det ikkje lengre er godt nok.
det må inn nye når spelarar forsvinner eller vert for gamle. eg ser ihvertfall ingen utanom spissplassen som brann har behov for.
opdal,ørn2,ørn1,dahl,azar,hanstveit,guntveit,solli,bakke,hassan,jaiteh,pvm,huseklepp og helstad hadde spelt fast på alle tl lag.
eit lag har ikkje behov for meir enn 14-15 toppspelarar. då vert det surmuling. og der er brann allereie i dag.
I tillegg skal desse inn i eit nytt spelemønster. trur vif får ein ny dårlig sesong til neste år. viking gjorde det jo kjempe bra i fjor etter å skifta ut store deler av laget! det tok litt over 1 år før dei fekk betaling for dette.

om brann hadde kjøpt spelarar som austnes,strand,demidov så hadde dette senka nivået. det er poenget. brann skal handle spelarar som sapara,vpg,kone etc. det er ikkje like lett som å hente ok spelarar.

ps. eg synst det er naivt å tru at tl blir så mykje betre kvart år.

Falkman


Hickok

Dette er jo Liverpool et godt eksempel på. De kjøper jo 10-12 nye spillere hvert år, og har jo ikke akkurat gjort det enormt godt de siste 15 årene (selvfølgelig med et par unntak).


Falkman

Quote from: "naitsirk"fotballen utvikler seg sjølvsagt, men nivået vert ikkje betre og betre år for år. det vil jo bety at årets brann lag må skiftast ut fordi det ikkje lengre er godt nok.
det må inn nye når spelarar forsvinner eller vert for gamle. eg ser ihvertfall ingen utanom spissplassen som brann har behov for.
opdal,ørn2,ørn1,dahl,azar,hanstveit,guntveit,solli,bakke,hassan,jaiteh,pvm,huseklepp og helstad hadde spelt fast på alle tl lag.
eit lag har ikkje behov for meir enn 14-15 toppspelarar. då vert det surmuling. og der er brann allereie i dag.
I tillegg skal desse inn i eit nytt spelemønster. trur vif får ein ny dårlig sesong til neste år. viking gjorde det jo kjempe bra i fjor etter å skifta ut store deler av laget! det tok litt over 1 år før dei fekk betaling for dette.

om brann hadde kjøpt spelarar som austnes,strand,demidov så hadde dette senka nivået. det er poenget. brann skal handle spelarar som sapara,vpg,kone etc. det er ikkje like lett som å hente ok spelarar.

ps. eg synst det er naivt å tru at tl blir så mykje betre kvart år.

Rune felt F

Quote from: "gitarbroiler"

En venstreback bort i 2007/2008 = en venstreback må inn (alternativt PVM skoleres til å dekke opp)


Enig i alternativet med PVM som backup på venstreback, og Guntveit om vi er i kjempenød.
Med PVM som back i noen kamper og Solli sentralt i noen kamper vil frigjøre mye av problematikken med spilletid for Solli, Huseklepp og PVM.
Om ikke Brann også kan gjøre PVM mer flexibel er jeg redd en av kantene kan gå sure i 08'sesongen.

naitsirk

Quote


men brann har god tid og trenger ikkje hente inn meir enn maks 2 stk. så eg skjønner ikkje panikken.
stallen er så god frå før av. resten av tl får handle til krampa ta dei. virker  berre som om enkelte trur at eit nytt fjes løyser alt. det er nett som i næringslivet. viktigare å beholde medarbeidere enn å heile tida få inn nye.

Shine

Må si meg enig med de andre her, snakk om å male fanden på veggen!

Er en hel verden vi kan kjøpe spillere fra, og ser heller at vi bruker 3-4 uker mer på å bestemme oss en at vi løper og kjøper første og beste spiller.
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

JanBanan

Uansett om Karadas spiller spiss eller stopper til neste år så trenger vi en ny spiss som går inn å forsterker laget. karadas har hatt utmattelsessyndrom og i tilegg kan han fort bli skadet eller flyttet ned som stopper hvis en av ørnene blir skadet. Vi trenger en spiss uansett!

Eg begynner å tvile på at vi finner en spiss av det kaliberet vi søker her i landet. VPG kommer ikkje til brann, DFH e vålerengen gutt og sikkert med i Martin Andresen sine planer, Espen Ruud og Espen Hoff er primært kantspillere og eg tror de vil falle gjennom i kamper mot gode Europeiske lag som Hamburg.

Det som bekymrer meg e at folk på dette forumet sikter inn mot folk som Rade Prica når vi først skal til utlandet for å hente bedre spillere enn i tippeligaen. Rade Prica var en flopp i Rostock som er en av de dårligste klubbene på det høyeste nivået i Tysk fotball, ka ska han by oss mot lag som Hamburg??? Vi har vært i Afrika og hentet fantastiske spillere som Seyi og no sist Jaiteh, begge store talenter med stort videresalgspotensiale, klarer vi å finne en spiss med store kvaliteter som er like lojal og godsinnet som de to. Risikoen e at vi får en spiller som Kone som griner hvis han blir benket mot en mer målfarlig spiss, slenger drit om treneren og sier nei takk til 2,5 mill i lønn.

Ka med å låne et stortalent som sliter benken i en eller annen toppklubb, selv om han kanskje blir kallt tilbake etter et år så vil han bidra med mye. Finnes det noen gode eksempler på slike? Det finnes folk her med vesentlig større fotballkunnskaper enn meg, er det noen som vet om noen?

Falkman

Quote from: "naitsirk"
Quote


men brann har god tid og trenger ikkje hente inn meir enn maks 2 stk. så eg skjønner ikkje panikken.
stallen er så god frå før av. resten av tl får handle til krampa ta dei. virker  berre som om enkelte trur at eit nytt fjes løyser alt. det er nett som i næringslivet. viktigare å beholde medarbeidere enn å heile tida få inn nye.


når det gjelder grunnlaget for panikk er vi nok helt på  linje. får vi inn to, tre spillere av klasse  er vi klar til neste sesong. (forutsatt at vi "bare" mister Winters og Corrales)..men jeg viste bare till to eksempler på  at stallen alltid bør forsterkes, uavhengig av resultatene foregående år.

HeiaBrann!

Quote from: "Falkman"
Quote from: "naitsirk"
Quote


men brann har god tid og trenger ikkje hente inn meir enn maks 2 stk. så eg skjønner ikkje panikken.
stallen er så god frå før av. resten av tl får handle til krampa ta dei. virker  berre som om enkelte trur at eit nytt fjes løyser alt. det er nett som i næringslivet. viktigare å beholde medarbeidere enn å heile tida få inn nye.


når det gjelder grunnlaget for panikk er vi nok helt på  linje. får vi inn to, tre spillere av klasse  er vi klar til neste sesong. (forutsatt at vi "bare" mister Winters og Corrales)..men jeg viste bare til to eksempler på  at stallen alltid bør forsterkes, uavhengig av resultatene foregående år.
Er enig med at det må inn en 2-3 kanskje fire nye, en i hvert ledd. Jeg mener også at det vert år i vinterovergangsvinduet bør  det hentes inn ivertfall en ny klassespiller. Det hadde vert ekstremt fint å fått inn en spiss ala Winters, bare yngre å bedre... Samtidigt som en erstater for Corrales, der tror jeg de må utenlands, eller hva med Storbæk (eller er han høyre?).

dudo

Storbæk er - i tillegg til å være søppel - høyreback, ja. Ellers enig i at det primært er i vintervinduet vi må forsterke, men vi må ikke glemme at vi fortsatt har fordelen ved at vinduet er åpent i 2 mnd etter resten av Europa (for siste gang?).
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

chucki

Jeg sier bare Cesar Santin..! Kanonspiller.. Spiller i Kalmar i Sverige...

Skal Brann bli bedre så må de hente spillere som umiddelbart kan forsterke laget, ikke bare troppen...


JanBanan

Quote from: "chucki"Jeg sier bare Cesar Santin..! Kanonspiller.. Spiller i Kalmar i Sverige...

Skal Brann bli bedre så må de hente spillere som umiddelbart kan forsterke laget, ikke bare troppen...


Scoret 12 mål og gitt tre målgivende, kåret til årets nest beste spiller i Sverige. Han er 26 år. Vår alles kjære Svante Samuelsson som er sportssjef i Kalmar uttaler følgende om han på Fotbollssverige.se:

Quote


En bra venstrebeint spiss som også kan bekle venstrekantrollen, med god teknikk og god spillforståelse som ikkje syter når han ikkje får spille. Kanskje ingen dum ide du!

Klaus_Brann

Quote from: "JanBanan"
Quote from: "chucki"Jeg sier bare Cesar Santin..! Kanonspiller.. Spiller i Kalmar i Sverige...

Skal Brann bli bedre så må de hente spillere som umiddelbart kan forsterke laget, ikke bare troppen...


Scoret 12 mål og gitt tre målgivende, kåret til årets nest beste spiller i Sverige. Han er 26 år. Vår alles kjære Svante Samuelsson som er sportssjef i Kalmar uttaler følgende om han på Fotbollssverige.se:

Quote


En bra venstrebeint spiss som også kan bekle venstrekantrollen, med god teknikk og god spillforståelse som ikkje syter når han ikkje får spille. Kanskje ingen dum ide du!


Mail til RBH bør være på vei:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brems

Det jobbes i grove trekk med tre forskjellige spisser, tre spillere med tenkte midtbaneroller og to forsvarere.

Vi snakker navn som absolutt vil skli elegant inn i kamptroppen på samtlige spillere. Et par av dem føler jeg meg ikke helt komfortabel med som Brannspillere, men ikke min sak. De vet vel hvem de er ute etter...

Brems

dudo

Og da gjetter vi:

Tre spisser: DFH (en av dem du er skeptisk til?), Rushfeldt, Hoff
Tre midtbanespillere: Fevang (skeptisk igjen?), Strømstad og... Grindheim?
To forsvarere: Ruud og en eller annen venstreback. Rise?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brems

Det er en grunn for at jeg ikke skrev navnene deres.

Jeg har vel allerede skrevet mere enn jeg bør, men det avsløres forsåvidt ingen overganger med det.

En annen ting er at Corrales kanskje hadde gjort lurt i ti stille om sin manglende klubbfølelse utenfor Stadionportene. Det er jo ikke slik at eksterne (supportere og aviser) burde være det som skal snakkes til bak klubbens rygg for å øke et skapt trykk av høyst et par spillere.

Beklager samtidig ovenfor debattantene jeg skrev jeg ikke trodde på ved den anledningen. Historien har blitt meg gjenfortalt relativt lik.
Han snakker tydeligvis ofte fortere enn han tenker. Som jeg også skrev den gangen ville det være dumt av han å gjøre det, og forstod ikke helt anledningen. Han får da også svi litt for det nå...

Brems

dudo

Selvsagt, om man har gode kilder er det jo også viktig å beskytte dem, uansett hvor frustrerende det er for oss uvitende. ;-p Uansett tror jeg minst halvparten av tipsene mine stemmer... ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brems

Ja, nå har Corrales-"avslaget" kommet på nettet, ser jeg, så da er vel det knappest det å regne som noe avslørende.

Litt spill for galleriet og kommer til å bli en farse!

Brems

Xminator

Quote from: "Brems"Det jobbes i grove trekk med tre forskjellige spisser, tre spillere med tenkte midtbaneroller og to forsvarere.

Vi snakker navn som absolutt vil skli elegant inn i kamptroppen på samtlige spillere. Et par av dem føler jeg meg ikke helt komfortabel med som Brannspillere, men ikke min sak. De vet vel hvem de er ute etter...

Brems


Blir trangt om saligheten om alle kommer :p

Regner med at det er en storspiller i forsvar som er nærme signering og derfor er blitt naturlig å overtale Karadas til å være spiss for å få kabalen til å gå opp.

tintin

noen som vet kor jeffrey aubynn skal? ville vel ikkje fortsette i aalesund, så han kan jo være enda et usympatisk navn på blokka:)

dudo

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Brems"Det jobbes i grove trekk med tre forskjellige spisser, tre spillere med tenkte midtbaneroller og to forsvarere.

Vi snakker navn som absolutt vil skli elegant inn i kamptroppen på samtlige spillere. Et par av dem føler jeg meg ikke helt komfortabel med som Brannspillere, men ikke min sak. De vet vel hvem de er ute etter...

Brems


Blir trangt om saligheten om alle kommer :p

Regner med at det er en storspiller i forsvar som er nærme signering og derfor er blitt naturlig å overtale Karadas til å være spiss for å få kabalen til å gå opp.


Ingen dårlig gjetning, samtidig kan det jo hende de vil fortsette å bygge på de gode prestasjonene til ørnene siden i sommer. Med som vi har diskutert i det vide og brede er kanonstoppere ekstremt ettertraktet på markedet, og kommer til å koste. Og selv om Karadas skal være spiss trenger vi fortsatt én spiss til - forutsatt at denne kanonstopperen kommer.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

steinbygger

Quote from: "dudo"Og da gjetter vi:

Tre spisser: DFH (en av dem du er skeptisk til?), Rushfeldt, Hoff
Tre midtbanespillere: Fevang (skeptisk igjen?), Strømstad og... Grindheim?
To forsvarere: Ruud og en eller annen venstreback. Rise?


1 valget til Brann når sesongen var over var Kone, men spillet hans i CL har gjort at rbk selvfølgelig ikke ville  selge til en norsk klubb. Dette skal også være grunnen til at Brann ønsker at Azar skal fortsette å være spiss. Nå skal Hoff være den de bruker mest tid på.

Nixon

Utrolig spennnede dager er det uansett hvem Brann jobber med. For at Brann har førsteellever-spillere på blokken er jeg overbevist om selv om noen som vanlig tror at sportsdirektøren sitter på ræven på kontoret uten å gjøre noen ting...:)

Ellers var det to Tromsø-spillere på prøvespill på treningen i dag på Nymark. Om det blir noe kontrakt vites ikke.
Rød makt på Hansa

Baunebob

Velkjente Tromsø spillere ?

Eller av det yngre slag.

fortune

Quote from: "Nixon"Utrolig spennnede dager er det uansett hvem Brann jobber med. For at Brann har førsteellever-spillere på blokken er jeg overbevist om selv om noen som vanlig tror at sportsdirektøren sitter på ræven på kontoret uten å gjøre noen ting...:)

Ellers var det to Tromsø-spillere på prøvespill på treningen i dag på Nymark. Om det blir noe kontrakt vites ikke.


Knudsen og Haugen? Nei seriøst, type talenter eller etablerte spillere?
First is first, second is nothing

dudo

Koné hadde vært fantastisk men er nok helt urealistisk. Hvem var disse TIL-spillerene? Man kan vel spekulere i Yttergaard Jensen og Braathen om det skal være noen med potensiale godt nok for Brann, og som i tillegg må på prøvespill. Eller var det bare Helge og Martin som er på juleferie? ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: "fortune"Knudsen og Haugen? Nei seriøst, type talenter eller etablerte spillere?


Knudsen og Knarvik!:) Var oppe på Stadion og hentet Basel-billetten min og leverte ut noen d12m til gullgjengen der oppe da de to nevnte herrer kom med fotballstøvlene for å trene med Brann. Glad vi har kommet oss videre fra dengang disse herjet reservebenken!;)
Rød makt på Hansa

Brannesen

Quote from: "Hickok"Dette er jo Liverpool et godt eksempel på. De kjøper jo 10-12 nye spillere hvert år, og har jo ikke akkurat gjort det enormt godt de siste 15 årene (selvfølgelig med et par unntak).


Skrives jammen mye dumt til tider...
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

tommyf

Knudsen og Knarvik!:) Var oppe på Stadion og hentet Basel-billetten min og leverte ut noen d12m til gullgjengen der oppe da de to nevnte herrer kom med fotballstøvlene for å trene med Brann. Glad vi har kommet oss videre fra dengang disse herjet reservebenken!;)[/quote]


Og Thorstein pushet boxershortser på begge to =)
Forresten flotte biler de får sponset i Tromsø  :D

fortune

http://fotball.bt.no/eliteserien/article95559.ece

Og da var Ruud nesten klar for viking... En av våre potensielle nysigneringer til konkurrent..

Quote from: "tommyf"
Og Thorstein pushet boxershortser på begge to =)
Forresten flotte biler de får sponset i Tromsø  :D


Hmmm.. kjører dem fra Tromsø? Dristig..
First is first, second is nothing

Doffen85

Hadde håpet på Espen Ruud, hadde vært en kanonsignering som ny høyreback. Litt ungdommelig pågangsmot og et potensielt videresalg.

Leffen

Quote from: "Doffen85"Helgebe er vel på landslaget til Ghana nå? :)


Han er kaptein på OL-laget, og spiller i fransk andredivisjon. Flott at han har kommet seg videre!

Go Up