• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger før seriestart 2008

Started by Xminator, September 06, 2007, 05:43:46 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: "C@Bøe_79"Overgangsvinduet er ikke åpnet enda, og vi har tapt det?????


Vi må nesten holde på denne tradisjonen. På denne tiden hvert år (og om sommeren) var POL en idiot før han noen måneder senere ble et geni. Ingen grunn til at ikke RBH skal gå gjennom det samme!;)
Rød makt på Hansa

Xminator

Guntveit leverte vel noen godkjente kamper på venstre i fjorårets RL (eller treningskamper, husker ikke). At den siste ikke var helt bra skyldest nok mer dagsform en manglende ferdigheter. Det blir IKKE lett å finne en bedre backup-back for å si det slik. Ser helst at man beholder Corrales. Begrenset hvor mye en enkeltspiller kan lage av kvalm, og han våkner nok til dyst når gresset blir grønnere...

Ricky

Quote from: "C@Bøe_79"Overgangsvinduet er ikke åpnet enda, og vi har tapt det?????



Overgangsvinduet åpnet 15.november, og vi er - så langt - blant de største taperne, ja.
Status på overgangsmarkedet har dog ingen særlig praktisk betydning før uti mars.

naitsirk

mens brann ikkje behøver å handle eit halvt lag, som visse andre må om dei skal nå toppen av tl.

1-3 nye er det som trengs. ingen vits å forhaste seg.
trur brann får det dei ønsker.

SirRobbie

Er enig i at hvis vi selger coralreven så må vi ha en back up på venstre backen... Kanskje en ung og fremadstormende spiller hadde vært noe.. Kunne tenkt meg John Anders Rise fra hamar.
Tror ikke Guntveit vil duge som back up der i lengden, ihvertfall ikke hvis vi er uheldige med skader.. Elsker spiriten hans, men rent fotballmessig er han helt middelmådig etter min mening. Litt for treig, for mange posisjoneringsfeil og for mange dårlige avleveringer gjør meg litt uvell.  :cry:

Brems

Quote from: "dudo"Hvor troverdig er dette da Brems? DFH er en spiller jeg tror kunne gjort stor suksess i Brann.


Tro meg; dette er så troverdig det kan få blitt. Sier ikke han er nødvendigvis er sugen på spill for Brann fordet.

Men, som skrevet; han er lei Enga nå og ønsker forandring. At broren Thomas flytter på seg i frustrasjonen over manglende tillit og utviklende stagnasjon, er opplagt. Videre for Thomas' del er det jo sånn at ikke fremtiden så lysere ut med MA togende inn på nettopp Thomas' plass på banen.

Brems

Baunebob

Istedenfor å kjøpe inn en venstreback som backup synes jeg PVM bør kunne brukes der. Han er sterk defensivt. Litt drilling i vinter bør gjøre han til en fullverdig back up.

Tålmodighet er vel et stikkord her. Føler meg relativt trygg på at ledelsen har en plan for oppkjøringen og stallen fem til 2008.

xTaTic

Quote from: "dudo"Start krever sinnsyke 15 mill for Hæstad. LSK har fått avslått et bud på 13 mill i flg TV2 sporten i dag. En tykk, sort strek over navnet hans for de som leker med tanken på større konkurranse sentralt. Også et varsko for hva som venter oss når vi skal handle norske klassespillere fremover...

Herregud!
Glad vi ikke er med i den budrunden der!

Leffen

Quote from: "xTaTic"
Quote from: "dudo"Start krever sinnsyke 15 mill for Hæstad. LSK har fått avslått et bud på 13 mill i flg TV2 sporten i dag. En tykk, sort strek over navnet hans for de som leker med tanken på større konkurranse sentralt. Også et varsko for hva som venter oss når vi skal handle norske klassespillere fremover...

Herregud!
Glad vi ikke er med i den budrunden der!


Herlig! La dem overby hverandre! Det må være tidenes overprising....

BBB-Tony

Quote from: "SirRobbie"Er enig i at hvis vi selger coralreven så må vi ha en back up på venstre backen... Kanskje en ung og fremadstormende spiller hadde vært noe.. Kunne tenkt meg John Anders Rise fra hamar.
 :cry:


Tror han er ett bra alternativ som back up for Hanstveit! Får hvertfall min stemme! Meget lovende venstreback!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

C@Bøe_79

Quote from: "Leffen"
Quote from: "xTaTic"
Quote from: "dudo"Start krever sinnsyke 15 mill for Hæstad. LSK har fått avslått et bud på 13 mill i flg TV2 sporten i dag. En tykk, sort strek over navnet hans for de som leker med tanken på større konkurranse sentralt. Også et varsko for hva som venter oss når vi skal handle norske klassespillere fremover...

Herregud!
Glad vi ikke er med i den budrunden der!


Herlig! La dem overby hverandre! Det må være tidenes overprising....


Syns prisen er rett jeg, og gjerne 15mill...
Andresen kostet 12mill og setter man han opp mot Hæstad:

MA bedre KA:
Hæstad er dårligere med ball enn Andresen.
Hæstad har dårligere pasninger enn Andresen.
Hæstad er ikke like autoritær som Andresen.
Hæstad er dårligere hodespiller enn Andresen.
Hæstad er dårligere skytter enn Andresen.

KA bedre enn MA:
Hæstad er mer aggressiv enn Andresen.
Hæstad blir lettere varm i topplokket ift Andresen.
Hæstad får flere kort enn Andresen.

LIKE:
Mislykkete proffer.
Til dels oppskrytt.
Elsket av Hareide.


Så jeg ser helt klart hvorfor man skal betale 15mill for Hæstad
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Gud

Andresen på sitt beste er eminent, Hæstad gidder jeg knapt å kommentere. Hadde heller valgt Haugen fremfor Hæstad. Hæstad skal på død og liv grine i tide og utide også.

Xminator

Hæstad er en god spiller, men akkurat nå har vi bedre spillere og andre typer spillere.

Ingenting nytt om angrepsspillere så langt i dag. Så ryktet om at noe skulle skje denne uken var i beste fall en misforståelse.

Gepard

Hæstad kommer dessverre til å passe perfekt inn i Lsk, tacklefotballen deres kommer til å nå nye høyder  Hæstad er norges beste pressspiller og er dyktig til forkludre motstanders ambisjoner om å spille fotball. Neste år kommer vi til å se en lsk kopi av Starts sesong 2005. Jeg gruer meg allerede til de to lsk-kampene.

Xminator

Hvilken del av sesongen skal de kopiere? Høstsesongen? :)

naitsirk

lsk har jo dei siste åra kopiert start. god vårsesong, elendig haustsesong.
ingen i media som har snakka om kollapsen til lsk i fjor. større enn brann sin. dei leda serien etter halvspelt tl.

krøvel vellevold

Quote from: "naitsirk"lsk har jo dei siste åra kopiert start. god vårsesong, elendig haustsesong.
ingen i media som har snakka om kollapsen til lsk i fjor. større enn brann sin. dei leda serien etter halvspelt tl.


Javel?

LSK ledet ikke serien senere enn 8. serierunde i fjor. LSK tok 22 poeng siste 13 runder - Brann tok 18.
Legg ned hele klubben!

JanBanan

likte ideen om Huseklepp som hengende spiss. Men vi trenger en med litt mer luftstyrke og. Karadas har signalisert at han vil spille stopper, men med et etablert stopperpar ørn1 og ørn2 kan det bli hard konkurannse, kanskje karadas kan spille spiss iblant. Uansett ka som skjer i forhold til huseklepp så trenger vi en spiss til. Rushfeldt viste jo tydelig at han passer ikkje i det hele tatt i tospann med helstad i landskampen mot Malta. Rushfeldt igjennom, kan spille Helstad på blank kasse, isteden skyter han rett på keeper.

Skal vi ha en spiss så trenger vi en type som Espen Hoff, Daniel Fredheim Holm eller Tarek Elyonossi, en som er fleksibel og som også til en viss grad kan spille ving.

Drar Corrales bør vi hente inn en back som er venstrebeint, toppers hvis han kan spille kant og!

Gepard

Start var et forferdelig lag å møte i 2005, og mye av grunnen lå i Hæstad som det året var en svært så irriterende god ballvinner. Når han nå igjen får spille under Nordlie blir det som å komme hjem for han. For al del, han er en meget begrenset spiller rent teknisk og kreativt, og antageligvis ikke en spiller Brann har tenkt på en gang hva gjelder overgang, men i Lsk passer han perfekt.

dudo

Quote from: "Xminator"Guntveit leverte vel noen godkjente kamper på venstre i fjorårets RL (eller treningskamper, husker ikke).


Nåja. Cato satte grå hår i hodet på meg preseason i fjor, og jeg mente oppriktig at han burde vurdere å legge opp. Imagine my surprise når det ble seriespill og han viste seg å være av de absolutt beste backene i TL! ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Tobben kan bli utlånt til Sandefjord rundt nyttår. En slik overgang fordrer at Brann kan kalle han tilbake på dagen. Udjus bli vurdert som god nok til å være 2. keeper, men jeg merker at jeg håper Håkon ikke blir utvist neste sesong...

Uansett positivt at han får spille på et av de beste Adecco-lagene.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

HansaInferno

Quote from: "dudo"Tobben kan bli utlånt til Sandefjord rundt nyttår. En slik overgang fordrer at Brann kan kalle han tilbake på dagen. Udjus bli vurdert som god nok til å være 2. keeper, men jeg merker at jeg håper Håkon ikke blir utvist neste sesong...

Uansett positivt at han får spille på et av de beste Adecco-lagene.


Synes også at Sjøhage kunne blitt lånt ut til en god Adecco-klubb, men helst til en i TL som kunne benyttet han. Han trenger definitivt spilletid, og må også bli vant med norsk fotball. Synd at han ikke har slått igjennom, jeg tror han angrer på at han valgte Brann nå.
Breiflabben, baby!

Xminator

Jeg tror Sjøhage er klar til å ta en treningsvinter og vise om/at han er god nok. Så kommer nok angeren til sommeren.

Fra Sjøhages perspektiv er jo hver dag uten ny spiss en mulighet. For Branns del blir det ren gambling å satse på at han skal utvikle seg. For å være toppklubb må vi enten ha flere spillere i Sjøhages kategori for å øke sjansen for at en av dem lykkes, eller hente en etablert spiller. Jeg vil sette spillere som Moldskred og DFH i kategori Sjøhage. VPG/Rushfeldt/Ijeh ( :) ) i kategori etablert.


HansaInferno

Ja, enig i det. Men det er jo ikke verre at vi låner han ut f.eks frem til sommeren, så kan han enten komme tilbake eller lånes ut i lengre tid. Ser ikke poenget i at han sitter på benken i Brann. Vi kommer jo mest sannsynlig til å hente en spiss i vinter uansett.
Men jeg har ikke gitt opp Sjøhage, for all del, jeg tror at han kan ta steget opp. Dessverre har han spilt for lite til at jeg skal begynne å spekulere i hans potensial, men han gjorde det jo greit i Elfsborg, og Allsvenskan er ikke langt i fra Tippeligaen vil jeg anta. Elfsborg er i tillegg et godt lag. Jeg håper og tror.
Breiflabben, baby!

Belfort

Quote from: "Xminator"


Håper virkelig at det blir jobbet knallhardt på stadion og at det snart kommer noen gode signeringer.

TheRock

Huff, liker ikke dette. Den som kunne vært flue på veggen i RBHs kontor...

HeiaBrann!

Quote from: "Belfort"
Quote from: "Xminator"


Håper virkelig at det blir jobbet knallhardt på stadion og at det snart kommer noen gode signeringer.

Er overbevist om at det før eller siden kommer noen fine signeringer! Nå har vi mistete MA, og Corrales og Winters står i kø... Noen forslag til ny venstreback?

FruktFat

Begynner å få en dårlig følelse... Ser for meg at RBH & Co tilbringer dagene på kontoret rolig tilbakelent mens de drikker kaffe og leser avisen - jeg er aldeles ikke sikker på at de har noe på gang i det hele tatt...

benny

Quote from: "HeiaBrann!"Er overbevist om at det før eller siden kommer noen fine signeringer! Nå har vi mistete MA, og Corrales og Winters står i kø... Noen forslag til ny venstreback?


Det finnes jo nesten ikke gode offensive backer i Norge. Få som kan forsterke Brann. Tror vi må ut av landet for i finne noen som kan presse Hanstveit ut hvertfall. Gode backer er stor mangelvare i hele tippeligaen. Det sier jo litt når Storbæk er fast på landslaget.  
Er også overbevist om at vi får inn 2-3 klassespillere etterhvert. Overgangsvinduet er jo nettoppp åpnet.

naitsirk

fruktfat skreiv:

QuoteBegynner å få en dårlig følelse... Ser for meg at RBH & Co tilbringer dagene på kontoret rolig tilbakelent mens de drikker kaffe og leser avisen - jeg er aldeles ikke sikker på at de har noe på gang i det hele tatt...


nokon spesielle grunner for at du trur dette skjer?ser ein på kva dei har gjort tidligare så sit dei ikkje i ro.
austnes er ikkje ein spelar brann trenger. viking trenger backup på kantane ettersom søren berg har reist. la dei bruke 5-10 mill på ein ok spelar.

Baunebob

Hanstveit bør gis tillit til neste år og spille fast. Han vet hva det gjelder. Brann spiller mye med offensive backer. Jeg tror ingen av venstrebackene i tippeligaen kan erstatte Hanstveit og passe inn i Branns system. For å styrke venstreback plassen må vi utenlands og jeg tror Brann og Mjelde er fornøyd med Erlend.

Men at det kan hentes inn en ung konkurrent som kan både lære av og presse Hanstveit på trening hadde vært optimalt. Rise i Ham-Kam er nevnt. Men frykter at Ham-Kam selger til en blodpris.

Xminator

Braaten er nå på tribunen og ute av landslaget - Brann neste? Vil nesten si Hareide er en av grunnene til at Brann har kunnet styrke laget såpass mye, politikken med at høyt profilerte spillere som går til utlandet og ikke får spille også vrakes på landslaget er mye verdt for tippeligaklubbene.

dudo

Braaten er ikke aktuell for en ny klubb før til sommeren igjen. Men for all del, da må han gjerne komme.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: "HeiaBrann!"[ Er overbevist om at det før eller siden kommer noen fine signeringer!  


Hvis det er en fin tilvekst du er ute etter, så vil jeg foreslå denne. Vedkommende har jo erfaring med tippeligaspill(ere) fra før:

http://www.ukm.no/tidligereukm/bilder/1159870741.jpg

Hvis det ikke bare var personen, men en selve signaturen du mente skulle være fin, så får du i pose og sekk her:

http://blogg.nrk.no/old-blogs/oslofjord/att/200702221325/msg-25372-1.jpg
Legg ned hele klubben!

Dr. Nansen

Quote from: "benny"
Quote from: "HeiaBrann!"Er overbevist om at det før eller siden kommer noen fine signeringer! Nå har vi mistete MA, og Corrales og Winters står i kø... Noen forslag til ny venstreback?


Det finnes jo nesten ikke gode offensive backer i Norge. Få som kan forsterke Brann. Tror vi må ut av landet for i finne noen som kan presse Hanstveit ut hvertfall. Gode backer er stor mangelvare i hele tippeligaen. Det sier jo litt når Storbæk er fast på landslaget.  
Er også overbevist om at vi får inn 2-3 klassespillere etterhvert. Overgangsvinduet er jo nettoppp åpnet.


Petter V. Moen. Trur han kunne blitt ein bra back med litt drilling i den posisjonen.
Blitt god defansift og i back sammenheng er han veldig bra offansivt. Vil tru han har innsatsen og innstillingen til å trene seg opp i ny posisjon og.

Fabregas

Corrales må beholdes. Vanskelig å finne noen som kan erstatte han samt at vi må i det lengste hindre gjennomtrekk. Får vi et greit tilbud på Bjørnsson synes jeg heller vi skal vurdere det nøye. Så det er sagt har jeg støttet han og vil alltid støtte han så lenge han spiller i Brann men jeg synes rett og slett ikke han er god nok. Takk for alt, spesielt viktige scoringer borte mot Start og LSK, men du er nok og kjent for dine tvert igjennom talentløse opptredener på Ullevaal mot Lyn og mot Brugge på Stadion. I mine øyne skal både Corrales og Hanstveit spille om de er i form. Hanstveit har med flere anledninger vært solid på stopperplass, bl a taklet han Ijeh mye bedre enn Sigurdsson gjorde ved to anledninger på Viking Stadion. Bjarnason skal selvfølgelig få sjansen til å spille seg inn men setter Mjelde Hanstveit som 3stopper bak Azar og Sigurdsson er forutsetningene for mye spilletid til Corrales absolutt tilstede. Spesielt på hjemmebane har Corrales veldig mye å tilføre oss. Håper iaf vi snart får en avklaring. Mjelde bør kalle inn Corrlaes og forklare. Det burde jo værer ganske opplagt at man ikke får spille særlig mye når man er mye skadet og i tillegg har høyst varierende form.

jako

Quote from: "Dr. Nansen"Petter V. Moen. Trur han kunne blitt ein bra back med litt drilling i den posisjonen.
Blitt god defansift og i back sammenheng er han veldig bra offansivt. Vil tru han har innsatsen og innstillingen til å trene seg opp i ny posisjon og.


Stol på meg når jeg sier at han ikke er interessert i å spille back. Mister vi Corrales må vi ut på leting, så enkelt og så vanskelig er det.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Dr. Nansen

Quote from: "jako"
Quote from: "Dr. Nansen"Petter V. Moen. Trur han kunne blitt ein bra back med litt drilling i den posisjonen.
Blitt god defansift og i back sammenheng er han veldig bra offansivt. Vil tru han har innsatsen og innstillingen til å trene seg opp i ny posisjon og.


Stol på meg når jeg sier at han ikke er interessert i å spille back. Mister vi Corrales må vi ut på leting, så enkelt og så vanskelig er det.


Tenker først å fremst som en backup for Hanstveit. 3-4 kamper i året må han klare å innfinne seg med vist det kniper.. Eg kjenner han tydligvis ikkje like godt som deg, men eg er heilt sikker på at han hadde klart seg fint som back i noen kamper!!!

Klaus_Brann

Quote from: "FruktFat"Begynner å få en dårlig følelse... Ser for meg at RBH & Co tilbringer dagene på kontoret rolig tilbakelent mens de drikker kaffe og leser avisen - jeg er aldeles ikke sikker på at de har noe på gang i det hele tatt...


Og jeg har hørt at RBH planlegger 1 mnd ferie i Thailand for å slippe alt dette maset om å kjøpe ditten og datten...
Vi e Brann for pokker, klart de jobber med ting.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "naitsirk"fruktfat skreiv:

QuoteBegynner å få en dårlig følelse... Ser for meg at RBH & Co tilbringer dagene på kontoret rolig tilbakelent mens de drikker kaffe og leser avisen - jeg er aldeles ikke sikker på at de har noe på gang i det hele tatt...


nokon spesielle grunner for at du trur dette skjer?ser ein på kva dei har gjort tidligare så sit dei ikkje i ro.
austnes er ikkje ein spelar brann trenger. viking trenger backup på kantane ettersom søren berg har reist. la dei bruke 5-10 mill på ein ok spelar.


Tror nok Austnes kan bli mer enn ok, på et lag som Viking hvis det skjer...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gepard

Med en sånn fantastisk løpskapasitet og steinhard jobbing i 90 min, synes jeg det blir helt feil å flytte Vaagan Moen ned på back. Som kantspiller i Brann får han bruke det han er best på, på samme måte som Solli. Slike spillertyper er ekstremt viktig å ha slik vi ønsker å spille. Vaagan Moen skal fokusere på å bli bedre en mot en, samt finstille skuddfoten sin, da har vi en enormt bra kantspiller, som raskt kommer til å bli interessant for større klubber. En skal betale skstremt mye for å få fatt i en spiller med samme potensiale som Vaagan Moen.

Denne Riise i Ham Kam kunne vært et spennede valg som backup for Hanstveit jepp. Vaagan Moen er forøvrig treningsforbildet hans.

Yngve

Problemet er jo at PVM har ein elendig skotfot og manglar teknikk til å skapa noko offansivt slik som eg, og alle andre, nok hadde forventa. Men med den arbeidsinnsatsen han legg ned, vil eg tru han vil vera ein ok back. Mannen er for lite skapande i forhold til kva eg hadde forventa. Men spring og tacklar mykje og bra gjer han.

Ein kan argumentera med att han har skåra nokre mål på skot i år, men dei fleste skota hans vert jo styrt i retning mål av folk ballen tilfeldigvis treff. Sjølvsagt med unntak av målet mot tromsø (aalesund?).

Belfort

Quote from: "Yngve"Problemet er jo at PVM har ein elendig skotfot og manglar teknikk til å skapa noko offansivt slik som eg, og alle andre, nok hadde forventa. Men med den arbeidsinnsatsen han legg ned, vil eg tru han vil vera ein ok back. Mannen er for lite skapande i forhold til kva eg hadde forventa. Men spring og tacklar mykje og bra gjer han.

Ein kan argumentera med att han har skåra nokre mål på skot i år, men dei fleste skota hans vert jo styrt i retning mål av folk ballen tilfeldigvis treff. Sjølvsagt med unntak av målet mot tromsø (aalesund?).


Det tragiske er jo at at han etter sigende trener veldig mye. Han pleier og stå igjen på trening og terpe skudd. Må si han får veldig dårlig betalt for dette.Han kunne spart seg dette og heller spilt playstation som lagkameratene sine.

dudo

Selvsagt skal han ikke omskoleres til back!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Super Hasund

Få hem igjen Mika Kottila. Råeste sangen ever
La Folket Synge

*Feltz*

Bolsen

Quote from: "Belfort"
Quote from: "Yngve"Problemet er jo at PVM har ein elendig skotfot og manglar teknikk til å skapa noko offansivt slik som eg, og alle andre, nok hadde forventa. Men med den arbeidsinnsatsen han legg ned, vil eg tru han vil vera ein ok back. Mannen er for lite skapande i forhold til kva eg hadde forventa. Men spring og tacklar mykje og bra gjer han.

Ein kan argumentera med att han har skåra nokre mål på skot i år, men dei fleste skota hans vert jo styrt i retning mål av folk ballen tilfeldigvis treff. Sjølvsagt med unntak av målet mot tromsø (aalesund?).


Det tragiske er jo at at han etter sigende trener veldig mye. Han pleier og stå igjen på trening og terpe skudd. Må si han får veldig dårlig betalt for dette.Han kunne spart seg dette og heller spilt playstation som lagkameratene sine.


Denne sesongen har han faktisk hatt noen vakkre skudd..
Håper og tror det løsner ennå mer neste sesong

jako

Tviler veldig sterkt på at Vaagan Moen blir solgt til noen storklubb i utlandet. Til det er han ikke rask nok.

Det han kan bli bedre på er større ro i avgjørende situasjoner. Gutten har en lei tendens til å bli litt het i toppen når han kommer i scoringsposisjon. Hadde han hatt litt mer av Kvisvik sin ro hadde han scoret flere mål samt skapt flere sjanser for sine medspillere.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

dudo

Enig der jako, men det er nok noe som kan komme med alderen. Jeg tror at Petter kan komme til å få en kanonsesong neste år etter årets mellomsesong.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

JanBanan

Quote from: "Yngve"Problemet er jo at PVM har ein elendig skotfot og manglar teknikk til å skapa noko offansivt slik som eg, og alle andre, nok hadde forventa. Men med den arbeidsinnsatsen han legg ned, vil eg tru han vil vera ein ok back. Mannen er for lite skapande i forhold til kva eg hadde forventa. Men spring og tacklar mykje og bra gjer han.

Ein kan argumentera med att han har skåra nokre mål på skot i år, men dei fleste skota hans vert jo styrt i retning mål av folk ballen tilfeldigvis treff. Sjølvsagt med unntak av målet mot tromsø (aalesund?).

Go Up