• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann2 - Bergen Nord

Started by Nixon, September 04, 2007, 11:28:52 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Sterkt Brannlag i kveld klokken 19.00:

Johan Thorbjørnsen
Bjørn Dahl, Knut Walde, Haavard Sjursæther, Ramiro Corrales
Erik Huseklepp, Hassan El Fakiri, Vegard Karlsen, Thomas Sæthre
Azar Karadas, Joakim Sjøhage

Skal bli spennende å se spissparet i kveld.
Hvor lenge Azar holder.
Og om Sjøhage kan være i nærheten av en plass på A-laget.
Rød makt på Hansa

TroBlo

Hvilken tribune er det som er åpen på denne kampen?
Hansa felt C

Nixon

Gamle Sitte er åpen. Men man kan selvsagt sitte seg hvor man vil.
Rød makt på Hansa

Speedy

Dette blir en artig kamp, ser ut som været skal holde også. Spent på formen til Azar.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Snublefot

håper noen kan gi en fyldig oppsummering av kampen i løpet av kvelden. spent på hvordan a-gutta gjør det...

Janki

Hvordan gikk det i kveld??? Noen som vet?

FeltZ4ever

Quote from: "Janki"Hvordan gikk det i kveld??? Noen som vet?


8-0 ifølge en på B/N. Han skrev ikke hvem som vant :)
Den e' Bruun...

Speedy

Gidder ikke å skrive noen utfylt rapport, det kan noen andre gjøre.

Jeg gikk rundt 20min før slutt og da sto det 5 eller 6-0.

Azar var noe nøytral, men fikk vel et mål
Hassan trygg med ballen og fin arvtager etter Martin
Huseklepp som finter som vanlig spillere på ræv og leker seg framover, bakover, rundingsbøye. Fikk også et nydelig mål
Corrales spilte faktisk bra i denne kampen og viser gode takter, stoppet det meste. Et mål til ham også.
Sjøhage scoret to, men alikevel ikke spesielt imponerende. Første målet var ferdigscoret, men han greide å yppe seg så keeper kom til hektene og reddet , greide dog å sette inn returen såvidt.:/ hadde 2 fine finter, ellers skuffende.
Dahl spilte en ok kamp
Thorbjørnsen hadde lite å gjøre.


En hvis Nr 14 gjorde virket som en veldig god spiller, noen som vet noe mer om han?
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!


olebrann3

Lurer på om du har sett han i flere en en kamp? for han kan ha en dårlig dag! sier ikke at han ikke er dårlig, men når man spiller for et b lag så kan man ha dårlige dager

hasunds

Huseklepp outstanding. Fakiri god, Corrales og Karadas godkjent innsats. Resten på det jevne. Sjøhage lat og veik. Dårlig motstand fra Bergen-Nord.
Ahlsen-Geddi-Kniksen-Hasund

Falkman

Quote from: "The Boss"


rimelig bøttefjernt å stemple en 20-åring som har vært i klubben i to måneder for en flopp.

The Boss

hehe.. her må du veie ordene på sølvfat skjønner eg! =) joda, har sett han i 2 stk andrelagskamper tidligere utenom denne, i tilegg til treningskampen mot ålesund i sommer, og de innhoppene han har hatt på 1.laget.. og det er det samme hele tiden: gjennomgående lat og veik..


Falkman

Quote from: "The Boss"hehe.. her må du veie ordene på sølvfat skjønner eg! =) joda, har sett han i 2 stk andrelagskamper tidligere utenom denne, i tilegg til treningskampen mot ålesund i sommer, og de innhoppene han har hatt på 1.laget.. og det er det samme hele tiden: gjennomgående lat og veik..


ska modifisere meg litt.. du e selvfølgelig i din fulle rett til ikkje å ha tro å¨Sjøhage.. men mitt poeng va at eg syns det blir urimelig å avskrive han fullstendig, når han nettopp har kommet til klubben. og uten noen som helst  slags sammenligning forøvrig.. tror nok det  var ganske mange som ville karakterisert en viss Robbie Winters som en flopp etter den første høsten han spilte her.. et uvurderlig bortemål mot Lyn til tross.

Nightfox

Slapp av folkens. Mjelde har jo sagt at Sjøhage trenger en vinter å trene seg opp på. Det blir å kritisere på helt feil grunnlag.

SKBMiller

hvem trodde i fjor høst at Helstad skulle bli så god i år som han har vært?

jeg er optimist intill det motsatte er kraftig bevist.

BL

Winters brukte noen mnd på å vise at han var noe annet enn et bomkjøp av vår venn Teitur... Gi svensken tid.
Hansa-
Felt Z

olebrann3

for å ikke snakke om kor dårlig første år Sigurdsson

HansaInferno

Nå har jo ikke Sjøhage spilt noe særlig for Brann, så han har vel ikke vist noe som helst enda, verken i negativ eller positiv rettning.
Breiflabben, baby!

Nixon

Det positive med Sjøhage i dag er at han går på løp i samfulle 90 minutter, hele tiden gjør han seg spillbar på gjennomløp som den bakromspilleren han er. Vel bruker han litt vel lang tid "å komme seg" etter et løp, men det gjør da Helstad også. Men det som bekymrer mest er at han til tider virker å være veldig uvenn med ballen. Minus også for et i overkant negativt kroppsspråk når ikke ballen går hans vei. Men det alt for tidlig å avskrive han selv om jeg må si at jeg er litt skuffet.

Huseklepp er nevnt. Han stod vel bak de fleste målene i dag med sine finter og store fart.
Walde var også god bak som midtstopper. Sterk i kroppen og veldig rolig. Han fikk faktisk mye å gjøre da Brann sin midtbane ofte ble overløpt.
Hassan gjorde ikke mer enn høyst nødvendig.
Azar har viljen, men mangler ganske mye på kampformen. Stort pluss for å oppmuntre ungguttene, han var nærmest en spillende trener i dag!
Corrales hakket bedre enn Dahl, men begge hadde god kontroll på backen og var mye med fremover.
Rød makt på Hansa


paperboy

Helt enig i det som ble skrevet om Sjøhage!
Han har skuffet stort i alle 3 kampene jeg har sett han spille
Har du en fotball, så har du alt!

naitsirk

sjøhage putter ihvertfall mange mål. det har ikkje reserve spissane våre gjort før. som feks memelli.

The Boss

Har en mistanke om at alle som støtter sjøhage her ikke har sett han spille.. Nuvel, det er riktig at mannen trenger litt tid, MEN, det bør lyse noen røde varsellalmper når mannen ikke klarer å bevise stort på 270 minutter mot dårlige 3.divisjonsspillere.. En vinter eller ei, tror han leies ut til åtvidaberg juli 2008.. Måtte eg ta feil!


Go Up