• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tromsø - Brann

Started by Straffe!!!, August 31, 2007, 13:44:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Chris*

Quote from: "jako"Det fine med denne kampen. At det viser at vi ikke er så god som enkelte her inne tror.

Andresen blir et savn og det blir en stor utfordring å erstatte ham. Midtforsvaret er ikke allverden. Og angrepet er fullstendig tannløst uten Winters og Helstad. Her må det handles!


Selvsagt må det handles. Men i dag spiller vi i minusgader på kunstgress, i en ubetydelig kamp, med 8(?) potensielle førstelagsspillere ute. Slikt setter selvfølgelig spor.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Innlandsmax

Quote from: "KennethS"Dette viser en utvikling i Norge de siste årene. Den dagen Brann taper en medalje pga at andre lag som ikkje har noe og spille for hiver innpå b-laget blir eg mektig forbanna.


Well, that's life. Hvert lag bør jo gjøre maksimalt for å avgjøre egen situasjon på egen hånd, og ikke være avhengig av andre lag. Ellers leder Stabæk 5-0 akkurat nå. Vi snakker en utligning av 8 plussmål vs. Stabæk nå (bare apropos skrekkvisjonene rundt denne kampen hvis den hadde vært avgjørende - da hadde vi selvfølgelig hatt både et annet lag og en annen innstilling, men men...)

aso008

1 minutts tillegg sier vel alt om dommerkompetansen i Tromsø i dag. Ikke det at det har noe å si, men det er vel heller ike poenget  :o

BRANN - FOR ALLTID

RANN - FOR ALLTID

Baunebob


Xminator

Walde står for 2 mål alene. Vi blir snytt for straffe. Spillerene er åpenbart ikke intressert i 100%, og holder seg på 80%, Tromsø gir 110%, Alseth dømmer 60/40 i alle dueller og vi skaper ikke den drit.

Viser vel om noe hvorfor Walde og Sjøhage har fått såpass lite spilletid.

Big fat Sam

Hurra for MIM som tok ut Sjøhage og lot hjelpeløse Bjørnson spille videre. "Snakk om pedagogiske evner". Ellers var vel ikke Alseth helt god heller, selvom det ikke skal ta fra TIL en fortjent seier.

jako

Quote from: "Chris*"
Quote from: "jako"Det fine med denne kampen. At det viser at vi ikke er så god som enkelte her inne tror.

Andresen blir et savn og det blir en stor utfordring å erstatte ham. Midtforsvaret er ikke allverden. Og angrepet er fullstendig tannløst uten Winters og Helstad. Her må det handles!


Selvsagt må det handles. Men i dag spiller vi i minusgader på kunstgress, i en ubetydelig kamp, med 8(?) potensielle førstelagsspillere ute. Slikt setter selvfølgelig spor.


Ja nettopp. Dette er et lag som vi kan risikere å måtte starte med neste sesong hvis vi ikke handler inn nye og vi har en del skader og suspensjoner.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

xTaTic

Grusomt kjedelig kamp!
Ingen spillere som ville skape en dritt, og vi taper ballen nesten hver gang vi har vunnet førsteduellen.
Walde viser at han mangler spilletid på dette nivået. Riktignok skulle vel 2-0målet vært frispark, men det er helt unødvendig å stå der og holde på ballen. På tre null kan vi vel på godt norsk si at han driter seg ut!

Sjøhage imponerte vel ikke akkurat på topp i dag, men merker meg at han aldri fikk ballen når vi hadde kontringsmuligheter. Ballen ble til stadighet spillt til Bjørnson, og skulle han tilfeldigvis vinne duellen ble ballen tapt sekunder senere.

Krysser fingrene for at laget blir langt mer inspirert til uefa kampene som kommer!

Belfort

Sier seg selv at laget må forsterkes kraftig. Hva Mjelde og RBH tenkte da de hentet Walde må gudene vite.

28966mustang

Kjøp målskredet til trømsø som winters erstatter!
Hvil i fred- 1963!

Ewen

Quote from: "Big fat Sam"Hurra for MIM som tok ut Sjøhage og lot hjelpeløse Bjørnson spille videre. "Snakk om pedagogiske evner". Ellers var vel ikke Alseth helt god heller, selvom det ikke skal ta fra TIL en fortjent seier.


Du kan da kanskje forklare hvorfor han skulle satt ut Armann? Hadde han spilt dårligere enn svensken?? Sjøhage virket utrent, slapp og de gangene han løp havnet han i offside.

Ewen har heller ikke mange pedagiske evner, men han skjønner ivertfall at en spiss som står i offside ikke gjør mye nytte for seg...!!

xTaTic

Quote from: "28966mustang"Kjøp målskredet til trømsø som winters erstatter!

Vil heller ha Strand. Han har en evne til å trekke med seg spillere, og skape rom for medspillerne. Han er ung, og potensiellt en veldig god erstatter for Winters!

Willy Wonka

Synes Walde viste i dag at han har mye å hente med tanke på midtstopperplassen. Hang ikke med i svingene i dag.

Takk for at Karadas skal styre forsvaret neste sesong. Regner med å se noen herlige offensive raid og herlig engasjement.

TheRock

Strand over Moldskred anyday! Vi har en målscorer, vi trenger en tilrettelegger. Følg godt med på 1-0 scoringen for å se hvem vi trenger til neste sesong.

28966mustang

Ja vi har EN målscorer, kanskje ikke så dumt å få en til? Neste år blir det jo minst 4 kamper på kunstgress.
Hvil i fred- 1963!

stig

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Bolsen"
Quote from: "KennethS"En sesong varer i 26 kamper ikkje i 25. Ifjord var vi innvolvert i den kampen som utrolig nok gjorde at Viking overlevde.


Men vi har jo ikkje andre spillere å spille me!!!!

Sett opp dagens lag slik du hadde gjort om du va trener for idag da Kenneth!


Selfølgelig har vi andre spillere og spille med! Alle spillerne i dagens Brann tropp (untatt MA)hadde vært spille klar hvis denne kampen hadde hatt noen snev av betydning. Syntes det e latterlig at klubbene kan bruke "halvskade" unnskyldningen hver gang kampen ikkje har noen betydning.

Dette viser en utvikling i Norge de siste årene. Den dagen Brann taper en medalje pga at andre lag som ikkje har noe og spille for hiver innpå b-laget blir eg mektig forbanna.

Mjelde har visst hele sesongen at Sjøhage skal holdes ute i kulden, så i siste kampen så var han plutselig med fra start. Greit nok at han skal få medaljen sin, men den har han hatt mange anledninger til og få før i år når vi har ledet med 4 mål.
Nettsideansvarlig

oslo øst

hele kampen var meg helt likegyldig vi er SERIEMESTER
hva er det folk syter etter vi spiller en mye viktigere kamp på torsdag
ikke så det ut som vi la så mye i det heller
men over til enkeltspillere sjøhage og bjørnsson fikk vel ikke så mye å jobbe med heller , men han bjørnsson må vel være tippeligaens dårligste spiss han er jo så klønete med beina at jeg får helt vondt av mannen
se å bli kvitt han og det fort . han har fått så mange sjanser i år og like dårlig hver gang
sjøhage har jeg kun sett i denne kampen hmmmmmmmmm
walde desverre holder ikke mål
rennes neste

Super Hasund

Isje annet å si enn hehe. Fy faen eg e glad for at den kampen isje ble avgjørende.
Walde var en vits. Fatter isje koffor han ble hentet tebake.
Sjøhage skuffet . Virket pigg de første minuttene men sa forsvant han.
Armann? Tja ka ska man si? Et vandrende frispark. Vinner isje hode dueller engang. Heeeelvete. Men fortsatt helt i min bok.

Solli og huseklepp va forsåvidt de eneste som gjor sin saker ut på der.
Ut med sjekk hefte brann. Vi må styrkes. Kjøp strømstad og veigar pall gunnarson.
La Folket Synge

*Feltz*

FruktFat

Kort oppsummert: drittkamp!!!

...men all respekt til galningen som sto to rader foran meg i t-skjorte!

Høyrebacken

Det sier seg selv at Brann spiller under pari når en så dårlig spiller som Morten Moldskred scorer 3 mål.
Walde ga vekk to mål. I situasjonen før 2-0 er det bedre å mæle ballen opp på tribunen, enn å prøve å finne pasningsalternativer.
Sjøhage skal jeg ikke høgge hodet av. Han mangler kamptrening, og det sier seg selv at han er rusten.
Nei, denne kampen må glemmes.
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

Vestkanten

Walde spiller rimelig dårlig idag sammen med resten av gjengen. Ser ut til Hassan kan trenge en lang og god vinter for å trene seg opp.
Skuffet over at de nest beste i Brann ikke viser seg fra en bedre side.
Alseth dømmer igjen særdeles svakt.
Kunstgress bør ikke være et tema for hvilken matte vi skal ha på stadion.
Heia Brann!

benny


RC

Heldigvis var dette avgjort noen runder før denne kampen.
Ikke bare fordi vi tapte idag, men fordi jeg tviler STERKT på at vi hadde vært noe bedre om vi spilte om gullet der oppe. Og det selv med fullt lag.
Vi sliter skikkelig der oppe hver eneste gang.

Belfort

Quote from: "RC"Heldigvis var dette avgjort noen runder før denne kampen.
Ikke bare fordi vi tapte idag, men fordi jeg tviler STERKT på at vi hadde vært noe bedre om vi spilte om gullet der oppe. Og det selv med fullt lag.
Vi sliter skikkelig der oppe hver eneste gang.


Det tragiske er at vi hver eneste gang blir tatt på innsats.


Ricky

Helt grei nok kamp, forutsetningene tatt i betraktning. En betydningsløs kamp man bare vil få overstått, uten noen skader eller slitasje. Med alle klubbens formsvake spillere utpå samtidig, fryktet jeg det kunne bli både fem og seks bakover i dag.

Synd for Knut Walde at han skulle bli syndebukk. Og 4'eren Håkon Opdal fikk i VG-børsen kan de tørke seg i ræven med; han spilte til 7!

Nixon

Drittkamp. Det er vel ikke så mye mer å si enn det.
Den største skuffelsen var kanskje Huseklepp. Etter en liten uke som en av Norges mest omtalte spillere viste han vel hvorfor han ikke har fått spille så mye i år. Returløp, Huseklepp. Returløp!

Og nå vet man også hvorfor Brann egentlig ikke vil reise til og fra kamp med supportere. Pinlig å se voksne folk gå nærmest av skaftet bare fordi man sitter på samme fly som Brannspillerne.
Rød makt på Hansa

Northside

Litt synd at Brann i år også har tatt ferie en uke før serien er over...

Brann bør heller ikke sutre over noen bøter for pyro i nærmeste fremtid når de kan betale millioner for dagens spisspar!

Tromsø er definitivt ikke et hyggelig sted mellom September og Juni, kaldt som faen. De av oss som var på tribunen klarte i det minste å holde humøret oppe med humor og hopping hele kampen. Litt synd enkelte av oss ikke har bedre kondis, samtidig så er jeg overrasket over at hele "trampolinetribunen" ikke raste sammen...

Og en siste ting.
For en gjeng med klovner!!! Tenker da på gloryhunters 2007 i gulldrakter som var desperate etter å skaffe seg signaturen til en av spillerne.

ps.
Fryser enda...

fortune

Quote from: "Northside"

Tromsø er definitivt ikke et hyggelig sted mellom September og Juni, kaldt som faen.
Og en siste ting.

Fryser enda...
First is first, second is nothing

jako

Quote from: "Nixon"Drittkamp. Det er vel ikke så mye mer å si enn det.
Den største skuffelsen var kanskje Huseklepp. Etter en liten uke som en av Norges mest omtalte spillere viste han vel hvorfor han ikke har fått spille så mye i år. Returløp, Huseklepp. Returløp!


Var det plutselig Huseklepp sin feil at vi tapte også nå? Hva Solli, Dahl, Walde, Bjarnasson, Guntveit, El Fakiri, Vaagan Moen, Sjøhage og Bjørnsson. Hvorfor får de aldri kritikk fra dere? De gjør joe en hel haug med personlige feil uten at Huseklepp-haterne hever et øyebryn. Her er alt Huseklepp sin feil!

Han skaper vår eneste sjanse i dag, og er den eneste spilleren som viser litt offervilje fremover. I stedet for se på det positive i det han gjør, leter man etter lys og lykter etter det negative. Etter Viking-kampen f.eks. hvor gutten spiller sin kanskje beste kamp i Brann, presterer folk å gi ham skylden for Viking sine mål. Selv om alle som fulgte litt med visste at Søren Berg var Solli sin mann. Men det var jo Solli og INGEN kan jo legge skylden på han. Han gjør jo ALDRI feil. Og Vaagan Moen som knapt gjør en tin riktig i begynnelsen av kampen mot Viking og alene var skyld i flere av Viking sine sjanser er det ingen som nevner. Og i kampen i dag, var han i det hele tatt på banen?

Endelig har vi en god spiller som kommer fra Bergen og som faktisk begeistrer utenfor byporten og så skal enkeltpersoner kun rakke ned på og tom kritisere ham for klærne han går med på gullfesten. At folk ikke skjems! Jantelovsføringen er til tider så høy at jeg nesten skammer meg over å komme fra Bergen.

Helge Haugen derimot han skal hylles så mye at det nesten blir patetisk. Siste nytt der i gården var at han forlenget kontrakten med Brann for at klubben skulle få penger igjen for ham. Han hadde jo selvsagt planlagt å gå til Tromsø da han forlenget kontrakten med Brann. Helge sutrer jo aldri sies det, og hvorfor skulle ikke han gjøre det? Stakkars Helge startet jo bare litt over halvparten av kampene i 2006. Lengre uti kulden går det jo ikke an å komme. Se og lær Huseklepp du som har startet hele fire av Branns seriekamper for Brann i år.

Seriøst Nixon det eneste som er flaut her inne er enkelte Brannsupportere sin behandling av sine egne.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

RC

Når mann spiller så bra som erik mot Viking så stilles det krav til neste kamp. Presterer du ikke er det ut.
MIM innrømte ovenfor media at han ikke kunne vrake Huseklepp etter kampen mot Viking. Hva får han i retur? En elendig kamp.
MIM er rettferdig og kan vrake han nå uten at noen sier noe som helst.
Han skapte den eneste sjangsen ja, men det fratar han ikke sine plikter defensivt.
Forskjellen er at PVM jobber helhjertet tilbake uansett om han lykkes eller ikke med finter, innlegg osv.

Nixon

Quote from: "jako"Var det plutselig Huseklepp sin feil at vi tapte også nå? Hva Solli, Dahl, Walde, Bjarnasson, Guntveit, El Fakiri, Vaagan Moen, Sjøhage og Bjørnsson. Hvorfor får de aldri kritikk fra dere?


Det var selvsagt ikke Huseklepp sin feil at vi tapte. Og at jeg skriver at han kanskje var den største skuffelsen betyr ikke at jeg synes han var dårligst. Da hadde jeg skrevet det. Men etter den sinnsykt gode Viking-kampen hadde jeg håpet på mer.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: "KennethS"Mjelde e faen meg en komplett idiot.

Ka faen e dette for et lag?

Istedet for at spillerne i løpet av sesongen kunne kommet innpå i kampene vi har leder med både 3 og 4 mål, så stiller han med det reserve laget i siste kampen mot Tromsø på Alfheim. Brann blir knust, latterlig gjort igjen. Patetisk Mjelde


Dette e piss!
Vi skulle hatt straffe før TIL scorer sitt 1. mål, og da hadde det mest sannsynlig stått 0-1, og kampen hadde blitt en helt annen. Foran det 2. målet te Tromsø vet jeg ikke helt hva som skjedde, men det så ut som straffe.

Uansett, en vannvittig fin tur, selv om det var pissekaldt og vi hadde en trampoline som tribune..

Respekt te Tromsø. De sang Nystemten før avspark over høytalerne, det er ikke akkurat vanlig kost på bortebane!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "jako"Det fine med denne kampen. At det viser at vi ikke er så god som enkelte her inne tror.

Andresen blir et savn og det blir en stor utfordring å erstatte ham. Midtforsvaret er ikke allverden. Og angrepet er fullstendig tannløst uten Winters og Helstad. Her må det handles!


Vi stiller jo ikke akkurat med våre beste menn heller akkurat. Vi startet uten Andresen, Sigurdsson, Hanstveit, Karadas, Helstad, Corrales og Winters..Vet ikke helt jeg, men at nesten halvparten av våre beste menn ikke starter kan ha noe å si, pluss den elendige dømmingen ved et par situasjoner!
Seriegull!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann&Bergen<3

Walde viste i vert fall i denne kampen at det er forskjell på å spille i Adecco og tippeligaen. Makan til elendig forsvarsspill har eg ikke sett siden Lyn kampen!

kabelmann

Quote from: "Klaus_Brann"Vi skulle hatt straffe før TIL scorer sitt 1. mål, og da hadde det mest sannsynlig stått 0-1, og kampen hadde blitt en helt annen.

I beste fall hadde det stått 1-1, for Tromsø ble vitterlig snytt for et mål da de ble feilaktig annulert for offside lenge før den straffesituasjonen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Klaus_Brann"Vi skulle hatt straffe før TIL scorer sitt 1. mål, og da hadde det mest sannsynlig stått 0-1, og kampen hadde blitt en helt annen.

I beste fall hadde det stått 1-1, for Tromsø ble vitterlig snytt for et mål da de ble feilaktig annulert for offside lenge før den straffesituasjonen.


Det er godt mulig, men det er vanskelig å se fra der vi sto for å si det sånn..Men handsen var soleklar..og 1-1, ja det er bedre enn 1-0.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gepard

Hvis denne islendigen er vår "target"spiss anno 2008 (Azar SKAL bli midtstopper), er det bare å gi opp alle tanker om det deilige gullet neste år. Mjelde digger targetspiss, det skjønner jeg forsåvidt godt, men med Bjørnson går det alvorlig åt skogen. Sjøhage er en fotballgud i forhold. Hvem skal vi hente som target neste år, det er det enorme spørsmålet

Lurkin

Noen andre som fant denne kampen totalt uinteressant? Fikk mer adrenalin av Royal League.

Tromsø mot Brann 2 i en ubetydelig kamp. At vi trenger forsterkninger og ikke kan stille med dette laget i neste sesong sier vel seg selv. Send Armann hem til Island, Walde ut, gi oss en ny høyreback, la Sjøhage få et år på seg, Huseklepp må spille i bakrus for å spille bra..

Zzzzz.
Berømte Brann fra Bergen

KennethS

Quote from: "stig"
Quote from: "KennethS"
Quote from: "Bolsen"
Quote from: "KennethS"En sesong varer i 26 kamper ikkje i 25. Ifjord var vi innvolvert i den kampen som utrolig nok gjorde at Viking overlevde.


Men vi har jo ikkje andre spillere å spille me!!!!

Sett opp dagens lag slik du hadde gjort om du va trener for idag da Kenneth!


Selfølgelig har vi andre spillere og spille med! Alle spillerne i dagens Brann tropp (untatt MA)hadde vært spille klar hvis denne kampen hadde hatt noen snev av betydning. Syntes det e latterlig at klubbene kan bruke "halvskade" unnskyldningen hver gang kampen ikkje har noen betydning.

Dette viser en utvikling i Norge de siste årene. Den dagen Brann taper en medalje pga at andre lag som ikkje har noe og spille for hiver innpå b-laget blir eg mektig forbanna.

Mjelde har visst hele sesongen at Sjøhage skal holdes ute i kulden, så i siste kampen så var han plutselig med fra start. Greit nok at han skal få medaljen sin, men den har han hatt mange anledninger til og få før i år når vi har ledet med 4 mål.


Kampen var ikke ubetydelig for Tromsø. Hadde Rosenborg tapt hadde Tromsø vært sikker uefa cup. Nå må Tromsø håpe at Rosenborg får e cup via fair play prisen. Nå vant jo Tromsø, så reaksjonene kommer nok ikkje pga dette. Hadde Rbk derimot tapt, hadde nok trønderne klaget som faen. Ikkje det at det hadde brydd meg :)
tå på Brann

krøvel vellevold

Quote from: "KennethS"[ Kampen var ikke ubetydelig for Tromsø. Hadde Rosenborg tapt hadde Tromsø vært sikker uefa cup.  


Hvordan det? Kun nr. 2 og 3 og cupvinneren som kommer dit. Hadde LSK både blitt nr. 2 eller 3, samt vunnet cupen, hadde nr. 4 kommet med. Hvordan kunne så TIL som nr. 5 komme med i UEFA-cup?
Legg ned hele klubben!

Xminator

Quote from: "Gepard"Hvis denne islendigen er vår "target"spiss anno 2008 (Azar SKAL bli midtstopper), er det bare å gi opp alle tanker om det deilige gullet neste år. Mjelde digger targetspiss, det skjønner jeg forsåvidt godt, men med Bjørnson går det alvorlig åt skogen. Sjøhage er en fotballgud i forhold. Hvem skal vi hente som target neste år, det er det enorme spørsmålet


Bjørnson var en av våre bedre i går. Han traff ihvertfall med pasningene sine...

Romarius

Quote from: "Gepard"Hvis denne islendigen er vår "target"spiss anno 2008 (Azar SKAL bli midtstopper), er det bare å gi opp alle tanker om det deilige gullet neste år. Mjelde digger targetspiss, det skjønner jeg forsåvidt godt, men med Bjørnson går det alvorlig åt skogen. Sjøhage er en fotballgud i forhold. Hvem skal vi hente som target neste år, det er det enorme spørsmålet


Vi må ha flere spisser inn, kanskje 3 stk. Islendingen holder ikke nivået, det er vel alle enige om. Dessverre så jeg ikke mye potensiale i Sjøhage heller, var ikke en millimeter bedre enn Bjørnson i går. Men men, håper jeg tar feil, og at han bruker vinteren godt. I tillegg forsvinner Winters, og Azar flyttes bak.

Et ord om Fakiri, synes han skuffet kanskje aller mest i går. Han har vært veldig variabel etter at han kom hjem. Kjenner dessverre ikke igjen spilleren som forlot oss, han som løp og løp og dominerte kampene. Det har han ikke gjort selv i sine beste kamper i høst. Håper en god treningsvinter kan gi oss tilbake den gode gamle Hassan.

For øvrig en uinteressant kamp, som var omtrent som forventet. Ikke så mye å henge seg opp i.

Tore Larsen

Quote from: "Nixon"Drittkamp. Det er vel ikke så mye mer å si enn det.
Den største skuffelsen var kanskje Huseklepp. Etter en liten uke som en av Norges mest omtalte spillere viste han vel hvorfor han ikke har fått spille så mye i år. Returløp, Huseklepp. Returløp!

Og nå vet man også hvorfor Brann egentlig ikke vil reise til og fra kamp med supportere. Pinlig å se voksne folk gå nærmest av skaftet bare fordi man sitter på samme fly som Brannspillerne.


Vi satt bak 3 voksne karer som ble nektet servering på flyet og de moret seg med å kaste mat og andre ting, ikke bare på seg hverandre, men også på andre medpassasjerer. Flaut...
Mvh

Tore

thesevs

Hva var dette med at det ble sunget "Nystemten" før kampen ?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

benny

Quote from: "Fabregas"


Huseklepp var Branns klart beste spiller mot Tromsø, men det er ikke lett å prestere på topp når resten av laget spiller som kjerringer.
Uansett er betydningsløs kamp som jeg er glad vi er ferdig med uten flere skader på sentrale spillere.

Nixon

Quote from: "thesevs"Hva var dette med at det ble sunget "Nystemten" før kampen ?


Tromsø ville hedre seriemesteren med å synge Nystemten før kampstart. Så de hadde hyret inn en forsanger. Og så sang han en bysang for Tromsø etterpå for å veie opp vil jeg tro. Men den var det ingen som kunne der oppe...:)
Rød makt på Hansa

Nixon

Ellers bør Bataljonen få en stor takk for et flott turopplegg. Nå blir jeg selvsagt fort begeistret når noe involverer mat;), men jeg håper man kan gjøre noe lignende til Tromsø også neste år.

Edit skrivefeil.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Nixon"Drittkamp. Det er vel ikke så mye mer å si enn det.
Den største skuffelsen var kanskje Huseklepp. Etter en liten uke som en av Norges mest omtalte spillere viste han vel hvorfor han ikke har fått spille så mye i år. Returløp, Huseklepp. Returløp!

Og nå vet man også hvorfor Brann egentlig ikke vil reise til og fra kamp med supportere. Pinlig å se voksne folk gå nærmest av skaftet bare fordi man sitter på samme fly som Brannspillerne.


Vi satt bak 3 voksne karer som ble nektet servering på flyet og de moret seg med å kaste mat og andre ting, ikke bare på seg hverandre, men også på andre medpassasjerer. Flaut...


Også han der stakkars siddisen som var flyvert og hadde den grusomme skjebnen å ligne Uwe Rösler på en prikk. Tror han fikk høre minst 100 ganger i løpet av flyturen at "vet du at du ligner jævli på Uwe Rösler?". Som om ingen skulle ha fortalt ham det. Hverken tidligere på flyturen eller tidligere i livet.
Legg ned hele klubben!

Go Up