• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tromsø - Brann

Started by Straffe!!!, August 31, 2007, 13:44:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Nixon"


Med 3 seire på rad er vi sikret gull mot Lyn,  ..


Det er det ingen automatikk i!
Legg ned hele klubben!

anders_flanderz

No har meg å kompisen min meldt oss på:):) Blir kanooon!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

oslo øst

brann spillere har dem også chartret eget fly for dem kommer jo ikke hjem med vanlig rutefly ????????

Caranthir

Jeg gleder meg noe enormt til den Tromsøturen!!
Kjenner ikke en kjeft som skal med flyet opp dit, gullet har vi sikret oss mot Viking helgen før, men fy søren så kult det kommer til å bli der oppe i nord :D
Mitt <3 står i Brann...

krøvel vellevold

Det som er litt morsomt å tenke på, det er at vi høyst høyst sannsynlig enten er seriemester (og svever på en sky) eller spiller avgjørende kamp om gullet (og er sykt nervøse) når vi er der oppe. Det er bare teori som kan gjøre at gullet er avgjort i vår disfavør før denne kampen. Som f.eks. at vi bare tar to poeng på de neste fire kampene, mens Stabæk tar 12 av 12. Eller at vi bare tar ett poeng på de neste fire kampene, mens Viking tar 12 av 12.
Legg ned hele klubben!

Caranthir

Uansett hvilken av de to som kommer til å skje, så kommer det til å bli tøft :D

Sånn by the way, noen av dere andre her som skal oppover med flyet som vet om vi kjøper billetten til kampen når vi kommer på Flesland/flyet eller?
Jeg har reisefeber til tusen, og jeg tror ikke jeg klarer å få sove ordentlig før jeg vet at jeg har gjort alt jeg kan for å vite mest mulig før jeg reiser for å ikke ende opp som en idiot :P
Mitt <3 står i Brann...

Pondan

Jeg har ikke fått faktura, har sendt mail til bbb.. Men som vanlig så er jo bbb like seriøs med å svare folk.........

The Boss

Quote from: "Pondan"Jeg har ikke fått faktura, har sendt mail til bbb.. Men som vanlig så er jo bbb like seriøs med å svare folk.........


Fortsatt sur over at aafk turen glapp? Grinegutt!

Pondan

The Boss, jeg bare etterlyser en faktura på tromsøturen da.. smarten!

Nixon

Quote from: "Caranthir"Sånn by the way, noen av dere andre her som skal oppover med flyet som vet om vi kjøper billetten til kampen når vi kommer på Flesland/flyet eller?
Jeg har reisefeber til tusen, og jeg tror ikke jeg klarer å få sove ordentlig før jeg vet at jeg har gjort alt jeg kan for å vite mest mulig før jeg reiser for å ikke ende opp som en idiot :P


Du kan bare sove trygt. Du får billetten din en eller annen gang før kampen. Hvis det er noe som pleier å fungere på borteturenene så er det akkurat det!;)
Rød makt på Hansa

Tore Larsen

Quote from: "Pondan"Jeg har ikke fått faktura, har sendt mail til bbb.. Men som vanlig så er jo bbb like seriøs med å svare folk.........


Har du i det hele tatt NOE positivt å fare med ?? Innleggene dine er jo gjennomsyret av negativitet !
Mvh

Tore

Veslemøy

Quote from: "Pondan"Jeg har ikke fått faktura, har sendt mail til bbb.. Men som vanlig så er jo bbb like seriøs med å svare folk.........


Faktura og svar er sendt til deg, men det lønner seg jo å informere oss om at du har byttet adresse.

Pondan

Trodde det var gjort, men no er no det gjort uansett =)

paf

Quote from: "Veslemøy"
Faktura og svar er sendt til deg, men det lønner seg jo å informere oss om at du har byttet adresse.

Fantastisk!

Caranthir

Ehm...
Jeg har ikke vært ute å flydd siden jeg var 5, så hvordan funker egentlig hele greien fra ankomst på Flesland til vi er tilbake på Flesland? :S
Mitt <3 står i Brann...

C@Bøe_79

Quote from: "Pondan"Trodde det var gjort, men no er no det gjort uansett =)


BUSTED! Again..
Grattis med 1-5 hvertfall...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Optimisten

Er det mulig å få kjøpt billetter til kampen?
Har dere noen flere?
ette går bra, så lenge vi tror på det selv!

oslo øst

er det noen i bataljonen som kan fortelle meg om det blir satt opp ett fly til til tromsø ???????
det må jeg si dere er ikke flinke på å svare på mailer, så jeg prøver på ett svar her da

paf

Quote from: "oslo øst"er det noen i bataljonen som kan fortelle meg om det blir satt opp ett fly til til tromsø ???????
det må jeg si dere er ikke flinke på å svare på mailer, så jeg prøver på ett svar her da

Du kunne jo sjekket forsiden før du spurte da. Fly er satt opp og det er utsolgt.

oslo øst

ja jeg står på venteliste på flyet til tromsø men etter det jeg forstår så er etterspørselen stor , så jeg lurer på  om nok ett fly blir satt opp ???

fortune

Regner med at det ikke er noe problem å få kampbillett i det kalde nord. Har tilfeldigvis seminar i ishavsbyen den helgen...
First is first, second is nothing

paf

Quote from: "oslo øst"ja jeg står på venteliste på flyet til tromsø men etter det jeg forstår så er etterspørselen stor , så jeg lurer på  om nok ett fly blir satt opp ???

Ah, beklager. Jeg overså et "til". Jeg vet ikke, men ville ikke satset på det. Rutefly er da også et alternativ, spesielt fra Oslo - hvis du er der da...

Nixon

Ser i BA at Brannspillerne skal haike med Bataljonsflyet ned fra Tromsø. Det kan gi følgende flyopplevelser:

Hvis Brann allerede har vunnet serien blir det hyggelig.
Hvis Brann vinner serien der oppe blir det ekstatisk.
Hvis Brann taper serien der oppe blir det nok litt trykket stemning.
Rød makt på Hansa

FruktFat

Masse billetter igjen, pleier aldri å være noe problem å få billetter til kampene i Tromsø... http://www.billettluka.no/til# (Er vel billetter type Ståplass Sør for bortefansen...)

Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article92518.ece

Tromsøværingene går mann av huse for å se seriemesteren!;)
Rød makt på Hansa

Hickok

Quote from: "Nixon"http://fotball.bt.no/eliteserien/article92518.ece

Tromsøværingene går mann av huse for å se seriemesteren!;)

Dette blir jo mer og mer vanlig uansett hvor det spilles kamp nå. En  utrolig positiv utvikling for norsk fotball generelt. Det er jo ingen tvil om at det er mye artigere å se kamp, uansett hvem en holder med, når tribunene er fyllt til randen.

Nixon

Tenk hvor deilig det skal bli å reise til Tromsø uten press av noe slag.
Nordens Paradis mot nordens Paris kommer til å bli en flott avslutning på sesongen!:)
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: "Nixon"Tenk hvor deilig det skal bli å reise til Tromsø uten press av noe slag.
Nordens Paradis mot nordens Paris kommer til å bli en flott avslutning på sesongen!:)


Ja, det blir herlig, og da jeg kjøpte tenkte jeg først og fremst på at det kunne bli avgjørende for gullet. Men det blir nesten artigere nå, som vi allerede har det. Reise opp dit med DEN følelsen!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

For de som skal til Tromsø og ikke ønsker å bruke alle julepresangpengene på bøter så bør man muligens rope, rynge og skrike litt rolig når vi er på kampen.
http://www.nordlys.no/nyheter/article3080261.ece

Kan nevnes at det muligens er billigere å blusse.... Lenge leve Norge, og ikke minst samene.

Bombefar

Quote from: "Northside"For de som skal til Tromsø og ikke ønsker å bruke alle julepresangpengene på bøter så bør man muligens rope, rynge og skrike litt rolig når vi er på kampen.
http://www.nordlys.no/nyheter/article3080261.ece

Kan nevnes at det muligens er billigere å blusse.... Lenge leve Norge, og ikke minst samene.


HAHA. Passe idioter som går på fotballkamp, og klager på "roping og hoiing"

tr0Ndemann

Er det mulig? Herregud så latterlig.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

brutus

Velkommen til Tromsø, brannsupportere! Alt tyder på en tradisjonell snøkamp på Alfheim, her er langtidsvarselet:

Lørdag
03.11.2007

Snø. Svak vind, 1,7 m/s fra nord.


Snøkamp på Alfheim = TIL-seier, alt annet vil være en sensasjon. :wink:

Nixon

Quote from: "brutus"Velkommen til Tromsø, brannsupportere! Alt tyder på en tradisjonell snøkamp på Alfheim, her er langtidsvarselet:

Lørdag
03.11.2007

Snø. Svak vind, 1,7 m/s fra nord.


Snøkamp på Alfheim = TIL-seier, alt annet vil være en sensasjon. :wink:


Har Helstad-kolleksjonen kommet med lange underbukser?:)
Rød makt på Hansa

Vestkanten

Pass dere for Jimmy!

Dette er vel egentlig ganske utrolig:

http://www.nordlys.no/nyheter/article3080261.ece
Heia Brann!

smaalanda

Quote from: "Vestkanten"Pass dere for Jimmy!

Dette er vel egentlig ganske utrolig:

http://www.nordlys.no/nyheter/article3080261.ece



Sier vel det meste om kulurforskjellen rundt fotball der oppe i forhold til her i Bergen.
KMO!!!

olebrann3

Hadde eg fått en sånn bot så skulle eg faen meg ha protestert på det høyeste, kommer selvsakt ann på ka han sa, men vanlig høy skriking på kamp må være lov, men intet rasistisk!

smaalanda

Quote from: "olebrann3"Hadde eg fått en sånn bot så skulle eg faen meg ha protestert på det høyeste, kommer selvsakt ann på ka han sa, men vanlig høy skriking på kamp må være lov, men intet rasistisk!


Her snakker vel du av erfaring?  :D
KMO!!!

tolind

Vuderer borteturen til Tromsø! Mange som skal opp til isødet? Kjenner en som sitter i styret i TIL så billetten er allerede i boks.
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Northside

Quote from: "tolind"Vuderer borteturen til Tromsø! Mange som skal opp til isødet? Kjenner en som sitter i styret i TIL så billetten er allerede i boks.



Bare til å sette kursen mot nord, ryktes at vi blir en del der oppe i isødet.

ps. Noen som vet hvor det selges billige kjeledresser?

Nixon

Rød makt på Hansa

Kruxleiven

Har tidligere sagt at sesonmgen er ferdig, men nå kjener jeg at jeg ønsker at vi skal bli beste lag på bortebane. Og da må vi vel vinne for å få det til. Jeg ønsker også et mål til. Da passerer vi 60 scorede mål. Samtidig tar det seg bedre ut med 57 poeng enn 54 om man ser hva Rosenborg har pleid å vinne serien med. Men til tross for alt det tror jeg gutta vil slite litt med motivasjonen, men det gjør gjerne Tromsø også? Den likegyldighet jeg hadde etter gullfeiringen er i hvertfall borte og jeg håper helt klart vi vinner.

dudo

Taper vi er det ikke så gale at det ikke er godt for noe, da går TIL mest sannsynlig forbi RBK på tabellen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

brutus

Værvarselet ser enda bedre ut nå...

Lørdag
03.11.2007
-6°
Snøbyger. Svak vind, 2,1 m/s fra aust.

ostraume

Quote from: "brutus"Værvarselet ser enda bedre ut nå...

Lørdag
03.11.2007
-6°
Snøbyger. Svak vind, 2,1 m/s fra aust.


Klassisk. Tipper Hanstveit er glad han kan stikke på kino i Bergen istedet.

Jeg lever godt med et hederlig tap her, særlig om det betyr ingen barter i Europa til neste år.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

tsf

Og ønske Lars Iver Strand velkommen hit Bergen og Brann
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

nummer9

Quote from: "ostraume"
Quote from: "brutus"Værvarselet ser enda bedre ut nå...

Lørdag
03.11.2007
-6°
Snøbyger. Svak vind, 2,1 m/s fra aust.


Klassisk. Tipper Hanstveit er glad han kan stikke på kino i Bergen istedet.

Jeg lever godt med et hederlig tap her, særlig om det betyr ingen barter i Europa til neste år.


RBK kommer vel uansett ikke på bedre enn 5. plass. Med mindre de får plass pga av fair play er det vel bye bye europa til neste år for dem (med mindre helvete fryser til og de vinner hele CL *bank i bordet*).

Vestkanten

Quote from: "nummer9"
Quote from: "ostraume"
Quote from: "brutus"Værvarselet ser enda bedre ut nå...

Lørdag
03.11.2007
-6°
Snøbyger. Svak vind, 2,1 m/s fra aust.


Klassisk. Tipper Hanstveit er glad han kan stikke på kino i Bergen istedet.

Jeg lever godt med et hederlig tap her, særlig om det betyr ingen barter i Europa til neste år.


RBK kommer vel uansett ikke på bedre enn 5. plass. Med mindre de får plass pga av fair play er det vel bye bye europa til neste år for dem (med mindre helvete fryser til og de vinner hele CL *bank i bordet*).


Lsk, vinner mest sannsynlig cupfinalen, det betyr at 5. plassen som TIL og RBK kjemper om blir "europa billett".
Heia Brann!

dudo

Nei, 5. gir ikke UEFA. Vi har 4 lag i e-cupene, pluss intertoto og eventuell Fair Play. Det er de to sistnevnte RBK må satse på. Grunnen til at vi hadde 5 i år var at LSK (!) kom med på fairplay-kvoten.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Vestkanten

Quote from: "dudo"Nei, 5. gir ikke UEFA. Vi har 4 lag i e-cupene, pluss intertoto og eventuell Fair Play. Det er de to sistnevnte RBK må satse på. Grunnen til at vi hadde 5 i år var at LSK (!) kom med på fairplay-kvoten.


Okay!
Heia Brann!

Brannfrelst

Tipper at dette blir en av årets kjedeligste kamper. Men gull verdt for oss at Siggy er tilbake. Trenger hurtigheten hans der bak.

PS: 5.plassen gir visstnok mulighet for å kvalifisere seg til europa..
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up