• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Club Brugge

Started by C@Bøe_79, August 31, 2007, 12:32:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: "Nightfox"
Quote from: "T1891"Say for instance, you found a stunning 40-year-old Brann retro shirt on some flea market for no money at all. You wouldn't just leave it there because you weren't around in those days, or would you?


Yes, I would. And Brann sell retro shirts. Not the original, but its good enough. I will not wear something that may have belonged to a stinking freak.


Deg om det..Drakta til den stinkende fyren kan ha vært en viss Kniksen sin, fra litt over 40 år sia, og jeg tror nok de fleste Brann supportere ville gjort mye for å ha en slik..De solgte vel ikke akkurat flust med drakter på den tia...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

EvenSteven

Er det noen som har fått dette brevet om innbytte av billetter? Fristen er jo 11.sept. Jeg har ikke fått en dritt !

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5741
QuoteFrist for innbytte av partoutkort er 12. september, så det nytter med andre ord ikke å nøle når du først har mottatt brevet ditt. Skulle du av en eller annen grunn ikke ha mottatt brevet innen tirsdag, så ber vi deg ta kontakt med Billettluka direkte.

Ingen grunn til å begynne å stresse ennå. Tipper brevene ligger i posten i morgen.

Nightfox

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nightfox"
Quote from: "T1891"Say for instance, you found a stunning 40-year-old Brann retro shirt on some flea market for no money at all. You wouldn't just leave it there because you weren't around in those days, or would you?


Yes, I would. And Brann sell retro shirts. Not the original, but its good enough. I will not wear something that may have belonged to a stinking freak.


Deg om det..Drakta til den stinkende fyren kan ha vært en viss Kniksen sin, fra litt over 40 år sia, og jeg tror nok de fleste Brann supportere ville gjort mye for å ha en slik..De solgte vel ikke akkurat flust med drakter på den tia...


Flott at vi er forskjellige. Jeg forguder ikke Kniksen, om du lurte. Han var en god spiller, men på langt nær så god som alle skal ha det til. Skal ikke ta noen teite sammenligninger med dagens fotball fordi den er helt forskjellig, men nesten samtlige som er på dette forumet har bare "hørt" om han, og kanskje sett et par videoklipp. Personlig holder jeg meg for god for å dømme noen jeg aldri har sett. Værsågod, drakten er din. It has got no value to me.

Klaus_Brann

Quote from: "Nightfox"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nightfox"
Quote from: "T1891"Say for instance, you found a stunning 40-year-old Brann retro shirt on some flea market for no money at all. You wouldn't just leave it there because you weren't around in those days, or would you?


Yes, I would. And Brann sell retro shirts. Not the original, but its good enough. I will not wear something that may have belonged to a stinking freak.


Deg om det..Drakta til den stinkende fyren kan ha vært en viss Kniksen sin, fra litt over 40 år sia, og jeg tror nok de fleste Brann supportere ville gjort mye for å ha en slik..De solgte vel ikke akkurat flust med drakter på den tia...


Flott at vi er forskjellige. Jeg forguder ikke Kniksen, om du lurte. Han var en god spiller, men på langt nær så god som alle skal ha det til. Skal ikke ta noen teite sammenligninger med dagens fotball fordi den er helt forskjellig, men nesten samtlige som er på dette forumet har bare "hørt" om han, og kanskje sett et par videoklipp. Personlig holder jeg meg for god for å dømme noen jeg aldri har sett. Værsågod, drakten er din. It has got no value to me.


Det var bare et eksempel, det kunne vært en annen sin, uten at det hadde gjort den vannvittig mye "dårligere"...Poenget er at det hadde vært gjevt å ha en så gammel Branndrakt f.eks. på veggen, det er det ikke mange som har.
At en historisk Branndrakt ikke har verdi for deg sier vel sitt om deg og forholdet til Brann...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tifo

Skal vi prøve å komme oss tilbake til tema nå? Diskuter kampen.

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

Tifo

Quote from: "DeKleine1891"Hello,

I'm a collector of footballtickets.
For my collection I like to get ticket(s) from SK Brann Bergen - Club Brugge ?

Is it possible to send me , after the game has been played , some tickets from that European game ?

Other tickets are also welcome !

Thank you at advance !

Greetings,

MARIO MICHIELS
ASTRIDLAAN  41
B-2580  PUTTE
BELGIUM
.:Tifo-gruppen:.


Brannmus

QuoteOm du er bekymret over at du ikke har mottatt brevet med informasjon om innbytte av partoutkort til kampen mot Brugge, så kan vi berolige med at all nødvendig informasjon er på vei. For dem som ikke klarer å vente helt til brevet ligger i postkassen, så er det likevel mulig å sikre seg sine billetter allerede nå.


Brevet med informasjon vedrørende innbytte av partoutkort til UEFA-cupkampen mot Club Brugge ble sendt ut fredag i forrige uke. I dette brevet vil du få et referansenummer som du må bruke når du skal kjøpe din billett til kampen.

Om du ikke orker å vente på at brevet skal falle ned i postkassen din, så kan du ringe direkte til Billettluka og få ditt referansenummer. Du tar dette så med deg til en av våre faste utsalgssteder og henter billetten din.

Vi understreker at du må ta kontakt med Billettluka på telefon 815 11 500 for å få ditt referansenummer. Du kan ikke få dette gjennom å ringe til Brann.

Siden brevene med informasjon til publikum først gikk ut i slutten av forrige uke, så har vi forlenget fristen for innbytte til torsdag 13. september kl. 11.00.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5754

lusken

Noen som vet om det er bekreftet tidspunkt for kampstart?

Brannmus

19:00 er bekreftet for hjemmemøte.
20:30 er bekreftet for bortemøte

Xminator

Noen som har oversikt over lønnsnivået til Bruggespillerene? Hvor mye betaler en fotballspiller i skatt i Belgia? Ville vert intressant å se hvor langt Brann er fra å konkurrere med dem rent lønnsmessig.

vebo

Quote from: "Brannmus"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5741
QuoteFrist for innbytte av partoutkort er 12. september, så det nytter med andre ord ikke å nøle når du først har mottatt brevet ditt. Skulle du av en eller annen grunn ikke ha mottatt brevet innen tirsdag, så ber vi deg ta kontakt med Billettluka direkte.

Ingen grunn til å begynne å stresse ennå. Tipper brevene ligger i posten i morgen.


Fikk det i dag, ser ut som fristen er imorgen ja. Litt seint dette, men jeg går rett til narvesen nå.
Tiocfaidh ár lá

Brannmus

Står på Brann.no at fristen er forlenget etter brevet ble sendt til torsdag kl. 11, så det er fortsatt god tid for de fleste om det ramler ned i postkassen i dag.

Mico

Sjokkerende behandling av supportere igjen. Fullstendig uakseptabelt å motta innbyttebrevet i dag.

Mico

How is Blondel doing?
Remember him from his time playing for Tottenham.

Brannmus

Om dette er sjokkerende behandling av supporterne, så tror jeg du har rimelig lav terskel for hva som faktisk overrasker og opprører deg.

Kommer brevet i dag kl. 11, så har du to dager på deg til å dra deg til en Narvesen kiosk og bytte inn partoutkortet i en billett.

Om du hadde fulgt med i timen så kunne du allerede i går hentet billetten din hvis du plukket opp røret og tok en telefon til Billettluka.

Mico

Quote from: "Brannmus"Om dette er sjokkerende behandling av supporterne, så tror jeg du har rimelig lav terskel for hva som faktisk overrasker og opprører deg.

Enkeltstående er det ikke så gale. Men dette er vel ikke et enkelttilfelle akkurat.

Quote from: "Brannmus"Kommer brevet i dag kl. 11, så har du to dager på deg til å dra deg til en Narvesen kiosk og bytte inn partoutkortet i en billett.

I brevet står det i at fristen er i morgen

Quote from: "Brannmus"Om du hadde fulgt med i timen så kunne du allerede i går hentet billetten din hvis du plukket opp røret og tok en telefon til Billettluka.

Når man før brev i posten forventer man at man skal ha god tid i fra dette kommer.

Nightfox

Quote from: "Mico"
Quote from: "Brannmus"Kommer brevet i dag kl. 11, så har du to dager på deg til å dra deg til en Narvesen kiosk og bytte inn partoutkortet i en billett.

I brevet står det i at fristen er i morgen


To dager - Idag og imorgen.

Brannmus

Jeg mener to dager er mer enn god nok tid. At tidsfristen er blitt forlenget etter at brevene ble sendt ut er det ikke akkurat så mye å gjøre med, men positivt er det vel? Eller burde Brann sende ut et nytt brev i dag og melde om denne endringen?

Poenget mitt er at de som desperat ønsker å sikre seg en billett til denne kampen har mer enn god nok tid. I praksis har man tre dager på seg til å fikse billetten. Det eneste det har krevd er en telefon/en tur i postkassen og en rask spasertur til Narvesen.

Fatter ikke at folk tror at ting skal gå så mye lettere enn dette. Hadde brevene ikke kommet i dag, eller hadde det ikke vært forlenge frist, så kan jeg skjønne at folk hadde irritert seg, men det må jo være grenser for hva folk klarer å hisse seg opp over.

Nixon

Det er jo klart at det kan være litt knapp tid for noen. Men å bruke ord som sjokkerende og uakseptabelt er å trekke det litt langt. Sjokkerende og uakseptabelt er f.eks. å rykke ned med dagens mannskap!:)
Rød makt på Hansa

KennethS

Må si eg var sjokket selv, fikk brevet idag 15 min seinere satt eg med billetter og ny Brann jakke! sjokkerende at eg måtte bruke hele 15 minutter på det der. Uakseptabelt!
tå på Brann

krøvel vellevold

Uansett: Det vil IKKE bli noe problem å få tak i billetter etter at forkjøpsretten går ut. Men du får kanskje ikke AKKURAT det setet du pleier å sitte på.
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Quote from: "krøvel vellevold"Uansett: Det vil IKKE bli noe problem å få tak i billetter etter at forkjøpsretten går ut. Men du får kanskje ikke AKKURAT det setet du pleier å sitte på.


Eller 50 kr billigere..
2.10.07-Gullet kom hem!

enavgutta

Flere av gutta har ikke fått brevet, flotte greier. Men hvor mye folk kan det ventes til denne kampen ?

grei

Mellom 10000 og 13000. God plass.

Nixon

Men jeg er litt bekymret for de som ikke har fått brev.
Klarer de å skaffe seg billett uten hjelp?
Rød makt på Hansa

Seeteufel

Anbefaler folk å lese informasjonen som står både på Bataljonen.no og på Brann.no.

Dette har i tillegg vært referert flere ganger i denne tråden.
Selv sitter jeg i svarteste Afrika og kan garantere at jeg ikke får noe brev hit. Men billett ble ordnet igår ved en telefon til Billettluka.

Mvh
Roger


"Informasjon om innbytte av partoutkort
2007-09-10 12:35

Om du er bekymret over at du ikke har mottatt brevet med informasjon om innbytte av partoutkort til kampen mot Brugge, så kan vi berolige med at all nødvendig informasjon er på vei. For dem som ikke klarer å vente helt til brevet ligger i postkassen, så er det likevel mulig å sikre seg sine billetter allerede nå.


Brevet med informasjon vedrørende innbytte av partoutkort til UEFA-cupkampen mot Club Brugge ble sendt ut fredag i forrige uke. I dette brevet vil du få et referansenummer som du må bruke når du skal kjøpe din billett til kampen.

Om du ikke orker å vente på at brevet skal falle ned i postkassen din, så kan du ringe direkte til Billettluka og få ditt referansenummer. Du tar dette så med deg til en av våre faste utsalgssteder og henter billetten din.

Vi understreker at du mÃ¥ ta kontakt med Billettluka pÃ¥ telefon               815 11 500        for Ã¥ fÃ¥ ditt referansenummer. Du kan ikke fÃ¥ dette gjennom Ã¥ ringe til Brann.

Siden brevene med informasjon til publikum først gikk ut i slutten av forrige uke, så har vi forlenget fristen for innbytte til torsdag 13. september kl. 11.00."
Le jeu avant tout

ostraume

Det er kanskje ikke skandale, men likevel må det kalles amatørmessig. Et brev som folk mottar tirsdag (for de aller fleste klokken 1700 etter jobb), forteller at fristen er å hente billetten neste dag. Klart dette bidrar til å senke tilskuertallet.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Hickok

Quote from: "ostraume"Det er kanskje ikke skandale, men likevel må det kalles amatørmessig. Et brev som folk mottar tirsdag (for de aller fleste klokken 1700 etter jobb), forteller at fristen er å hente billetten neste dag. Klart dette bidrar til å senke tilskuertallet.
Hvordan kan du si at det senker tilskuertallet? Hvis folk absolutt vil på kamp, så er det ikke sånn at billettsalget stenges. Det er nå salget åpner, og så lenge stadion ikke selger ut, så er det jo ingen problem å få billetten din senere.

ostraume

Quote from: "Hickok"
Quote from: "ostraume"Det er kanskje ikke skandale, men likevel må det kalles amatørmessig. Et brev som folk mottar tirsdag (for de aller fleste klokken 1700 etter jobb), forteller at fristen er å hente billetten neste dag. Klart dette bidrar til å senke tilskuertallet.
Hvordan kan du si at det senker tilskuertallet? Hvis folk absolutt vil på kamp, så er det ikke sånn at billettsalget stenges. Det er nå salget åpner, og så lenge stadion ikke selger ut, så er det jo ingen problem å få billetten din senere.


Poenget er at det garantert er endel med sesongkort på sitte som ikke får ordnet seg billetten i det korte tidsrommet og så ikke orker å skaffe seg billett etterpå. Resultat er færre tilskuere.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Klaus_Brann

Quote from: "ostraume"
Quote from: "Hickok"
Quote from: "ostraume"Det er kanskje ikke skandale, men likevel må det kalles amatørmessig. Et brev som folk mottar tirsdag (for de aller fleste klokken 1700 etter jobb), forteller at fristen er å hente billetten neste dag. Klart dette bidrar til å senke tilskuertallet.
Hvordan kan du si at det senker tilskuertallet? Hvis folk absolutt vil på kamp, så er det ikke sånn at billettsalget stenges. Det er nå salget åpner, og så lenge stadion ikke selger ut, så er det jo ingen problem å få billetten din senere.


Poenget er at det garantert er endel med sesongkort på sitte som ikke får ordnet seg billetten i det korte tidsrommet og så ikke orker å skaffe seg billett etterpå. Resultat er færre tilskuere.


Det er helt klart..Jeg fikk brevet tirsdag, og kompisen min fikk det ikke, han måtte ringe billettluka..
Dette gjør selvfølgelig ting vanskeligere og er irriterende, når jeg vet at jeg kan få det 50 spenn billigere, men må stresse med å ordne det. Jeg skulle uansett på kampen, men det er ikke alle som tenker sånn.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Winters er ute på ubestemt tid. Fikk i dag treningsforbud og er mest sannsynlig ute i flere uker.

Det betyr enda en kamp med Bjørnsson fra start.

Baunebob

Hvordan gjør Club Brugge det i serien i år?

the_bjarne


the_bjarne

Quote from: "Baunebob"Hvordan gjør Club Brugge det i serien i år?

http://www.clubbrugge.be/team/en/index.php?a=klassement

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Kjell249

Vises kampen på tv? For de av oss som ikke er i Bergen? Sumo? Så reklame for at borte kampen til VIF skulle vises på tv2 sport.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

pissepåengen

Bergen ut av norge!

kabelmann

Hjemmekampen går på TV2 Zebra, bortekampen på TV2 Sport.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "krøvel vellevold"


Skjønar kva du meiner, men er likevel litt uenig. Det er ikkje kosekamp. Får gjere som Mjelde og ta ein kamp av gangen. No er det viktigaste å slå Brügge heime i uefacupen og gjerne med meir enn 1 mål! Dei er ikkje heilt topp klasse i år så sjansen er der. Eg er allereie dritnervøs for eg vil gjerne til gruppespelet. Eller, eg treng ikkje å bli med, men Brann kan gjerne joine.

dudo

Serien er selvsagt førsteprioritet nå, men dæven så kjekt det hadde vært med gruppespill utover høsten! For ikke å snakke om at det vil være god trening til neste års eventuelle CL-kvalikk. Jeg mener også å huske at Viking og TIL gjorde det svært godt i serien den perioden de spilte UEFA?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Quote from: "krøvel vellevold"


Joda, noe har vi å tape, ryker vi 6-0 på hjemmebane dagen etter at RBK har snublet seg til 1-0 mot Chelsea så er det ikke en kjeft som tar oss alvorlig - seriegull eller ikke.

vekkreist

Quote from: "Xminator"
Quote from: "krøvel vellevold"


Joda, noe har vi å tape, ryker vi 6-0 på hjemmebane dagen etter at RBK har snublet seg til 1-0 mot Chelsea så er det ikke en kjeft som tar oss alvorlig - seriegull eller ikke.




MEGET godt poeng..

grei

Når Brann holder på å kjempe om seriegull betyr en UEFA-cupkamp veldig lite. Jeg gleder meg faktisk til å gå til Stadion med senkede skuldre for en gangs skyld. Gjør vi en hederlig innsats er jeg fornøyd, går vi videre er det en meget hyggelig bonus, men det som betyr noe er seriespillet.

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"[
Joda, noe har vi å tape, ryker vi 6-0 på hjemmebane dagen etter at RBK har snublet seg til 1-0 mot Chelsea så er det ikke en kjeft som tar oss alvorlig - seriegull eller ikke.


Tror nok et 0-6-tap mot Club Brugge er glemt nÃ¥r vi vinner serien. At RBK skulle flakse seg til en enkeltseier mot Chelsea vil jo komme i skyggen av at de hadde en elendig sesong i serien.  Og forresten taper vi aldri i verden 0-6 mot Club Brugge. Helt utrolig hvis folk sidestiller muligheten til gruppespill i UEFA-cupen med det Ã¥ vinne serien.

(Tilskuerinteressen i UEFA-cup kontra seriekamper tyder vel på at de fleste ser på denne kampen som mye mindre viktig enn de gjenstående seriekampene).
Legg ned hele klubben!

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Xminator"[
Joda, noe har vi å tape, ryker vi 6-0 på hjemmebane dagen etter at RBK har snublet seg til 1-0 mot Chelsea så er det ikke en kjeft som tar oss alvorlig - seriegull eller ikke.


Tror nok et 0-6-tap mot Club Brugge er glemt nÃ¥r vi vinner serien. At RBK skulle flakse seg til en enkeltseier mot Chelsea vil jo komme i skyggen av at de hadde en elendig sesong i serien.  Og forresten taper vi aldri i verden 0-6 mot Club Brugge. Helt utrolig hvis folk sidestiller muligheten til gruppespill i UEFA-cupen med det Ã¥ vinne serien.

(Tilskuerinteressen i UEFA-cup kontra seriekamper tyder vel på at de fleste ser på denne kampen som mye mindre viktig enn de gjenstående seriekampene).


Eg vil heller vinne serien ja, men det tar ikkje frÃ¥ meg muligheten til Ã¥ glede meg enormt om det blir gruppespel  :D
At andre folk ikkje går på kampen får så vere. Det påvirkar ikkje akkurat det standpunkt at eg meiner kampane mot Brügge er viktige. Eg syns jo til og med Royal League er viktig.

Alzheimer/Silverspurs

Morro Ã¥ prøve Ã¥ lese pÃ¥ Brügge-forum i grunn sjølv om eg berre forstÃ¥r 1 av ca 10 ord hehe. Virkar som dei kranglar om kor gode sjansar dei har. Ein meiner norsk Tippeliga held nivÃ¥et til dei Ã¥tte nederste laga i den belgiske toppserien, og at Brügge har 85% sjanse :D  :D  :D til Ã¥ gÃ¥ vidare, mens eit par andre meiner det er 50/50 eller 60/40 sjanse.

Eg vil tru det er ca 60/40 i deira fordel.

Strandlien

Quote from: "krøvel vellevold"
(Tilskuerinteressen i UEFA-cup kontra seriekamper tyder vel på at de fleste ser på denne kampen som mye mindre viktig enn de gjenstående seriekampene).


Brann klarer av en eller annen grunn å gjøre denne kampen helt ubetydelig for publikum. Den er jo ikke markedsført i det hele tatt. Det sier sitt at brevet om forkjøpsrett kommer 1-2 før fristen. Noen får ikke brev. Så utsettes fristen. Dette er amatørmessig. En kan diskutere om enkelte synes at dette er god nok tid, men for veldig mange av partout-kort-innehaverene så er dette mest sannsynlig alt for liten tid. Dette er et begrensende element for å selge billetter til en slik kamp.

Gjør Branns markedsavdeling dette til en storkamp, så hadde de klart å fylle stadion og. Spennende å se om de har noe arrangement på selve kampdagen i det hele tatt. Dvs. alle kiosker åpen, nok vakter til å slippe folk inn, åpne billettluker, åpen brann-butikk...

I tillegg er det veldig viktig for Brann og ikke minst norsk fotball at man klarer å gå videre. Bedre ranking kan føre til at man ved seriegull hopper over en av kvalikrundene til champions league til neste år. seeding kan og bety forskjellen på tampere og milan for å kvalifisere seg.

thesevs

Ved å eie et partoutkort burde man kunne kjøpt billetter til kamper "utenfor" det programmet man har betalt for (altså seriekamper) på internett. Taste inn idnr som står på kortet og betale med visa ++. Hadde vært utrolig enkelt, samt at man kunne bruke partoutkortet på vanlig vis. Tror nok flere hadde tatt seg bryet med å kjøpe billett da...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Go Up