• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Utlevering av tog biletter til Oslo turen:

Started by Sotraanda, July 15, 2003, 00:36:21 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sotraanda

Når og kor får vi utlevert bilettene til Oslo turen??

Hadde vert greit med litt info om dette!
ater, heter, hater NFF!

Grey

Og når kommer toget til Oslo? hadde vært greit å vite for en som ferierer på østlandet kampdagen..
Maybe a Greyhound could be my way

GamleErik

Avreise fra Bergen jernbanestasjon mandag 21. juli klokken 7:58 (ankomst Oslo 14:52).
Retur fra OsloS mandag 21. juli klokken 23:11 (ankomst Bergen tirsdag morgen 6:57).
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

Bjarte

Slapp av, slapp av, fristen for påmelding gikk tross ut ved midtnatt og det er faktisk noen som er på jobb på dagtid og det er hele 6 dager til avreise.

Men siden du spør skal du selvfølgelig få svar. All utlevering av billetter blir på jernbanestasjonen mandag morgen klokken 07:30. Så får vi bare håpe at jeg ikke forsover meg...


Bjarte
Brann Bataljonen Bergen

MrRed


Sotraanda

Slapper av eg...

Ja, mange som er påmeldt???
ater, heter, hater NFF!

Bjarte

Til informasjon er det 22 påmeldte.

Så en oppfordringen til alle. Vi 3 som nå sitter i interimstyret i Bataljonen har utrolig mye å henge fingrene i. En av oss er på ferie i syden, men han har likevel med seg bærbar PC og jobber med det han kan derfra. Vi 2 som er igjen jobber med utrolig mye, som blant annet turer, sikkerhet, medlemsarkiv og vedlikehold av disse sidene. Stort sett tar dette arbeidet ca. 10 timer hver dag i tillegg til vanlig jobb og fortsatt er det mye igjen. Vi har sagt fra tidigere at vi skal komme med info om Bataljonen før Lyn-kampen og det skal vi holde. Men jeg har en innstendig bønn til dere alle om å ikke sende unødvendige mailer og disse "hvor mange påmeldte"-spørsmålene på kranglesiden. Snart blir det forhåpentligvis ny tur til Stavanger og vi kan ikke sitte hele tiden og svare på slike spørsmål. Mye av den infoen dere spør om finner dere også på sidene våres dersom dere gidder å lete. Så tenk dere om to ganger før dere event. sender ut ett spørsmål, om det er noe som er nødvendig eller ikke.

Bjarte
Brann Bataljonen Bergen

Go Up