• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fredrikstad - Brann

Started by kim_s20, August 28, 2007, 23:03:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

kim_s20

Lurer på om noen i bataljonen har en sånn ca formening om når det kan tenkes at bussene som går direkte etter kampslutt er i bergen, rekker eg jobben klokken 8? er selv usikker på hvor lang tid det tar fra fredrikstad - bergen i utgangspunktet. (blir jo en del "obligatoriske" pauser under veis)
HANSASVINGEN-THE KOP

The Boss

Er 52 mil fra Fredrikstad til Bergen.. Med buss, og noen pissepauser inkludert tipper eg det tar ca 10 timer, kansje litt mer.. SÃ¥ ankomst ca 09:00 er vel sannsynlig mener eg..

kim_s20

HANSASVINGEN-THE KOP

OC

:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

C@Bøe_79

Quote from: "OC"


Siste årene er de blitt solgt på Metz og i døren på Stadion..
Litt usikker i år siden Bataljonen har begynt mer og mer å selge før avreise..
Tror du kan satse på at det selges på Metz..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

hakeide

Quote from: "OC"


Det er bare å kjøpe på nettet.. Husker ikke om det var billettservice eller billettluka, men det er bare å kjøpe online.. R+S feltet er reservert bortesupportere.. Løøøøp og kjøøøøp! Det har iallefall jeg gjort! :-)

OC

Quote from: "hakeide"R+S feltet er reservert bortesupportere.. Løøøøp og kjøøøøp! Det har iallefall jeg gjort! :-)


Takker for info!
:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

OC

hmm..får bare tilbud om T-tribunen via billettservice

Bataljonen: Vil dere selge billetter i Fredrikstad? Vil disse evt. legges ut for reservasjon pÃ¥ forhÃ¥nd? Vil helst stÃ¥ med Brann-fansen, ikke FFK-pakket  :roll:
:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

SKBMiller

jeg får heller ikke noe annet enn felt t.

C@Bøe_79

Quote from: "SKBMiller"jeg får heller ikke noe annet enn felt t.


Borte-feltet er lukket for salg...
Som sagt, jeg tipper det selges billetter på Metz om det ikke er andre Puber vi skal på..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Xminator

Bakke er ute med karantene.
Følgende stiller med 2 gule kort:
Hanstveit, Solli, Vaagan Moen, Sigurdsson, Corrales, Jaiteh

Med maks uflaks kan det fort bli tynt i kampen mot Odd. Huseklepp vil gjøre en grei jobb om Solli og Vaagan Moen passer på å ikke få karantene i samme kamp. Med Solli ute vil nok Guntveit være "het" til å starte på bortebane, og Fakiri kan også ta denne rollen der.

Hanstveit eller Corrales - bob bob
Sigurdsson ute = krise.

dudo

Nja, bedre at Sigurdsson får gult i denne kampen enn neste...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

The Boss

Hadde ørn2 vært litt kynisk (som martin var mot start..?) hadde han snakket på seg et gult i sluttminuttene, slik at han står over i den ANTATT letteste kampen vi har igjen.. Verre å sone borte mot lsk/tromsø, eller hjemme mot viking f.eks...

OC

"Fredrikstad - Brann, søndag 16. september kl 20:
Billetter selges kun i Brannbutikken på Stadion fra onsdag 5. september kl 10
Pris kr 170,-
Kun en billett pr kunde, legitimasjon må fremvises ved kjøp
Du kan også kjøpe billetter igjennom Bataljonen!
Det er ikke mulig å reservere billett!"


VIL det bli solgt billetter (på Metz?) i Fredrikstad til denne kampen? Eller er en stakkar nødt til å sitte blant bortefansen?
:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

Ahlsen

Tror ikke det selges billetter på Mets lenger. Det stedet eksisterer faktisk ikke lenger. Har blitt "Lyst og Glede". Billetter til bortefeltet kan som regel kjøpes på stadion utenfor bortesupporter-inngangen! Så det er ikke noe å stresse med... Dere får enten ett eller to felt der, det vil si enten 500 eller 1000 plasser.

Tifo-gruppen

Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Kjell249

Hvem skal jeg kontakte for billetter til kampen? Lettere med en person, enn østgjengen. Bor i Oslo.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

BrannSupporter

Nå er det mulig å reservere billett på Brann.no.
http://www.brann.no/index.php?mapping=245

Et flott alternativ for oss som ikke reiser fra Bergen.

Etter reserveringen kommer følgende beskjed opp: "Billetten må hentes og betales ved inngangen til bortetribunen mellom 18:30-19:45. Kun kontant betaling. "

hakeide

Jeg er litt forbannet nå egentlig.. Altså, jeg har billett til både FFK og LSK. Problemet er at dette ikke er med brann-fansen, bare rett ved siden av..

Grunnet min kamerats evige pessimisme og frykt for å ikke få billett har vi kjøpt billetter på egenhånd.. Mye av grunnen til det er usannsynlig dårlig info fra både bataljonen og brann rundt billettkjøp til bortekamper.. Har ikke kommet noe som helst info før de siste dagene, derfor har vi sikret oss billett for å være på den sikre siden..! Nå plutselig har vi fått muligheten til å reservere...

Argh, måtte bare få ut litt frustrasjon her!

Janki


Erlend


Xminator

Det er helt klart en kamp vi KAN vinne, mest sannsynlig en kamp der vi vil være fornøyd med uavgjort, men også en kamp vi tåler å tape. FFK er ett meget godt hjemmelag som også er i støtet, og som har fått en del vitamininnsprøytinger i profilerte spillere. Samtidig spiller de en type fotball som passer Brann. Helgardering.

Opdal
Guntveit - Bjarnason - Sigurdsson - Hanstveit
Solli - Andresen - Jaiteh - Vaagan Moen
Helstad - Winters

Edit: Nybegynnerfeil...

olebrann3

bakke må stå over med karantene må han ikke`?

Nixon

Bakke må vel stå over neste kamp. Og jeg tror Jaiteh nok en gang får sjansen.
Rød makt på Hansa

vebo

Håper på Hassan jeg da.
Tiocfaidh ár lá

Brannmann rob

Quote from: "Xminator"Det er helt klart en kamp vi KAN vinne, mest sannsynlig en kamp der vi vil være fornøyd med uavgjort, men også en kamp vi tåler å tape.


Et gull lag skal ikke være fornøyd med uavgjort mot FFK.

The Boss

Brann i tøffe bortekamper vinner ALDRI. heller ikke på neste søndag. hvorfor skal vi plutselig vinne mot ffk, norges (nest)beste hjemmelag som kommer til å gå ut i 110 med en enorm aggrisivitet, og med 12.000 elleville østfoldinger i ryggen? nei, disse kampene klarer ikke brann å heve seg til.. spiller 2-0 på oddsen..

SKBMiller

sa ikke folk dette mot stabæk,odd, sandefjord og godset også?

jeg går for seier

Nixon

Quote from: "The Boss"Brann i tøffe bortekamper vinner ALDRI. heller ikke på neste søndag. hvorfor skal vi plutselig vinne mot ffk, norges (nest)beste hjemmelag.


Slapp av! FFK er bare Norges 5. beste hjemmelag.
Ikke noe problem!:)
Rød makt på Hansa

Brannmus

Merkelig hvordan alle lag plutselig blir så fryktelig mye bedre når de skal spille mot oss.

Om et lag er i kanonform, så er det selvfølgelig fryktelig. Om et lag er i elendig form, så må det jo selvfølgelig snu..

Med Brann er det jo naturligvis motsatt. Er Brann i kanonform, så må det jo snu. Skulle vi være i fryktelig dårlig form, så vil naturligvis elendigheten ingen ende ta.

Helt objektivt sett må vi vel si at dette er et åpent oppgjør. Begge lag har vist gode tendenser i det siste, men jeg tror ikke dette betyr så mye når det gjelder denne kampen. Det momentumet som et lag bygger seg opp i en periode med mye kamper kan fort bli vanskelig å beholde etter en to ukers pause.

Fredrikstad stiller svekket til denne kampen, og er i en komfortabel sonen på tabellen. Kjemper om en plassering blant de fire beste, men spørsmålet er om de er stabil nok utover høsten. Når det er sagt, så står FFK kun med fire tap, like mange som Brann, så det blir ikke lett å vinne.

Strålende fornøyd med et uavgjort i denne kampen. Da holder vi gullskjema. Tap kan vi tåle, mens en seier vil være helt ufattelig stort.

Håper at spillerne gleder seg til oppgaven og ikke legger for mye press på seg selv.

Stoffi

Vi må rett og slett ha seier for å henge med. LSK og Tromsø venter borte, og begge disse to motstanderne er lag vi vanligvis sliter med på bortebane uansett hvor på tabellen de ligger.
Jeg regner med 0 poeng der, dermed må vi ha 3 poeng nå.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

m0rten

Eg tror faktisk at ett Brann borte mot LSK, kan stjele poeng, om vi ikke roter det til... En midtbane og sigurdson i slaget kan umulig svikte :D
Hellstad og winters ror resten i land ;]

Borte mot tromsø kan bli den viktigste kampen, Og, om den kampen står på spill, om vinn eller ikke vinne, tror eg brann spillerene har det i hjertet, og gi og sloss til de grader...

Gleder meg virkelig til de neste kampene! :D

pss

Ja, dette er smigrende for FFK-fansen. Vi har sultet oss igjennom tre år med tippeligaspill. Og alltid har vi blitt dømt nord og ned, og bestandig har vi blitt sett på som en ren transportetappe. Ja vi er gode i Fredrikstad for tiden, ja dere kommer til å slite. Tror ikke dere får med dere mer en maks et poeng, for dere desverre. For oss peker pilen bare oppover, og egentlig lurer vi alle i Fredrikstad på gode vi egentlig er.

Det er rart for en Fredrikstadgutt og bo i Bergen by. Men etter kun fire uker, så vet jeg at jeg har kommet rett sted. En flott by, et flott folk og et flott fotballag. Kjærlighet til klubben, sånn som vi og har i Fredrikstad.

Jeg unner dere ikke poengene i denne her kampen. Men vær ikke redd, dere tar seriegullet. LSK er eneste utfordrer, men jeg er sikker på at de ikke vil ta dere igjen.

Uansett lykke til - Velkommen til Fredrikstad. Velkommen til fest.
i har satt Fredrikstad på Norgeskartet, nå akter vi å sette de på Europakartet.

Nixon

Quote from: "pss"For oss peker pilen bare oppover, og egentlig lurer vi alle i Fredrikstad på gode vi egentlig er.


Vel, jeg vet ikke hvordan det er i Fredrikstad. Men her i Bergen pleier det som regel å ende med en solid nedtur. Så vi får satse på at det samme skjer der borte hos dere!;)
Rød makt på Hansa

Bombefar

Quote from: "The Boss"Er 52 mil fra Fredrikstad til Bergen.. Med buss, og noen pissepauser inkludert tipper eg det tar ca 10 timer, kansje litt mer.. SÃ¥ ankomst ca 09:00 er vel sannsynlig mener eg..


10 timer? Dette må jo være tidenes løgn. Har kun vært på én busstur med Bataljonen mot Lyn i fjor. Brukte godt over 12 timer grunnet folk med blære som en mus. Hvert 5 min. ble det ropt på pissepause. En av grunnene til at jeg reiser privat på bortekamper. Vil tro denne turen tar nærmere 15 timer.

krøvel vellevold

Quote from: "The Boss"og med 12.000 elleville østfoldinger i ryggen? ..
Legg ned hele klubben!


Brannfrelst

Quote from: "The Boss"Brann i tøffe bortekamper vinner ALDRI. heller ikke på neste søndag. hvorfor skal vi plutselig vinne mot ffk, norges (nest)beste hjemmelag som kommer til å gå ut i 110 med en enorm aggrisivitet, og med 12.000 elleville østfoldinger i ryggen? nei, disse kampene klarer ikke brann å heve seg til.. spiller 2-0 på oddsen..


Nå er jo Brann norges beste hjemmelag,og FFK et av de dårligste bortelagene,alikevel stjal FFK med seg 1 poeng fra oss. Vi må ha 1 poeng,3 poeng hadde ikke vert å forakte.
2.10.07-Gullet kom hem!

Utmedsnolken

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "The Boss"Er 52 mil fra Fredrikstad til Bergen.. Med buss, og noen pissepauser inkludert tipper eg det tar ca 10 timer, kansje litt mer.. SÃ¥ ankomst ca 09:00 er vel sannsynlig mener eg..


10 timer? Dette må jo være tidenes løgn. Har kun vært på én busstur med Bataljonen mot Lyn i fjor. Brukte godt over 12 timer grunnet folk med blære som en mus. Hvert 5 min. ble det ropt på pissepause. En av grunnene til at jeg reiser privat på bortekamper. Vil tro denne turen tar nærmere 15 timer.
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "The Boss"Er 52 mil fra Fredrikstad til Bergen.. Med buss, og noen pissepauser inkludert tipper eg det tar ca 10 timer, kansje litt mer.. SÃ¥ ankomst ca 09:00 er vel sannsynlig mener eg..


10 timer? Dette må jo være tidenes løgn. Har kun vært på én busstur med Bataljonen mot Lyn i fjor. Brukte godt over 12 timer grunnet folk med blære som en mus. Hvert 5 min. ble det ropt på pissepause. En av grunnene til at jeg reiser privat på bortekamper. Vil tro denne turen tar nærmere 15 timer.


Spørsmålet her var reisen hjem til Bergen. Den pleier å gå en del raskere enn turen bort da det er mye færre pauser.
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bombefar"
Quote from: "The Boss"Er 52 mil fra Fredrikstad til Bergen.. Med buss, og noen pissepauser inkludert tipper eg det tar ca 10 timer, kansje litt mer.. SÃ¥ ankomst ca 09:00 er vel sannsynlig mener eg..


10 timer? Dette må jo være tidenes løgn. Har kun vært på én busstur med Bataljonen mot Lyn i fjor. Brukte godt over 12 timer grunnet folk med blære som en mus. Hvert 5 min. ble det ropt på pissepause. En av grunnene til at jeg reiser privat på bortekamper. Vil tro denne turen tar nærmere 15 timer.


Spørsmålet her var reisen hjem til Bergen. Den pleier å gå en del raskere enn turen bort da det er mye færre pauser.


Forventer du at folk skal lese hele åpningsposten før de svarer?


edit: turen hjem gikk ganske greit, da alle var helt utkjørt.
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Quote from: "Utmedsnolken"Forventer du at folk skal lese hele åpningsposten før de svarer?


Jeg forventer ingenting. Men når folk svarer forbi hverandre kan det være greit å oppklare misforståelsen.
Rød makt på Hansa

C@Bøe_79

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bombefar"
Quote from: "The Boss"Er 52 mil fra Fredrikstad til Bergen.. Med buss, og noen pissepauser inkludert tipper eg det tar ca 10 timer, kansje litt mer.. SÃ¥ ankomst ca 09:00 er vel sannsynlig mener eg..


10 timer? Dette må jo være tidenes løgn. Har kun vært på én busstur med Bataljonen mot Lyn i fjor. Brukte godt over 12 timer grunnet folk med blære som en mus. Hvert 5 min. ble det ropt på pissepause. En av grunnene til at jeg reiser privat på bortekamper. Vil tro denne turen tar nærmere 15 timer.


Spørsmålet her var reisen hjem til Bergen. Den pleier å gå en del raskere enn turen bort da det er mye færre pauser.


Stemmer det, men pleier også ta litt pga spisepauser..
Og da særlig når man er 4 busser..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Nixon

Quote from: "C@Bøe_79"Stemmer det, men pleier også ta litt pga spisepauser..
Og da særlig når man er 4 busser..


Sant nok. Men det kan jo være noe å tenke på for reiselederne at ikke alle bussene stopper på den samme veikroen.
Rød makt på Hansa

C@Bøe_79

Quote from: "Nixon"
Quote from: "C@Bøe_79"Stemmer det, men pleier også ta litt pga spisepauser..
Og da særlig når man er 4 busser..


Sant nok. Men det kan jo være noe å tenke på for reiselederne at ikke alle bussene stopper på den samme veikroen.


Allerede tenkt på det, og ingen planer om å være for lenge på bussen.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

shaggy

Heisann!

Håper dere selger ut alle billettene deres, slik at stadion blir smekk full. er stort sett utsolgt her nå.
Alltid hyggelig år Brann er på besøk.

Tipper på en tett kamp som ender 3-1 til ffk. 1-1 står til det er gått 81 min, så putter ffk 2 kjappe.

velkommen skal dere være...

HansaInferno

Vi selger nok ut billettene vi har fått tildelt, Norges beste bortefølge vet du. Kvisen og Gashi legger seg i kampen mot Brann, garantert. Men det blir en tøff kamp, typisk krigekamp. Så lenge ikke Mjelde velger den elendig defensive taktikken hans så skal vi nok gi dere kamp om poengene.
Breiflabben, baby!

shaggy

raymond gir nok jernet om han er i form som den siste tiden.
gashi tror jeg kommer til å være heltent for å revansjere seg litt ovenfor mjelde.

gøy blir det, men lenge å vente.

blir garantert en tett kamp. bare håper den blir underholdende også..

fettnok

raymond kommer ikke til å gi jernet tror jeg. han lot vær å score på stadion, var en situasjon hvor han kunne score men stoppet opp å sentret istedenfor.
ette går aaaaaldri bra!

BL

Quote from: "fettnok"raymond kommer ikke til å gi jernet tror jeg. han lot vær å score på stadion, var en situasjon hvor han kunne score men stoppet opp å sentret istedenfor.


Han hadde vel en målgivende eller? Våkn opp! Har han muligheten gjør han sitt beste, og da kan det fort bli mål.
Hansa-
Felt Z

Go Up