• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stemning til Sandefjordkampen..

Started by mads1.., August 28, 2007, 13:45:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mads1..

Ser lyst på året..

C@Bøe_79

Quote from: "mads1.."


Godt forslag, og det vil bli gjort utover høsten...
Kommer muligens noe allerede mot Sandefjord, men det er bare å vente å se...

Savner også sanger som:

IA IA IA OHH
SYNG FOR VÃ?RT SK BRANN
VI E FRA BERGEN
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Northside

Se forsiden "Syng med".

Noen planer er det :wink:

C@Bøe_79

Quote from: "NorthsideFCDH"Se forsiden "Syng med".

Noen planer er det :wink:


http://www.bataljonen.no/?page=26&news=30
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

tr0Ndemann

Ahh, konge at den sangen blir innført!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

mads1..

Glimrende...
Konge melodi.
Men går d ann å kanskje la melodien gå over høytaleren en gang eller to så folk får meg seg hvordan den går..
D e jo en litt spesiell og rolig sang,og d e ikke alle som e her inne og leser.
Så eg foreslår og kontakte Brann om de kan spille den rett før kampen så folk får den med seg..
No e d selvfølgelig noen som kommer og sier nei til bruk av høytalere og roperter,men d e kun for å få en god start for låten...
Ser lyst på året..

Red Rabitt

Herlig tekst og sang!
Skjønner ingenting visst ikke denne blir en slager.
Greit nok at det er west ham sin sang, men melodier deles jo på overalt i verden.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

C@Bøe_79

Quote from: "mads1.."Glimrende...
Konge melodi.
Men går d ann å kanskje la melodien gå over høytaleren en gang eller to så folk får meg seg hvordan den går..
D e jo en litt spesiell og rolig sang,og d e ikke alle som e her inne og leser.
Så eg foreslår og kontakte Brann om de kan spille den rett før kampen så folk får den med seg..
No e d selvfølgelig noen som kommer og sier nei til bruk av høytalere og roperter,men d e kun for å få en god start for låten...


Satser på at nok folk lærer den seg, så skal vi alltids klare skaffe en gjeng til å starte den..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Brannfrelst

Står at det skal brukes skjerf når denne sangen synges,og en av grunnene er at det ikke skal klappes? En skal ha rimelig mange døde hjerneceller for å begynne å klappe til denne sangen her da;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Northside

Quote from: "Brannfrelst"Står at det skal brukes skjerf når denne sangen synges,og en av grunnene er at det ikke skal klappes? En skal ha rimelig mange døde hjerneceller for å begynne å klappe til denne sangen her da;)


Desverre så finnes det rimelige mange døde hjerneceller på Brann kamp, har til og med hørt folk klappe til nystemten. Slå den du!
:wink:

Hausberg

denne skal det synges på:) og det med skjerfene er bare helt konge, ikke noe er så fint som når hele stadion er kledd i røde brann skjerf:)
itt hjerte står i Brann......

tommy kolseth

"lidenskap og stolthet det er oss"?

lidenskap er et ord som dere må ha plukket opp fra bjørn dahl evt moren deres som leser kvinneromaner og ser på thrillere på tvnorge full av lidenskap og begjær. for et belastet og ekkelt ord, voksne menn kan ikke synge dette. stolthet? hvor faen er den blitt av?


dette går jeg ikke god for i det hele tatt. jævla bondete forslag. sanger blir til på tribunene, vil man synge sanger fra ark kan man gå i en begravelse. skal man se en fotballkamp eller synge i kor? hallo i luken nok en gang. dette hadde nittiniprosent av stadiongengjerne nektet å gå med på for få år siden. forslaget om å spille melodien på høytalerne er jo helt syk. hvor skal dette ende?

nei, en av grunnene til at sanger blir til før, under og etter kampene (på vorspiel, på pub, på buss og på stadion og i gatene) er at hvis de er god nok, slår de an. hvis folk kicker på en sang, synger de med. om man ikke er med på hele teksten, plukker man den opp etterhvert, spør sidemannen, eller man finner ut av det selv, dette hvis sangen er kul nok til at man gidder å bry seg.

selvfølgelig, honnør til dem som har tatt initiativ til Ã¥ lage ny sang, men teksten er for dÃ¥rlig og fremgangsmÃ¥ten er feil. de skulle begynt Ã¥ synge den, hvis folk ikke plukker den opp er den for kjip. den saken er grei. blir jo helt dumt Ã¥  lansere en sang via ark for Ã¥ gjøre den "offisiell", noe alle skal synge med pÃ¥.

det er en forferdelig ukultur som har lusket seg inn stadionporten, og jeg merker den provoserer meg mer og mer for hvert år som går. når det kommer til denne sangen her oppfordrer jeg alle til å holde kjeft hvis de elsker brann.
aster langt

Northside

Quote from: "tommy kolseth""lidenskap og stolthet det er oss"?

lidenskap er et ord som dere må ha plukket opp fra bjørn dahl evt moren deres som leser kvinneromaner og ser på thrillere på tvnorge full av lidenskap og begjær. for et belastet og ekkelt ord, voksne menn kan ikke synge dette. stolthet? hvor faen er den blitt av?


dette går jeg ikke god for i det hele tatt. jævla bondete forslag. sanger blir til på tribunene, vil man synge sanger fra ark kan man gå i en begravelse. skal man se en fotballkamp eller synge i kor? hallo i luken nok en gang. dette hadde nittiniprosent av stadiongengjerne nektet å gå med på for få år siden. forslaget om å spille melodien på høytalerne er jo helt syk. hvor skal dette ende?

nei, en av grunnene til at sanger blir til før, under og etter kampene (på vorspiel, på pub, på buss og på stadion og i gatene) er at hvis de er god nok, slår de an. hvis folk kicker på en sang, synger de med. om man ikke er med på hele teksten, plukker man den opp etterhvert, spør sidemannen, eller man finner ut av det selv, dette hvis sangen er kul nok til at man gidder å bry seg.

selvfølgelig, honnør til dem som har tatt initiativ til Ã¥ lage ny sang, men teksten er for dÃ¥rlig og fremgangsmÃ¥ten er feil. de skulle begynt Ã¥ synge den, hvis folk ikke plukker den opp er den for kjip. den saken er grei. blir jo helt dumt Ã¥  lansere en sang via ark for Ã¥ gjøre den "offisiell", noe alle skal synge med pÃ¥.

det er en forferdelig ukultur som har lusket seg inn stadionporten, og jeg merker den provoserer meg mer og mer for hvert år som går. når det kommer til denne sangen her oppfordrer jeg alle til å holde kjeft hvis de elsker brann.


Vi har spurt opp til flere personer om hva de mener om denne sangen, så langt er det intet negativt å si om den.
Tror også guttene har tatt en titt på den og gjort seg opp med en mening.

At det deles ut ark og lages en artikkel om det her på nettsiden ser jeg virkelig ikke problemet med! Hvorfor gjøre det vanskelig når ting kan gjøres enkelt?
Startes en slik sang på tribunen, men mange forskjellige setninger og ord, så vil det ta lang tid å få den inført, selv om alle liker sangen.
Er ofte vanskelig å høre hva folk synger om man ikke vet teksten, eks er gullet ska hem hvor alt utemom "gullet ska hem" bestod av mumling de 3-4 første kampen pga folk var usikker på hva som ble sunget.

Hvorfor ikke heller gjøre det enkelt da? dele ut lapper til de som ønsker lapper. Da vil flere kunne teksten med en gang den synges og vi kan i allerede første kampen oppnå bra trøkk.
Om flertallet ikke liker teksten så går den i vasken, uavhengig av lapper eller ikke lapper.

At vi skal bruke høytalere er jeg derimot helt imot, det er å gå for langt.

Hvordan sangene ble til før bryr meg langt pokker opp i ræven. Alt som fungerte før fungerer ikke i år. For at vi ikke skal ende opp enda værre enn vi allerede er så må ting prøves og fornyes. Slike grinete kommentarer som det du kommer med her gjør derimot at vi fortsatt står på stedet hvil og synger de samme 3-4 sangene kamp etter kamp.

grei

Quote from: "tommy kolseth"
dette går jeg ikke god for i det hele tatt. jævla bondete forslag. sanger blir til på tribunene, vil man synge sanger fra ark kan man gå i en begravelse. skal man se en fotballkamp eller synge i kor?
SK Brann fra Bergen" i den første linjen når meningsinnholdet forblir det samme og det stemmer bedre med melodien?

4. Tips: det er ikke for ingenting at rim er det vanligste språklige virkemidler i sanger - det gjør dem både lettere å huske, og lettere å synge. Denne sangen har altså ingen rim.

5. Erfaring har lært oss at de helt svulstige tekstene ikke slår an. Med mindre humor (eller tradisjon) er involvert da, hvilket det ikke er snakk om i dette tilfellet

6. Og om humor selvfølgelig ikke er noe absolutt krav, så hjelper det veldig på kvaliteten.

7. Skal man først komme opp med nye sanger, hvorfor ikke titte gjennom forumet der det er massevis av forslag? Det finnes faktisk gode ting blant alt skrapet.

8. Husker jeg ikke helt feil ble en bedre versjon av sangen forsøkt innført tidligere i år uten hell.

Det trenger ikke være så mye vanskeligere enn å trykke opp et vers eller to av "Niagarafossen..." Vips, vi får innført en unik og tradisjonell melodi som alle kan, og sannelig risikerer vi ikke å glede Stadions eldre garde på samme tid.

Tips til neste gang: Finn en håndfull sangforslag, og lodd stemningen for disse i "de rette instanser". Dersom ett forslag utmerker seg positivt, gå for dette.

C@Bøe_79

Det å gå på Stadion no til dags vil jeg sammenligne med Metallica sin siste turne, man kommer i håp om å få høre gode gamle kongelåter og får kun nye sanger + et par gamle...

Vi er sykt opptatt av "Gullet skal hem","Byen e Bergen", "No ser eg rødt", "Bergen By er Nydelig" og "Nystemten".. Det er sikkert nærmere 40 sanger på repetoar-listen vår, hvorfor da bare henge seg opp i disse få..
Hvordan da få folk til å skjønne at vi har flere låter?
Jo, man trykker det opp og deler ut..
På nettsidene til Bataljonen vil det også komme sanger med lydfiler, og det vil gi enda flere mulighet til å få med seg gangen i de..

Pr dags dato er det for dårlig variasjon på Stadion når det gjelder sangene, hvorfor?
Jo, fordi at folk flest kan ikke alle tekstene lengre..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

BL

Quote from: "C@Bøe_79"Det å gå på Stadion no til dags vil jeg sammenligne med Metallica sin siste turne, man kommer i håp om å få høre gode gamle kongelåter og får kun nye sanger + et par gamle...


Fikk kun gode gamle sanger fra 80-tallet tidligere i sommer;)

Men sangen virker bra. Får håpe vi klarer å få den til å sitte på søndag.
Hansa-
Felt Z

littaventype

ikke for Ã¥ være negativ, men denne sangen er jo helt hÃ¥pløs!  Var en lenger oppe som mente at "guttene" hadde gjort seg opp en mening om denne. og ja, det stemmer vel delvis da den ble luftet av en tifo-type pÃ¥ vic. før rbk kampen, og da var det samme mening fra alle; dette er boss. Ellers gÃ¥r det jo ikke Ã¥ lage en sang pÃ¥ "fbb", det er jo like dumt som Ã¥ lage en sang pÃ¥ You never walk alone,nystemten eller ja vi elsker. nei fysj og fysj. Men bra at folk ta inniativ, men dette er faktisk ikke godt nok.

viks

Quote from: "grei"
Quote from: "tommy kolseth"
dette går jeg ikke god for i det hele tatt. jævla bondete forslag. sanger blir til på tribunene, vil man synge sanger fra ark kan man gå i en begravelse. skal man se en fotballkamp eller synge i kor?
SK Brann fra Bergen" i den første linjen når meningsinnholdet forblir det samme og det stemmer bedre med melodien?

4. Tips: det er ikke for ingenting at rim er det vanligste språklige virkemidler i sanger - det gjør dem både lettere å huske, og lettere å synge. Denne sangen har altså ingen rim.

5. Erfaring har lært oss at de helt svulstige tekstene ikke slår an. Med mindre humor (eller tradisjon) er involvert da, hvilket det ikke er snakk om i dette tilfellet

6. Og om humor selvfølgelig ikke er noe absolutt krav, så hjelper det veldig på kvaliteten.

7. Skal man først komme opp med nye sanger, hvorfor ikke titte gjennom forumet der det er massevis av forslag? Det finnes faktisk gode ting blant alt skrapet.

8. Husker jeg ikke helt feil ble en bedre versjon av sangen forsøkt innført tidligere i år uten hell.

Det trenger ikke være så mye vanskeligere enn å trykke opp et vers eller to av "Niagarafossen..." Vips, vi får innført en unik og tradisjonell melodi som alle kan, og sannelig risikerer vi ikke å glede Stadions eldre garde på samme tid.

Tips til neste gang: Finn en håndfull sangforslag, og lodd stemningen for disse i "de rette instanser". Dersom ett forslag utmerker seg positivt, gå for dette.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Mico

Må si det er meget uhelidig å hente en sang fra West Ham. Men vi får se.....

C@Bøe_79

Quote from: "Mico"Må si det er meget uhelidig å hente en sang fra West Ham. Men vi får se.....


Hva er uheldig med det da?

Er det Arsenal,Chelsea,Totteham,Fulham eller andre anglofile elskere som ikke synger pga at det er West Ham som bruker melodien, ja så er det patetisk..
Dette er Brann sin tekst og ikke noe annet, og ser helst at folk slutter å nevne West Ham..
Vi støtter Brann og ikke west Ham, og hvis det er slik vi skal tenke i fremtiden må vi fjerne mange sanger..
Flere av våre melodier er hentet fra diverse engelske lag, og vi kan ikke ta hensyn til Liverpool-fans,Arsenal-fans,Everton-fans eller andre fans når sanger skal støtte Brann..

Det vi derimot prøver å unngå, det er andre norske lag sine fanesanger..
Og på det området har vi vært flink..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

fortune

Litt enig med begge parter her, men om det plutsleig hadde dukket opp en tekst laget til "You'll never Walk alone" hadde jeg oppfattet det som blasfemi..
First is first, second is nothing

C@Bøe_79

Quote from: "fortune"Litt enig med begge parter her, men om det plutsleig hadde dukket opp en tekst laget til "You'll never Walk alone" hadde jeg oppfattet det som blasfemi..


Hvorfor det?
Er det noe mindre blasfemisk å bruke Beach Boys "Sloop John B"?
Og når det gjelder "You`ll never walk alone", så er den brukt av flere lag i europa før Liverpool tok den til seg...
Skotter, tyskere og London-lag er blant de som har brukt den..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

tr0Ndemann

Er så enig. For min del kunne de brukt You'll Never Walk Alone som en ny kabelstrekkesang.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Red Rabitt

Quote from: "C@Bøe_79"Det å gå på Stadion no til dags vil jeg sammenligne med Metallica sin siste turne, man kommer i håp om å få høre gode gamle kongelåter og får kun nye sanger + et par gamle...

Vi er sykt opptatt av "Gullet skal hem","Byen e Bergen", "No ser eg rødt", "Bergen By er Nydelig" og "Nystemten".. Det er sikkert nærmere 40 sanger på repetoar-listen vår, hvorfor da bare henge seg opp i disse få..
Hvordan da få folk til å skjønne at vi har flere låter?
Jo, man trykker det opp og deler ut..
På nettsidene til Bataljonen vil det også komme sanger med lydfiler, og det vil gi enda flere mulighet til å få med seg gangen i de..

Pr dags dato er det for dårlig variasjon på Stadion når det gjelder sangene, hvorfor?
Jo, fordi at folk flest kan ikke alle tekstene lengre..


Er ikke du en av de ansvarlige rundt sanggruppen?
Da vil jeg ihvertfall foreslå til deg at du gir sanggruppen denne beskjeden, så får de repetere på alle disse gamle sangene til de sitter hos folk.
Syng om igjen og om igjen, det er jo slik folk lærer, kan gjerne kjøre på 3 gamle slagere til hver kamp i en halv sesong så sitter nok de etterhvert.
Hadde jo og blitt mye enklere viss dere hadde samarbeidet med felt z om dette, slik at alle føler at de blir hørt.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "fortune"Litt enig med begge parter her, men om det plutsleig hadde dukket opp en tekst laget til "You'll never Walk alone" hadde jeg oppfattet det som blasfemi..


Hvorfor det?
Er det noe mindre blasfemisk å bruke Beach Boys "Sloop John B"?
Og når det gjelder "You`ll never walk alone", så er den brukt av flere lag i europa før Liverpool tok den til seg...
Skotter, tyskere og London-lag er blant de som har brukt den..


Kjør heller på med Rule Britannia!! Vi er jo engelsk inspirert så hvorfor ikke?
Brann fra Bergen
Fra Bergen det e oss
osv...med kreative ideer
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

grei

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Mico"Må si det er meget uhelidig å hente en sang fra West Ham. Men vi får se.....


Hva er uheldig med det da?


Det er egentlig det samme hva som eventuelt måtte være uheldig med dette. Men så lenge mange mener det er det, burde man valgt en annen melodi. Skal man først forsøke å lansere en ny sang med ark og greier må man bruke en alle kan samles om.

Erlend

Forresten, sÃ¥ hÃ¥per jeg vi tar sangene mer enn to ganger i slengen denne kampen.  Er jo det vi ofte har gjort nÃ¥r det var superstemning, sÃ¥nn som nÃ¥ sist mot RBK.

Tar man en sang bare to ganger, blir det ofte slik at folk kommer halvveis i første runde eller begynner pÃ¥ andre, sÃ¥nn at man dermed bare fÃ¥r en runde med skikkelig trøkk.  Fortsetter man derimot Ã¥ repetere, hiver mange seg pÃ¥, gjerne folk fra andre tribuner ogsÃ¥, og vi fÃ¥r et herlig trykk rundt kampen.

symo

NÃ¥r vi snakker om sangene "skillingsboller"  "iaiaiao" og "brann fra bergen" med flere sÃ¥ har det da heller aldri vert noe særlig trøkk pÃ¥ disse. Og det tror jeg det aldri kommer til bli.

De jeg savner som det har vert trøkk på er "dø for brann" og "vestlandets konger"

Sangen "vi e fra bergen, og vi e stolt av det" tror jeg ble oppbrukt av altfor hyppig synging da den var pop. Personlig har jeg ikke likt denne sangen da den bare handler om oss selv. Akkurat som jeg også hater sangen "for vi svikter aldri brann" og lignende sanger.

Det jeg syns er rart er at vi blir svakere og svakere på "vi e de beste" og "for vi har vert på purken". "Så kom igjen" bør vi bli bedre på.

Og unngÃ¥ klapping spessielt pÃ¥ ropene"vi e brann"  "heia brann" og "vi e berømte"

grei

Det er ikke nødvendig å spore av tråden med noe du allerede har skrevet i en annen tråd.

symo

Beklager det. Men det ble da skrevet først i denne tråden da jeg mente det var relevant for denne tråden etter det C@Bøe skrev lenger oppe. Og etter det så jeg at det kunne passe i den andre tråden.

Hvorfor er dette avsporing?

Er du enig i det jeg skriver Grei?

C@Bøe_79

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "C@Bøe_79"Det å gå på Stadion no til dags vil jeg sammenligne med Metallica sin siste turne, man kommer i håp om å få høre gode gamle kongelåter og får kun nye sanger + et par gamle...

Vi er sykt opptatt av "Gullet skal hem","Byen e Bergen", "No ser eg rødt", "Bergen By er Nydelig" og "Nystemten".. Det er sikkert nærmere 40 sanger på repetoar-listen vår, hvorfor da bare henge seg opp i disse få..
Hvordan da få folk til å skjønne at vi har flere låter?
Jo, man trykker det opp og deler ut..
På nettsidene til Bataljonen vil det også komme sanger med lydfiler, og det vil gi enda flere mulighet til å få med seg gangen i de..

Pr dags dato er det for dårlig variasjon på Stadion når det gjelder sangene, hvorfor?
Jo, fordi at folk flest kan ikke alle tekstene lengre..


Er ikke du en av de ansvarlige rundt sanggruppen?
Da vil jeg ihvertfall foreslå til deg at du gir sanggruppen denne beskjeden, så får de repetere på alle disse gamle sangene til de sitter hos folk.
Syng om igjen og om igjen, det er jo slik folk lærer, kan gjerne kjøre på 3 gamle slagere til hver kamp i en halv sesong så sitter nok de etterhvert.
Hadde jo og blitt mye enklere viss dere hadde samarbeidet med felt z om dette, slik at alle føler at de blir hørt.


Dette er noe sang-gruppen jobber med...
Vi har kommet frem til at det kanskje er bedre å jobbe inn de gamle sangene, enn å pumpe ut nye...
Samtidig er det en priotering at vi skal få vekk klapping i sang, altså "Synger du, ja da klapper du ikke"
Klappingen er det som gjør at stemning ikke når store høyder, for man hører bare klappingen..
HÃ¥per dette kan sitte spor alt mot Sandefjord, og at folk ser seg enig i dette..

Vil folk ha opp stemningen, så lar de vær å klappe og synger litt høere istedet..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Baunebob

Denne artikkelen om den nye sangen kunne jo kanskje blitt publisert både på Brann.no og gjerne Bt og Ba ? Sikkert veldig mange flere som hadde fått det med seg då.

C@Bøe_79

Quote from: "Baunebob"Denne artikkelen om den nye sangen kunne jo kanskje blitt publisert både på Brann.no og gjerne Bt og Ba ? Sikkert veldig mange flere som hadde fått det med seg då.


Det er riktig, men vi bruker foreløpig våre kanaler..
Er ikke viktig at den sitter idag, men at den komer på sikt...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

mads1..

Melodien e kanon..
Men har prøvet og sunget denne nye sangen,synest og tror at teksten e for vanskelig for at d skal bli noen slager....Håper at vi får den til.
Men tror at teksten e for vanskelig..
Eg mener at VESTLANDETS KONGER e lettere å få til som en sang som alle kan synge...
Ser lyst på året..

C@Bøe_79

QuoteEg mener at VESTLANDETS KONGER e lettere å få til som en sang som alle kan synge...


Kan dette ha noe med at den er blitt sunget på stadion i 8 år??
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

mads1..

Skal ikke diskutere kor gammel sangen e...
Den har ikke blitt sunget i 8 år på stadion.
Hvor ofte har man sunget den sangen f.eks hele hansa???
At en gjeng på 5 stk har sunget den noen ganger gjelder vel ikke.....
Og eg håper Bubbles sangen virkelig blir en slager,men har bare min tvil om at d vil skje.....
Ser lyst på året..

C@Bøe_79

Quote from: "mads1.."Skal ikke diskutere kor gammel sangen e...
Den har ikke blitt sunget i 8 år på stadion.
Hvor ofte har man sunget den sangen f.eks hele hansa???
At en gjeng på 5 stk har sunget den noen ganger gjelder vel ikke.....
Og eg håper Bubbles sangen virkelig blir en slager,men har bare min tvil om at d vil skje.....


Sier kanskje mer om hvor lenge du har gått på Stadion enn noe annet..
"Vestlandets konger" er en GAMMEL sang, men ikke sunget mye etter SS ble flyttet til Hansa..
Den fortjener mer synging, men kanskje folk har glemt den, i alt "Gullet skal hem" maset..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

kabelmann

En relativt grei beskrivelse av stemningen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up