• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

LSK-BRANN

Started by Anduro, August 17, 2007, 15:35:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kai-Olai


Brannfrelst

Kunne jo hørt med noen østpå om de hadde vert interessert i å hamstre inn en del billetter til oss her borte?
2.10.07-Gullet kom hem!

HansaInferno

Det synes jeg ærlig talt vi kunne gjort. Om noen får tak i 20 -30 billetter ekstra har det alt å si for de som får billett. Jeg blir lett medlem av Kanaris om det er det som skal til for at jeg skal få se Brann.
Breiflabben, baby!

Kai-Olai


eivtress


paf

Quote from: "eivtress"

Du har ikkk fulgt med nei. Alle billetter utover borteseksjonen selges i utgangspunktet kun til  medlemmer i LSK eller KFL pluss partoutkortinnehavere. Hver av disse får kjøpe fem billetter hver. Blir det billetter til overs blir de lagt ut i åpent salg 4. september. Dete r ingen grunn til å tro at det blir mange billetter.

KennethS

Quote from: "HansaInferno"Det synes jeg ærlig talt vi kunne gjort. Om noen får tak i 20 -30 billetter ekstra har det alt å si for de som får billett. Jeg blir lett medlem av Kanaris om det er det som skal til for at jeg skal få se Brann.


Men og bli medlem av bataljonen e glemmesak for og få se Brann??

man skal høre mye rart
tå på Brann

C@Bøe_79

Quote from: "KennethS"
Quote from: "HansaInferno"Det synes jeg ærlig talt vi kunne gjort. Om noen får tak i 20 -30 billetter ekstra har det alt å si for de som får billett. Jeg blir lett medlem av Kanaris om det er det som skal til for at jeg skal få se Brann.


Men og bli medlem av bataljonen e glemmesak for og få se Brann??

man skal høre mye rart
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article89251.ece

Kampen går som ventet på søndag klokken 20.00.
Det var da enda godt siden jeg har gamblet og allerede kjøpt flybillett hjem...
Rød makt på Hansa

Christoball

noen som har formening om når billettene blir lagt ut for salg hos bataljonen da?

Nixon

Bataljonen kommer ikke til å få alle billettene til denne kampen skal vi tro brann.no. Så det vil altså være mulighet for alle å skaffe seg billett til kampen ut fra det som står her.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5732

Noen som vet hvordan jeg kan få tak i billetter til Lillestrøm - Brann?

Billettansvarlig Anders Tøsse svarer: - Vi selger billetter i Brannbutikken på Stadion så snart vi vet når kampen skal spilles. Det blir kun en billett per kunde og legitimasjon må fremvises. Medlemmer av Bataljonen kan kjøpe gjennom deres system. Vi håper at kamptidspunktet blir klart i slutten av denne uken.
Rød makt på Hansa

Kjell249

Er det i dag LSK legger ut billetter som ikke ble solgt til kanarimedlemmer til åpent salg? Ser ikke noe på billettluka eller på LSK sin hjemmeside.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Kjell249

Da er billettene ute på billettluka, og det er 800 igjen (kl 0915). Så da er det bare å hamstre. 200 igjen i feltet på kortsiden, ved siden av bortelagetsfelt. Unummererte plasser 170 kr per billett.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

HansaInferno

Faen, utsolgt eller? Når begynner BBB å selge billetter?
Breiflabben, baby!

hakeide

Så jævlig sweet..!!

Da er det sikret 6 billetter til diadora så jeg kommer nærme resten av bataljonen..!!

350 billetter igjen!!

Edit: Til info: Diadorra er delt denne kampen, det er unummerte plasser på delen billettsalget er åpent på.. kjøpes på billettluka.no og skal kunne hentes på alle narvesen/7.11

HansaInferno

Jeg finner de ikke... Link?
Breiflabben, baby!

hakeide

Fy faen...

De stengte salget!!! Finner den ikke lenger!!

HansaInferno

Søren. Jeg hadde egentlig tenkt å sikre meg et par billetter til noen kompiser som ikke er medlem av BBB. Hvor mange kan man kjøpe med medlemskap i Bataljonen? Og når begynner det salget?
Breiflabben, baby!

hakeide

Vet ikke, sendt en mail til bbb men har ikke fått svar..

Kan kjøpes på brannbutikken på stadion fra 10.00 på fredag da, sitter i oslo og skulle akkurat til å poste legitimasjon slik at søsteren min i bergen kunne kjøpe billetter..

Kjenner jeg har for flaks nå, gjett om jeg skal hente billettene mine om 40 min i lunsjen så billettluka ikke finner ut at de skal kansellere kjøpet mitt!!!


Edit: Faen! De må selvfølgelig hentes på åråsen.. Og med min flaks så er vel åpningstidene på den kiosken såpass at jeg ikke har mulighet til å hente billettene!!

hansagutt1

Sikret med noen billetter før salget stengte, blir nok komplett kaos på tribunen. Hummer og kanari blandet.

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

hakeide

Quote from: "Kjell249"


Det står på billettluka.no at de må hentes innen 3 dager.. Helt håpløst når man har betalt billettene..! Nå kan det være slik at dette gjelder kun ved reservasjon da, kan egentlig ikke se at de skal kunne heve kjøpet når du har betalt...?

Måtte låne bil av en på jobben slik at jeg får kommet meg dit idag.. (fattige studenter har ikke andre muligheter)

Pratet med på sparket kiosken. De har åpnet fra 9.00 til 20.30 alle dager bortsett fra onsdag (åpent til 20.00)

Blir nok lettere kaos der inne ja, kan angre på at de har delt tribunene nå!
Nå er jo egentlig bare spørsmålet hvor mange som får hentet billettene?

Nixon

Kanskje på tide for BBB å komme med info om hva de skal gjøre med sine billetter?
Rød makt på Hansa

Mathilde

Jeg lurer egnetlig på om LSK har tenk over dette nøye nok?!
For hvis Brann bare får DELER av tribunen, betyr det at vi røde må dele tribune med store deler gul-kledde... Jeg er stygt redd for at denne kampen kan "ødelegges" av tribunebråk!!
Og det kommer til å bli bråk! Det er jeg 110% sikker på! (Desverre)

Teit av LSK å ikke tenke langt nok :s
rann er min tro, mitt håp og min religion! <3

Lilleheil

Når kommer info om tur te lillestrøm? sikkert en del som kunne tenkt seg å reise organisert med tanke på at man da skal være sikret kampbillett.
(med forbehold om BBB faktisk har billetter)

Stoffi

Quote from: "hakeide"
Quote from: "Kjell249"


Det står på billettluka.no at de må hentes innen 3 dager.. Helt håpløst når man har betalt billettene..! Nå kan det være slik at dette gjelder kun ved reservasjon da, kan egentlig ikke se at de skal kunne heve kjøpet når du har betalt...?

Måtte låne bil av en på jobben slik at jeg får kommet meg dit idag.. (fattige studenter har ikke andre muligheter)

Pratet med på sparket kiosken. De har åpnet fra 9.00 til 20.30 alle dager bortsett fra onsdag (åpent til 20.00)

Blir nok lettere kaos der inne ja, kan angre på at de har delt tribunene nå!
Nå er jo egentlig bare spørsmålet hvor mange som får hentet billettene?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

FeltZ4ever

Jeg greidde utrolig nok å vinne 2 billetter med fly og adgang til VIP-området med "en mengde fotballcelebriteter" som det ble skrevet.
Ok at jeg skal inn og drikke øl med fiffen,men kampen skal sees sammen med de ekte supporterene!!
Det får da være grenser..
Den e' Bruun...

Tifo

Quote from: "Lilleheil"Når kommer info om tur te lillestrøm? sikkert en del som kunne tenkt seg å reise organisert med tanke på at man da skal være sikret kampbillett.
(med forbehold om BBB faktisk har billetter)


Etter hva jeg vet så vil turen til LSK komme opp seinest Lørdag.
Men ta det med en klype salt...
.:Tifo-gruppen:.

hakeide

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "hakeide"
Quote from: "Kjell249"


Det står på billettluka.no at de må hentes innen 3 dager.. Helt håpløst når man har betalt billettene..! Nå kan det være slik at dette gjelder kun ved reservasjon da, kan egentlig ikke se at de skal kunne heve kjøpet når du har betalt...?

Måtte låne bil av en på jobben slik at jeg får kommet meg dit idag.. (fattige studenter har ikke andre muligheter)

Pratet med på sparket kiosken. De har åpnet fra 9.00 til 20.30 alle dager bortsett fra onsdag (åpent til 20.00)

Blir nok lettere kaos der inne ja, kan angre på at de har delt tribunene nå!
Nå er jo egentlig bare spørsmålet hvor mange som får hentet billettene?

Tifo-gruppen

Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

HansaInferno

Enig i det Krøvel sier, i tillegg er det viktig å få frem at det er kun folk som går på skole/er arbeidsledig som har muligheten til å skaffe seg billetter på Brann-butikken ettersom salget der starter kl.10. Når det ikke går an å kjøpe mer enn 1 billett er det også håpløst om man sender en opp der for å kjøpe.

Altså veldig enig med Krøvel om dette med tidspunkt og slipp av billetter.
Breiflabben, baby!

hansagutt1

Quote from: "Kjell249"


Til dere som fikk kjøpt billetter den korte stunden det var mulig på billettluka igår formiddag; prøv å hente billettene på 7eleven. Hentet mine igår kveld i Bergen og det gikk fint!

Nixon

Enig med to siste innlegg. BBB bør i god tid før Brann starter sitt salg på fredag gi info om salg av BBB-billettene som ikke er bundet opp mot bussturene.
Rød makt på Hansa

Kjell249

Quote from: "hansagutt1"
Quote from: "Kjell249"


Til dere som fikk kjøpt billetter den korte stunden det var mulig på billettluka igår formiddag; prøv å hente billettene på 7eleven. Hentet mine igår kveld i Bergen og det gikk fint!
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

BrannSupporter


revert

Er det ikke snart veldig på tide at Bataljonen får ut fingeren og sier litt om fordelingen av billettene?!

hansagutt1

Quote from: "BrannSupporter"Fra fredag kl 10 kan en reservere billett på Brann.no

http://www.brann.no/index.php?mapping=245


Hvor lenge blir billetten reservert? Jeg mener det kun burde vært direkte salg når det er så få billetter tilgjengelig til en så viktig kamp.

Nixon

Quote from: "hansagutt1"Hvor lenge blir billetten reservert?
Rød makt på Hansa

Nixon

Men det er jo et åpent spørsmål hvor stor etterspørselen blir og hvor stor kapasitet Brann har på serveren sin. Det kan tenkes at det vil være smartest å stille seg i kø på Brannbutikken.

I alle fall så lenge vi ikke vet når BBB skal selge sine billetter.
Rød makt på Hansa

SKBMiller

kan bbb svare på hvordan det blir med billetter? kan alle kjøpe eller bare medlemmer?

hva gjør vi østpå? ringer brannbutikken og hører om de kan ordne noe?

Stoffi

Faen, der var flyet hjem igjen fullt. Da blir det høyst sannsynlig ingen tur på denne karen.
Skulle ha bestilt tidligere, men kampen kunne jo plutselig bli satt på lørdagen for alt det jeg visste. Helvete!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

skb!


Tifo-gruppen

Bataljonen har sikret seg 400 av de litt over 700 billettene på bortefeltet.  Dette er billetter vi fysisk har så det er ingen fare for at Brann selger ale billettene før våre medlemmer får kjøpt billetter.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

revert

Noen som har noen tanker rundt hvor fort billettene kommer til å gå?
Minutter, timer?

SKBMiller

de billettene som kan reserveres på nett på fredag ryker nok fort.
de 400 til medlemmene burde vel holde opp mot en dag ville jeg tro.

Nixon

Quote from: "SKBMiller"de billettene som kan reserveres på nett på fredag ryker nok fort.
de 400 til medlemmene burde vel holde opp mot en dag ville jeg tro.


Det spørs vel hvor mange billetter BBB har satt av til bussen(e). De regner vel med å fylle noen busser. Det kan jo stå noen hundre mennesker i kø på puben på fredag. Skulle ikke forundre meg!

Jeg tror på mer kaos i Brannbutikken når man samtidig skal kunne reservere billetter på nettet. Det må bare gå galt!;)
Rød makt på Hansa

KongHarry


Nixon

Quote from: "KongHarry"


Hvordan klarte du det? Det er ikke lagt ut noen link til reservering av billetter til LSK-kampen såvidt jeg kan se. Bare til FFK-kampen.
http://www.brann.no/index.php?mapping=245
Rød makt på Hansa

Bombefar

Kanskje KongHarry er en super-hacker

Go Up