• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Start-Brann

Started by Pondan, August 12, 2007, 23:41:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pondan


Ricky

Tja, det er jo ganske lenge til denne kampen. Er vel ikke umulig Helstad blir klar.. Hvis ikke, så lukter det vel litt 4-2-3-1 med El Fakiri som den kreative kraften sentralt, med Bakke/Andresen litt bakom. Kunne jo drømt om 3-5-2 med Bjørnsson på topp (og som ekstra forsvarer på dødballer)... forsvar har vi jo ikke greie på uansett .p

Tre poeng er flott, ett poeng er ok. Null poeng holder ikke, selv om det er bortebane.

Brann&Bergen<3

er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot

The Boss

Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..

Falkman

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..


funny :D

Stoffi

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..



Hvor har du hørt dette?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

tauraren1

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..

åja så med andre ord har de degradert Martin fra evaluerings utvalget til nye spillere?
ordan har "vi" det i dag da?

revert

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..



Hvor har du hørt dette?


Det er godt mulig Martin A. mener han er for dårlig. Men det melder seg jo også et annet spørsmål her og det er hvor mye en egentlig skal høre på Martin A. hvis han forsvinner etter sesongen uansett. Uansett bør han ikke ha noe som helst med Branns fremtidsplaner hvis han ikke selv har tenkt å være en del av de!

Marek

Quote from: "The Boss"Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..
ons Ivar skal hem...

Bombefar

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..


Jeg har hørt det samme, dog ikke av Martin Andresen, men av en som jobber i fotballkretsen. Sjøhage skal visstnok være helt ubrukelig

Klaus_Brann

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..


Dette høres jo helt idiotisk ut, hvis det skulle være fakta, noe jeg tviler på.
En slik handling er ikke veldig gjennomtenkt, og slik Martin opptrer i media i alle fall, så ser jeg ikke at han kan komme med en utblåsning av dette kaliberet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stalin

De kampene jeg har sett på Sør Arena iår har ikke imponert meg. Alt anna enn 3 poeng blir pinlig.

tauraren1

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..


Jeg har hørt det samme, dog ikke av Martin Andresen, men av en som jobber i fotballkretsen. Sjøhage skal visstnok være helt ubrukelig

De har vel dårlig peiling i svensk foppal da, siden alle topplagene i alsvenskan ville ha han!
ordan har "vi" det i dag da?

Stoffi

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..


Jeg har hørt det samme, dog ikke av Martin Andresen, men av en som jobber i fotballkretsen. Sjøhage skal visstnok være helt ubrukelig



Ja, vi får vente og se hva som skjer når han debuterer. At han ikke har vært på banen enda, gir vel visse indikasjoner på at ryktene kan være sanne.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

jako

Hvis Bjørnsson er det eneste spissalternativet har vi en kjempecase. Liker ikke helt de ryktene her, hvis to uavhengige kilder bekrefter det så er litt sannsynlig at det faktisk er tilfellet. Merkelig kjøp av Brann i så fall. Kanskje Sjøhage er en ny Klock?

I så henseende må vi handle inne en skikkelig spiss. Men nå det skal være. Akkurat nå håper jeg faktisk på fetter Flo. Tror det eller ei.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nixon

Det høres meget merkelig ut. Både at en ettertraktet spiller som Sjøhage skal være boss og ikke minst at Andresen skal ha kritisert salget foran hele spillertroppen, inkludert Sjøhage selv.

Men Brann har aldri lagt skjul på at Sjøhage først og fremst er kjøpt inn for neste år. Husk på at vi hadde Sæternes i stallen da han ble kjøpt.
Rød makt på Hansa

Falkman

Quote from: "jako"Hvis Bjørnsson er det eneste spissalternativet har vi en kjempecase. Liker ikke helt de ryktene her, hvis to uavhengige kilder bekrefter det så er litt sannsynlig at det faktisk er tilfellet. Merkelig kjøp av Brann i så fall. Kanskje Sjøhage er en ny Klock?

I så henseende må vi handle inne en skikkelig spiss. Men nå det skal være. Akkurat nå håper jeg faktisk på fetter Flo. Tror det eller ei.


ingen grunn til å ta de ryktene der alvorlig, ta det som en dårlig spøk :D

krøvel vellevold

Quote from: "The Boss"[ Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest.  ..


Hvis dette er sant, så syns jeg faktisk heller Andresen bør sparkes! I hvert fall miste kapteinsbindet. For dette er jo illojalitet både mot "den som har hentet Sjöhage" og Sjöhage selv! En kaptein som oppfører seg sånn, kan vi i hvert fall IKKE ha! Men jeg tar det selvsagt med en halvpalle salt...
Legg ned hele klubben!

jako

Quote from: "Falkman"
Quote from: "jako"Hvis Bjørnsson er det eneste spissalternativet har vi en kjempecase. Liker ikke helt de ryktene her, hvis to uavhengige kilder bekrefter det så er litt sannsynlig at det faktisk er tilfellet. Merkelig kjøp av Brann i så fall. Kanskje Sjøhage er en ny Klock?

I så henseende må vi handle inne en skikkelig spiss. Men nå det skal være. Akkurat nå håper jeg faktisk på fetter Flo. Tror det eller ei.


ingen grunn til å ta de ryktene der alvorlig, ta det som en dårlig spøk :D


Hehe

Man vet aldri Falkmann har hørt så mye rart jeg nektet å tro første gang jg hørte for så å få det bekreftet siden. Men jeg skal innrømme at jeg har vanskelig for å tro at Andresen har kommet med en slik utblåsning på trening. Men det kan jo godt hende han mener det.

Eller var det ryktet ang Fetter Flo du mente?:)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Brannfrelst

Lurer på om vi blir mange i Kristiansand. Er det ikke kampbilletten som koster 220 kr?
2.10.07-Gullet kom hem!

Klaus_Brann

Quote from: "Brannfrelst"Lurer på om vi blir mange i Kristiansand. Er det ikke kampbilletten som koster 220 kr?


Stemmer det, men jeg tror ikke det er de ekstra kronene som hindrer folk i å dra fra Bergen til Kristiansand, eller Oslo te Kristiansand.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..


Jeg har hørt det samme, dog ikke av Martin Andresen, men av en som jobber i fotballkretsen. Sjøhage skal visstnok være helt ubrukelig


Da er det ikke bare Sjøhage som er ubrukelig hvis det er fakta, RBH er vel mannen som må skjerpe seg litt hvis han er så dårlig som noen vil ha det til.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stalin

Tror jeg har spurt om dette 1000 ganger, og aldri fått no svar. Kun at, de selges på fotballpuben, noe som hjelper lite når man ikke bor i Bergen.

Spør jeg for n'te gang, hva med oss utenbys fra? Veit at de blir solgt i døren, jada, men av div årsaker har jeg lyst å skaffe meg billett på forhånd. Hvordan gjør jeg dette?

Falkman

Quote from: "jako"
Quote from: "Falkman"
Quote from: "jako"Hvis Bjørnsson er det eneste spissalternativet har vi en kjempecase. Liker ikke helt de ryktene her, hvis to uavhengige kilder bekrefter det så er litt sannsynlig at det faktisk er tilfellet. Merkelig kjøp av Brann i så fall. Kanskje Sjøhage er en ny Klock?

I så henseende må vi handle inne en skikkelig spiss. Men nå det skal være. Akkurat nå håper jeg faktisk på fetter Flo. Tror det eller ei.


ingen grunn til å ta de ryktene der alvorlig, ta det som en dårlig spøk :D


Hehe

Man vet aldri Falkmann har hørt så mye rart jeg nektet å tro første gang jg hørte for så å få det bekreftet siden. Men jeg skal innrømme at jeg har vanskelig for å tro at Andresen har kommet med en slik utblåsning på trening. Men det kan jo godt hende han mener det.

Eller var det ryktet ang Fetter Flo du mente?:)


Brann har vel bekreftet at de e interessert i Flo, tror fakisk han kunne blitt en nyttig mann i sesongsinnspurten. eg  har bodd i Gøteborg, og  fulgt svensk fotball relativt tett de siste årene. Sjøhage e regnet for å være et stort talent  der borte. ser ingen grunn til å tvile på at  han har kvaliteter vi kommer til å  få  stor glede av i årene som kommmer.. og tenk på Helstad, det tok et par sesonger før han begynte å pøse inn mål for oss.

slang

Det er ikke bare Martin som syns Sjøhage ikke holder mål. Har selv snakket med både Kjetil Knutsen og Dan Riisnes og begge mener han er altfor dårlig for Brann. Var også å så på en trening og der virket han direkte umotivert og slapp.
ansa 08

Roald

Han virker nå ganske tilfreds selv. Dette er fra nettsiden hans:

hej på er.sitter hær på ett hotell i begen och tænkte skriva några rader till er.
bor fortfarande på hotell,lægenhet ær på gång nu iallafall.. i morgon så har vi en toppmatch att spela,vi ska møta rosenborg,det kommer att bli helt fullsatt på stadion,nu hoppas jag att vi kan få ett bra resultat också!!
det kænns riktigt bra før tillfællet,formen kænns bra och jag hoppas att jag får spela lite mot rosenborg, jag kænde att ja var lite otrænad nær jag kom pga att jag inte hade spelat så mycket sista tiden,men nu har jag trænat på bra i en månad så nu ær jag redo!!!
idag har det varit riktigt fint væder,inte vanligt hær i bergen annars,hehe,har typ regnat varje dag sedan jag kom,men det ær ju likadant i borås!!!!
forsætt gærna med att skriva i min gæstbok,jag læser allt!
ha det bæst!!!!
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

The Boss

Hvor eg har det fra? Det er da det samme, men det kom ikke direkte fra Martin for å si det sånn, og eg hørte det ikke med mine egne ører, så hva vet eg? Det eneste eg har hørt er at dette stemmer, bekreftet av en brann spiller, via en mellommann.. Men her på forumet kan du jo ikke komme med kilder fra en som står en brann spiller nært, for da får du jo "jaha, å eg har hørt at helstad skal til barcelona, dette har eg fra søsteren til fetteren til onkelen til bruttern til...osv.." slengt i trynet..

Tro hva dere vil, men det er vel en grunn til at han ikke engang er i troppen til tross for 0 egentlige spisser på benken.

Xminator

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..


Om Andresen ikke har bedre sosiale antenner enn det som antydes bør han strengt tatt tuppes ut av klubben asap.

Klaus_Brann

Quote from: "Stalin"Tror jeg har spurt om dette 1000 ganger, og aldri fått no svar. Kun at, de selges på fotballpuben, noe som hjelper lite når man ikke bor i Bergen.

Spør jeg for n'te gang, hva med oss utenbys fra? Veit at de blir solgt i døren, jada, men av div årsaker har jeg lyst å skaffe meg billett på forhånd. Hvordan gjør jeg dette?


Hvis du gidder å lete bittelitt så...
http://www.brann.no/index.php?mapping=245
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Oppreist

Stein på stein blir Steinar.

Romarius


C@Bøe_79

No prøver vi å holde oss til Start - Brann i denne tråden..
Sjøhage vs Andresen kan diskuteres andre steder.


Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Storsæter

hei! eg berre lurte på ein ting angåande billettsalget til denne kampen. det står på brann.no at det berre er ein billett pr. kunde. men viss eg skal for eksempel kjøpa billett til noken som bur i kristiansand, får eg då ikkje billettar?

C@Bøe_79

No er det på tide enkelte våkner:-)
http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=806

Les på forsiden om dere har spm om billetter og kamper, så spør..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Storsæter

Quote from: "C@Bøe_79"No er det på tide enkelte våkner:-)
http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=806

Les på forsiden om dere har spm om billetter og kamper, så spør..


Ein an ting eg har lurt på er ka som e aldersgrensa på fotballpuben? e ikkje ei sjølvfølga at me som e under 18 kjem inn på alle pubane i byn vettu.. kanskje spesielt ikkje midt på laurdagskvelden.. :)

vebo

Quote from: "Storsæter"hei! eg berre lurte på ein ting angåande billettsalget til denne kampen. det står på brann.no at det berre er ein billett pr. kunde. men viss eg skal for eksempel kjøpa billett til noken som bur i kristiansand, får eg då ikkje billettar?



Du kan reservere billetter her.

QuoteBilletter kan også reserveres
Avhenting og betaling av reserverte billetter gjøres på Sør Arena kampdag mellom kl 18.30-19.45


Hvorfor kan ikke vennen din i Kristiansand reservere med sitt eget navn da? Evt får du fødselsdatoen hans og reserverer i hans navn om han ikke skulle ha internett. Jesus, så vanskelig.
Tiocfaidh ár lá

C@Bøe_79

Quote from: "Storsæter"
Quote from: "C@Bøe_79"No er det på tide enkelte våkner:-)
http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=806

Les på forsiden om dere har spm om billetter og kamper, så spør..


Ein an ting eg har lurt på er ka som e aldersgrensa på fotballpuben? e ikkje ei sjølvfølga at me som e under 18 kjem inn på alle pubane i byn vettu.. kanskje spesielt ikkje midt på laurdagskvelden.. :)


Det gjør du om du bare skal kjøpe billett..
Billettsalget er lagt op med litt tankegang rundt:-)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Fish

Godt å se at dere Brann-fans er optimister og tilsynelatende tar lett på kampen. Håper spillerne deres gjør det samme.

Start har reist seg før, og med de to siste kampene har vi faktisk allerede stablet oss på beina igjen. Det vi også vet er at Brann har snublet før. Mange ganger faktisk. Ingen ulempe for Start å ha dét i minnet.

Begge lag spiller med et kjempepress på seg. Det blir nok heftig utdeling av kort - muligens i begge valører, friske taklinger, to eitrande hissige midtbanespillere og forhåpentligvis 15 000 på Sør Arena.

Bytt ut paraplyen med parasoll og vær velkommen til Kristiansand!

Oppreist

Hulsker Start-aktuell

http://fotball.bt.no/eliteserien/article87837.ece

Håper ikke Hulsker er klar til kampen mot Brann - vi har dårlige erfaringer med ham fra tidligere.  Hans grisete spillestil øker dessuten risiko for skader på våre spillere.
Stein på stein blir Steinar.

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

cyplox

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Bombefar"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..


Jeg har hørt det samme, dog ikke av Martin Andresen, men av en som jobber i fotballkretsen. Sjøhage skal visstnok være helt ubrukelig



Ja, vi får vente og se hva som skjer når han debuterer. At han ikke har vært på banen enda, gir vel visse indikasjoner på at ryktene kan være sanne.


Såvidt jeg vet kom Sjöhage inn i det 90. minutt i Drammen, så debutten har skjedd. Dog, gjorde han jo ikke stort, men beina så lovende ut. Han kunne faktisk vært på blankt mål engang, om ikke Huseklepp hadde valgt å skyte fra 20 meter.... :o
ødt og Hvitt - Laget Mitt!

krøvel vellevold

Quote from: "Brannfrelst"http://fotball.bt.no/eliteserien/article87845.ece

Og der var han klar


Og det er HELT typisk at han skal debutere i serien mot Brann!
Legg ned hele klubben!

Innlandsmax


Bossmann

Quote from: "Innlandsmax"
Quote from: "Pondan"


Vi har Viking hjemme 28 oktober, ikke borte. Men det er vel bare en skrivefeil?

Innlandsmax

Quote from: "Bossmann"[
Vi har Viking hjemme 28 oktober, ikke borte. Men det er vel bare en skrivefeil?


Ja. Sorry, sorry, sorry! En nokså betydelig forskjell til vår fordel at det skjer på Brann Stadion, og ikke der. Beklager sløvhet og feilskriving. Uansett: Logikken forblir den samme: Hvis vi ser bort fra LSK- og Viking-kampene ("seriefinalene"), og i tillegg ser bort fra "ishavskrigen" i siste serierunde, er det 18 poeng å hente mot antatt svakere lag. Utrolig viktig å hente disse, både for poengene i seg selv, og for lagets grunntilstand i de tre "strie" kampene.

Brannfrelst

For å si det enkelt og greit,vi må vinne minst 6 av de siste kampene for å gå til topps. Og dette skal vere setball nr.1 for Brann!
2.10.07-Gullet kom hem!

Xminator

Taktisk klokt av Start. Hente en Branndødare rett før kampen. Der sank sjansene for 3 poeng folkens...

MrSinister

Knowledge brings fear-

gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Baunebob


Go Up