• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bataljonens potensiale

Started by skb!, August 10, 2007, 20:42:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tore Larsen

Quote from: "1908"Kan vell ikke finne en bedre mann for jobben...

Nestleder osv kunne no kanskje ha blitt bedre......


Da kunne du vel selv stilt til valg?

Morten har gjort en enorm innsats for Bataljonen siste årene og er helt sikker på at han er en god kandidat som nestleder. Han har vært i systemet lenge og kjenner Bataljonen innad og vil være en god kandidat til å jobbe videre med Bataljonen sine saker.
Mvh

Tore

Straffe!!!

Morten er en kjempekar som har gjort en stor og utrettelig innsats for Bataljonen.

Klarer han å holde ut tytet fra kravstore medlemmer som ikke gidder å stille opp selv så tror jeg han kan være en veldig ressurs for Bataljonen i lang tid fremover.

Jeg kan faktisk vanskelig tenke meg en bedre egnet kandidat både til styret og for den saks skyld nestleder-posisjonen.

smaalanda

Quote from: "Straffe!!!"Morten er en kjempekar som har gjort en stor og utrettelig innsats for Bataljonen.

Klarer han å holde ut tytet fra kravstore medlemmer som ikke gidder å stille opp selv så tror jeg han kan være en veldig ressurs for Bataljonen i lang tid fremover.

Jeg kan faktisk vanskelig tenke meg en bedre egnet kandidat både til styret og for den saks skyld nestleder-posisjonen.


Helt enig! Stor kreditt til Morten og den jobben han har gjort!
KMO!!!

KennethS

Quote from: "1908"Kan vell ikke finne en bedre mann for jobben...

Nestleder osv kunne no kanskje ha blitt bedre......


Jævla lett og slenge ut dritt uten og begrunne det på noen som helst måte.
tå på Brann

tippetuppen

støtter deg på den...

Bare reiseledere holder samme standar som forrige sesong så e eg fornøyd. Iallefall de gangene eg reiste var det ganske bra reiseleder... Var vel Morten som fikset han :)
E det så nøye då

bronse2008

Quote from: skb! on August 10, 2007, 20:42:15 PM


Jeg tror FLERE medlemmer blir viktig å oppnå. Potensialet er der, og alle må fortsatt være velkommen, jo større jo bedre.
I fremtiden bør det være et mål å maksimalutnytte NFFs kvote de har satt på ståplasser. � ha max mulige stående supportere på hver hjemmekamp bør være et mål. Likeledes et mål at antall solgte sesongkort blir så høyt som mulig.

BBB-Tony

June 20, 2008, 18:54:03 PM #56 Last Edit: June 20, 2008, 18:55:39 PM by tonynord
Nå er BBB sine felt på Hansa sitteplasser, men folk står selvsagt. Eneste plass hvor det er ståplasser på Stadion er fremfor gamle tribunen. Så å utnytte en evt. ståkvote trengs ikke. Her står vi selv om vi har seter! Sitte kan vi gjøre i pausen! Selv om kvoten skulle vært på null stående, så hadde de aldri fått Hansa til å sette seg...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tr0Ndemann

Quote from: tonynord on June 20, 2008, 18:54:03 PM
Nå er BBB sine felt på Hansa sitteplasser, men folk står selvsagt. Eneste plass hvor det er ståplasser på Stadion er fremfor gamle tribunen. Så å utnytte en evt. ståkvote trengs ikke. Her står vi selv om vi har seter! Sitte kan vi gjøre i pausen! Selv om kvoten skulle vært på null stående, så hadde de aldri fått Hansa til å sette seg...


Jeg håper absolutt at det vil holde seg slik framover. I England er de så strenge på dette med å stå på en fotballkamp, noe vi selvsagt mener er en selvsagt ting, at de rett og slett konfiskerer partoukortene til de som reiser seg. Nå aner jeg ikke hvordan de har fått til dette, men er det ikke slik at folk, på diverse stadioner, rett og slett blir tvungen til å sitte?

De skulle uansett fått kjørt seg om de ville få hele Hansa til å sitte seg ned - det ville bli en skandale.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Klaus_Brann

La oss for all del håpe at noe sånt aldri blir et faktum i Norge. Da hadde stemningen falt mye.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Det forundrer meg overhode ikke om NFF dilter nok en gang og følger de store ligaene i O'store fotball Europa.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

krøvel vellevold

Når Norge/Sverige søker EM, kommer NFF garantert til å følge opp den sovende regelen om at alle skal sitte. Da skal vi vise at i Norge kan vi virkelig arrangere kamper, ha familiær stemning og er nøye på at alle UEFAs regler blir fulgt.
Legg ned hele klubben!

HansaInferno

Kanskje NFF tar det enda et steg videre, kanskje det blir påbudt å ligge. Hadde ikke vært meg imot siden jeg ofte er ganske i bakrus på søndagene. Men så får man kanskje ikke med seg kampen? Det er jo mindre viktig, det er den rolige og kontrolerte stemingen som teller. Det verste som kan skje da er vel at noen sover og drømmer at de kaster en biljardkule mot keeperen.
Breiflabben, baby!

bronse2008

Det beste er en bred, folkelig motstand mot sitte-diktaturet. NFF kan tukte en klubb, men en hel nasjon kan de neppe tvinge i kne. La oss stå i all evighet.

tr0Ndemann

Quote from: bronse2008 on June 22, 2008, 12:45:43 PM
Det beste er en bred, folkelig motstand mot sitte-diktaturet. NFF kan tukte en klubb, men en hel nasjon kan de neppe tvinge i kne. La oss stå i all evighet.


Nå er det vel som oftest et fåtall på en fotballarena som faktisk står.. Men jeg tror nok det ville blitt et lite opprør om NFF skulle komme til å innføre denne "regelen".
What a waste of council tax, we paid for your hats!

bronse2008

Bataljonen bør ha som må å verve minst 2000 nye medlemmer innen våren 2010. Våre dødsfiender pøser på med harry, kynisk overfladisk verving og vokser hele tiden. Selv om dette er kynisk overfladisk innhenting av unger som ikke vet hva troskap er vil Brann bli akterutseilt om de ikke vokser mye.
Målet bør være 100 nye hver måned.

thesevs

Ganske spenstig rekrutteringsplan du kommer med her. Det er greit at man bør ha som mål å øke medlemsmassen på sikt, men 100 nye hver måned er vel noe til og med Hamas ville ha slitt med. Og de kjører gode(!) kampanjer med tilbud om titalls jomfruer og annet småsnacks. Se dette i lys av hva Bataljonen per dags dato kan skilte med og du vil forstå hvorfor dette blir for ambisiøst; prosenter på Steve Perryman, medlemsblad og en "ball in a cup" (tau festet til ballen, noe som passer for dem som sliter med å treffe koppen og er redd ballen vil havne på gressmatten)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

bronse2008

Quote from: thesevs on June 23, 2008, 23:36:04 PM
Ganske spenstig rekrutteringsplan du kommer med her. Det er greit at man bør ha som mål å øke medlemsmassen på sikt, men 100 nye hver måned er vel noe til og med Hamas ville ha slitt med. Og de kjører gode(!) kampanjer med tilbud om titalls jomfruer og annet småsnacks. Se dette i lys av hva Bataljonen per dags dato kan skilte med og du vil forstå hvorfor dette blir for ambisiøst; prosenter på Steve Perryman, medlemsblad og en "ball in a cup" (tau festet til ballen, noe som passer for dem som sliter med å treffe koppen og er redd ballen vil havne på gressmatten)

De må ihvertfall VOKSE for helkommersielle RævBK og skumle VIF eser ut. Vi blir outnumbered og på sikt kanskje sunget ut for disse fjortissene blir voksne engang, med grove stemmer.

BBB-Tony

Quote from: bronse2008 on June 24, 2008, 18:11:27 PM
Quote from: thesevs on June 23, 2008, 23:36:04 PM
Ganske spenstig rekrutteringsplan du kommer med her. Det er greit at man bør ha som mål å øke medlemsmassen på sikt, men 100 nye hver måned er vel noe til og med Hamas ville ha slitt med. Og de kjører gode(!) kampanjer med tilbud om titalls jomfruer og annet småsnacks. Se dette i lys av hva Bataljonen per dags dato kan skilte med og du vil forstå hvorfor dette blir for ambisiøst; prosenter på Steve Perryman, medlemsblad og en "ball in a cup" (tau festet til ballen, noe som passer for dem som sliter med å treffe koppen og er redd ballen vil havne på gressmatten)

De må ihvertfall VOKSE for helkommersielle RævBK og skumle VIF eser ut. Vi blir outnumbered og på sikt kanskje sunget ut for disse fjortissene blir voksne engang, med grove stemmer.


Forstår jeg begrepet "outnumbered" som du bruker riktig, så er vi allerede det av VIF. Uavhengig om de er aldri så mange fjortisser eller bestemødre som ikke går på kamp, så er de ca. 12.000 i Klanen nå. En god del mer enn våre 3.500!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

monzilla

Det at skjoldet til StrÃ¥myhr begynner Ã¥ falle sammen er ganske sÃ¥ OK. Vi vet at han er fra Oslo og med tanke pÃ¥ "skumle vif" sÃ¥ kan vi vel regne med at han har sympatier fra VIF-pakket. Det neste blir Ã¥ lete etter skrivefeil, og se om man finner match  pÃ¥ noen av VIF sine forum. Nettet snører seg sammen, StrÃ¥myhr. Vi er pÃ¥ sporet!

Ang bataljonens potensiale, bataljonen må definere seg selv og sette ut en klar kurs mot mål baset på hva de definerte seg selv som! Skal det være en organisasjon for de som står og synger? For alle brann-supportere? For de som liker å reise på borteturer?

BBB-Tony

Jeg skulle ønske at BBB virkelig tok tak, og fikk en mer organisert organisasjon om en kan si det pÃ¥ den mÃ¥ten... NÃ¥ sist i cupkamen hjemme mot Valdres, sÃ¥ var det NULL organisering, og landets beste supportere blir gjort til latter i fotball-Norge! Se pÃ¥ Klanen for eksempel! De er mye mer organisert (ja, jeg vet at de er mange lere enn oss). I  de 3 foregÃ¥ende ortekampene i cupen har de samlet noen hundre som danner ett sangfelt  og det bør absolutt være mulig selv om vi kun er 3500 medlemmer. Det har aldri vært helt det store for Brann og Bergen med NM, men vi i supporterklubben bør absolutt støtte laget i betydningsfulle kamper, inludert NM!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

Kanskje ikke potensiale, men mer av hva vi allerede har:

kjørte forbi en bygning i Lars Hillesgt i kveld - det han et stort BST banner utenfor. Noen som vil påta seg kred ??
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

vebo

Det har hengt der helt siden gullet :)
Tiocfaidh ár lá

thesevs

Quote from: vebo on July 02, 2008, 21:11:12 PM
Det har hengt der helt siden gullet :)


Ah.. det var litt skittent...
Men det sier bare litt hvor ofte jeg passerer dette bygget i Lars Hillesgt..
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Shine

Quote from: tonynord on June 24, 2008, 20:56:14 PM
Quote from: bronse2008 on June 24, 2008, 18:11:27 PM
Quote from: thesevs on June 23, 2008, 23:36:04 PM
Ganske spenstig rekrutteringsplan du kommer med her. Det er greit at man bør ha som mål å øke medlemsmassen på sikt, men 100 nye hver måned er vel noe til og med Hamas ville ha slitt med. Og de kjører gode(!) kampanjer med tilbud om titalls jomfruer og annet småsnacks. Se dette i lys av hva Bataljonen per dags dato kan skilte med og du vil forstå hvorfor dette blir for ambisiøst; prosenter på Steve Perryman, medlemsblad og en "ball in a cup" (tau festet til ballen, noe som passer for dem som sliter med å treffe koppen og er redd ballen vil havne på gressmatten)

De må ihvertfall VOKSE for helkommersielle RævBK og skumle VIF eser ut. Vi blir outnumbered og på sikt kanskje sunget ut for disse fjortissene blir voksne engang, med grove stemmer.


Forstår jeg begrepet "outnumbered" som du bruker riktig, så er vi allerede det av VIF. Uavhengig om de er aldri så mange fjortisser eller bestemødre som ikke går på kamp, så er de ca. 12.000 i Klanen nå. En god del mer enn våre 3.500!


Always outnumbered, never outgunned. (outsung?)

-Prodigy.


Edit;

PS

Om jeg får 200 jomfruer skal jeg også "joine" bataljonen :)
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

macbear7

Sportsklubben Brann er som et bryllup; Der brugdommen glemte ringene.

vebo

FB-B på Hansa ja.. Da lurer jeg på hvor du står, for slik jeg ser det er det det beste feltet, og det utenom Z som starter flest sanger.
Tiocfaidh ár lá

macbear7

Jeg står midt på faktisk. Rad 9. Av alle de jeg ser rundt meg så er det veldig få som synger, og som oftes kommer syngene oppenfra, fra øvre B eller hva det heter.
Sportsklubben Brann er som et bryllup; Der brugdommen glemte ringene.

Go Up