• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BRANN pä pub i Tallin?

Started by Snublefot, August 10, 2007, 18:45:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Snublefot

Hei alle sammen. Jeg er i Tallin, Estland pä ferie, og som dere forstär, desperat etter ä se brann - rosenborg i morgen.

Er det noen som vet om noen puber eller hva som helst som har Norsk TV? eller som viser norske kamper?  Noen som har erfaring med dette eller kjenner noen som bor i Tallin som ser norsk fotball her?


Setter ufattelig stor pris pä all hjelp...


MVH SNUBLEFOT

Stalin

Nødløsning kan jo være å finne seg en data med internett?

Super Hasund

Tviler på om du finner et sted der nere med tv2 ,for isje snakke om tv2 sport der kamper går imåren.
Du må nok finne en data cafè eller nokke sånnt
La Folket Synge

*Feltz*

The Boss

I talinn under denne kampen?? Dårlig planlegging!!  :lol:

Fabregas

Du er jo på internett nå så du må bare kjøpe deg tilgang på tv2Sumo. Koster 100ke for kampbillett og 150kr for en måned, jeg vil anbefale en måned fordi det er en del ting der som er bra og hvis det kommer flere kamper senere du ikke får sett.

tj00m

eg har tv2 sport konto på internett, å når eg var i egypt her tidligere i sommer så kunne eg ikke logge inn å se kamper pga IP'en min va fra Egypt.. Så om det er samme greiene i Estland så har du nok et problem =P
Brann Bergens Stolthet!

dudo

Evt kan man kjøpe tilgang på livesport247.com. Har ikke prøvd det selv, men kompiser i Tsjekkia bruker det til å se TL der nede. Koster 24 kr uken, så det er langt billigere òg.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up