• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Eventuell gull feiring

Started by Manx, August 08, 2007, 15:23:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: "Lilleheil"No må NFF få fingen ut og gi oss gullet når vi vinner det.. kan ikkje få gull etter gullrusen har lagt seg. blir jo feiring samme dagen.. kan ikkje da få spillerne på podiet på torgamelingen 3 uker etter det var sikret!!!


Festen på Torgallmenningen har da ingenting med gullet fra NFF å gjøre. Om spillerne har en medalje eller ikke rundt halsen betyr minimalt akkurat da.

Fest på Torgallmenningen etter Lyn-kampen, og utdeling av gullet foran Siddispakket noen uker etter. Greit for meg!
Rød makt på Hansa

Super Hasund

Så på fxt at brann skal ha større vakthold på de siste kampene for å forhindre bane storming. Håper isje vaktholdet e bra nok selvom de blir forsterket.
for- vi ska storme banen, JA! vi ska storme banen, vi ska storme banen
Vi e brann
La Folket Synge

*Feltz*

erikdale

Signerer herved foregående innlegg
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Nixon

Personlig synes nå det er ganske tåpelig å storme banen. Hva skal dere gjøre der ute? Gi spillerne en klem?

Nei, jeg tror det vil bli mer kaos enn stemning!
Rød makt på Hansa

Charmless Man

Flott med banestorming. Men man trenger vel ikke akkurat annonsere det på forhånd slik man gjorde på Lillestrøm...
Ladish on the Foot

crm

Det er nok en og annen som vil ha med seg den svette gullundikken til Bjørn Dahl etter kampen, tenker jeg. Desto større grunn til å holde annonsene borte...
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Fabregas

Om det er et stort problem så bør spillerne til det motsatte laget komme seg av banen før vi løper innpå, å storme banen etter seriegull burde klubben se at var obligatorisk!

Snublefot

at publikum stormer banen etter at seriegull er sikret er vel ikke noe stort problem eller noe veldig uvanlig..=) Bare vent til etter kampslutt=) hehe

runarnormann

haaper bare ikke at klovnene i NFF plutselig bestemmer aa straffe klubben med aa fratrekke poeng ved aa storme banen.  De er trondes til det.

Men personlig mener jeg vi kan tillate oss aa storme banen etter 44 aar!
egenden Alf Dahl

Oldefar

Ahhh, blir galskap i bergen by etter gullet er sikret. Banestorming er jo obligatorisk etter en sånn hendelse, uavhengig om de setter opp gjerder eller tripler vaktholdet. De klarer ikke å holde igjen 18000 splitter pine gale bergensere. Så lenge folk klarer å vente til etter kampslutt tror jeg ikke NFF våger å gi poengtrekk. Det ville være for dumt, og skape opptøyer Norge aldri har sett maken til. Da hadde det rablet fullstendig..

Brannmus

HVIS Brann vinner serien, og jeg sier fortsatt hvis ja, så er det 50% sjanse for at det skjer på hjemmebane.

Skulle det skje på hjemmebane, så har jeg alltid tatt det for gitt at banen vil bli stormet. Når halve Frydenbø hopper over gjerdet, så vil politi og Securitas være sjanseløs. Når forsterkninger stormer til, så er det åpent for alle andre tribuner og da er det egentlig bare å resignere.

Så lenge ikke noen går til angrep på motspillerne eller begynner å slåss i kaoset etter kampslutt, så kan jeg ikke tenke meg at det vil bli straffet med poengtrekk. En gigantisk bot for manglende sikkerhet vil vi garantert få, men det er vel "prisen" vi må betale.

Om vi nå ikke klarer å vinne serien, så har vi ikke noe å bekymre oss for, så la oss sikre gullet før vi planlegger ting for nøye sier jeg..

naitsirk

vif supporterane storma banen i skien. har ikkje høyrt at dei fekk straff for dette.

Oldefar

Regner med storming om det skjer på bortebane også.. Jeg skal ihvertfall ut på banen når de vinner uavhengig om det er i aalesund eller på stadion

tsf

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Snublefot"ganske flaut, men jeg vet heller ikke hva gullvinneren får..  kan ikke huske å ha sett noen pokal eller noe slikt.. har liksom ikke fulgt så mye med på premieutdelingen når det gjelder gullmedaljer på en stund=)



Det er dessverre veldig lik cup-pokalen. Altså bare en liten "blomstervase" med NFF-logo på, som man ikke akkurat trenger begge armene for å holde oppe.


seriemester pokal se slik ut som RBK fikk ifjor http://www.rbkweb.no/images/061029_viking9.jpg
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

kabelmann

Quote from: "Oldefar"De klarer ikke å holde igjen 18000 splitter pine gale bergensere.

Det trenger de neppe å bekymre seg for heller. Tror det blir de færreste som ev. stormer banen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

steinbygger

Hvis banen skal stormes så bør man vente til siste seriekampen. Blir litt håpløst hvis det står ett par tusen og ødelegger banen også skal vi spille mot Viking ett par uker senere.

Bombefar

Quote from: "steinbygger"Hvis banen skal stormes så bør man vente til siste seriekampen. Blir litt håpløst hvis det står ett par tusen og ødelegger banen også skal vi spille mot Viking ett par uker senere.


Tror vel ikke så mange tenker på det

brann:)

Enkelte har ventet i 43 år på dette. (alle er jo ikkje 43 år) Resten så lenge de har levd. Så at vi stormer banen etter gullet er sikra er vel den minste ting. Eg er fort med på det, men det må jo vere noen som tar iniativet, så eg tviler litt på at det skjer, men skjer det så er det mange som kommer til å invandere banen.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Brannmus

Skjønner om følelsene tar overhånd for noen og de stormer banen, men det er ikke det jeg helst vil se.

Hva er best?
- 4000-5000 supportere stormer banen og omringer spillerne som bare må eskorteres direkte inn i garderoben av sikkerhetsgrunner?

- At spillerne kan ta et par æresrunder, mens supporterne synger for harde livet og kjemper mot tårene?

Er et mye mer minneverdig øyeblikk det siste mener jeg, selv om det ikke er så latinsk som mange gjerne skal ha feiringen til å være.

krøvel vellevold

Quote from: "naitsirk"vif supporterane storma banen i skien. har ikkje høyrt at dei fekk straff for dette.


VIF fikk bot. NFF sa at de selvsagt skjønte at det var i seiersrus, men at de nesten måtte gi en bot av prinsipielle grunner.
Legg ned hele klubben!

Superjack

Brannsupporter.

Stalin

Regner med at jeg ikke er den eneste som bor i Kristiansand for øyeblikket. Noen andre Brannsupportere som er stuck her når seriegulle
innkasseres. Hvilken pub er det snakk om, Uptown?

Klaus_Brann

Quote from: "Brannmus"Skjønner om følelsene tar overhånd for noen og de stormer banen, men det er ikke det jeg helst vil se.

Hva er best?
- 4000-5000 supportere stormer banen og omringer spillerne som bare må eskorteres direkte inn i garderoben av sikkerhetsgrunner?

- At spillerne kan ta et par æresrunder, mens supporterne synger for harde livet og kjemper mot tårene?

Er et mye mer minneverdig øyeblikk det siste mener jeg, selv om det ikke er så latinsk som mange gjerne skal ha feiringen til å være.


Ser litt av poenget ditt, men spillerne må da ikke eskorteres, de kommer ikke engang av flekken, pga. av fansen som skal klemme og hylle de!
Jeg ville heller hørt "Gullet ska hem" runge over stadion, mens vi bærer spillerne rundt og hiver de i lufta:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Rød makt på Hansa

Xminator

Dette "storming av banen" er noe av det mer patetiske som finnes. Helt der oppe med de 20 drittungene som står og hopper bak spillere som intervjues etter kampslutt.

Nuen

hmmm spesial fremføring av nystemten? ka kan d være! men fyrverkeri blir det nok alltids :)
2.10.2007

Xminator

Fyrverkeri blir det ikke på stadion "pga sikkerhet". Blir vel eventuelt kommunen som må stå for den delen nede i sentrum.

Regner med de stiller med kor på nystemten.

Nixon

Quote from: "Xminator"Regner med de stiller med kor på nystemten.


For oss overtroiske er det å be om bråk! Vi vil ha Tor Endresen!:)
Rød makt på Hansa

brannBRA

Storming av banen er helt klart i mot både Brann og NFF sine regler. Regner med at vi har såpass indre justis at dette ikke skjer. Spesielt når Brann går ut å annonserer på forhånd at dette ikke må skje! De som eventuelt bryter dette forbudet risikerer bøter og utestengning. Jeg kommer til å være med å synge "ut med pakket" sånn som vi har gjort før når noen kaster ting inn på banen og sånt.

Vil ikke være gledesdreper, men foreslår at alle som virkelig ELSKER Brann følger reglene og nøyer seg med applaus og sang. Det er jo ikke noe kjekt å bli utestengt fra Stadion i CL sesongen 2008.

tintin

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Xminator"Regner med de stiller med kor på nystemten.


For oss overtroiske er det å be om bråk! Vi vil ha Tor Endresen!:)


tipper den skal synges ENDA saktere så alle får den med seg:) nei gi oss tor`en:)

Nixon

Rød makt på Hansa

AFA

mener å huske noe om at det var snakk om en konsert på stadion en gang. Men at det ikke lot seg gjøre grunnet at banen ikke ville tåle så mange tusen samtidig. Mener dette sto i en av bergens avisene tidligere, om jeg ikke husker helt feil. Eller leste det 1.april :P

Northside

Quote from: "brannBRA"

Vil ikke være gledesdreper, men foreslår at alle som virkelig ELSKER Brann følger reglene og nøyer seg med applaus og sang. Det er jo ikke noe kjekt å bli utestengt fra Stadion i CL sesongen 2008.


Burde vært utdelt gratis kaffe også dersom vi vinner serien. Da kan vi virkelig hygge oss med pølse, kaffe og en fin applaus til hele laget!


Utenom det så ser jeg nesten for meg hva som skjer fersom snuten prøver å holde Hansa igjen... Resten av stadion stormer banen :)

Og dersom vi tar gullet i Tromsø, så skal banen stormes med ski på beina, uten tvil!

Bombefar

Da har jeg sikret meg fri fra jobb dagen etter Brann-gull. Regner med tirsdag....

sabu

Quote from: "Nixon"http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1366247.ece

Her er noen andre som også hadde ventet siden 1963...



Hehehe :D Fantastisk :)

Noen sitater: " Folk var helt ville! De har tørstet etter gull siden 1963, da det endelig ble en realitet ble folk hysteriske. Hovedgatene ble stengt og folk fløytet i hornene i bilene, danset på takene, skrek og jublet i ren entusiasme. Byen ble endevendt "

"Ute i gatene ble det festet helt til mandag og spillerne deltok i festlighetene med mannen i gaten. Utesteder holdt døgnåpent."

"Til og med politiet firte på kravene til anstendig oppførsel.

- Det virket som om politiet var mer fleksibel under feiringen enn det de ellers er. Det er vel naturlig at man tillater litt mer fra publikum under slike omstendigheter. "

Det hadde vært noe :)

brannBRA

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "brannBRA"

Vil ikke være gledesdreper, men foreslår at alle som virkelig ELSKER Brann følger reglene og nøyer seg med applaus og sang. Det er jo ikke noe kjekt å bli utestengt fra Stadion i CL sesongen 2008.


Burde vært utdelt gratis kaffe også dersom vi vinner serien. Da kan vi virkelig hygge oss med pølse, kaffe og en fin applaus til hele laget!


Utenom det så ser jeg nesten for meg hva som skjer fersom snuten prøver å holde Hansa igjen... Resten av stadion stormer banen :)

Og dersom vi tar gullet i Tromsø, så skal banen stormes med ski på beina, uten tvil!


Tipper du er i mot røykereglene også, slike ting pleier ofte være kronisk. Heldigvis er de som bryter klubben sine regler i mindretall. Tenk hvis alle bøtene Brann har fått kunne blitt brukt på å kjøpe talenter i stedet.

brann:)

Tipper Mons Ivar Mjelde skal synge nystemten :lol:  

Men uansett korleis feiringa fåregår så blir det ein minneverdig dag. Gleder meg!!!!
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Janki

Stemmer for at det blir Kurt Nilsen som synger nystemten;)

brannBRA

Jeg har sikret meg opsjon på fridag dagen etter det eventuelt blir avgjort. Skal kose meg gløgg i hjel!    

Synes Herman Friele sin kommentar i BA i dag var litt på kanten. De har bevillget 1mill. Folkefesten skulle begynne ca halv tolv, og han regnet med at folk var lei sånn i tolvtiden, så etter det skulle de kose seg med bankett og sjampis for spillere og pamper.  Vet ikke om jeg skal le eller grine.

olebrann3

den er nok ikke over kl 12 nei, hehe

ElskerBrann

Stemmer for at vi henter Raymond Kvisvik hem til å synge nystemten
-:En, to, tre på det fjerde skal det skje, Bergen By skal brenne på ny:-

Roald

Quote from: "ElskerBrann"Stemmer for at vi henter Raymond Kvisvik hem til å synge nystemten

Javel? Du vil skjende vår alles kjære nasjonalsang ved å få en med norges nest styggeste dialekt til å synge den?

Er det noen som kan synge nystemten så er det vel Tor Endresen.
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

olebrann3

Ka med at oss selv synger nystemten så kan artistene synge sine egne sanger

Stalin

Quote from: "Roald"
Quote from: "ElskerBrann"Stemmer for at vi henter Raymond Kvisvik hem til å synge nystemten

Javel? Du vil skjende vår alles kjære nasjonalsang ved å få en med norges nest styggeste dialekt til å synge den?

Er det noen som kan synge nystemten så er det vel Tor Endresen.


Javel? Du vil alstå ha Norges dårligste, og flauest "artist" til å ødelegge det
dere ser på som "nasjonalsang"

Roald

Quote from: "Stalin"
Quote from: "Roald"
Quote from: "ElskerBrann"Stemmer for at vi henter Raymond Kvisvik hem til å synge nystemten

Javel? Du vil skjende vår alles kjære nasjonalsang ved å få en med norges nest styggeste dialekt til å synge den?

Er det noen som kan synge nystemten så er det vel Tor Endresen.


Javel? Du vil alstå ha Norges dårligste, og flauest "artist" til å ødelegge det
dere ser på som "nasjonalsang"

Du kan si hva du vil om Tor Endresen men Nystemten kan han.
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

The Boss

Latterlig av friele i BA i dag, festen ferdig klokken tolv, "tror folk har fått nok da". Hva faen er det den mannen tror egentlig? Han skjønner ikke en dritt...

olebrann3

har altid trodd han viste hva denne festen gikk ut på etter alt han har sakt men ser ut som han ikke vet noe allikavell

vebo

Quote from: "The Boss"Latterlig av friele i BA i dag, festen ferdig klokken tolv, "tror folk har fått nok da". Hva faen er det den mannen tror egentlig? Han skjønner ikke en dritt...


Link?
Tiocfaidh ár lá

smaalanda

Quote from: "vebo"
Quote from: "The Boss"Latterlig av friele i BA i dag, festen ferdig klokken tolv, "tror folk har fått nok da". Hva faen er det den mannen tror egentlig? Han skjønner ikke en dritt...


Link?


Stod på baksiden på BA. I tillegg dro han en laber spøk om å stenge pubene kl 9 og polet 2 dager før.
KMO!!!

tormi

Quote from: "Stalin"
Quote from: "Roald"
Quote from: "ElskerBrann"Stemmer for at vi henter Raymond Kvisvik hem til å synge nystemten

Javel? Du vil skjende vår alles kjære nasjonalsang ved å få en med norges nest styggeste dialekt til å synge den?

Er det noen som kan synge nystemten så er det vel Tor Endresen.


Javel? Du vil alstå ha Norges dårligste, og flauest "artist" til å ødelegge det
dere ser på som "nasjonalsang"


Til info så har Brann ALDRI tapt når Endresen synger nystemten. Han har riktignok et par uavgjorte på sin kappe men ellers et "perfect sheet". Vil gjerne ha ham med på festen jeg!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Go Up