• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Jeg håper dere vinner Tippeligaen ! :)

Started by SF-Supporter, July 26, 2007, 09:44:37 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SF-Supporter

Hei dere Brann-supporter ;) Jeg håper og selvfølgelig tror at dere vinner Tippeligaen!. Jeg er riktig nok,en Sandefjord supporter,men om jeg skulle velget et lag som skulle blitt mitt annet lag så hadde det selvfølgelig blitt Brann ;)[:)]

Så jeg kan skrive med store bokstaver nedenfor:


BRANN OG SANDEFJORD ER NORGES STOLTHET :D  :wink:

M.V.H.....En Sandefjord supporter :D

Snublefot

hyggelig hilsen det, og takk takk=)


Jeg er fra sandefjord selv=)  Får pepper for å stå i rødt hver gang det er Sandefjord - Brann =)

Brann foran alt, men støtter sandefjord i kampen mot nedrykk. Håper dere holder dere. Men vi kommer ikke til å hjelpe sandefjord når dere gjester staddaen=)

dudo

Jeg håper folk snart slutter å håpe vi vinner TL. Vi trenger ingen sympati!

Edit: voldsom tyrkleif.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SF-Supporter

Quote from: "dudo"Jeg håper folk snart slutter å håpe vi vinner TL. Vi trenger ingen sympati!

Edit: voldsom tyrkleif.
Syns du det ikke er hyggelig?

dudo

Hyggelig og hyggelig. Vi klarer oss selv. Det er nok (hva vet jeg/vi? ;-p) gøyere å vinne om alle hater deg. Men når sant skal sies hisser jeg meg ikke så veldig opp.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Sogningen

Må alle hate oss? Synest det er greit at noen unner oss gullet. Greit at Klanen, Kanari, Vikinghordene, Kjernen og nå også Berget det blå hater oss.

SF-Supporter

Quote from: "Sogningen"Må alle hate oss? Synest det er greit at noen unner oss gullet. Greit at Klanen, Kanari, Vikinghordene, Kjernen og nå også Berget det blå hater oss.
Hvem har sagt at jeg hater dere?! Jeg sa jeg hadde dere som mitt 2.lag etter Sandefjord.

Snublefot

Quote from: "SF-Supporter"
Quote from: "Sogningen"Må alle hate oss? Synest det er greit at noen unner oss gullet. Greit at Klanen, Kanari, Vikinghordene, Kjernen og nå også Berget det blå hater oss.
Hvem har sagt at jeg hater dere?! Jeg sa jeg hadde dere som mitt 2.lag etter Sandefjord.


Er Blåhvalane plutselig blitt Bærget det Blaa?  Bærget det Blaa  er Stabæk sine supportere mr SF-supporter.

SF-Supporter

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "SF-Supporter"
Quote from: "Sogningen"Må alle hate oss? Synest det er greit at noen unner oss gullet. Greit at Klanen, Kanari, Vikinghordene, Kjernen og nå også Berget det blå hater oss.
Hvem har sagt at jeg hater dere?! Jeg sa jeg hadde dere som mitt 2.lag etter Sandefjord.


Er Blåhvalane plutselig blitt Bærget det Blaa?  Bærget det Blaa  er Stabæk sine supportere mr SF-supporter.

dex1974

Så kampen på gamle Lynpuben igår med en gjeng andre Brannfans.
Etter kampen tok vi seff en skål for Hassan og sang oss hese på Brannsanger til vi ble nærmest kastet ut i form at vi ble nektet mere servering siden vi ikke holdt kjeft og dermed jagde bort andre kunder:)

Etterhvert kom det bort en gutt i 30-årene og sa :"Jeg er enga-supporter men holder med Brann"...Syk fyr!

Jævla medgangssuporter sa vi til han;-)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

SF-Supporter

Quote from: "dex1974"Så kampen på gamle Lynpuben igår med en gjeng andre Brannfans.
Etter kampen tok vi seff en skål for Hassan og sang oss hese på Brannsanger til vi ble nærmest kastet ut i form at vi ble nektet mere servering siden vi ikke holdt kjeft og dermed jagde bort andre kunder:)

Etterhvert kom det bort en gutt i 30-årene og sa :"Jeg er enga-supporter men holder med Brann"...Syk fyr!

Jævla medgangssuporter sa vi til han;-)
Kampen mellom Sandefjord og Lyn? ;)

Northside

Har i grunn ikke noe spesilt ønske om at Sandefjord holder seg i TL. Er langt å reise, kjedelige fans og liten by (+ dyr dersom man tar med fyrverkeri).

Positive er hyggelige folk og at vi alltid vinner, og av en eller annen merkelig grunn spiller borte mot de lørdagen før 16mai.

Det som derimot gjør at jeg ønsker supporterne alt vondt er dette:
http://www.lynbilder.no/2007/sandefjord/b/5446.JPG

Sitte der med komplett.no T-skjorter er en skam! En ting er å selge stadionnavnet, men å i tillegg heie på Komplett.no viser bare hvor fjernt fotballkultur er i bygden.

SF-Supporter

Quote from: "NorthsideFCDH"Har i grunn ikke noe spesilt ønske om at Sandefjord holder seg i TL. Er langt å reise, kjedelige fans og liten by (+ dyr dersom man tar med fyrverkeri).

Positive er hyggelige folk og at vi alltid vinner, og av en eller annen merkelig grunn spiller borte mot de lørdagen før 16mai.

Det som derimot gjør at jeg ønsker supporterne alt vondt er dette:
http://www.lynbilder.no/2007/sandefjord/b/5446.JPG

Sitte der med komplett.no T-skjorter er en skam! En ting er å selge stadionnavnet, men å i tillegg heie på Komplett.no viser bare hvor fjernt fotballkultur er i bygden.
Okey da,så da håper du ikke Tromsø,Odd,Start holder seg da for det er så langt å reise ? :P

Snublefot

Det komplett tullet er helt fatalt.. Først er de idioter nok til å selge stadion navnet, men når de først gjør det, så selger de det for 15 millioner over 10 år..   FFK fikk vel 60 ?

sandefjord har fortsatt mange barnesykdommer, og et skikkelig sportslig og økonomisk styre er noe av det.

Supporterne i sandefjord er ikke kjent for å være de mest entusiastiske, utenom en liten gjeng. Komplett.no t-shortene var en gimmik for å "bade stadion i blått"..  Men jeg synes heller ikke noe om det...


Ang. Byen, så er den kjempefin, hyggelig folk, et av stedene i norge med mest sol og sommer (normalt sett), og som du sier, ofte lørdagskamp mot Brann.   Sandefjord er greit nok langt å reise til, men ikke lenger en til skien, oslo, trondheim, bodø og tromsø, eller moss og fredrikstad.

bor man i Bergen blir det automatisk mange lange bortereiser.

SF-Supporter

Quote from: "Snublefot"Det komplett tullet er helt fatalt.. Først er de idioter nok til å selge stadion navnet, men når de først gjør det, så selger de det for 15 millioner over 10 år..   FFK fikk vel 60 ?

sandefjord har fortsatt mange barnesykdommer, og et skikkelig sportslig og økonomisk styre er noe av det.

Supporterne i sandefjord er ikke kjent for å være de mest entusiastiske, utenom en liten gjeng. Komplett.no t-shortene var en gimmik for å "bade stadion i blått"..  Men jeg synes heller ikke noe om det...


Ang. Byen, så er den kjempefin, hyggelig folk, et av stedene i norge med mest sol og sommer (normalt sett), og som du sier, ofte lørdagskamp mot Brann.   Sandefjord er greit nok langt å reise til, men ikke lenger en til skien, oslo, trondheim, bodø og tromsø, eller moss og fredrikstad.

bor man i Bergen blir det automatisk mange lange bortereiser.

Nå slenger dere plutselig dritt om Sandefjord vettuh! :(:|

Marek

Quote from: "SF-Supporter"

Nå slenger dere plutselig dritt om Sandefjord vettuh! :(:|[/quote]

Ja, man kommer ikke ustraffet fra å være hygggelig på dette forumet.
Noen burde ha advart deg!
ons Ivar skal hem...

SF-Supporter

Quote from: "Marek"
Quote from: "SF-Supporter"

Nå slenger dere plutselig dritt om Sandefjord vettuh! :(:|


Ja, man kommer ikke ustraffet fra å være hygggelig på dette forumet.
Noen burde ha advart deg![/quote] Ja,så det er ikke lov å være hyggelig på dette forumet altså? Yngkelig!

Marek

Quote from: "SF-Supporter"Ja,så det er ikke lov å være hyggelig på dette forumet altså? Yngkelig!


Blir ikke alltid tatt så godt imot nei. Det er derfor jeg har blitt den jeg er.
Personlig så synes jeg at det var hyggelig at du håper at Brann vinner.
ons Ivar skal hem...

Xminator

Hyggelig ja, men det er jo noe litt eget over tanken på at Knarvik rykker ned...

Northside

Quote from: "SF-Supporter"
Quote from: "NorthsideFCDH"Har i grunn ikke noe spesilt ønske om at Sandefjord holder seg i TL. Er langt å reise, kjedelige fans og liten by (+ dyr dersom man tar med fyrverkeri).

Positive er hyggelige folk og at vi alltid vinner, og av en eller annen merkelig grunn spiller borte mot de lørdagen før 16mai.

Det som derimot gjør at jeg ønsker supporterne alt vondt er dette:
http://www.lynbilder.no/2007/sandefjord/b/5446.JPG

Sitte der med komplett.no T-skjorter er en skam! En ting er å selge stadionnavnet, men å i tillegg heie på Komplett.no viser bare hvor fjernt fotballkultur er i bygden.
Okey da,så da håper du ikke Tromsø,Odd,Start holder seg da for det er så langt å reise ? :P


Tromsø kan godt rykke ned. Kjedelige fans og forbaska langt å reise. De kan holde seg til ski og samedrift.

Odd har en liten by som jeg fikk besøke for første gang i år. Ble tatt imot med frokost på puben og hele pakken. Kanskje ikke gode fans, men hyggelige er de!

Start kan forsvinner. Grei by men dårlige fans. Med den måte styret der styrer klubben så ønsker jeg de alt vondt! Overprising av billetter og elendig ny stadion. Tydelig at det kun satses på herrer med store lommebøker der nede i syd, supportere har de glemt for leeeeenge siden.

Hyggelig at folk kommer på forumet vårt med noen positive ord. Trenger ikke sutre fordi det kommer litt kritikk og ærlighet inn i bildet.

Per Egil

Quote from: "Snublefot"Det komplett tullet er helt fatalt.. Først er de idioter nok til å selge stadion navnet, men når de først gjør det, så selger de det for 15 millioner over 10 år..   FFK fikk vel 60 ?


Har vi solgt stadionnavnet vårt? Er det noe vi FFK-supportere ikke har fått med oss her? Tribuneseksjonene er solgt, men det er da vitterlig noe annet.

Takk for Gashi, forresten.

Kai-Olai

Skal si forumet vårt plutselig ble interessant for alle andre klubber.. xD
Heia Brann! \o/

Marek

Quote from: "Xminator"Hyggelig ja, men det er jo noe litt eget over tanken på at Knarvik rykker ned...


Smålighet ved den tanken.
Sist jeg opplevde stor glede ved at et lag rykket ned var sist engen tok turen ned, Molde i fjor kom ikke i nærheten av det.
ons Ivar skal hem...

Snublefot

SF-supporter.. jeg er som jeg nevnte selv fra Sandefjord, og selv om mitt hjerte står i brann så trives jeg med å se sandefjord lykkes (de gangene det skjer).

Jeg slang ikke dritt om sandefjord, hverken som by eller klubb, men om de som sturer skuta....

Snublefot

Quote from: "Per Egil"
Quote from: "Snublefot"Det komplett tullet er helt fatalt.. Først er de idioter nok til å selge stadion navnet, men når de først gjør det, så selger de det for 15 millioner over 10 år..   FFK fikk vel 60 ?


Har vi solgt stadionnavnet vårt? Er det noe vi FFK-supportere ikke har fått med oss her? Tribuneseksjonene er solgt, men det er da vitterlig noe annet.

Takk for Gashi, forresten.


beklager, my bad. Men det sier litt når dere for 60 mill for tribuneseksjoner, mens sandefjord klarer å innkassere 15 mill for hele jævla stadion...:>

og ang. Gashi, np senior.  fakiri is in town!

haugen89

etter det vi så i stavanger i går.. kan viking gjøre det bra i år
vi vinner serien i år

SF-Supporter

Quote from: "Snublefot"SF-supporter.. jeg er som jeg nevnte selv fra Sandefjord, og selv om mitt hjerte står i brann så trives jeg med å se sandefjord lykkes (de gangene det skjer).

Jeg slang ikke dritt om sandefjord, hverken som by eller klubb, men om de som sturer skuta....
Kaz og Tor? Hvordan kan du slenge dritt om de? :P Både de ærligste trenerne og de roligste trenerne i TL

Kai-Olai

Quote from: "haugen89"etter det vi så i stavanger i går.. kan viking gjøre det bra i år


Etter det vi så i Stavanger kan Brann gjøre det riktig ille i år, også..

SF-Supporter

Quote from: "Kai-Olai"
Quote from: "haugen89"etter det vi så i stavanger i går.. kan viking gjøre det bra i år


Etter det vi så i Stavanger kan Brann gjøre det riktig ille i år, også..
Hehe, Nei da dere  avslutter sesongen som

SERIEMESTERE!;)

SKBMiller

er jo forsåvidt hyggelig med støtte fra andre klubber. dere som ikke sier dere bryr dere, dere bryr dere vel om andre klubber støtter rbk? husker folk ble opprørte (inkludert meg selv) da Szokolwski (haha) på Lyn sa han heia på RBK i innspurten etter at de slo oss på ullevaal

LandåsKongen

finnes det ikke noe sandefjord-forum du kan diskutere på? Så slipper vi å gjøre det her?

Forøvrig så må jeg si at jeg synes det er utrolig døvt å ha brann som favoritt lag nr 2. Eller favoritt lag nr 2 uansett.
Jeg liker ingen av de andre lagene i tippeligaen.

Marek

Du står jo fritt til å diskutere med han eller ei. Og en tråd fra eller til her inne spiller jo liten rolle.
ons Ivar skal hem...

SF-Supporter

Quote from: "LandåsKongen"finnes det ikke noe sandefjord-forum du kan diskutere på? Så slipper vi å gjøre det her?

Forøvrig så må jeg si at jeg synes det er utrolig døvt å ha brann som favoritt lag nr 2. Eller favoritt lag nr 2 uansett.
Jeg liker ingen av de andre lagene i tippeligaen.
Jeg sa ikke at jeg hadde Brann som mitt 2 favoritt lag,je sa at hvis jeg måtte velge et lag jeg  skulle heiet påsom mitt 2.lag da hadde det blitt Brann,men syns du serriøst ikke at det er fint at jeg håper dere vinner TL :?

LandåsKongen

hehe, om jeg synes det er fint?
Kunne ikke brydd meg mindre. Helt seriøst.

krøvel vellevold

Hva er problemet til folk? Fyren kommer inn her og er hyggelig og sier han håper Brann vinner serien, men tilbake får han bare dritt! Ikke det at vi skal si at vi er glade i SF eller noe sånt, men drittslenging kan vi jo holde oss for gode til når fyren bare ønsker å være hyggelig!
Legg ned hele klubben!

Tom C

Pluss at fyren er tretten... Gjerne mulig å vise litt vurderingsevne...
Aldri mer Obos....

Alzheimer/Silverspurs

Takk for lykkeønskingar syns det berre er hyggelig eg:)

Sandefjord har vel ikkje tidenes fans nei, men er i ein slags begynnerfase endå, og FFK er ein mykje større klubb enn SF, så at dei meir pææng for tribuner enn dei er ganske naturleg.

SF må gjerne halde seg for min del. Gjerne handse på overtid i siste serierunde for så at ballen går tverrliggar - stolpe - stolpe-inn, og Enga rykker ned.

SF-Supporter

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Takk for lykkeønskingar syns det berre er hyggelig eg:)

Sandefjord har vel ikkje tidenes fans nei, men er i ein slags begynnerfase endå, og FFK er ein mykje større klubb enn SF, så at dei meir pææng for tribuner enn dei er ganske naturleg.

SF må gjerne halde seg for min del. Gjerne handse på overtid i siste serierunde for så at ballen går tverrliggar - stolpe - stolpe-inn, og Enga rykker ned.
Hehe,man kan nesten degradere Enga med en gang. Alle vet jo at de rykker ned uannsett:)

Man kanke kalle Enga for et bunnlag i TL en gang,dem kan kalles fremtidens Barnehage lag :)

runarnormann

Takk for lykke oenskninger.  Haaper selv at Sandefjord holder seg.  Det er vel bare de og Godset vi garantert tar tre poeng mot...
egenden Alf Dahl

smaalanda

Quote from: "SF-Supporter"
Quote from: "dudo"Jeg håper folk snart slutter å håpe vi vinner TL. Vi trenger ingen sympati!

Edit: voldsom tyrkleif.
Syns du det ikke er hyggelig?


Nei.
KMO!!!

KongHarry

Quote from: "smaalanda"
Quote from: "SF-Supporter"
Quote from: "dudo"Jeg håper folk snart slutter å håpe vi vinner TL. Vi trenger ingen sympati!

Edit: voldsom tyrkleif.
Syns du det ikke er hyggelig?


Nei.


Gud bedre!

Abelo

Sf-Supporter.

Takk skal du ha!

Bra du syntes at Brann er et godt lag og bør vinne serien..

Kagain

Quote from: "KongHarry"
Quote from: "smaalanda"
Quote from: "SF-Supporter"
Quote from: "dudo"Jeg håper folk snart slutter å håpe vi vinner TL. Vi trenger ingen sympati!

Edit: voldsom tyrkleif.
Syns du det ikke er hyggelig?


Nei.


Gud bedre!


Nei fytti. Her på forumet og ellers i livet skal vi ikke sette pris på at andre skjenker oss en vennlig tanke. Vi skal HATE, må vite. Det er det som er kult. Hipt. Det er det foppal handler om, lzm.

Jeg skal innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor en som regner seg selv som supporter for, velger å registrere seg for å gi oss lykkeønskninger. Men om han/hun ønsker det, så synes jeg det er trivelig jeg, bevares.

JEg regner nå med at jeg komme til å bli beskyldt for at jeg er et juletre som pleier å klemme andre supportere på puber før kampen, og ellers elske dem for alt de er verdt.

Som dere ser av "profilen" min bor jeg nå i en by som ikke er Bergen, og heller ikke har noe som helst som minner om et tippeliga-lag. Men hadde den hatt det, hadde jeg ikke gått på kamp og heiet på det laget. Jeg blir også irritert når Brann taper, og tilsvarende glad når Brann vinner. Jeg kan likevel diskutere norsk tippeligafotball med for eksempel mennesker som har vært aktiv medlem av Vikinghordane før de også flyttet til denne byen. Vi blir ikke enig om hvilket lag som er best, men vi klarer å forholde oss til hverandre på en sivilisert måte, utenom når det er kamp mellom lagene våre. Da sitter vi hver for oss og heier med vi er god for på våre respektive lag. Hadde vi sittet i samme rom hadde vi nok blitt nesten forbanna på hverandre under kampen.

Men jeg føler meg fremdeles for god til å HATE andre supportere utenom kamp. Er det bare jeg som er spesielle i så henseende, eller har jeg blitt hjernevasket av snillismen til NFF? Eller, er jeg bare blitt voksen?

sydnes76

Takk til Sandefjord for at dere feiet over Viking i kveld...

Lenemora_85

Quote from: "Røde Mor"
Quote from: "KongHarry"
Quote from: "smaalanda"
Quote from: "SF-Supporter"
Quote from: "dudo"Jeg håper folk snart slutter å håpe vi vinner TL. Vi trenger ingen sympati!

Edit: voldsom tyrkleif.
Syns du det ikke er hyggelig?


Nei.


Gud bedre!


Nei fytti. Her på forumet og ellers i livet skal vi ikke sette pris på at andre skjenker oss en vennlig tanke. Vi skal HATE, må vite. Det er det som er kult. Hipt. Det er det foppal handler om, lzm.

Jeg skal innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor en som regner seg selv som supporter for, velger å registrere seg for å gi oss lykkeønskninger. Men om han/hun ønsker det, så synes jeg det er trivelig jeg, bevares.

JEg regner nå med at jeg komme til å bli beskyldt for at jeg er et juletre som pleier å klemme andre supportere på puber før kampen, og ellers elske dem for alt de er verdt.

Som dere ser av "profilen" min bor jeg nå i en by som ikke er Bergen, og heller ikke har noe som helst som minner om et tippeliga-lag. Men hadde den hatt det, hadde jeg ikke gått på kamp og heiet på det laget. Jeg blir også irritert når Brann taper, og tilsvarende glad når Brann vinner. Jeg kan likevel diskutere norsk tippeligafotball med for eksempel mennesker som har vært aktiv medlem av Vikinghordane før de også flyttet til denne byen. Vi blir ikke enig om hvilket lag som er best, men vi klarer å forholde oss til hverandre på en sivilisert måte, utenom når det er kamp mellom lagene våre. Da sitter vi hver for oss og heier med vi er god for på våre respektive lag. Hadde vi sittet i samme rom hadde vi nok blitt nesten forbanna på hverandre under kampen.

Men jeg føler meg fremdeles for god til å HATE andre supportere utenom kamp. Er det bare jeg som er spesielle i så henseende, eller har jeg blitt hjernevasket av snillismen til NFF? Eller, er jeg bare blitt voksen?


Jeg er helt enig i det du skriver her..

Superjack

Jeg håper at Brann kan vinne serien så mange år på rad at ALLE andre enn Brannsupportere ønsker av hele sitt hjerte at Brann ikke skal vinne en eneste tittel til....


:D
Brannsupporter.

trønderbergenser

EG E BERGENSER som har flyttet opp te bartebyen for å konventere trøndere te å bli brann suportere å heeeer te e det 7 trøndere som har blitt frelst fra det onde til det gode brann.. hallo hallo eg e så jævla go.. :lol:  så vi skal be te høyere makter om at brann skal banke rbk på lørdag...  og andre lag som måtte kome i VEIEN for oss brann menn å damer 8)  :D  :lol:  :lol:

Go Up