• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BRANN v CARMARTHEN

Started by leblanc, July 25, 2007, 09:15:35 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

leblanc

Dear fans,

I wish BRANN good luck for the season and congratulations for the
qualification to the UEFA cup.

I collect football match tickets of UEFA cup games and I should be very
glad and grateful to get used tickets  (VIP, invitation card is welcome too) after the next game against CAMARTHEN.
ALL others tickets are welcome too.

Thank you very much for your help.

:P  :P  :P

Be sure tickets of your team are very important for my collection.
Wish you GOOD LUCK to UEFA cup.

Regards

My address:

LEBLANC LEON
RUE NATIONALE, 22
4300 WAREMME
BELGIUM

Email: leblanc_tickets@yahoo.fr

Jonasbrann1

Blod e tjukkare enn vann

Klaus_Brann

Quote from: "leblanc"Dear fans,

I wish BRANN good luck for the season and congratulations for the
qualification to the UEFA cup.

I collect football match tickets of UEFA cup games and I should be very
glad and grateful to get used tickets  (VIP, invitation card is welcome too) after the next game against CAMARTHEN.
ALL others tickets are welcome too.

Thank you very much for your help.

:P  :P  :P

Be sure tickets of your team are very important for my collection.
Wish you GOOD LUCK to UEFA cup.

Regards

My address:

LEBLANC LEON
RUE NATIONALE, 22
4300 WAREMME
BELGIUM

Email: leblanc_tickets@yahoo.fr


Meet me at Den blå stenen ca. one hour after the match and I will be happy to give you the ticket.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

hakeide

ER iallefall bedre enn han fyren jeg så på tv som sparte på ørevoks.. hehe..

Tore Larsen

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "leblanc"Dear fans,

I wish BRANN good luck for the season and congratulations for the
qualification to the UEFA cup.

I collect football match tickets of UEFA cup games and I should be very
glad and grateful to get used tickets  (VIP, invitation card is welcome too) after the next game against CAMARTHEN.
ALL others tickets are welcome too.

Thank you very much for your help.

:P  :P  :P

Be sure tickets of your team are very important for my collection.
Wish you GOOD LUCK to UEFA cup.

Regards

My address:

LEBLANC LEON
RUE NATIONALE, 22
4300 WAREMME
BELGIUM

Email: leblanc_tickets@yahoo.fr


Meet me at Den blå stenen ca. one hour after the match and I will be happy to give you the ticket.


Han er nok ikke på kampen så billett må sendes.
Mvh

Tore

Klaus_Brann

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "leblanc"Dear fans,

I wish BRANN good luck for the season and congratulations for the
qualification to the UEFA cup.

I collect football match tickets of UEFA cup games and I should be very
glad and grateful to get used tickets  (VIP, invitation card is welcome too) after the next game against CAMARTHEN.
ALL others tickets are welcome too.

Thank you very much for your help.

:P  :P  :P

Be sure tickets of your team are very important for my collection.
Wish you GOOD LUCK to UEFA cup.

Regards

My address:

LEBLANC LEON
RUE NATIONALE, 22
4300 WAREMME
BELGIUM

Email: leblanc_tickets@yahoo.fr


Meet me at Den blå stenen ca. one hour after the match and I will be happy to give you the ticket.


Han er nok ikke på kampen så billett må sendes.


Hehe, jeg forsto det. Men tenkte at han skulle få jobbe litt for å få billetten min:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Vebjørn

Det e nok bilettane han har jobba for som kjennest best å sitte med og :p
Du gjer han sikkert bere ein tjeneste ;-)

paperboy

Får Sjøhage , Walde og Fakiri spille denne kampen eller???
Har du en fotball, så har du alt!

Xminator


Klaus_Brann

Er det to runder igjen før et evt. gruppespill??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: "Klaus_Brann"Er det to runder igjen før et evt. gruppespill??


Det stemmer. Neste runde bør være overkommelig da vi høyst sannsynlig får lag fra Finland, Sverige eller Baltikum. Så kommer en runde der vi er useedet og kan møte storheter fra hele Europa.
Rød makt på Hansa

kapteinen

Quote from: "Nixon"
Så kommer en runde der vi er useedet og kan møte storheter fra hele Europa.


Hva mener du med useedet?
Z

Nixon

Quote from: "kapteinen"
Quote from: "Nixon"
Så kommer en runde der vi er useedet og kan møte storheter fra hele Europa.


Hva mener du med useedet?


At det er en haug med lag som UEFA mener er bedre enn oss.
Og de har nok rett!:)
Rød makt på Hansa

Brannmus

I følge UEFA sine sider, så går cupen slik:

Vi starter nå med 74 lag i den første kvalikk-runden, hvor 37 lag går videre til den andre runden. Med mindre Brann gjør tidenes verste kamp noensinne i fotballhistorien, så er vi ett av disse 37 lagene.

Inn i andre runde kommer 11 lag fra Intertoto-cupen, sammen med 16 andre lag som går rett inn i andre runde. Disse 16 lagene er (ranking poeng bak):

FC Basel 1893 54.869
FC Zenit St. Petersburg 38.920
FK Austria Wien 30.104
FC Dnipro Dnipropetrovsk 29.726
Galatasaray SK  26.791
PFC CSKA Sofia 20.112
Hapoel Tel-Aviv FC 19.338
R. Standard de Liège 14.638
CFR Economax Cluj-Napoca 13.255
PFC Lokomotiv Sofia 10.112
Dunfermline Athletic FC  10.064
FC Sion 8.869
FK Jablonec 97  8.851
Kayseri Erciyesspor  8.791
Fredrikstad FK  6.509
Maccabi Netanya FC 6.338

Tar vi forbehold om at alle lagene som har bedre, eller samme sum som Brann i seedingen, så er det totalt 11 lag med høyere poengsum som går inn i den andre kvalikkrunden. Disse lagene er:

FK Partizan 31.256
PFC Litex Lovech 19.112
Odense BK * 15.129  
Maccabi Tel-Aviv FC 14.338
FC Artmedia Petržalka 13.575
Groclin Grozisk Wielkopolski  11.609
Vålerenga IF 11.509
FC Midtjylland 9.129
BSC Young Boys 7.869
HNK Hajduk Split 7.533
Lillestrøm SK 6.509
- SK Brann 6.509

Totalt i andre runde er det dermed 64 lag som skal gjøre opp om 32 plasser i den første ordinære runden.

Inn i den første ordinære kvalifiseringsrunden så kommer de skikkelige storlagene. Totalt kommer det 32 lag direkte inn, samt 16 lag som har tapt i den tredje kvalifiseringsrunden til Champions League:

Lagene som er klar for første ordinære runde er:
Villarreal CF 78.374
FC Bayern München  73.640
AZ Alkmaar 63.995
Panathinaikos FC 55.415
FC Girondins de Bordeaux 49.706
Bayer 04 Leverkusen 45.640
Club Brugge KV  45.638
US Città di Palermo  42.808
Tottenham Hotspur FC 40.618
Real Zaragoza 40.374
AFC Rapid Bucuresti  40.255
FC Lokomotiv Moskva  38.920
FC Sochaux-Montbéliard  36.706
SC Heerenveen 35.995
Bolton Wanderers FC  32.618
SC Braga 27.107
Getafe CF 25.374
Everton FC  24.618
ACF Fiorentina  21.808
Empoli FC  21.808
Stade Rennais FC  20.706
Panionios NFC 16.415
FC Groningen 14.995
1. FC Nürnberg  14.640
CF Os Belenenses 14.107
FC Paços de Ferreira 14.107
FK Mladá Boleslav 13.851
Aris Thessaloniki FC 13.415
FC Twente 12.995
Aberdeen FC 11.064
FC Metalist Kharkiv 9.726
Larissa FC  8.415

Totalt går de 40 vinnerne som kommer ut fra den første ordinære kvalikkrunden inn i gruppespillet.

Folk kan jo allerede nå begynne å ønske seg motstandere.

kapteinen

Får vi oss et skikkelig Europa eventyr nå skal jeg faen skure fjøset til monsamjelden.
Bayern hadde vært helt fantastisk å møte!
Z

littaventype

Larissa i 1.ordinære runde.

og i Gruppespillet: FC Bayern München , Palermo, Everton og Aberdeen.

Hjemme mot Bayern og Everton. Borteturer til Sicilia og Aberdeen...  her snakker vi våte drømmer og penger i kassen til Brann....  og masse penger ut av mitt reisebudsjett...

Og så ville brann gått videre til neste runde også. Ettersom Everton hadde tapt på stadion og Aberdeen hadde vi slått borte....;) enkelt med europa.. haha

dudo

Drømmekampen er borte mot Bayern under oktoberfestivalen! Herregud!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: "dudo"Drømmekampen er borte mot Bayern under oktoberfestivalen! Herregud!


Vi hadde satt ny rekord i grenen supportere-som-ikke-kom-seg-på-kamp...;)
Rød makt på Hansa

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

revert

Litt dumt Brann ikke kan møte Newcastle eller Middlesborough. Kunne blitt en virkelig artig båttur det!

Klaus_Brann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Klaus_Brann"Er det to runder igjen før et evt. gruppespill??


Det stemmer. Neste runde bør være overkommelig da vi høyst sannsynlig får lag fra Finland, Sverige eller Baltikum. Så kommer en runde der vi er useedet og kan møte storheter fra hele Europa.


Okei..Kommer vi oss inn til 1.ordinære runde, så skal vi uansett ikke være misfornøyd hvis vi ryker mot et godt lag, men det er vel mer typisk Brann å få et av de dårligste lagene å ryke mot de.
Uansett, det hadde vært evig fett med et gruppespill og noen sinnsyke borteturer..Dette kan bli en dyr høst, da fly til Tromsø allerede er i boks.
Bussen er vel full allerede??Hehe
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Vi er seedet i 2. kvalikrunde. Der vil vi møte et useedet lag. Men ikke hvem som helst, fordi man i kvalikrundene er delt inn i geografiske soner.
De vi foreløbig ligger an til å kunne møte er:

BK Häcken (Swe) eller KR (Isl). 1-1 i Göteborg.
MyPa-47 (Fin) eller EB (Fær) 1-0 til MyPa i Finland.
Metalurgs Liepaja (Lat) eller Brest (Hv.russl.) 1-1 i Liepaja.
Skonto Riga (Lat) eller Dinamo Minsk (Hv.russl.) 1-1 i Riga.
Suduva Marijampole (Lit) eller Dungannon (N.Irl.) 1-0 til Dunng. i Belfast.
Ekranas Panevezys  (Lit)  Har 3-1 borte mot B36 (Fær).
HJK Helsinki (Fin) eller Etzella (Lux). 2-0 til HJK i Helsinki.  
Haka Valkeakoski (Fin) eller Rhyl (Wal). 3-1 til Rhyl i Wales.  
Drogheda United (Irl) eller Libertas (SanM). 1-1 i Dublin.

Vi kan møte St.Patricks (Irl) hvis de slår ut Odense. 0-0 i Dublin.
Vi kan møte Flora (Est) hvis de slår ut VIF. 1-0 til VIF i Tallinn.
Vi kan møte Keflavik (Isl) hvis de slår ut Midtjylland. 3-2 til Keflavik på Island.
Vi kan møte AIK (Swe) og Helsingborg (Swe).  
Vi kan møte Vétra (Lit) hvis de slår ut Blackburn i Intertoto. 2-0 til Blackburn i Vilnius.
Vi kan møte Hammarby (Swe) hvis de slår ut Utrecht i Intertoto. 0-0 i Stockholm.

Men det KAN komme forandringer i den geografiske inndelingen. F.eks. skulle ikke lag fra Hv.russl. og San Marino i utgangspunktet vært med i den nordlige gruppen, men de ble det fordi det ellers ville vært et ujevnt antall lag.

Så foreløbig kan vi få lag fra Sverige, Finland, Island, Færøyene, Estland, Latvia, Litauen, Hviterussland, Wales, Irland, Nord-Irland, Luxembourg og San Marino.

-------
I 1. ordinære runde blir vi useedet. Altså skal vi møte et seedet lag. I denne runden er lag videre fra kvaliken med, lag som er direkte kvalifisert til 1.runde, samt lag som ryker ut i CL-kvalikens 3.runde. Mulige motstandere (regnet ut fra at de seedete lagene går videre fra UEFA-kvaliken og at de useedete lagene i CL-kvalikens 3.runde går til UEFA-cup), er som følger:

Villarreal, Bayern München, AZ Alkmaar, Panathinaikos, Basel, Bordeaux, Bayer Leverkusen, Club Brügge, Palermo, Tottenham, Real Zaragoza, Rapid Bucuresti, Lok.Moskva, Zenit St. Petersburg, Sparta Praha, Fenerbache, Sochaux, AEK Athen, Herenveen, Dynamo Bucuresti, Slavia Praha, Bolton, Austria Wien, Dnipro Dnipropetrovsk, Sparta Moskva, Sporting Braga, Galatasaray, Getafe, Everton, Fiorentina, Rennais, Empoli, CSKA Sofia, Hapoel Tel Aviv, Røde Stjerne, FC København, Litex Lovech, Toulouse, Dinamo Zagreb, Sampdoria, Atletico Madrid, Trabzonspor, Lens, Rapid Wien, Hamburg, Gent, Blackburn og Utrecht.

Med seedete lag som ryker ut i 3.kvalikrunde av CL, er også følgende lag mulige motstandere i 1.runde:

Liverpool, Arsenal, Valencia, Sevilla, Benfica, Ajax, Werder Bremen, Celtic, Steua Bucuresti, Lazio, Rangers, Shakhtar Donetsk, Besiktas, Anderlecht, Dynamo Kiev og Levski Sofia.

Men det er ikke helt tilfeldig hvem man møter i 1.runde heller. For i de siste årene er det slik at man blir delt inn i grupper det trekkes fra. Seedet nr. 1 i gruppe 1, seedet nr. 2 i gruppe 2, osv. helt til gruppe 10. Så blir nr. 11 i gruppe 10, nr. 12 i gruppe 9, nr. 13 i gruppe 8, osv. Brann vil antagelig bli seedet et sted mellom 70 og 80 av 80.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Møter vi ett av de svenske lagene er det 50-50 om vi går videre. Ett av de brittiske eller san marino og vi bør klare det greit.

De østeuropeiske vil jeg helst unngå for enhver pris. Vi bør være bedre, men det er en kollisjon i spillestil som vi normalt har slitt med. Hva MyPa står for har jeg overhode ingen anelse om.

krøvel vellevold

I 2. kvalikrunde bør vi slå ut alle mulige motstandere, bortsett fra de svenske som i såfall blir helt åpne kamper.

I 1. ordinære runde vil vi være underdog uansett motstander. Vi er useedet, og vi vil være nesten nederst på seedinglisten i den runden. Men klubber som Club Brügge, Rapid Wien og Basel bør vi ha en fair sjanse mot.

De "umulige":Villarreal, Bayern München, Bordeaux, Bayer Leverkusen, Real Zaragoza, Everton, Fenerbache, Galatasaray, Atletico Madrid, Hamburg.

Andre veldig vanskelige: Panathinaikos, Palermo, Tottenham (burde egentlig være lett, men...), Lok.Moskva (selv om vi var nære på i 2005), Zenit St. Petersburg, Sparta Moskva, Trabzonspor, Lens, Fiorentina, Røde Stjerne, Toulouse, Dnipro Dnipropetrovsk.

En viss mulighet: AZ Alkmaar,  Basel,  Club Brügge, , Rapid Bucuresti,  Sparta Praha,  Sochaux, AEK Athen, Herenveen, Dynamo Bucuresti, Slavia Praha, Bolton Austria Wien,  Sporting Braga, Getafe, Rennais, Empoli, CSKA Sofia, Hapoel Tel Aviv,  FC København, Litex Lovech,  Dinamo Zagreb, Sampdoria, Rapid Wien, Gent, Blackburn og Utrecht.


,
Legg ned hele klubben!

Marek

Sjøhage, Walde og HEF klar for denne kampen?
ons Ivar skal hem...

Baunebob

Tror ikke de er med nå til returkampen, men hvordan blir det resten av uefa-cupen?

olebrann3

tipper det blir:

-----------thorbjørnsen-----------
Dahl---Bjarnason----Walde----Hanstveit/corrales vist han blir frisk
Huseklepp---Fakiri---Bakke---Vaagan Moen
-----------Sjøhage------Bjørnson----

Helt utoppet lag siden vi kan tape 7-0 å fortsatt gå videre, med dette laget tipper eg allikavell at vi vinner kampen med et par mål.. Både fakiri, sjøhage og bakke trenger kamptrening... Walde må vise at han holder mål.. Corrales må vise at han er bedre en hanstveit vist han blir frisk... Bjørnson for å spare winters og Helstad... Huseklepp for å spare Solli og samtidig gi han spilletid.. Dahl for å prøve å spille seg inn på laget ettersom han ikke spilte bra mot viking... Bjarnason der kan det hende det blir bjørnson vist det skjer spiller sikkert winters framme

olebrann3

Kanskje ikke fakiri er regisrert for uefa cup, men tipper sjøhage og walde er det, Når det gjelder motstandere bør vi håpe på lette fram til gruppespillet iallefall og kanskje 2 storlag i gruppespill + 2 middelmålige så vi kan slå og ta 3. plassen å gå videre

sydnes76

Quote from: "olebrann3"Kanskje ikke fakiri er regisrert for uefa cup, men tipper sjøhage og walde er det, Når det gjelder motstandere bør vi håpe på lette fram til gruppespillet iallefall og kanskje 2 storlag i gruppespill + 2 middelmålige så vi kan slå og ta 3. plassen å gå videre


Fremdeles; Walde og Sjøhage kan ikke spille pga. mistolkninger...Nff som rotet litt.

Marek

Gjelder dette bare denne runden?
ons Ivar skal hem...

olebrann3

å heregud så da må vi slitte ut de andre spillerene pga nff

Marek

Quote from: "olebrann3"å heregud så da må vi slitte ut de andre spillerene pga nff


Hvor sliten kan man bli av dette? Og man har da et 2. lag.
ons Ivar skal hem...

olebrann3

Spille 90 minutter fotball uansett motstand blir man mer slitten og det hadde vært fint å hvile spillere i denne kampen no når det er så tett program samtidig gi kamptrening til de som trenger det

sydnes76

Jeg mener dette kun gjelder denne runden...Alle de nye kan delta når vi går videre....

Marek

Quote from: "olebrann3"Spille 90 minutter fotball uansett motstand blir man mer slitten og det hadde vært fint å hvile spillere i denne kampen no når det er så tett program samtidig gi kamptrening til de som trenger det


Tett program? Det har nettopp vært sommerpause. Midtukekamper må de tåle.
ons Ivar skal hem...

olebrann3

de burde klare det men om de gjør det er en annen sak

Brann4

Brann stiller nok med nesten komplett B-Lag, om de vinner er jeg ikke sikker på.. Men at de avanserer gjør de, hvis ikke knekke jeg partoutortet mitt!

Nesten

Quote from: "Brann4"Brann stiller nok med nesten komplett B-Lag, om de vinner er jeg ikke sikker på.. Men at de avanserer gjør de, hvis ikke knekke jeg partoutortet mitt!

-
Jeg driter i om de taper 0-4 bare de stiller med svakest mulig lag. Beinbrudd på MA ville ikke vært så koselig på torsdag.
De kan gjerne tape 0-7 også for VIF på Ullevaal må være i fokus heelee den uken som kommer.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Brannmus

Ser gjerne at vi stiller med et lag tilnærmet likt dette mot Carmarthen:

----------------Thorbjørnsen---------------

Dahl* --- Sigurdsson* --- Bjørnsson --- Hanstveit*

Huseklepp --- Jaiteh --- Bakke --- Vaagan Moen

-------- Sjöhage* ----- Winters ------------

Tar noen forbehold:
Dahl eller Guntveit er ett fett egentlig, spørs hvem som "trenger" treningen mest, og ikke er tiltenkt rollen fra start i kampen etter.

Sigurdsson eller Bjarnason er igjen ett fett, men hadde nok gått for Sigurdsson med tanke på alderen til Bjarnason. Skulle gjerne selvfølgelig sett Walde, men han kan vel ikke spille før andre runde?

Hanstveit må vel spille, men hadde vært kjekt om Corrales var frisk nok til å spille denne kampen, eller i det minste en omgang.

På midten kan vi jo variere litt. Jeg hadde latt Solli hvile en kamp. Tror han trenger det. Om han er klar, så burde Vaagan Moen få sjansen til å ta det rolig denne kampen.

På topp skulle jeg gjerne sett Sjöhage. Må ta forbehold om at han er frisk nok til å spille en time. Sett han med Robbie som vil ha spilletid, og la den erfarne skotten servere noen krempasninger i bakrommet til svensken.

Nightfox

Så den kampen er ikke avgjørende for om Mjelde må gå, Nesten?

Alzheimer/Silverspurs

Walde må spele! Huseklepp må spele! Torbjørnsen må spele! Sjøhage må spele!

Det var i grunn det eg ville seie.

Ewen

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Walde må spele! Huseklepp må spele! Torbjørnsen må spele! Sjøhage må spele!

Det var i grunn det eg ville seie.


Sjøhage og Wald'n får vell ikkje være med??

Xminator

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Walde må spele! Huseklepp må spele! Torbjørnsen må spele! Sjøhage må spele!

Det var i grunn det eg ville seie.


Walde og Sjøhage er ikke klarert for spill i UEFA-cupen.

Nesten

Håper de stiller svakest mulig, forslag ( om alle er klarert ) :
Thorbjørnsen
Dahl Bjarnason Bjørnson Corrales
Jiteh Fakiri En junior En junior
Guntveit En junior
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Roald

Er juniorene klarert for UEFA da?
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Brannfrelst

Guntveit på topp? Jaiteh på vingen? Hvorfor ikke Bakke på midten?
2.10.07-Gullet kom hem!

Nesten

Quote from: "Brannfrelst"Guntveit på topp? Jaiteh på vingen? Hvorfor ikke Bakke på midten?

-
Glemte Bakke, få ham inn. Hva heter han som har vært syk et par år ? Han kan få spille. De kan la ev tredjekeeper spille spiss siste minuttene, alt for å hvile følgende.:
Opdahl
Sigurdsson
Hanstveit
Solli
Andresen
PVM
Helstad
og om mulig Winters
Dette er de 7-8 jeg ikke vil ha utslitt/skadet så de bør hviles om mulig.
Har de kun 19 i stallen ? 19 minus 7 = 12. Hehe
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Xminator

Helvete så idiot det er mulig å være.

Saken er vel den at Brann knapt har spillere å sette på benken. Denne kampen blir neppe hardere for spillerene enn treningen bak Stadion. Det tåler de.

Toppet lag!

Nesten

Quote from: "Xminator"Helvete så idiot det er mulig å være.

Saken er vel den at Brann knapt har spillere å sette på benken. Denne kampen blir neppe hardere for spillerene enn treningen bak Stadion. Det tåler de.

Toppet lag!

-
Azza, det går an å brekke beinet i en bedriftskamp så det kan like godt skje mot publaget fra Wales. Det jeg mener er å maksimalt hvile de som hviles kan, ikke fordi de blir så forbaannet slitne men benbrudd og korsbåndsskader passer litt dårlig akkurat nå.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Xminator


Go Up