• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking - Brann i cup'en

Started by Brannforalltid, July 17, 2007, 18:13:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannforalltid

Hei, alle fellow Brann-supportere

Champs har igjen ytret ønske om å se oss i forbindelse med kampen Viking-Brann i cupen.
Han inviterer gjerne ALLE Brann-fans nok en gang til pub'en sin, og jeg må si jeg var ganske imponert over både stemning og oppmøte sist.
Så er dette noe vi satser på å gjenta da, folkens?
Brann Bataljonen Sør, home.no.net/bbsor, har som kjent puben som stamsted, og vi blir nok å treffe der uansett, men var kjekt når alle var der!
Sannsynligheten for like fint vær som sist er nok ikke stor.
Nå PISSREGNER det ihvertfall her :D
Så lurte egentlig på om vi skal si at vi kommer en gjeng, få han til å bestille inn litt Hansa, så tar vi tingene derfra :)
Snakkes nok en gang i Stavanger da, og denne gang SKAL vi vinne og nøytralisere Ijeh...
Ekkelt å lese i Stavanger Aftenblad i dag om Trygve Johannessen, bergenser som vel bor på Askøy at han fortsatt heier på Viking, og sier han tror de vinner enkelt i cup'en
Vi må jekke disse folka ned noen hakk!
Snakkes!!

Mvh
Kristian Moe
Initiativtaker
Brann Bataljonen Sør
ed supportherhilsen
Kristian Georg Moe
Initiativtaker
Brann Bataljonen Sør
http://home.no.net/bbsor

Xminator


Super Hasund

Quote from: "Brannforalltid"Hei, alle fellow Brann-supportere

Champs har igjen ytret ønske om å se oss i forbindelse med kampen Viking-Brann i cupen.
Han inviterer gjerne ALLE Brann-fans nok en gang til pub'en sin, og jeg må si jeg var ganske imponert over både stemning og oppmøte sist.
Så er dette noe vi satser på å gjenta da, folkens?
Brann Bataljonen Sør, home.no.net/bbsor, har som kjent puben som stamsted, og vi blir nok å treffe der uansett, men var kjekt når alle var der!
Sannsynligheten for like fint vær som sist er nok ikke stor.
Nå PISSREGNER det ihvertfall her :D
Så lurte egentlig på om vi skal si at vi kommer en gjeng, få han til å bestille inn litt Hansa, så tar vi tingene derfra :)
Snakkes nok en gang i Stavanger da, og denne gang SKAL vi vinne og nøytralisere Ijeh...
Ekkelt å lese i Stavanger Aftenblad i dag om Trygve Johannessen, bergenser som vel bor på Askøy at han fortsatt heier på Viking, og sier han tror de vinner enkelt i cup'en
Vi må jekke disse folka ned noen hakk!
Snakkes!!

Mvh
Kristian Moe
Initiativtaker
Brann Bataljonen Sør

Blir det hansa der?
La Folket Synge

*Feltz*

Brannforalltid

og hvis vi sier fra at vi kommer en gjeng også denne gangen, regner jeg med at vi kan få de til å bestille inn Hansa igjen, ja. :)
ed supportherhilsen
Kristian Georg Moe
Initiativtaker
Brann Bataljonen Sør
http://home.no.net/bbsor

tauraren1

Hva med kamp billetter blant "likesinnede" på borte tribunen.. kor får eg tak i de?
ordan har "vi" det i dag da?

Brannfrelst

Er det gøyere å sitte på pub å se kamper enn å reise på kampen selv?
2.10.07-Gullet kom hem!

Snublefot

Quote from: "Brannfrelst"Er det gøyere å sitte på pub å se kamper enn å reise på kampen selv?


regner med at de mener pre-match...  og at de etter et vors på puben skal på stadion? Hvis ikke forstår ikke jeg helt ihvertfall... sitter ikke på pub om det kun er en gåtur/busstur/taxitur til stadion..

kapteinen

Quote from: "Brannfrelst"Er det gøyere å sitte på pub å se kamper enn å reise på kampen selv?


Hvis det var et generelt spørsmål så er svaret nei.
Hvis du tror vi skulle reise til stavanger for å se kampen på tv er og svaret nei.
Z

Brannforalltid

meningen med ett vorspiel på pub'en, ja.
Ingen som sitter på puben når kampen spilles.
Da er vi der vi SKAL være, nemlig på kamp!
Men greit med inntak av noen fine brune før kamp og litt stemning før vi reiser opp og banker vikingene!!!!
Så jeg håper vi ser en del der, og kanskje også Bataljonen igjen kunne legge dette ut på førstesiden.
Vi har nå fått 100% bekreftet at vi er minst like velkomne som sist og at Hansa bestilles, også til samme pris som sist.
Snakkes!
ed supportherhilsen
Kristian Georg Moe
Initiativtaker
Brann Bataljonen Sør
http://home.no.net/bbsor

ChRiStEr87

Hvor lenge er Champ åpent den kvelden? Blir det noe drikking der etter kampen? når vi skal feire at vi er videre i cupen liksom :)
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

eriksen_30

Quote from: "tauraren1"Hva med kamp billetter blant "likesinnede" på borte tribunen.. kor får eg tak i de?
Send en mail til Frode i Bataljonen så ordner det seg nok. Gjorde for meg ihvertfall...

Nightfox

Quote from: "ChRiStEr87"Hvor lenge er Champ åpent den kvelden? Blir det noe drikking der etter kampen? når vi skal feire at vi er videre i cupen liksom :)


Eller drikke vekk sorgen..

tauraren1

Quote from: "eriksen_30"
Quote from: "tauraren1"Hva med kamp billetter blant "likesinnede" på borte tribunen.. kor får eg tak i de?
Send en mail til Frode i Bataljonen så ordner det seg nok. Gjorde for meg ihvertfall...

Takker eg får se det litt an først! Uansett i verstefall kan eg se den på storskjerm heme i stuen.
ordan har "vi" det i dag da?

tj00m

Quote from: "tauraren1"Hva med kamp billetter blant "likesinnede" på borte tribunen.. kor får eg tak i de?


du kan kjøpe kampbillett på galleriet på brannbutikken.. eg va der å kjøpte til vålerenga - brann å då såg eg en som kjøpte til viking - brann..
Brann Bergens Stolthet!

Nesten

Var kveldens herlige resultat ensbetydende med at Mjelde nedprioriterer denne cupkampen mon tro ? Magefølelsen min sier at han tenker i de baner nå. Jeg tror ikke nedprioritering her vil hjelpe laget neste søndag for SIF skal også ut i NM-kamp.
Vil være med på allt så lenge som mulig, dog denne blir lei.
Brann har vel 1-15 eller noe sånt tar en med treningskampen i våres der nede.
Håper dette kan bli Sjøhages gjennombrudd, bokstavelig talt. Med de rette ballene, og løpsduel med Soma....
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

chris_henrik

Oppdaget i dag at Stavangers årlige glamatfestivalen begynner på onsdag. Masse folk og god stemning på byn. Bare nevner det, da noen kanskje trenger en ekstra grunn for å ta turen til Stavanger.
http://www.gladmat.no/
<BRANN> ..... DKFM

Nesten

Nå kommer noen kamper man ikke skal være så jævlig redd kontringer, mitt håp er at de ikke legger seg bakpå de neste kampene.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Xminator

Da var tiden inne for å spekulere litt i laguttaket til denne kampen. Jeg tror Brann starter i 4-5-1. Det blir ikke noe toppet lag. Jeg tror både Helstad og Winters hviler seg på benken.

Thorbjørnsen
Dahl - Walde - Sigurdsson - Corrales
Huseklepp - Solli - Andresen - Gashi - Vaagan Moen
Bjørnsson

Vi trenger Winters og Helstad uthvilt og klare til Godset-kampen.

olebrann3

Syns Mjelde sa det ikke ble store forandringer på laget utover høsten og cupen er sikkert ikke nedprioritert

bulldog

Quote from: "Xminator"Da var tiden inne for å spekulere litt i laguttaket til denne kampen. Jeg tror Brann starter i 4-5-1. Det blir ikke noe toppet lag. Jeg tror både Helstad og Winters hviler seg på benken.

Thorbjørnsen
Dahl - Walde - Sigurdsson - Corrales
Huseklepp - Solli - Andresen - Gashi - Vaagan Moen
Bjørnsson

Vi trenger Winters og Helstad uthvilt og klare til Godset-kampen.

vi trenger å gå videre i cupen. er det den norske cupen som skal bli eurocup fadese iår? med dette laget er det vel ikke engang vits å reise til stavanger. tror ...godsetkampen blir enklere enn kampen imorgen.
bulldog

ChRiStEr87

Sliter med å få tak i billeter til kampen jeg. Er i Stavanger no.

Noen tips?
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

tovatle

Quote from: "ChRiStEr87"Sliter med å få tak i billeter til kampen jeg. Er i Stavanger no.

Noen tips?


Diverse essostasjoner i distriktet selger billetter. Esso i sandnes og esso ved tjensvollkrysset vet jeg selger. Tviler på det blir utsolgt, så du skal nok klare å ordne deg en billett eller fem!

ChRiStEr87

roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Nightfox

Statoil ved kvadrat. Eller bare kjøp i døren. Eller send pm til henk.

Tifo-gruppen

Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Super Hasund

Mange som har planlagt tur ner? Vi må lage et helvetes liv.
La Folket Synge

*Feltz*

Baunebob

Never change a winning team.
Håper vi stiller med samme lag.

Nesten

Quote from: "Baunebob"Never change a winning team.
Håper vi stiller med samme lag.

---
Håper de gjør flere endringer slik at tente folk kommer inn. Tror ikke Brann som har hatt veldig mye flaks klarer det med samme mannskap.
Tente, sugne folk bør inn flere steder.
Nå har de jo solgt en hel midtbane på 4 måneder så det er få å ta av egentlig. Ufattelig at de selger Gashi, det er jo Hardballpenger det.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Tore Larsen

Viser ikke Tv2 Sport kampen ikveld ?
Mvh

Tore

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

gunkar

Jo, den går på TV2 Sport. Før det vises Rbk-Odd (kl. 18.00), men hvem bryr seg?
rann, Brann og bare Brann

kapteinen

Da var det på tide å dra seg ned på kaien og reise til vikingland.
Er skikkelig spent på hvem som starter idag!
Z

dex1974

Er ennå ikke dukket opp team-news så lurer på hvem som starter/er i troppen.
Stille det beste laget med Håkon i mål og ikke Johan?
Er forresten Sjöhage med til Stavanger?
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Vebjørn

Forventa egentlig å sjå Håkon i mål! Han er klart best, og framstår som ein av dei mest målretta og fokuserte i Brann laget!

Nemi

Lykke til mot Viking i kveld!  Håper virkelig dere går videre!!

AaFK-Brann i cupfinalen! :D

Xminator

Quote from: "dex1974"Er ennå ikke dukket opp team-news så lurer på hvem som starter/er i troppen.
Stille det beste laget med Håkon i mål og ikke Johan?
Er forresten Sjöhage med til Stavanger?


Er som du sier kommet veldig lite informasjon rundt lag og tropp. Det ble antydet 4-5-1 i en artikkel i går, men Brann kjørte ikke noen klar formasjonstrening.

Vebjørn

Quote from: "Nemi"Lykke til mot Viking i kveld!  Håper virkelig dere går videre!!

AaFK-Brann i cupfinalen! :D

Takk, ville vært ein fryd å sitt meir elendighet i lsk etter cuprunda og ;-)

Xminator

Gashi er ikke med til Stavanger. Steffensen refererte til RBH for kommentar.

dex1974

Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

tj00m

når kommer lagoppstilling da??
Brann Bergens Stolthet!

Alastor

Om det finnes link til stream av kampsendingen til tv2sport ønsker jeg veldig gjerne denne..! :)

Ricky

Vi har ikke akkurat hatt for vane å slå gode Tippeliga-lag i cupen..  Har ikke slått et bra lag siden vi kom til cupfinalen i 1999.

På 2000-tallet har vi slått
Aalesund 3-2 i 2005 (de rykket ned)
Bodø/Glimt på straffer og Stabæk etter ekstraomganger i 2004 (Glimt på kvalik, Stabæk rykket ned)

...Mens vi har tapt mot Molde (0-3), LSK (0-3), Tromsø (0-1),  VIF (1-2) og Start (1-3).

Alzheimer/Silverspurs

Blir 4-5-1 og Helstad aleine på topp gitt ja.

Nesten

Normalt sett burde jeg JUBLET for at RBK er ute, men det betyr bare at de blir enda farligere i serien.
Defensivt Brannlag i kveld. Liker det ikke, de lykkes sjelden med det, tipper 3-1 til Viking etter den siste infoen.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Alastor

Jeg får unable to connect på VLC - har noen hjelp og råd, pm :).

KOM IGJEN BRANN!!

olebrann3

noen som har noen link til gratis tvsending var noen som hadde det i fjor

Nightfox

VELDIG feilplassert Opdal.

olebrann3

Faen rett i angrep etter at andresen tror han skal score fra midten

Nightfox

Djayty.

Betyr visst Jaiteh.

Ikognoti

Kan en av dere som har stream-link sende meg den på PM?

Go Up