• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

�res de Brannspillere som æres bør

Started by OmOssSjølOgHansaøl, July 16, 2007, 23:27:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

OmOssSjølOgHansaøl

du bør fremheves for god klubbånd (eller annet)?
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

lekestuee

Av de du nevner ville eg sagt: Cato Guntveit!

Texas

Quote from: "lekestuee"Av de du nevner ville eg sagt: Cato Guntveit!


han ville jeg også trukket frem.

Tore Larsen

Mener Håkon Opdal er en god kandidat. Signerte nylig en langtidskontrakt med klubben og har tro på Brann.
Mvh

Tore

Xminator

Om Hanstveit signerer enda en kontrakt med Brann til vinteren så seiler han opp som en av de mest trofaste gjennom tidene.

jako

Eneste jeg vil trekke frem er Erlend Hanstveit. Han har vært her i både gode og onde dager og er i tillegg god. Vi skulle hatt flere spillere som han.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

kjegil

For alle dem som er så opptatt av lojalitet vil jeg bare minne om at cato Guntveit stakk fra Brann på bosman til Aberdeen. Da han kom tilbake ville han aller helst bli i Skottland, men kombinasjonen av skader og dårlig økonomi gjorde at han ikke fikk et nytt tilbud fra Aberdeen. Da var det bare en ting å gjøre for spilleren med det store Brann-hjertet - vende hjem igjen....

Kanskje noe å huske på for alle dem som hyller Guntveit i det ene øyeblikket og refser Huseklepp i det andre. Guntveit var i det minste fast på laget da han stakk...

Baunebob

Synes Gashi til tider har en herlig aggressivitet som vi så tidlig i sesongen. Dog ett eller to for mye media oppslag om spilletid og skuffelse.

Erlend

Quote from: "kjegil"For alle dem som er så opptatt av lojalitet vil jeg bare minne om at cato Guntveit stakk fra Brann på bosman til Aberdeen. Da han kom tilbake ville han aller helst bli i Skottland, men kombinasjonen av skader og dårlig økonomi gjorde at han ikke fikk et nytt tilbud fra Aberdeen. Da var det bare en ting å gjøre for spilleren med det store Brann-hjertet - vende hjem igjen....

Kanskje noe å huske på for alle dem som hyller Guntveit i det ene øyeblikket og refser Huseklepp i det andre. Guntveit var i det minste fast på laget da han stakk...

han styrket ihvertfall ikke en annen gullkandidat

Gepard

En ting er sikkert; Hanstveit får ALT for lite ros for både spillet sitt og lojaliteten han viser til klubben.

Nightfox

Feil. Hanstveit får for mye ros for spillet, og for lite ros for lojaliteten.

Sogningen

Hanstveit og Opdal er klare valg.
Vil også trekke frem Winters som jobber og gir alt for en klubb han vil bort fra.

dudo

Jeg som trodde Hanstveit stort sett fikk tyn for spillet?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

brutus

Så dere har ikke noe særlig sans for Slakteren fra Sogndal, eller Eirik Bakke som noen også kaller ham?

Erlend

Quote from: "brutus"Så dere har ikke noe særlig sans for Slakteren fra Sogndal, eller Eirik Bakke som noen også kaller ham?

Nei pleier ikke å få sansen for spillere før de har spilt en del kamper

Erlend

Hanstveit mÃ¥ vel trekkes frem foran noen i dagens stall.  24 (?) Ã¥r og allerede pÃ¥ topp 15 pÃ¥ spilte kamper for brann

Nightfox

Quote from: "dudo"Jeg som trodde Hanstveit stort sett fikk tyn for spillet?


Og noe mer ros enn det fortjener han ikke.

Ewen

Mjelde er gutten som har vært lenge i Brann, riktinok med en liten tur til åråsen og østerike innimellom. Men hører skjedlent den gutten klager. Uansett hvor mye spillerene sutrer så støtter han de (ivertfall i media).
Av dagens spillere er kun Helstad'en eg har sikkeli sansen for sånn personlighetsmessi.
Solli begynner nok å surtre han også når han må sitte på benken noen kamper (var jo derfor han forlot ballklubben), men han virker jo som en grei kar ivertfall.

______

Ikke la dette også bli en diskusjon om Mjelde er rikti mann for Brann, det blir en annen sak.

Xminator

Quote from: "Nightfox"
Quote from: "dudo"Jeg som trodde Hanstveit stort sett fikk tyn for spillet?


Og noe mer ros enn det fortjener han ikke.


Du skulle jo tro ett par månder med "verdens beste venstreback" Corrales har satt tingene litt i perspektiv... Tydeligvis at en del har sittet litt for mye med FM i sommer.

RC

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Nightfox"
Quote from: "dudo"Jeg som trodde Hanstveit stort sett fikk tyn for spillet?


Og noe mer ros enn det fortjener han ikke.


Du skulle jo tro ett par månder med "verdens beste venstreback" Corrales har satt tingene litt i perspektiv... Tydeligvis at en del har sittet litt for mye med FM i sommer.


Hva annnet?
Det regner jo bare.

Derabilo

Hanstveit, uten tvil. Legende.

I en gruppe bak ligger Opdal, Guntveit, Haugen osv.
Det var en som nevnte Mjelde, og han også skal ha honnør for lojalitet til Brann, en som gjør alt for Brann, og vil Branns beste. Resultatet ser folk forskjellig på, men ingen kan betvile Mjeldes lojalitet.
Bergen ut av Norge -

runarnormann

Quote from: "Derabilo"men ingen kan betvile Mjeldes lojalitet.


Lojal til hvem, LSK eller Bryne?
egenden Alf Dahl

Xminator

http://fotball.bt.no/eliteserien/article85784.ece

Sigurdsson blir. Og vil ha med seg Bjarnason ett par år til.

Det er vel uansett enda ett bevis på hvor elendig trener Mjelde er...

motherfunker

quot;Fighting for freedom, is like fucking for virginity" -SAFT-

Stoffi

Quote from: "Xminator"http://fotball.bt.no/eliteserien/article85784.ece

Sigurdsson blir. Og vil ha med seg Bjarnason ett par år til.

Det er vel uansett enda ett bevis på hvor elendig trener Mjelde er...



"Endelig en spiller som sier at han vil fortsette i Brann."


Ingressen sier vel det meste om den saken.....
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Stoffi

Quote from: "motherfunker"



Ja, det er faktisk ganske imponerende. Men Corrales har faktisk vært i avisene og "søte" om at han ikke kom for å sitte på benken.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KenFeltZ

Quote from: "Derabilo"Hanstveit, uten tvil. Legende.

I en gruppe bak ligger Opdal, Guntveit, Haugen osv.
Det var en som nevnte Mjelde, og han også skal ha honnør for lojalitet til Brann, en som gjør alt for Brann, og vil Branns beste. Resultatet ser folk forskjellig på, men ingen kan betvile Mjeldes lojalitet.



Hanstveit er den største lagspilleren som har vært i Brann i de 15 årene jeg har fulgt klubben tett. En spiller jeg er full av beundring for. Han klager ikke tross at han sitter på benken men biter tennene sammen og lar prestasjonene svare for seg.

Hanstveit er vel det nærmeste man kommer den ultimale lagspiller og hjertet hans er inngrodd i brann drakta. Han har derimot ikke fått den respekten han fortjener iform av sanger/tilrop og generell oppfattelse.

Uansett går han inn i Brann historien som en av de største!

C@Bøe_79

Quote from: "KenFeltZ"
Quote from: "Derabilo"Hanstveit, uten tvil. Legende.

I en gruppe bak ligger Opdal, Guntveit, Haugen osv.
Det var en som nevnte Mjelde, og han også skal ha honnør for lojalitet til Brann, en som gjør alt for Brann, og vil Branns beste. Resultatet ser folk forskjellig på, men ingen kan betvile Mjeldes lojalitet.



Hanstveit er den største lagspilleren som har vært i Brann i de 15 årene jeg har fulgt klubben tett. En spiller jeg er full av beundring for. Han klager ikke tross at han sitter på benken men biter tennene sammen og lar prestasjonene svare for seg.

Hanstveit er vel det nærmeste man kommer den ultimale lagspiller og hjertet hans er inngrodd i brann drakta. Han har derimot ikke fått den respekten han fortjener iform av sanger/tilrop og generell oppfattelse.

Uansett går han inn i Brann historien som en av de største!


Tydeligvis ikke tett nok;-p
Hanstveit har vel så og si vært fast etter at Harry forsvant til Finland igjen, og det er ikke vært noe å klage på for han.. Han var også ute 1 år med kneskade, noe som gjorde at han ikke var 100% før Harry reiste...
De siste 15Ã¥rene er det kun en spiller jeg virkelig vil trekke frem,GEDDI... Den mannen hadde alltid 110% innsats, og 300% hvis Minni spilte..

Dagens lag er det Hanstveit og Opdal som skal trekkes frem som lojale ovenfor klubben..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up