• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Historie med Jaiteh

Started by naitsirk, July 16, 2007, 10:05:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

naitsirk

Har ein kollega som kom heim får ferie i Italia i dag.
han måtte overnatte i Paris pga flytrøbbel. og der var jammen meg Jaiteh.
Dei prata med han og tok nokre bilder.

Men det Jaiteh ikkje visste var at haugen,sæternes og huseklepp er solgt.
Er ikkje dette litt merkelig, når ingen i brann informerer om salg av 3 spelarar?

Brannmus

Nå er vel ikke Huseklepp solgt enda.. Brann har ikke akseptert noe bud, og når kontrakten går ut etter sesongen kan vi neppe kalle det et salg.

Når det er sagt, så syntes jeg ikke det er underlig i det hele tatt at klubben ikke informerer om den slags. Tijan er ung og har sikkert mer enn nok med å konsentrere seg om seg selv, og kampene i VM. Ser ingen grunn til at Brann skal ringe og informere han spesielt om det. Hva skal han gjøre med den informasjonen?

Får vite det tids nok når han ankommer Bergen igjen. Blir han sikkert forklart alt som alle de andre spillerne blir regner jeg med.

Ellers, så kan jeg jo si at det var en artig sammentreff..

naitsirk

poenget var vel at dersom du hadde fått vite av nokre uteforståande at jensen og hansen på jobben hadde slutta, så ville det vore litt merkelig. sjølv om du var på ferie.


Xminator

Quote from: "naitsirk"poenget var vel at dersom du hadde fått vite av nokre uteforståande at jensen og hansen på jobben hadde slutta, så ville det vore litt merkelig. sjølv om du var på ferie.


Niks, de fleste Olsener hadde blitt forbannet om sjefen ringte midt i ferien for å fortelle at Jensen og Hansen ikke ville være på jobb når du var ferdig med ferien...

kabelmann

Quote from: "naitsirk"poenget var vel at dersom du hadde fått vite av nokre uteforståande at jensen og hansen på jobben hadde slutta, så ville det vore litt merkelig. sjølv om du var på ferie.

Her er du på bærtur. Det finnes ikke merkelig i det hele tatt at ikke Jaiteh har blitt informert om dette ennå.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

jako

De e litt mer opptatt av hverandre ute på strilelandet vettu;)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Red Rabitt

Quote from: "naitsirk"Har ein kollega som kom heim får ferie i Italia i dag.
han måtte overnatte i Paris pga flytrøbbel. og der var jammen meg Jaiteh.
Dei prata med han og tok nokre bilder.

Men det Jaiteh ikkje visste var at haugen,sæternes og huseklepp er solgt.
Er ikkje dette litt merkelig, når ingen i brann informerer om salg av 3 spelarar?

Svært så mange venner du har som er i kontakt med brann spillere da og de får alltid laget noe negativt ut av det.
Har du sjekket med folk rundt deg at de vennene du omtaler faktisk eksisterer, at ikke det bare er ren innbillelse.
Det blir ihvertfall etterhvert så lite troverdig at jeg tror du må komme med en skikkelig strile spy syke visst du skal klare å lage noe kvalme i brann.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

naitsirk

he he.

litt tilfeldig, men det var faktisk fyrste gong eg har fått info frå innsida. og to på ein dag.
jaiteh saken var berre eit morosamt samantreff, ikkje noko negativt. var berre litt overraska over at han ikkje visste om salg av spelarar.

runarnormann

Quote from: "Xminator"
Quote from: "naitsirk"poenget var vel at dersom du hadde fått vite av nokre uteforståande at jensen og hansen på jobben hadde slutta, så ville det vore litt merkelig. sjølv om du var på ferie.


Niks, de fleste Olsener hadde blitt forbannet om sjefen ringte midt i ferien for å fortelle at Jensen og Hansen ikke ville være på jobb når du var ferdig med ferien...


X og jeg har vaert i tottene paa hverandre flere ganger, men her treffer han spikeren paa hodet.
egenden Alf Dahl

C@Bøe_79

Quote from: "naitsirk"Har ein kollega som kom heim får ferie i Italia i dag.
han måtte overnatte i Paris pga flytrøbbel. og der var jammen meg Jaiteh.
Dei prata med han og tok nokre bilder.

Men det Jaiteh ikkje visste var at haugen,sæternes og huseklepp er solgt.
Er ikkje dette litt merkelig, når ingen i brann informerer om salg av 3 spelarar?


Hvis du er på ferie, syns du det er vanlig at noen i firmaet ditt ringer for å gi beskjed om at noen er sluttet?
Snakker du med noen,så får du vel vite det..
Men skal noen ringe rundt til de ansatte og gi beskjed?

Bare lurte;-)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up