• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mons eller Martin

Started by runarnormann, July 16, 2007, 08:58:17 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Luke Skywalker

Vil heller ha Martin, helst i 4 år, så som hjelpetrener, og videre som hoved trener.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Stoffi

Quote from: "tauraren1"
Quote from: "Kjell249"Helt klart Mons. Lidenskap og patriotisme kan ikke kjøpes for penger.

Bedre kan det ikke sies!



Min gamle Bestemor er også patriot og har lidenskap, men som Branntrener duger hun ikke.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

m0rten

Helt klart mons, tragisk og skylde på Mons, for at Martin leker sjef ;]

Brann&Bergen<3

Quote from: "Snublefot"Mons > = < Martin


50-50...


slenge meg med på den:)

Erlend

ut med andresen.  Og by the way sÃ¥ kan jeg minne om at andresen nÃ¥ leder pÃ¥ bt.no:

Martin Andresen 42 %
Mons Ivar Mjelde 40 %
De er like viktige 19 %

Antall stemmer: 1445

tauraren1

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "tauraren1"
Quote from: "Kjell249"Helt klart Mons. Lidenskap og patriotisme kan ikke kjøpes for penger.

Bedre kan det ikke sies!



Min gamle Bestemor er også patriot og har lidenskap, men som Branntrener duger hun ikke.

Bra vi har den desidert beste Brann trener gjennom tidende nå da!
ordan har "vi" det i dag da?

tauraren1

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Kjell249"Helt klart Mons. Lidenskap og patriotisme kan ikke kjøpes for penger.


Slenger meg på den!
ut med martin!!


Mons har vel satt innpÃ¥ Martin og han har vel blitt tatt med pÃ¥ rÃ¥dføring ogsÃ¥ angÃ¥ende spillerkjøp   :roll:  

Og sakene er jo mediaskapt eller?
ordan har "vi" det i dag da?

OmOssSjølOgHansaøl

I høstsesongen e uansett det eneste aktuelle å beholde begge.

Etter sesongen - avhengig av resultat:
- Brann vinner serien: Behod Mjelde
- Brann kommer på 2.-4.: Må se bak resultatene
- Brann kommer på 5.: Mjelde må gå, og Andresen også hvis han har spilt som i vår
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

m0rten

Enig.

Mjelde velger lag og formasjon, men Andresen står faktisk for en viktig jobb ute på banen, Og en dårlig kamp, skyldes ikke bare trener!

Nesten

Hvis Gashi går pga MIM så må Mjelde vekk straks, da blir det et helvete uten like i VG, Dagbladet og hele landet kommer til å velte seg i latterliggjøring av Brann i 2-3 uker men med Mjelde er det tydeligvis 0 framtid uansett med oppløsningstendenser, taktiske megatabber og null plan, så da så.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Xminator

Quote from: "Nesten"Hvis Gashi går pga MIM så må Mjelde vekk straks, da blir det et helvete uten like i VG, Dagbladet og hele landet kommer til å velte seg i latterliggjøring av Brann i 2-3 uker men med Mjelde er det tydeligvis 0 framtid uansett med oppløsningstendenser, taktiske megatabber og null plan, så da så.


Du har fortalt oss dette i 4 forskjellige tråder nå. Hva med å starte ett par nye om det nye kunstgresset på Stadion også?

KenFeltZ


Nesten

Quote from: "KenFeltZ"
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Xminator

Quote from: "runarnormann"Denne traaden er  ikke ment som en disjusjonstraad (X!) eller en traad til aa komme med unyttige opplysninger (Kroevel!)


Tror du må utvide listen din over folk som ønsker å avspore debatten. Denne tråden er nå offisielt avsporet og blitt enda en "Mjelde må gå" tråd.

runarnormann

Quote from: "Xminator"
Quote from: "runarnormann"Denne traaden er  ikke ment som en disjusjonstraad (X!) eller en traad til aa komme med unyttige opplysninger (Kroevel!)


Tror du må utvide listen din over folk som ønsker å avspore debatten. Denne tråden er nå offisielt avsporet og blitt enda en "Mjelde må gå" tråd.


Klar over dette, x.  Jeg gjorde mitt beste!
egenden Alf Dahl

Luke Skywalker

Tror du må utvide listen din over folk som ønsker å avspore debatten. Denne tråden er nå offisielt avsporet og blitt enda en "Mjelde må gå" tråd.[/quote]

Det evinnelige mas om tråder hit og dit. Høres ut som en systue for eldre damer.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Xminator

Ja det skal du ha :)

Stemmer fortsatt for Mons OG Martin foresten, og i ett forsøk på å få tråden tilbake på ett slags spor...

monzilla

Mons av prinsipiellt grunnlag. Ingen spillere hever seg over laget.

Lurkin

Quote from: "monzilla"Mons av prinsipiellt grunnlag. Ingen spillere hever seg over laget.


Har noen tenkt å telle opp dette?
Berømte Brann fra Bergen

runarnormann

Quote from: "Lurkin"
Quote from: "monzilla"Mons av prinsipiellt grunnlag. Ingen spillere hever seg over laget.


Har noen tenkt å telle opp dette?


Maa vel nesten vente til Tore har stengt traaden.  Tror det er ganske jevnt foreloepig.
egenden Alf Dahl

Ewen

Send Andresen hjem til Pappa guttene og steng denne tråden. Gjerne slett den også.
Alt for mange hjernedøde innlegg her!!

runarnormann

Quote from: "Ewen"Send Andresen hjem til Pappa guttene og steng denne tråden. Gjerne slett den også.
Alt for mange hjernedøde innlegg her!!


Hvis alle traadene med hjernedoede innlegg skulle stenges, ville det ikke vaere mange igjen.  Men er i grunnen enig at denne kan stenges naa og ta en opptelling.  Vanskelig jobb, ettersom det er ikke mange som bare skrev ett ord, slik jeg ba om, men etter aa ha gaatt gjennom alle, vinner Mjelde med 5-6 stemmer.

De fleste aktive her inne har vel stemt naa, saa steng traaden og bruk de andre Mjelde traadene for aa diskutere.

MVH

Runar
egenden Alf Dahl

ostraume

2007: Begge
2008: Mons!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

jako

Quote from: "Ewen"Send Andresen hjem til Pappa guttene og steng denne tråden. Gjerne slett den også.
Alt for mange hjernedøde innlegg her!!


Etter dette bidraget er jeg nesten tilbøyelig til å være enig.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

tr0Ndemann

What a waste of council tax, we paid for your hats!

Go Up