• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Flaggdag mot Stabæk!!!

Started by mads1.., July 15, 2007, 22:58:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mads1..

En sånn viktig kamp,og alt d negative som skjer i klubben no.
Kan ikke Bataljonen annonsere og lage til en skikkelig ramme rundt kampen.
Kanskje vi kan ha en flagg/skjerf dag der d annonseres m at alle må ta m flagg og skjerf.

Stabæk spillerne e jo ikke vant til å spille for 17000,så kanskje d vil påvirke de vist vi på tribunen lager til noe spesielt ,å holder et helvetes liv..
Noe annet enn bare Gullet skal hjem sangen...
Hvor er dere Tifo eller sang gruppen????
Ser lyst på året..

Super Hasund

Quote from: "mads1.."En sånn viktig kamp,og alt d negative som skjer i klubben no.
Kan ikke Bataljonen annonsere og lage til en skikkelig ramme rundt kampen.
Kanskje vi kan ha en flagg/skjerf dag der d annonseres m at alle må ta m flagg og skjerf.

Stabæk spillerne e jo ikke vant til å spille for 17000,så kanskje d vil påvirke de vist vi på tribunen lager til noe spesielt ,å holder et helvetes liv..
Noe annet enn bare Gullet skal hjem sangen...
Hvor er dere Tifo eller sang gruppen????
Dette støttes. Heksegryte e det som må te.
La Folket Synge

*Feltz*

Red Rabitt

Hadde vært konge det ja!
Heksegryte og flagg passer godt sammen!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Brann_ruler86

Et av de områdene jeg virkelig syns vi kan forbedre oss på er før kampstart. De siste kampene har det vært veldig lite synging før kampen. Desverre er det veldig mange som kommer de siste 5 minuttene nå som alle har faste plasser....
GÃ¥ ta banen!

Brannfrelst

Hjelper nok lite å annonsere dette her inne da det kanskje er 5% av Stadiongjengere som er innpå her. Og 10% av disse er kanskje interessert i å ta med seg flagg. Det blir 85 flagg det.

Angående synging før kamp,eneste måten jeg ser løsningen på det er at portene lukkes 15 min før kampstart,at det er noe som skjer f.eks utenfor Stadion,og ferdig en tre kvarter,halvtime før kampen slik at folk går inn i steden for å stå utenfor å kjede seg. Da er iallefall folk innenfor portene.
2.10.07-Gullet kom hem!

Klaus_Brann

Quote from: "Brann_ruler86"Et av de områdene jeg virkelig syns vi kan forbedre oss på er før kampstart. De siste kampene har det vært veldig lite synging før kampen. Desverre er det veldig mange som kommer de siste 5 minuttene nå som alle har faste plasser....


Veldig enig, men det er en ting som dessverre kommer som følge av faste plasser..Synes Brann med fordel kunne tatt bort setene på de to nederste feltene på Hansa, satt inn bølgebrytere, og hatt frie plasser.
Tror det kunne hjulpet på både stemning og galskap!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Brann_ruler86"Et av de områdene jeg virkelig syns vi kan forbedre oss på er før kampstart. De siste kampene har det vært veldig lite synging før kampen. Desverre er det veldig mange som kommer de siste 5 minuttene nå som alle har faste plasser....


Veldig enig, men det er en ting som dessverre kommer som følge av faste plasser..Synes Brann med fordel kunne tatt bort setene på de to nederste feltene på Hansa, satt inn bølgebrytere, og hatt frie plasser.
Tror det kunne hjulpet på både stemning og galskap!


Nei takk! Det vil gjøre Nedre Hansa veldig mye mindre attraktiv å stå på. Da blir det fjortisene som okkuperer midten når portene åpner, og så må "de voksne" som bør være sentrale i å starte sanger finne seg plasser langt ute på siden. Da blir det Store Stå om igjen! Folk gidder ikke kaste bort halve søndagen på å stå og se på en tom gressmatte bare for at de skal sikre seg en god plass. Dessuten er det mer attraktivt å ha et sete og litt armslag. Man står ikke som sild i tønne, og man kan sette seg ned på setet før kampen og i pausen. Forsvinner setene, forsvinner mange av de voksne og Nedre Hansa er plutselig blitt fjortistribune.
Legg ned hele klubben!

Red Rabitt

Quote from: "Brannfrelst"Hjelper nok lite å annonsere dette her inne da det kanskje er 5% av Stadiongjengere som er innpå her. Og 10% av disse er kanskje interessert i å ta med seg flagg. Det blir 85 flagg det.

Angående synging før kamp,eneste måten jeg ser løsningen på det er at portene lukkes 15 min før kampstart,at det er noe som skjer f.eks utenfor Stadion,og ferdig en tre kvarter,halvtime før kampen slik at folk går inn i steden for å stå utenfor å kjede seg. Da er iallefall folk innenfor portene.

Viss bataljonen hadde giddet å ta en tlf til brann om dette, hadde det sikkert gått helt fint og det hadde blitt annonsert på brann.no, er vel for mye dauflesk ute og går fortiden.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

mads1..

Hvem har sagt at en trenger bare å annonsere her inne då...
Kan ikke man være litt kreativ å få avisene m eller andre media for å nå ut til flest mulige.

Men hva skjer??
Har de som tatt på seg ansvare for å styre m tifo og sang gruppen ferie.
D e lite å høre for de.
Ser lyst på året..

Red Rabitt

ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Tifo

Tifo-grupper er som vanlig her de.

Vi har rimelig mye å gjøre allerede så jeg er usikker på om vi rekker noe flaggdag til denne kampen. Er tross alt under 1 uke til kampen, og med tanke på de siste dugnaders oppmøte tviler jeg på vi får til særlig mye...

Men skal høre med Morten og co hva vi får til. En mulighet er å få Brann til å selge sine flagg for halv pris til denne kampen.

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

m0rten

Tifo:

Dere som lager sånne nice'e fine bannere og? =)

Baunebob

Hvis du mener at Tifo gruppen har mye å gjøre relatert til tifo og brann, isåfall : noe som planlegges i nærmeste fremtid ?

Brann&Bergen<3

Quote from: "Tifo"Tifo-grupper er som vanlig her de.

Vi har rimelig mye å gjøre allerede så jeg er usikker på om vi rekker noe flaggdag til denne kampen. Er tross alt under 1 uke til kampen, og med tanke på de siste dugnaders oppmøte tviler jeg på vi får til særlig mye...

Men skal høre med Morten og co hva vi får til. En mulighet er å få Brann til å selge sine flagg for halv pris til denne kampen.

mvh
Thomas


hadde vert greit at folk fikk vite om dugnadene hvis det skal være folk på de.

Tifo

Ting skjer hele tiden her, tiden får vise hva vi har jobbet med....

Per dags dato jobber vi med ting som ikke krever mange personer (kommer flere er det ikke arbeid til alle), derfor har vi klart å organisere våre "dugnader" i gruppen, uten å opplyse om det her på siden.

Når større dugnader kommer vil det bli sendt ut mail til de som har meldt seg på mailingslisten til tifo-gruppen, eventuelt postes det på fremsiden til Bataljonen.

Nå som Bataljonen får ny side (er like rundt hjørnet regner jeg med), så vil det komme egen tifo-side med bilder, info etc. Vi har tatt bilder fra dugnader de siste 2 årene + alle tifoene. Dette vil bli lagt ut sammen med litt info.

Til m0rten:
Ja, det er vi som lager de fleste bannerne.

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

m0rten

Takk for svaret Tifo =) Hehe, stå på =)

Er INGENTING som treffer noen mer, enn ett banner =)
Stå på! :D

Brann&Bergen<3

Quote from: "Tifo"med tanke på de siste dugnaders oppmøte tviler jeg på vi får til særlig mye...


hvorfor sto det der då?

Tifo

Quote from: "Brann&Bergen<3"
Quote from: "Tifo"med tanke på de siste dugnaders oppmøte tviler jeg på vi får til særlig mye...


hvorfor sto det der då?


De dugnadene jeg snakket om var for en del uker siden. Ble postet på fremsiden av Bataljonen og på forumet, i god tid...
.:Tifo-gruppen:.

Brann&Bergen<3

Quote from: "Tifo"
Quote from: "Brann&Bergen<3"
Quote from: "Tifo"med tanke på de siste dugnaders oppmøte tviler jeg på vi får til særlig mye...


hvorfor sto det der då?


De dugnadene jeg snakket om var for en del uker siden. Ble postet på fremsiden av Bataljonen og på forumet, i god tid...


åå, då e vi enig;)

Stoffi

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Brann_ruler86"Et av de områdene jeg virkelig syns vi kan forbedre oss på er før kampstart. De siste kampene har det vært veldig lite synging før kampen. Desverre er det veldig mange som kommer de siste 5 minuttene nå som alle har faste plasser....


Veldig enig, men det er en ting som dessverre kommer som følge av faste plasser..Synes Brann med fordel kunne tatt bort setene på de to nederste feltene på Hansa, satt inn bølgebrytere, og hatt frie plasser.
Tror det kunne hjulpet på både stemning og galskap!


Nei takk! Det vil gjøre Nedre Hansa veldig mye mindre attraktiv å stå på. Da blir det fjortisene som okkuperer midten når portene åpner, og så må "de voksne" som bør være sentrale i å starte sanger finne seg plasser langt ute på siden. Da blir det Store Stå om igjen! Folk gidder ikke kaste bort halve søndagen på å stå og se på en tom gressmatte bare for at de skal sikre seg en god plass. Dessuten er det mer attraktivt å ha et sete og litt armslag. Man står ikke som sild i tønne, og man kan sette seg ned på setet før kampen og i pausen. Forsvinner setene, forsvinner mange av de voksne og Nedre Hansa er plutselig blitt fjortistribune.


Helt enig. Slik som det er i Bergen, kommer fjortisene til å ta over. Det funker veldig bra i Tyskland, men ikke her, nå.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Brann_ruler86"Et av de områdene jeg virkelig syns vi kan forbedre oss på er før kampstart. De siste kampene har det vært veldig lite synging før kampen. Desverre er det veldig mange som kommer de siste 5 minuttene nå som alle har faste plasser....


Veldig enig, men det er en ting som dessverre kommer som følge av faste plasser..Synes Brann med fordel kunne tatt bort setene på de to nederste feltene på Hansa, satt inn bølgebrytere, og hatt frie plasser.
Tror det kunne hjulpet på både stemning og galskap!


Nei takk! Det vil gjøre Nedre Hansa veldig mye mindre attraktiv å stå på. Da blir det fjortisene som okkuperer midten når portene åpner, og så må "de voksne" som bør være sentrale i å starte sanger finne seg plasser langt ute på siden. Da blir det Store Stå om igjen! Folk gidder ikke kaste bort halve søndagen på å stå og se på en tom gressmatte bare for at de skal sikre seg en god plass. Dessuten er det mer attraktivt å ha et sete og litt armslag. Man står ikke som sild i tønne, og man kan sette seg ned på setet før kampen og i pausen. Forsvinner setene, forsvinner mange av de voksne og Nedre Hansa er plutselig blitt fjortistribune.


Med 18 årsgrense da, noe som dessverre aldri ville skjedd. Men du må være enig at det ikke er spesielt bra stemning om dagen, og i alle fall ike før kamp. Noe burde gjøres.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Red Rabitt

Fortsatt ingen annonsering om flagg dag på stadion.
Er det ikke bare til å få brann til å annonsere dette då, slik at folk tar med seg egne flagg!?
Kan vel ikke være så vanskelig for dere som er ledere i supp klubben å ta en tlf til Brann ang dette vel ?
Folk må bli minnet på dette litt i forveien.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Brann4

Er jo ikke alle som har flagg da, ikke mange som gidder å kjøpe et flagg til denne kampen hvis de ikke har på forhånd.. Det blir bare noen av de yngre som tar meg, og kanskje noen andre..

Tifo

Quote from: "Red Rabitt"Fortsatt ingen annonsering om flagg dag på stadion.
Er det ikke bare til å få brann til å annonsere dette då, slik at folk tar med seg egne flagg!?
Kan vel ikke være så vanskelig for dere som er ledere i supp klubben å ta en tlf til Brann ang dette vel ?
Folk må bli minnet på dette litt i forveien.


Er ikke blitt annonsert noe flaggdag pga tifo-gruppen ikke har noen planer om å organisere det til denne kampen.

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

krøvel vellevold

Quote from: "Klaus_Brann"Med 18 årsgrense da, noe som dessverre aldri ville skjedd. Men du må være enig at det ikke er spesielt bra stemning om dagen, og i alle fall ike før kamp. Noe burde gjøres.
Legg ned hele klubben!

Northside


kapteinen

Ja til 18 årsgrense, nei til fjerning av seter.

Og nei, stemningen er ikke noe dårlig nå.Jeg har kritisert stemningen før, men så høyt som vi greier å synge når vi står samlet er knallbra.Jada vi synger ikke så ofte som vi kanskje burde, men vi er så mye bedre i år enn de tidligere år at det blir litt tull å klage nå.

Og ang den sanggruppen har den kanskje ikke fått utrettet all verden, men den har greid å sette skikkelig fokus på mangelen av sanger og nå flommer jo forumet over av sangforslag, gode og dårlige!
Z

Brann4

Bare synd at de færreste av sangene blir innført da...

kapteinen

Quote from: "Brann4"Bare synd at de færreste av sangene blir innført da...


De som eg gode nok vil bli innført etterhvert
Z

Northside

2 sanger er no blitt inført i år, og en er delvis på vei.
Husker ikke navnet på melodien, men er den som går slik "vi skal vinnex2, vi skal vinne alt i år, vi skal pisse på både VIF å RBK vi ska vinne alt i år!"

Speedy

Bergen by å har fått rotfeste, eneste er at folk blir så usikker på regn, fisk og daier-parten at de holder kjeft da, men det kommer seg vel. Solli sangen hadde vært artig å innføre mot Stabæk.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Tore Larsen

Quote from: "Klaus_Brann"
Med 18 årsgrense da, noe som dessverre aldri ville skjedd. Men du må være enig at det ikke er spesielt bra stemning om dagen, og i alle fall ike før kamp. Noe burde gjøres.


Skal vi stå å synge til gresset da ? Etter min mening bør oppbackingen av spillerne begynne under oppvarmingen.
Mvh

Tore

kapteinen

Quote from: "NorthsideFCDH"2 sanger er no blitt inført i år, og en er delvis på vei.
Husker ikke navnet på melodien, men er den som går slik "vi skal vinnex2, vi skal vinne alt i år, vi skal pisse på både VIF å RBK vi ska vinne alt i år!"


"Tartan army boys" er vel melodien tror jeg
Z

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"


Den er kanskje hundre ganger bedre på kamper som mot VIF osv. men i "hverdagskampene" synes jeg nivået har falt for mye.
Jeg mener heller ikke at folk må komme lenge før kampstart, 15-20 min før kampen holder massevis.
Du tar den som vanlig laaaangt ut Krøvel. Har jeg noen gang sagt at man skal synge mange timer før kampstart?
Unødvendig og barnslig å skrive som om jeg skulle ha sagt det.
Vet ikke med deg, men jeg klarer faktisk å synge både på puben, på bussen OG på stadion. Selvfølgelig er det viktigst å trøkke te på kampen, men jeg synes ikke det er for mye forlangt at vi kunne klart å synge fra 5-10 minutter før kampstart!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Klaus_Brann"
Med 18 årsgrense da, noe som dessverre aldri ville skjedd. Men du må være enig at det ikke er spesielt bra stemning om dagen, og i alle fall ike før kamp. Noe burde gjøres.


Skal vi stå å synge til gresset da ? Etter min mening bør oppbackingen av spillerne begynne under oppvarmingen.


Jeg tror ikke det skader noen å starte syngingen 5-10 min før spillerne kommer på..
Er ikke oppvarmingen før kamp da Tore?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tore Larsen

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Klaus_Brann"
Med 18 årsgrense da, noe som dessverre aldri ville skjedd. Men du må være enig at det ikke er spesielt bra stemning om dagen, og i alle fall ike før kamp. Noe burde gjøres.


Skal vi stå å synge til gresset da ? Etter min mening bør oppbackingen av spillerne begynne under oppvarmingen.


Jeg tror ikke det skader noen å starte syngingen 5-10 min før spillerne kommer på..
Er ikke oppvarmingen før kamp da Tore?
Mvh

Tore

Erlend

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Klaus_Brann"
Med 18 årsgrense da, noe som dessverre aldri ville skjedd. Men du må være enig at det ikke er spesielt bra stemning om dagen, og i alle fall ike før kamp. Noe burde gjøres.


Skal vi stå å synge til gresset da ? Etter min mening bør oppbackingen av spillerne begynne under oppvarmingen.

De kan jo høre det i gerderoben.  Men problemet er jo at syngingen ikke starter før lagene stÃ¥r oppstilt

Erlend

Quote from: "Tore Larsen"Flaggdager i England er en fryd å se på.

Har du linker til noen filmer av det?

Kararay

Quote from: "Erlend"
Quote from: "Tore Larsen"Flaggdager i England er en fryd å se på.

Har du linker til noen filmer av det?


Her er fra Tyskland

http://youtube.com/watch?v=-4GWGinRNMY
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Luke Skywalker

Quote from: "Kararay"
Quote from: "Erlend"
Quote from: "Tore Larsen"Flaggdager i England er en fryd å se på.

Har du linker til noen filmer av det?


Her er fra Tyskland

http://youtube.com/watch?v=-4GWGinRNMY


Dette er fra Borussia Dortmund, det laget som jeg liker best etter Brann. Det er plass til 82 000 tilskuere, og det er nesten alttid fullt. De hadde 75 000 tilskuere i snitt i løpet av en sesong, og havnet på en dårlig plass på tabellen i tillegg. Skal vi ha noen å se opp til er dette absolutt en bra kandidat!
JA til Flaggdag!

Schönes Video, schöne Choreo -> Respekt!
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Tifo

Flaggdag vil nok komme utover på høsten. Bare til å følge med på fremsiden så vil nok info komme i god tid før kampen slik at folk kan lage flagg også.

mvh
thomas
.:Tifo-gruppen:.

krøvel vellevold

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "krøvel vellevold"


Den er kanskje hundre ganger bedre på kamper som mot VIF osv. men i "hverdagskampene" synes jeg nivået har falt for mye.
Jeg mener heller ikke at folk må komme lenge før kampstart, 15-20 min før kampen holder massevis.
Du tar den som vanlig laaaangt ut Krøvel. Har jeg noen gang sagt at man skal synge mange timer før kampstart?
Unødvendig og barnslig å skrive som om jeg skulle ha sagt det.
Vet ikke med deg, men jeg klarer faktisk å synge både på puben, på bussen OG på stadion. Selvfølgelig er det viktigst å trøkke te på kampen, men jeg synes ikke det er for mye forlangt at vi kunne klart å synge fra 5-10 minutter før kampstart!


Poenget er jo at noen mener vi burde fjerne setene/ ikke ha nummererte plasser, slik at folk kommer tidligere og lager stemning. Da vil fjortisene okkupere midten før vanlige folk kommer. Med andre ord: Skal du ha de beste plassene, må du da stille opp når portene åpner.Kommer du ti minutter før kampstart, må du finne deg i å stå helt ute på siden. Da tror jeg voksne folk heller skaffer seg partoutkort på en annen tribune der de kan ha sin faste plass å gå til. Da forsvinner mange av de voksne (og spesielt hvis setene også forsvinner), og supportergjengen vil igjen domineres av fjortiser. Da vil også "resten" av de voksne forsvinne, for de gidder ikke være med i en supportergjeng som domineres av fjortiser. Blir også vanskeligere å starte sanger, hvis fjortisene har de sentrale plassene, mens de mer voksne som burde være forgrunnsfigurer og forsangere står langt ute på siden. Og grøss og gru på 16.mai når 1000 russ okkuperer midten av Hansa! Med faste plasser og partoutkort omtrent på hele Nedre Hansa, slipper vi i hvert fall disse fremmedelementene som roter seg inn i supportergjengen, der de strengt tatt ikke har noe å gjøre. (Les: russ på 16.mai).
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Quote from: "Kararay"
Quote from: "Erlend"
Quote from: "Tore Larsen"Flaggdager i England er en fryd å se på.

Har du linker til noen filmer av det?


Her er fra Tyskland

http://youtube.com/watch?v=-4GWGinRNMY


Det der er ikke flagg,det er 2-stangs flagg. Flagg lever,og flagrer i vinden. Men dog veldig stilig..
2.10.07-Gullet kom hem!

Tore Larsen

Quote from: "Erlend"
Quote from: "Tore Larsen"Flaggdager i England er en fryd å se på.

Har du linker til noen filmer av det?


Har vært på kamp i Liverpool under flaggdag og det var et enormt skue.

Må jo si at et stadion i rødt og hvitt, med flagg, drakter og skjerf er et syn uten like som her under YNWA mot Chelsea nå i Mai.

http://youtube.com/watch?v=fk1OWidapHs

Her er også et flott klipp av det visuelle på tribunen : http://youtube.com/watch?v=BCn-8MB-v5U

Forøvrig mektig synging på sistnevnte klipp!
Mvh

Tore

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "krøvel vellevold"


Den er kanskje hundre ganger bedre på kamper som mot VIF osv. men i "hverdagskampene" synes jeg nivået har falt for mye.
Jeg mener heller ikke at folk må komme lenge før kampstart, 15-20 min før kampen holder massevis.
Du tar den som vanlig laaaangt ut Krøvel. Har jeg noen gang sagt at man skal synge mange timer før kampstart?
Unødvendig og barnslig å skrive som om jeg skulle ha sagt det.
Vet ikke med deg, men jeg klarer faktisk å synge både på puben, på bussen OG på stadion. Selvfølgelig er det viktigst å trøkke te på kampen, men jeg synes ikke det er for mye forlangt at vi kunne klart å synge fra 5-10 minutter før kampstart!


Poenget er jo at noen mener vi burde fjerne setene/ ikke ha nummererte plasser, slik at folk kommer tidligere og lager stemning. Da vil fjortisene okkupere midten før vanlige folk kommer. Med andre ord: Skal du ha de beste plassene, må du da stille opp når portene åpner.Kommer du ti minutter før kampstart, må du finne deg i å stå helt ute på siden. Da tror jeg voksne folk heller skaffer seg partoutkort på en annen tribune der de kan ha sin faste plass å gå til. Da forsvinner mange av de voksne (og spesielt hvis setene også forsvinner), og supportergjengen vil igjen domineres av fjortiser. Da vil også "resten" av de voksne forsvinne, for de gidder ikke være med i en supportergjeng som domineres av fjortiser. Blir også vanskeligere å starte sanger, hvis fjortisene har de sentrale plassene, mens de mer voksne som burde være forgrunnsfigurer og forsangere står langt ute på siden. Og grøss og gru på 16.mai når 1000 russ okkuperer midten av Hansa! Med faste plasser og partoutkort omtrent på hele Nedre Hansa, slipper vi i hvert fall disse fremmedelementene som roter seg inn i supportergjengen, der de strengt tatt ikke har noe å gjøre. (Les: russ på 16.mai).


Er det fugla eller?? http://youtube.com/watch?v=CQsbnBfBug0&mode=related&search=

Blås i det med å fjerne setene da, det er kanskje ikke stemningsskapende, men 18 årsgrense hadde ikke skadet.

Poenget mitt var vel kun at jeg synes det har vært altfor stort sprik fra toppoppgjøret mot VIF til hverdagskamper som mot Tromsø, og at vi kunne startet litt før kamp med oppvarmingen av både spillerne og stemmebåndene våre.

Her trodde jeg sanggruppen kunne og skulle kommet inn i bildet, men ikke hittil i alle fall..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

mads1..

http://youtube.com/watch?v=CQsbnBfBug0&mode=related&search=

Kanon fra Wolfsburg supporterene...
Der han de en tøff vri m arm bevegelsene på tribunen.

Hvor er VI..
Kan ikke denne såkalte tifo/sang gruppen finne på noe sånn.
Litt spesielt på tribunen.Vi har en hel sving, hvor en kunne fått igang en sånn spesiell armbevegelse eller noe annet.
E d noen her som har noen gode ideer som en kan bruke på tribunen...
Men å innføre d får vel vi ikke til allikavel.....
Iår har vi fått til en ting,å d e Gullet skal hjem...
Ser lyst på året..

DJ_ADG

Quote from: "mads1.."http://youtube.com/watch?v=CQsbnBfBug0&mode=related&search=

Kanon fra Wolfsburg supporterene...


Borussia Dortmund supportere på borte kamp
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Klaus_Brann

Quote from: "mads1.."http://youtube.com/watch?v=CQsbnBfBug0&mode=related&search=

Kanon fra Wolfsburg supporterene...
Der han de en tøff vri m arm bevegelsene på tribunen.

Hvor er VI..
Kan ikke denne såkalte tifo/sang gruppen finne på noe sånn.
Litt spesielt på tribunen.Vi har en hel sving, hvor en kunne fått igang en sånn spesiell armbevegelse eller noe annet.
E d noen her som har noen gode ideer som en kan bruke på tribunen...
Men å innføre d får vel vi ikke til allikavel.....
Iår har vi fått til en ting,å d e Gullet skal hjem...


Samme linken rett over deg..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

mads1..

Jada d var fra deg jeg fant linken...
bra jobbet..
Ser lyst på året..

BuG


"Blås i det med å fjerne setene da, det er kanskje ikke stemningsskapende, men 18 årsgrense hadde ikke skadet."

Hva i H@ mener du med det da?
Jeg er 16 år, gått på stadion fast i fire år nå, og vært aktiv supporter så og si hele livet. Har ikke jeg rett til å gå på stadion og stå hvor jeg vil, fordi du mener at jeg er en dårligere supporter enn deg? Skjerp deg!

Så vil jeg være med til Oslo og se Brann - Vålerenga, så får jeg ikke lov fordi det er 18 års aldersgrense å være med Brann på kamper? Eller stå hvor jeg vil? Tåpelig forslag!
ullet 2007! =)

Go Up