• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-aafk (treningskamp)

Started by Pondan, July 15, 2007, 13:13:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pondan

Er det flere som ser denne på nettet? Kvaliteten her er møkk!!

Red Rabitt

Nei, men har fått med meg at brann ligger under 3-0!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Stoffi

Får håpe denne kampen ikke gjør seg gjeldende som standard.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Tore Larsen

Feiende flott 3-0 tap idag, godt vi er i rute til høstsesongen....jada......
Mvh

Tore

Johnny35

Nok et tegn på at mjelde må gå
ødt i Bergen Oppvokst i Bergen Dør i Bergen

Nesten

eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

jako

Et lag i oppløsning?

Håper vi bytter trener ved sesongslutt.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Brannfrelst

Fotball Norge ler av oss som blir pisset på av AAFK.
Brann går fullstendig i oppløsning nå. Stortap mot Stabæk,Krangler seg videre med minst mulig margin i UEFA-cupen og cup exit mot Viging. Og så mister vi vel enda en spiller,og ingen nye inn. Blir det ikke gull i år blir det aldri.
2.10.07-Gullet kom hem!

Kjell249

Quote from: "Brannfrelst"Fotball Norge ler av oss som blir pisset på av AAFK.
Brann går fullstendig i oppløsning nå. Stortap mot Stabæk,Krangler seg videre med minst mulig margin i UEFA-cupen og cup exit mot Viging. Og så mister vi vel enda en spiller,og ingen nye inn. Blir det ikke gull i år blir det aldri.


Ikke. Nei for da blir det krise og Brann rykker ned til 6 divisjon. For Brann er nesten konkurs og ingen gidder å gå på kampene lengre. Tror du ikke dette er det folk har sagt hvert år de siste 44 årene? Tror du det var noen som sa det i fjor? Tror du at de samme sier det i år.

Nei nå som det er krise i Brann, da skal det bli gull. Det er jo virkelig logisk. Et år hvor krisen ikke er så fremtredende, da kan det aldri bli gull.

Nei verden står nok ikke til påske...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Brannfrelst

Quote from: "Kjell249"
Quote from: "Brannfrelst"Fotball Norge ler av oss som blir pisset på av AAFK.
Brann går fullstendig i oppløsning nå. Stortap mot Stabæk,Krangler seg videre med minst mulig margin i UEFA-cupen og cup exit mot Viging. Og så mister vi vel enda en spiller,og ingen nye inn. Blir det ikke gull i år blir det aldri.


Ikke. Nei for da blir det krise og Brann rykker ned til 6 divisjon. For Brann er nesten konkurs og ingen gidder å gå på kampene lengre. Tror du ikke dette er det folk har sagt hvert år de siste 44 årene? Tror du det var noen som sa det i fjor? Tror du at de samme sier det i år.

Nei nå som det er krise i Brann, da skal det bli gull. Det er jo virkelig logisk. Et år hvor krisen ikke er så fremtredende, da kan det aldri bli gull.

Nei verden står nok ikke til påske...


Når folk har stor tro på klubben går det til h...... Men når alle er pessimister pleier det å gå bra,så kjør pessimisme folkens!
2.10.07-Gullet kom hem!

Nemi

Det var da voldsomt til dyster stemning her.  Denne kampen viste ikke at Brann var et rævva lag - den viste at Aalesund er bedre enn mangen tror (inkludert  noen AaFK-supportere... :wink: ).

Brann hadde ballen mest, men undervurderte nok "lillebror" denne gangen.  Kjekt for selvtilliten vår å slå Brann i innspurten til høstsesongen.

Jeg har troen på at Brann faktisk tar gull i år, så når eg har troen må no jaggu dere som er "ekte" supportere ha det! :)

Tore Larsen

QuoteMIM mener at problemet var at kampen ble for lite viktig målt mot oppgavene som kommer. "En del av feilene vi gjorde her eliminerer seg selv når vi spiller kamper som betyr noe"


INGENTING kommer av seg selv her i livet Mjelde.....
Mvh

Tore

Go Up