• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mjelde må gå banner

Started by Stoffi, July 14, 2007, 13:12:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

monzilla

Er for en mjeldeavgang i november, men det blir feil med bannere. Vi vet tross alt ikke hvem som er urimelig i denne saken!

tauraren1

Eg tror både Mjelde og Andresen går etter sesongen uansett om de vinner Gull eller ei...... tror ikke de orker mer sutring!!!
ordan har "vi" det i dag da?

Luke Skywalker

Lag no heller et banner som ikke fyrer opp under medias provokasjoner.
Hva med å skrive dette:

Samarbeid = Gull
MIM og Andresen, slutt og tull
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Robinho

helt klart at mjelde må gå. kan ikke miste alle spillerene vi har skaffet oss pga han! brann er heldige som har fått så mange poeng i år, virker som di spiller uten motivasjon hver enesten kamp.. selv med 17 000 bergensere i ryggen på hjemmebane!! motivasjon er en stor del av mjeldes jobb å den har han misslykket totalt med etter min mening!! mjelde må gå banne e helt på sin plass!!!
eeeia BRANN

sveines

Quote from: "Robinho"helt klart at mjelde må gå. kan ikke miste alle spillerene vi har skaffet oss pga han! brann er heldige som har fått så mange poeng i år, virker som di spiller uten motivasjon hver enesten kamp.. selv med 17 000 bergensere i ryggen på hjemmebane!! motivasjon er en stor del av mjeldes jobb å den har han misslykket totalt med etter min mening!! mjelde må gå banne e helt på sin plass!!!


Heilt enig! Har sagt det før her inne på forumet, og sier det igjen; det er treneren sin forbanna plikt som arbeidleder å motivere sine undersåtter til full innsats. Når dette svikter kollektivt gang på gang, er det treneren som svikter!!!
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

Kararay

Quote from: "Luke Skywalker"Lag no heller et banner som ikke fyrer opp under medias provokasjoner.
Hva med å skrive dette:

Samarbeid = Gull
MIM og Andresen, slutt og tull


litt langt for et banner, hva med:

"Slutt og tull, samarbeid er GULL"

eller bare "Samarbeid er GULL!"
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Lennono8


Robinho

hva med: ( mjelde ta med steffensen og gå ) :P
eeeia BRANN

kabelmann

Quote from: "sveines"Heilt enig! Har sagt det før her inne på forumet, og sier det igjen; det er treneren sin forbanna plikt som arbeidleder å motivere sine undersåtter til full innsats. Når dette svikter kollektivt gang på gang, er det treneren som svikter!!!

At treneren skal få skylden for spilleres motivasjonsproblemer er passe søkt. Vi snakker her om folk som tjener rått på å ha hobbyen som jobb. Om de har motivasjonsproblemer bør de gå i seg selv - og helst litt fort.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

skb!

Virker som at enkelte tror at som supportere er det vår plikt å motarbeide klubben så mye som mulig, fyre opp under mediabålet, og generelt gjøre alt som står i vår makt for å hindre Brann i å ta gullet.

Hva i all verden skal et "Mjelde må gå" banner være godt for? Det skaper kun kvalme og usikkerhet. Tror noen her inne at Mjelde hadde fått sparken pga at vi hadde stilt ed et lite banner på Stadion?

Vi må stille oss bak våre menn frem til sesongslutt, så får vi oppsumere og konkludere da.

Robinho

hva om hele lage er vekke ved sesongslutt.. kjekt og konkludere da;) vitsen med lage banner er å få mjelde vekk! trenger en trener med erfaring som kan styre norges beste klubb på en bra måte!
eeeia BRANN

JørnAE

Slutt å syt og klag på Mjelde.
Om en ønsker gull til Brann 2007 så synger en iallefall ikke på treneravganger nå.
Istedet tror jeg det beste supporterene kan gjøre nå er å synge FOR Mjelde og gi han vbår fulle støtte.
På denne måten vil spillerene også bli påvirket.
Ser spillerene at supporterene har missnøye vil det iallefall ikke gavne til mer tillit til treneren. Heller motsatt.

Om Mjelde er rett mann kan diskuteres ETTER sesongen.
Men pr nå finnes det ikke bedre alternativer. Og å sparke treneren som har ført oss dit vi er nå- som nr 2 etter 13 kamper. sølv og bronse i serien og cupgull vil være som å si at vi ikke vil ha gull.

Skjerp dere. Ta evalueringen etter sesongen.

Altfor mange har hivd seg på Dodo og Langedust effekten.

JørnAE

Quote from: "Super Hasund"I mellomtiden lager eg et banner som støtter treneren vår. folk her inne begynner jo å bli like tragiske som andresen og sæternes


Jeg støtter meg under banneret til Super Hasund.

Har tenkt tanken selv og lage banner for Mjelde.

"Mjelde for Brann
Brann for Mjelde"

Dinho

Quote from: "Robinho"vitsen med lage banner er å få mjelde vekk! trenger en trener med erfaring som kan styre norges beste klubb på en bra måte!


Ehhh jadda du.. Hvis vi lager et banner som det står Mjelde må gå på, så kommer sikkert Styret i Brann til å sparke mjelde på dagen. Så lager vi ett banner der det står Andresen vær så snill å bli og vips så skriver han under på en 5 års kontrakt. Deretter sender vi et postkort til Capello der vi instendig ber han om å trene Brann noe han selvfølgelig takker ja til når vi lover på tro og ære å lage ett vi elsker deg banner, for ett Banner løser jo tross alt alle problem vi måtte ha... ..

sveines

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "sveines"Heilt enig! Har sagt det før her inne på forumet, og sier det igjen; det er treneren sin forbanna plikt som arbeidleder å motivere sine undersåtter til full innsats. Når dette svikter kollektivt gang på gang, er det treneren som svikter!!!

At treneren skal få skylden for spilleres motivasjonsproblemer er passe søkt. Vi snakker her om folk som tjener rått på å ha hobbyen som jobb. Om de har motivasjonsproblemer bør de gå i seg selv - og helst litt fort.


Jo, er enig i det. Er det en eller to spellere som ikkje har dagen, åpner slappt og ikke er tent for oppgaven er det helt klart spellerne skjøl som må gå i seg sjølv. MEN slik som Brann har til tider opptrådt er det kollektivet, hele laget, som heilt tydelig har manglet tenningen før kampen. Og det er det lagleder, treneren, som har skyld i. Ikke den enkelte spelleren!!
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

Klaus_Brann

Quote from: "Lennono8"

Hvem som skal erstatte de to vet jeg ikke, men det eneste som er sikkert er at hvis det blir Espen "Drillo" Steffensen blir det uten meg på tribunen.


Du vil ikke bli savnet...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Dinho

Quote from: "Lennono8"Vinner vi serien er det på tross av han, ikke på grunn av han. .


Det er jo en sinnsyk påstand... Skal han få skylden når det går dårlig og ikke æren når det går bra??

Hva Espen Steffensen angår har du helt rett. Han blir mer kåt av en drepende kjedelig 0 0 kamp enn en sprudlende 3 3 kamp.

kapteinen

Slapp av folkens, kommer det banneret opp over Hansa er det enkelt og greit å bare tenne på driten.Lighter i lommen og poof.
Ryker kanskje et øyenbryn eller to, men men, noe må vi ofre for gullet!
Z

mads1..

Klart mann ikke kan ha en banner m Mjelde må vekk no.
D blir jo helt talentløs og vil jo ødelegge alt for laget vårt.
Vi ligger på 2 plass og har mye og spille om fremover.
De neste ukene blir viktige.

Selv om eg e motstander av Mjelde som trener for Brann.
Ser lyst på året..

Baunebob

Alle dere som er så pissa sure for det vi ligger på 2.plass og mener Mjelde har gjort en så utroolig dårlig jobb. Tror dere virkelig det vil hjelpe med et banner som sier at vi ikke vil ha treneren vår. Hvilke reaksjoner vil det gi til resten av stadion, til spillerene, til Mjelde, til resten av Norge !

Vi vinner ikke gull med klaging og sutring på Mjelde nå ! Det eneste vi kan gjøre er å støtte laget 100 % ! Det er tross alt gull vi vil ha. Virker som dere driter i at Brann skal prestere og gjøre det bra når dere kommer med slike forslag.

Ett støttebanner, ikke nødvendigvis til Mjelde, men til laget, hadde vært på sin plass !

Drildo

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Drildo"E så jævli lei av Mjelde.... sikkert en fin fyr å besøke for en kopp kaffe og litt kake, men suger jo som trener.

Har sagt flere ganger at eg håper han forsvinner sjøl om vi tar gull. For det e isåfall ikkje hans fortjeneste.

Martin Andresen som spillende trener hadde vært noe. Han har mer autoritet i lillefingeren enn Mjelde har i hele kroppen.

Skjønner ikkje SK Brann at de må kvitte seg med han?? Lag en Banner!! Men en banner der vi støtter kapteinen vår.  Martin Andresen har vært gjennom mye, han er kaptein på landslaget. Dersom han ikkje har tillitt til Mjelde så burde saken være grei. Vi klarer oss lett uten Mjelde, men vi klarer oss ikkje uten klassespillere.

Eneste positive med Mjelde er at han endelig fikk Sæternes til å stikke.


Hvem sin fortjeneste er det hvis Brann tar gull i år da, hvis ikke Mjelde skal ha en del av fortjenesten?

Og en ting til;  Er det slik at du mener at Mjelde skal ta tapene på sin kappe, men ikke seirene?
Herlig.


Hmmm... eg tenkte å tildele æren til spillerene. Du såg ikkje den komme.
Med en trener med mer autoritet og mindre utdelt klippekort ville vi kunne leda serien med seks syv poeng no.

Mjelde gjør rare ting som de færreste forstår, og vi blir straffet for det.
Pluss at han mister en av norges beste spillere pga manglende tro på det sportslige. Stoler mer på Martin Andresen enn Mjelde. Andresen har hatt mange trenere og vil vinne gull. Det tror han blir vanskelig med Mjelde sin stil.

Kan ikkje se at eg skrev noe om at Mjelde skal ha noe slags ære for seierene. Mange av seierene har vært veldig heldige pga dårlig taktisk utførelse av kampene.

m0rten

Er enig med noen oppi her... Ett banner
"Andresen og Mjelde, Bli venner for oss <3 "

BL

Quote from: "Stoffi"Krøvel, du vet vel det at hvert lag som får ny trener, får en kjapp boost de første kampene. ;)


Jeg ser poenget ditt, å sparke Mjelde nå kan være katastrofalt, men jeg mener vi må gjøre det for å berge Andresen og gullet.

La oss heller da lage et Mjelde må gå banner senere i sesongen, når alt er for sent og vi ligger langt bak.


Dette blir faen meg for dumt! Blir flau på vegne av hele Bergen...

Mons Ivar Mjelde har vært i klubben i over 12 år! Som spiller og trener. Han har spilt ca 160 kamper og trent klubben i 5-6 år. Han kjenner klubben bedre enn de fleste, byen og folket!

Og nå skal vi liksom sparke MIM for å beholde en Martin Andresen??? En Andresen som har spilt for Kråkstad, Ski, Moss, Viking, Stabæk, Wimbledon, Molde, Blackburn, Stabæk igjen og nå tjener han til livets opphold i Brann. Han er ikkje uerstattelig. Vi har hatt bedre og kommer til å få se bedre! Han er overbetalt og sliter med motivasjonen. Ikke har han vært spes god engang!

Sier ikke at MIM er vår gud! Han er ingen perfekt trener. Men vi kan hvertfall ikke vende ryggen til vår egen trener og kreve hans avgang! Vi må støtte han og være tålmodige.

Gull eller ikke, jeg tror MIM trekker seg etter sesongen uansett. Han orker nok rett og slett ikke mer... Og det er faen meg ikke vanskelig og forstå.
Hansa-
Felt Z

Tifo-gruppen

denne diskusjonen glir fint over til en nye Mjelde må gå tråd. Stenger tråden så kan resten av diskusjonen foregå på tråden som allerede eksisterer.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Go Up