• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mjelde må gå banner

Started by Stoffi, July 14, 2007, 13:12:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Er et Mjelde må gå banner på sin plass her? Jeg mister heller Mjelde enn Andresen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Super Hasund

Quote from: "Stoffi"Er et Mjelde må gå banner på sin plass her? Jeg mister heller Mjelde enn Andresen.


Ka med dette- Kniksen,Pesen,Bjørn Tronstad,Ahlsen, Neil Mcleod, Ahlsen, Kvisvik, Geddy, Olofinjana, Scharner, Hanstveit, Helstad

Svikere vil aldri havne blandt disse
La Folket Synge

*Feltz*

Red Rabitt

Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "Stoffi"Er et Mjelde må gå banner på sin plass her? Jeg mister heller Mjelde enn Andresen.


Ka med dette- Kniksen,Pesen,Bjørn Tronstad,Ahlsen, Neil Mcleod, Ahlsen, Kvisvik, Geddy, Olofinjana, Scharner, Hanstveit, Helstad

Svikere vil havne blandt disse

Hæ?
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Super Hasund

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "Stoffi"Er et Mjelde må gå banner på sin plass her? Jeg mister heller Mjelde enn Andresen.


Ka med dette- Kniksen,Pesen,Bjørn Tronstad,Ahlsen, Neil Mcleod, Ahlsen, Kvisvik, Geddy, Olofinjana, Scharner, Hanstveit, Helstad

Svikere vil havne blandt disse

Hæ?
Heh eg glemte en aldri inni der
La Folket Synge

*Feltz*

stian sv

håper det kommer et banner det står det på.. sånn at han skjønner at hele bergen by hater han! så trekker han seg på dagen!! skulle ha klart å styre laget bedre enn det mjelde har klart!

Super Hasund

Quote from: "stian sv"håper det kommer et banner det står det på.. sånn at han skjønner at hele bergen by hater han! så trekker han seg på dagen!! skulle ha klart å styre laget bedre enn det mjelde har klart!
 

Ja så klart du hadde. Gud kor dumt sagt
La Folket Synge

*Feltz*

Red Rabitt

Er jo veldig lett for oss å bli styrt av hva media sier, men bare husk på at vi ligger på gull snitt poeng messig!
Blir jo da vel drøyt å fyre opp et slikt banner no.
Har vært motstander av mjelde tidligere, men akuratt nå er situasjonen så uoversiktelig at det er vanskelig å se hva som er riktig,
men at det koker i bergen nå er helt sikkert!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Northside

Dummeste vi gjør midt i en sesong er å få treneren sparket mens vi ligger på 2 plass.

Går det til helvete utover i sesongen kan vi heller komme med reaksjoner. Før det gjør vi lurest i å holde oss taus får å ikke ødelegge hele sesongen....

Red Rabitt

Quote from: "NorthsideFCDH"Dummeste vi gjør midt i en sesong er å få treneren sparket mens vi ligger på 2 plass.

Går det til helvete utover i sesongen kan vi heller komme med reaksjoner. Før det gjør vi lurest i å holde oss taus får å ikke ødelegge hele sesongen....

Riktig!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Stoffi

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "NorthsideFCDH"Dummeste vi gjør midt i en sesong er å få treneren sparket mens vi ligger på 2 plass.

Går det til helvete utover i sesongen kan vi heller komme med reaksjoner. Før det gjør vi lurest i å holde oss taus får å ikke ødelegge hele sesongen....

Riktig!



Hva med å ikke ødelegge de neste 5 sesongene? Gull tar vi ikke med Mjelde uansett.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Pondan

No må vi bare bite i det sure eple, Brann tar IKKE gull i år, men Mjelde tar nok hatten sin etter sesongen og trekker seg som trener i Brann, så om et par mnder så er han vekk..

Northside

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "NorthsideFCDH"Dummeste vi gjør midt i en sesong er å få treneren sparket mens vi ligger på 2 plass.

Går det til helvete utover i sesongen kan vi heller komme med reaksjoner. Før det gjør vi lurest i å holde oss taus får å ikke ødelegge hele sesongen....

Riktig!



Hva med å ikke ødelegge de neste 5 sesongene? Gull tar vi ikke med Mjelde uansett.


Vil ha Mjelde vekk selv, noe jeg har sagt i 2 år. Men lureste er å vente til vinteren når sesongen er over. Har han ikke klart noe innen den tid skal du ikke se bort fra at jeg maler et lite banner mot strilen.

Super Hasund

I mellomtiden lager eg et banner som støtter treneren vår. folk her inne begynner jo å bli like tragiske som andresen og sæternes
La Folket Synge

*Feltz*

Red Rabitt

Quote from: "Super Hasund"I mellomtiden lager eg et banner som støtter treneren vår. folk her inne begynner jo å bli like tragiske som andresen og sæternes


Tror nok de fleste er enige om å støtte mjelde 100% ut sesongen, hadde vært flott med et støtte banner til mons!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Roald

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "Super Hasund"I mellomtiden lager eg et banner som støtter treneren vår. folk her inne begynner jo å bli like tragiske som andresen og sæternes


Tror nok de fleste er enige om å støtte mjelde 100% ut sesongen, hadde vært flott med et støtte banner til mons!

HELT enig!
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Corran

Mest idiotiske forslaget eg har sett
og hele byen mener ikke at han skal gå og går han nå ødelegger det mer denne sesongen en om han blir
Skal MIM byttes ut må det skje etter sesongen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brannfrelst

Når gullet i praksis er løpt fra oss,da er det tid for et Mjelde må gå banner. Inntil det må vi backe mannen opp.
2.10.07-Gullet kom hem!

kenta

vi må aldri lage et banner til støtte for MIM!!! vi kan holde kjeft ut sesongen, men ett gull-lag blir vi aldri under MIM.

har brann ambisjoner som oss supportere, så er IKKE mons mannen!!!!
ANSA, aldri frydenbø...!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Brannmus

Vi kommer til å bli latterliggjort i hele Norge om vi står å aksjonerer mot Mjelde før Stabæk-kampen, vinner og er serieleder med 12 runder igjen.

Kjenner jeg blir flau bare jeg tenker på det. men selvfølgelig.. Noen her opptrer jo som at de ønsker Mjeldes avgang mer enn seriegull.

Stoffi

Quote from: "krøvel vellevold"



Krøvel, du vet vel det at hvert lag som får ny trener, får en kjapp boost de første kampene. ;)


Jeg ser poenget ditt, å sparke Mjelde nå kan være katastrofalt, men jeg mener vi må gjøre det for å berge Andresen og gullet.

La oss heller da lage et Mjelde må gå banner senere i sesongen, når alt er for sent og vi ligger langt bak.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Super Hasund

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "krøvel vellevold"



Krøvel, du vet vel det at hvert lag som får ny trener, får en kjapp boost de første kampene. ;)


Jeg ser poenget ditt, å sparke Mjelde nå kan være katastrofalt, men jeg mener vi må gjøre det for å berge Andresen og gullet.

La oss heller da lage et Mjelde må gå banner senere i sesongen, når alt er for sent og vi ligger langt bak.

Berge andresen? Ke du prater om? Eg synes at vi isje ska verne om folk som har sine tvil om de vil spille heer eller isje.
Te helvete med andresen. Viss an isje fornøyd, ja då får an finne seg nokke annet.
La Folket Synge

*Feltz*

Stoffi

Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "krøvel vellevold"



Krøvel, du vet vel det at hvert lag som får ny trener, får en kjapp boost de første kampene. ;)


Jeg ser poenget ditt, å sparke Mjelde nå kan være katastrofalt, men jeg mener vi må gjøre det for å berge Andresen og gullet.

La oss heller da lage et Mjelde må gå banner senere i sesongen, når alt er for sent og vi ligger langt bak.

Berge andresen? Ke du prater om? Eg synes at vi isje ska verne om folk som har sine tvil om de vil spille heer eller isje.
Te helvete med andresen. Viss an isje fornøyd, ja då får an finne seg nokke annet.


Liten avsporing dette her, men men.

Andresen vil kanskje være her hvis Mjelde stikker. Han er norges beste midtbanespiller.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

krøvel vellevold

Quote from: "Stoffi"[ Krøvel, du vet vel det at hvert lag som får ny trener, får en kjapp boost de første kampene. ;)


.


Ja "en kjapp boost" er jo nok til å vinne gull... Vinner vi de tre neste kampene, så er vi seriemester... Joda!
Legg ned hele klubben!

Super Hasund

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "krøvel vellevold"



Krøvel, du vet vel det at hvert lag som får ny trener, får en kjapp boost de første kampene. ;)


Jeg ser poenget ditt, å sparke Mjelde nå kan være katastrofalt, men jeg mener vi må gjøre det for å berge Andresen og gullet.

La oss heller da lage et Mjelde må gå banner senere i sesongen, når alt er for sent og vi ligger langt bak.

Berge andresen? Ke du prater om? Eg synes at vi isje ska verne om folk som har sine tvil om de vil spille heer eller isje.
Te helvete med andresen. Viss an isje fornøyd, ja då får an finne seg nokke annet.


Liten avsporing dette her, men men.

Andresen vil kanskje være her hvis Mjelde stikker. Han er norges beste midtbanespiller.

Norges beste eller isje. Han har sin tvil om an vil være her. Då e det baj baj for min del.  Eg vil ha folk i brann som vil være der. Vil heller ha geddy enn ronaldinho. Geddy har klubbfølelse. Det hasje an andre. Vil heller ha et seriemesterskap der alle blødde for drakten enn en gjeng som bare stumper rundt og vinner kun for sin egen del
La Folket Synge

*Feltz*

Corran

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Stoffi"[ Krøvel, du vet vel det at hvert lag som får ny trener, får en kjapp boost de første kampene. ;)


.


Ja "en kjapp boost" er jo nok til å vinne gull... Vinner vi de tre neste kampene, så er vi seriemester... Joda!


Store sjangser for at vi kan bli seriemester da ja, men at vi får en boost de neste kampene pga trenerbytte er en myte. Noen ganger går det bra andre ganger går det rett vest.
hvis det var så enkelt at man fikk en boost av trenerbytte så hadde jo det smarte vært å bytte trener hver 3-5 kamp da
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brann4

Trener kommer uansett ikke til å bli byttet etter sesongen, det er ikke noe å diskutere på.. Og eg kommer hvertfall til å gjøre mitt for å støtte Andresen, Mjelde og hele Brann!


Bergen te eg dør!

Lilleheil

Håper aldri noen av de tullingene her inne finner på å lage et banner som sier Mjelde må gå eller et banner av annet negativ omtale om Brann...
Vi skal støtte laget ikkje ødelegge. Og tenk så dumt det hadde sett ut på tv og for hele Norge der Brannsupportere protesterer mot sit eget lag som ligger an til gull. Ka skjedde med å støtte laget (treneren) i tykt og tynt?

Ewen

Ka e det med folk? Tror det er enkelte her inne som spiller alt for mye fotball manager. Vist Mjelde slutter/får fyken, hvem skal overta?
Måtte gudene forby at vi får det problemet de neste fem årene. Svikere og pakk som Klyseklepp og Andresen burde derimot fått fyken på dagen. Det irriterer meg med Mjelde er at han seriøst vurdere å bruke de 2 avvikerne i høst sesongen.
Den dagen Mjelde får fyken mens Brann fortsatt er med i gull kampen, så stikker jeg på Krohnsminde på søndags ettermiddagene og lar sete mitt på Brann stadion stå til disposisjon.

(Vet dette er VELDI off topic, men prøver bare å unngå at noen med urovekkenede lav iq skulle finne på å henge opp en slik banner)

skb!

Dette er ikke tiden til å stille med kritiske bannere på tribunen, tvert imot er det tiden for å vise vår fulle støtte og tilitt til klubben og spillerne våre, slik at de får den tryggheten som skal til for å prestere på banen.

Den største trusselen mot gode sportslige prestasjoner er, slik som jeg ser det, alt dette utenomsportslige oppstyret. Det er nå vi må vise vår støtte til dem vi faktisk har, om man er uenig i om de er de rette personene eller ikke.

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

Lilleheil

Quote from: "anders_flanderz"


Endelig noen som har skjønt det:)

Klaus_Brann

Quote from: "Stoffi"Er et Mjelde må gå banner på sin plass her? Jeg mister heller Mjelde enn Andresen.


Det er helt utrolig at det går an.
Foreslår "Stoffi må gå"- banner på forsiden av forumet for å ha kommet med et slikt genialt forslag. Er du Brannsupporter, eller Mjelde- hater?

Tingenes tilstand blir sikkert kjempeflott fremover hvis vi lager et slikt banner, og kanskje samtidig buer på Mjelde og synger dritt te han.

Jeg har forstått at du ikke akkurat er glad i Mjelde, men her må man tenke på Brann sitt beste, og det er ikke det her!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

symo

Hvis Mjelde går, og Andresen blir vil det vel fortsatt være et problem, vil det ikke?

Er nok flere enn Mjelde som har problemer med Andresen. Ser for meg at flere spillere ville vert fornøyd med en Andresen exit nå.

Tror vi må prøve å se saken fra begge sider...

Og ikke minst at tv-norge og evnt. andre, lager en sak ut av dette uten å ha et eneste intervju med noen av de involverte!
Og dette ut fra et innlegg som Knut Langeland i BT skrev på fredag, og BA hev seg på på lørdag og deretter div. andre media.

Netrom

Quote from: "anders_flanderz"


Sett heller det på et banner. Evt. kan vi bare skrive SAMARBEIDE over hele Hansa.

Nixon

BLI VENNER IGJEN!

Tror neppe Andresen og Mjelde kan motstå et slikt banner.
Jeg ser for meg en rørende scene under oppvarmingen...:)
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"BLI VENNER IGJEN!

Tror neppe Andresen og Mjelde kan motstå et slikt banner.
Jeg ser for meg en rørende scene under oppvarmingen...:)


Eller vi kunne sunget: "Skal vi ikke være duuuuus, og være venner? Skal vi ikke drikke bruuuus, i sympati? (...) I allfall for i kveeeeld!"
Legg ned hele klubben!

tj00m

ettersom det blir lagt veldig mangen sanger om spillere, og bare et fåtall slår igjennom så blir det vel like vanskelig å få denne sangen igjennom.. Men et banner hadde vært morsomt; Bli Venner Martin å Mons, vi har et gull vi ska hente!


eller noe i den dur...
Brann Bergens Stolthet!

Tom C

For å være helt ærlig, så driter jeg en lang tynn en i om de krangler så tanning-lotionen til Andresen og spenol'en til Mjelde fyker veggenmellom... Så lenge Brann presterer på banen. Kan jo faktisk hende at det er det som skal til for at tenningsnivået til Andresen kommer opp på det nivået som det bare unntaksvis har vært i årets sesong. Det er på tide det går en jævel i hele Brann-laget sånn at de gir full pinne fra første minutt i hver eneste kamp, og hvis det er en forbanna Andresen som skal til for at dette skal skje, så gjerne for meg. Etter sesongen, når gullfeiringen har lagt seg, kan de sparke hvem pokker de vil for min del...
Aldri mer Obos....

Stoffi

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Stoffi"Er et Mjelde må gå banner på sin plass her? Jeg mister heller Mjelde enn Andresen.


Det er helt utrolig at det går an.
Foreslår "Stoffi må gå"- banner på forsiden av forumet for å ha kommet med et slikt genialt forslag. Er du Brannsupporter, eller Mjelde- hater?

Tingenes tilstand blir sikkert kjempeflott fremover hvis vi lager et slikt banner, og kanskje samtidig buer på Mjelde og synger dritt te han.

Jeg har forstått at du ikke akkurat er glad i Mjelde, men her må man tenke på Brann sitt beste, og det er ikke det her!



Brann sitt beste er at Mjelde går umiddelbart, slik at vi kan ta gull denne sesongen og neste sesong. Det er HELT utrolig at folk ikke ser at Mjelde ødelegger klubben innenfra.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Drildo

E så jævli lei av Mjelde.... sikkert en fin fyr å besøke for en kopp kaffe og litt kake, men suger jo som trener.

Har sagt flere ganger at eg håper han forsvinner sjøl om vi tar gull. For det e isåfall ikkje hans fortjeneste.

Martin Andresen som spillende trener hadde vært noe. Han har mer autoritet i lillefingeren enn Mjelde har i hele kroppen.

Skjønner ikkje SK Brann at de må kvitte seg med han?? Lag en Banner!! Men en banner der vi støtter kapteinen vår.  Martin Andresen har vært gjennom mye, han er kaptein på landslaget. Dersom han ikkje har tillitt til Mjelde så burde saken være grei. Vi klarer oss lett uten Mjelde, men vi klarer oss ikkje uten klassespillere.

Eneste positive med Mjelde er at han endelig fikk Sæternes til å stikke.

Dinho

Husker Lyn lå an til å ta gull for deretter å skifte trener for deretter å kollapse totalt.......

Eg går for bli venner igjen banner, men er det noen som skulle hatt ett "stikk din pikk" banner så er det endresen, IKKE mjelde...

Klaus_Brann

Quote from: "Drildo"E så jævli lei av Mjelde.... sikkert en fin fyr å besøke for en kopp kaffe og litt kake, men suger jo som trener.

Har sagt flere ganger at eg håper han forsvinner sjøl om vi tar gull. For det e isåfall ikkje hans fortjeneste.

Martin Andresen som spillende trener hadde vært noe. Han har mer autoritet i lillefingeren enn Mjelde har i hele kroppen.

Skjønner ikkje SK Brann at de må kvitte seg med han?? Lag en Banner!! Men en banner der vi støtter kapteinen vår.  Martin Andresen har vært gjennom mye, han er kaptein på landslaget. Dersom han ikkje har tillitt til Mjelde så burde saken være grei. Vi klarer oss lett uten Mjelde, men vi klarer oss ikkje uten klassespillere.

Eneste positive med Mjelde er at han endelig fikk Sæternes til å stikke.


Hvem sin fortjeneste er det hvis Brann tar gull i år da, hvis ikke Mjelde skal ha en del av fortjenesten?

Og en ting til;  Er det slik at du mener at Mjelde skal ta tapene på sin kappe, men ikke seirene?
Herlig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Ewen

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"BLI VENNER IGJEN!

Tror neppe Andresen og Mjelde kan motstå et slikt banner.
Jeg ser for meg en rørende scene under oppvarmingen...:)


Eller vi kunne sunget: "Skal vi ikke være duuuuus, og være venner? Skal vi ikke drikke bruuuus, i sympati? (...) I allfall for i kveeeeld!"


Eg synger gjerne med på den mot Stabæk.


Kararay

kan vi ikkje gjøre som i spania da? ta med oss hvite tørkler? og vifte med de over hodet?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Klaus_Brann

Quote from: "littaventype"


Nok en fyr som er mer Mjelde hater enn Brannsupporter. Det er så forbanna tåpelig..Hvis du mener det motsatte, så burde du åpne øynene dine å se at det ikke hjelper Brann en dritt å komme med noe slikt nå. Det føyer seg bare inn i rekken av ting den siste uken som setter Brann i dårligere lys, og gir Brann dårligere arbeidsforhold.

Altså. Enten tar ikke Brann gull i år, og da pakker nok Mjelde kofferten frivillig eller ei.
Eller så klarer han det dere ikke tror på, og endelig tar hjem gullet, og da er vel alle fornøyde?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

luth

Sangen som er foreslåt, sammen med ett banner om å bli venner igjen ikkje så dumt. BLir rette stemningen av det. en sang alene ikkje det sikkert de får med seg, men en sang og ett banner under oppvarmingen blir rett humoristiske vinkling på saken. Kanskje er alt oppheset for mye i media, men seternes fikk et bra siste tilbud i karieren, ka vet vi egentlig. Tror vel egentlig selv at andresen og mjelde krasjer litt egomessig noe som får gjør at en av de går etter sesongen. Mest sannsynlig vil det bli andresen siden fam sikkert vil til oslo, mjelde har for såvidt gjort det bra som trener og kem skal egentlig erstatte han?
Uansett, det dummeste vi gjør er aksjoner mot noen av de, høsten har vi fucket opp før så morfor skal vi gjøre det enda letter for de andre lagene? Sang og banner for å trekke på smilebåndene høres ut som herlig ide!! E i trondheim personlig men kanskje noen andre som mener det samme har mulighet til å fikse noe. Sangen "skal vi ikke være duus...." kjenner de fleset fra før så litt lyd blir det vel uansett.
Det var no min mening i hvert fall.

Northside

Herregud for noen teie forslag folk kommer med her...

Kan vi ikke bare glemme hele Mjelde frem til sesongslutt, eller i det minste frem til gullet virkelig er kjørt i grøften?

Ser ikke poenget med noe som helst form for banner til eller mot Mjelde.
Begynner vi å motarbeide Mjelde 100% nå gjør vi bare vondt verre for Brann.

Er det noe vi virkelig ikke trenger så er det supportere som vender ryggen mot treneren og laget mens vi endå kjemper om gull, og faktisk bare ligger 2 poeng unna ledelse!

Skulle tro halvparten her inne jobber i iBergen, BT eller BA, så negative som enkelte er...

Go Up