• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hva må til for å lykkes i Brann?

Started by Brannmus, July 11, 2007, 12:56:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Toa

Han må ihvertfall aldri ha ambisjoner. Skal bare smile og si: "Eg e fornøyd med å sitte på benken og høre publikum synge! Tjempetjekt!!!"
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Corran

Ikke suttre
Offre alt for klubben
Ha noe som gjør deg spesiell (evner, arbeidsinnsats o.l.)
Ikke løpe i avisene når en må sitte litt på benken
Ikke gå til de største rivalene eller til de største hat lagene
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


Brannfrelst

Helge Haugen sutret aldri som Husklepp over å sitte på benken. Helge innrømmer og innser at han ikke er så jævlig god at han har klippekort på en sentral midtbane i Brann i kamp med Gashi,Andresen,Jaiteh og Eirik Bakke.
Husklepp derimot tror han er et sinnsykt talent som har kvaliteter til å spille i de topp-3 ligaene i Europa. Helge blødde for drakten,Husklepp drog et par finter i ny og ne...
2.10.07-Gullet kom hem!

Nesten

Den grusomste hendelsen i manns minne er Tore Andre Flo's exit.
I særklasse.
Deretter Storviks valg av Viking tross sykleavstand til stadion.
Og at 70-tallets farligste spiss, Trygve Johannessen som banket inn mål fra alle mulige og umulige vinkler på Florvaag også valgte Viking.
De 2 sistnevnte av utelukkende Branns feil og kostet dem trolig 2-3 seriemesterskap og kanskje NM-titler også.

( Disse 2 tapene av lokaltalenter som naturlig burde valgt Brann er de mest graverende skrekkeksempler på arrogant sløv Brannholdning overfor åpenbare lokale lekkerbiskener. )

Flo var første sviker i Bosmanns ånd, det hele var så nytt da.
Andre svikere kommer jeg ikke på akkurat nå.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

tag7

Quote from: "Brannmus"

Hva er eksemplarisk oppførsel som sikrer deg å bli en helt blant supporterne?


Du kan vel si haugen så oppsummerer hva som er eksemplarisk. Fans vil ikke se positivt på det når spillere klager og syter. De vil kanskje forstå det utifra hver enkelt situasjon. Men jeg mener at man skal heller kjempe, rive og slite før man f.eks går til aviser osv.
nu deg, dette vil ikke du seeee! POOOF

tag7

Quote from: "Brannfrelst"
Husklepp derimot tror han er et sinnsykt talent som har kvaliteter til å spille i de topp-3 ligaene i Europa. Helge blødde for drakten,Husklepp drog et par finter i ny og ne...


Huseklepp er jo et stort talent. Problemet hans er tålmodighet. Hadde han ventet litt tror jeg nok han ville fått mer tillitt fra ledelsen.
nu deg, dette vil ikke du seeee! POOOF

nummer9

Forskjellen ligger vel også i hvordan man bruker media til å holde tilhengere og klubben i vår hjerte for narr. Flo gjorde det definitivt, og ut i fra Huseklepp sine uttalelser før vinduet, rett etter vinduet og når han plutselig var klar for Stabæk, synes jeg han har gjort det også.

At han maste til media konstant om hvor mye mere han burde spillt, istedenfor å holde kjeft utad og holde dette internt, viser i tillegg at han er ganske umoden og/eller uproff.

Summer det i sammen og du har en spiller som jeg per i dag misliker.

Stoffi

Quote from: "Brannmus"



�rlig talt. Ser du ikke forskjellen på spillerne du ramser opp? På judaslisten din, har du kun bosmanspillere.
PÃ¥ heltelisten din, finner du spillere som ikke er bosmanspillere, med unntak av BS.

BS sin grunn til å dra skjønner jeg jævlig godt. Ikke synes jeg han er noen stor spiller heller. Han syter heller aldri, holder heller kjeft.
Raymond Kvisvik var ikke bosmanspiller, og var en publikumsyndling som aldri hadde noe dumt å si.
Helge Haugen ble solgt, og har ALDRI klaget på noe som helst. Han kjemper som en gud uansett. Helge er knall!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Stoffi

Quote from: "tag7"
Quote from: "Brannfrelst"
Husklepp derimot tror han er et sinnsykt talent som har kvaliteter til å spille i de topp-3 ligaene i Europa. Helge blødde for drakten,Husklepp drog et par finter i ny og ne...


Huseklepp er jo et stort talent. Problemet hans er tålmodighet. Hadde han ventet litt tror jeg nok han ville fått mer tillitt fra ledelsen.



Han har et annet problem også. Altfor høy selvtillit, minner om Azar Karadas i sine yngre dager, blant annet på byn: "Veit du ikje kem eg e!?"
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brannmus

Quote from: "Stoffi"

Jo, men hadde ikke skapt veldig mye debatt om jeg bare konkluderte med min mening og lot det ligge der.

Når det er sagt, så vil jeg si at skille mellom Bosman / ikke Bosman har mye å si for hvordan status er når du forlater klubben, men dette er ikke utelukkende grunnen til at noen blir lagt for hat, mens andre forblir helter.

Nixon

Quote from: "Stoffi"Raymond Kvisvik var ikke bosmanspiller


Kvisvik var bosmanspiller første gang han dro. Og han burde egentlig vært skikkelig hatet siden han dro på et ugunstig tidspunkt to ganger. Men han var jo så flink til å si de rette tingene...
Rød makt på Hansa

Speedy

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Stoffi"Raymond Kvisvik var ikke bosmanspiller


Kvisvik var bosmanspiller første gang han dro. Og han burde egentlig vært skikkelig hatet siden han dro på et ugunstig tidspunkt to ganger. Men han var jo så flink til å si de rette tingene...


Hæ, ble ikke Kvisvik og Helstad solgt til AW for 20 mill da?
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

AtroZ

Quote from: "Speedy"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Stoffi"Raymond Kvisvik var ikke bosmanspiller


Kvisvik var bosmanspiller første gang han dro. Og han burde egentlig vært skikkelig hatet siden han dro på et ugunstig tidspunkt to ganger. Men han var jo så flink til å si de rette tingene...


Hæ, ble ikke Kvisvik og Helstad solgt til AW for 20 mill da?


15 mill. Mener det var 11-12 for helstad og 3-4 for kvisvik.

Helstad fortsatte å gjøre en god innsats for brann den våren, kvisvik hadde null innsats, spilte elendig og havnet til slutt på benken.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Stoffi

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "Stoffi"

Jo, men hadde ikke skapt veldig mye debatt om jeg bare konkluderte med min mening og lot det ligge der.

Når det er sagt, så vil jeg si at skille mellom Bosman / ikke Bosman har mye å si for hvordan status er når du forlater klubben, men dette er ikke utelukkende grunnen til at noen blir lagt for hat, mens andre forblir helter.



Der skraper du borti viktige ting. Syteklepp er en enorm kontrast til Helge Haugen, som aldri noensinne klaget selv om han hadde sinnsyk konkurranse.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Klaus_Brann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Stoffi"Raymond Kvisvik var ikke bosmanspiller


Kvisvik var bosmanspiller første gang han dro. Og han burde egentlig vært skikkelig hatet siden han dro på et ugunstig tidspunkt to ganger. Men han var jo så flink til å si de rette tingene...


Ja, det var derfor han ble helt her, fordi han sa de rette tingene..
Det hadde ikke noe å gjøre med at han var en god fotballspiller, lagets "klovn" og skapte mye godt humør i spillergruppa.En slik spiller savner vi i Brann!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

jako

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Stoffi"Raymond Kvisvik var ikke bosmanspiller


Kvisvik var bosmanspiller første gang han dro. Og han burde egentlig vært skikkelig hatet siden han dro på et ugunstig tidspunkt to ganger. Men han var jo så flink til å si de rette tingene...


Ja, det var derfor han ble helt her, fordi han sa de rette tingene..
Det hadde ikke noe å gjøre med at han var en god fotballspiller, lagets "klovn" og skapte mye godt humør i spillergruppa.En slik spiller savner vi i Brann!


Har du ikke skjønt det enda. Nixon og co liker bare sånne rosenborghorer. De vi kjøper fra våre konkurrenter, sånne som ikke klarer å yte maks mot sine tidligere arbeidsgivere.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

krøvel vellevold

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Stoffi"Raymond Kvisvik var ikke bosmanspiller


Kvisvik var bosmanspiller første gang han dro. Og han burde egentlig vært skikkelig hatet siden han dro på et ugunstig tidspunkt to ganger. Men han var jo så flink til å si de rette tingene...


Ja, det var derfor han ble helt her, fordi han sa de rette tingene..
Det hadde ikke noe å gjøre med at han var en god fotballspiller, lagets "klovn" og skapte mye godt humør i spillergruppa.En slik spiller savner vi i Brann!


Det skal nå VIRKELIG sies at Kvisvik er en verdensmester i smisk og å si det som folk ønsker å høre!
Legg ned hele klubben!

Xminator

Det er jo en egenskap å være sosial også. Kvisvik var bare seg selv. Ikke noe skuespill. Der Huseklepp mest av alt passer med pannebånd og rødvinsglass i Bærum var Kvisvik en av "oss". At Kvisvik kom til oss og "reddet oss" to ganger blir selvsagt også husket.

Svante reiste jo også som bosman. Han var likevel helt. Og blir vel fortsatt tenkt på som helt av de fleste. Igjen har det noe med innstillingen til jobben som gjøres på banen.

Nixon

Quote from: "jako"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Stoffi"Raymond Kvisvik var ikke bosmanspiller


Kvisvik var bosmanspiller første gang han dro. Og han burde egentlig vært skikkelig hatet siden han dro på et ugunstig tidspunkt to ganger. Men han var jo så flink til å si de rette tingene...


Ja, det var derfor han ble helt her, fordi han sa de rette tingene..
Det hadde ikke noe å gjøre med at han var en god fotballspiller, lagets "klovn" og skapte mye godt humør i spillergruppa.En slik spiller savner vi i Brann!


Har du ikke skjønt det enda. Nixon og co liker bare sånne rosenborghorer. De vi kjøper fra våre konkurrenter, sånne som ikke klarer å yte maks mot sine tidligere arbeidsgivere.


Da kan jeg ikke hatt mange favorittspillere...

Kvisvik er sannelig en hellig ku her på forumet. Litt ironisk da han vel har kroppsfasong til en ku i disse dager!;)
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Stoffi"Raymond Kvisvik var ikke bosmanspiller


Kvisvik var bosmanspiller første gang han dro. Og han burde egentlig vært skikkelig hatet siden han dro på et ugunstig tidspunkt to ganger. Men han var jo så flink til å si de rette tingene...


Ja, det var derfor han ble helt her, fordi han sa de rette tingene..
Det hadde ikke noe å gjøre med at han var en god fotballspiller, lagets "klovn" og skapte mye godt humør i spillergruppa.En slik spiller savner vi i Brann!


Det skal nå VIRKELIG sies at Kvisvik er en verdensmester i smisk og å si det som folk ønsker å høre!


Det spørs på øret som hører...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stoffi

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Stoffi"Raymond Kvisvik var ikke bosmanspiller


Kvisvik var bosmanspiller første gang han dro. Og han burde egentlig vært skikkelig hatet siden han dro på et ugunstig tidspunkt to ganger. Men han var jo så flink til å si de rette tingene...


Ja, det var derfor han ble helt her, fordi han sa de rette tingene..
Det hadde ikke noe å gjøre med at han var en god fotballspiller, lagets "klovn" og skapte mye godt humør i spillergruppa.En slik spiller savner vi i Brann!


Det skal nå VIRKELIG sies at Kvisvik er en verdensmester i smisk og å si det som folk ønsker å høre!



Ja, men alle likte mannen, og han reddet oss to ganger,pluss at han ble solgt for penger. Ikke søt han heller, selv om han ikke hadde grunn til det.

Huseklepp kan sammenlignes med Tommy Knarvik. Enorm tro på seg selv, og syter titt og ofte. Hvem likte Tommy Knarvik? Ingen liker en selvdigger som klager og syter.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

tauraren1

Quote from: "jako"Har du ikke skjønt det enda. Nixon og co liker bare sånne rosenborghorer. De vi kjøper fra våre konkurrenter, sånne som ikke klarer å yte maks mot sine tidligere arbeidsgivere.

Eh du trønder du?
ordan har "vi" det i dag da?

Super Hasund

Ydmykhet, lojalitet, og respekt e det som e viktig om en ska forsvinne som helt
La Folket Synge

*Feltz*


Go Up