• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sæternes går til Odense

Started by Brannmus, July 10, 2007, 18:14:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5568

Der kom det ja.. TV2 hadde vist rett.. Rett å selge når han ikke vil være?

enavgutta


tintin

sinna på mim og co idag eller?:)

dudo

Faenihelvete. Det rakner fullstendig nå, nå går jeg fullstendig av skaftet!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

FeltZ4ever

Quote from: "tintin"sinna på mim og co idag eller?:)


Hvorfor være sinna på MIM?
At han vil være i Brann og heve en god lønn skjønner jeg godt,men de som ikke har sparket han har jeg lite til overs for.. Samme med de som ansatte RBH..
Hva er det egentlig den mannen har peiling på?
Den e' Bruun...

Superjack

1 mill for sæternes bør gi 5 mill for husekleppen, men Sæternes går da med æren i behold.
Brannsupporter.

enavgutta

Regner med at folk har merket hvor amper stemning det har vært mot trenerteamet i hele år... nå kommer det til å koke. Vi har fått nok!

Corran

Når det endelig er slutt på klippekortet til Sæternes så e det faen meg gale det og :-)
Han gikk for å få en svær bunke kroner og artistskatt slik at han kan spare opp masse peng til han e ferdig om et par år

EDIT: Forresten han har spilt den ene kampen han scorer mål i år. Nå e det bare noen slengere igjen. Spiller han resten av kampene for Brann scorer han kanskje 4 mål til og det klarer Winters eller sjøhage også
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Det er nok pengene som styrer valget for Sæthernes. Han kan nok innkassere noen millioner ekstra ved å spille de siste årene av karrieren i Odense.

Går ut fra at Brann allerede har en erstatter klar siden de lar han gå på dette tidspunktet. Melding om hvem det er kommer  i morgen tipper jeg. Aldri om Brann lar Sæthernes gå uten å ha en erstatter klar. Eller ??
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Quote from: "enavgutta"Regner med at folk har merket hvor amper stemning det har vært mot trenerteamet i hele år... nå kommer det til å koke. Vi har fått nok!


Hvem er vi?

Jeg er definitivt ikke en av "vi".

Jeg er med på å ta en evaluering etter sesongen, men sinna på trenerteamet nå? Neppe, lar dem styre på, og er 110% sikker på at de vet bedre og har mer oversikten enn både deg og meg på hva de gjør og av spillere ut og inn. :)
Brannsupporter.

FeltZ4ever

Quote from: "Gulløl"Melding om hvem det er kommer  i morgen tipper jeg. Aldri om Brann lar Sæthernes gå uten å ha en erstatter klar. Eller ??


Får for Guds skyld ikke håpe det er bråkebøtta Nilsen.
Har jo ikke vært annet en baluba med han hvor enn han har vært..
Hva har han egentlig å vise til annet enn skandaler?

Jeg gir RBH en sjanse til. Eller 2. Gi oss en klassespiss og en klassestopper.
Den e' Bruun...

enavgutta


Superjack

Quote from: "enavgutta"


Juletrær er grønne, jeg ikler meg rødt, og jeg jubler definitivt ikke for alt på stadion, men klubben er definitivt større enn spillere som kommer og går. :)
Brannsupporter.

enavgutta

Ja det faen meg være for spillerene også, men neida.. de bare setter egne mål og motiver foran ALT. sitter på Bocca og teller penger, er lei av gjengen som pisser på supporterne!

Stutt-tjukken


Gulløl

Litt vemodig at cupfinalehelten forsvinner. Klarer vi å slutte å synge:

Sæthernes skååårer mååååål, skååårer måååål, ...............
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Brannmus

Quote from: "Stutt-tjukken"Kan Dylan erstatte Bengt?

NEI! Faen e dette maset om Dylan. Du har en egen tråd om dette.. Ikke forpest forumet med mer preik om denne avdankete surferen..

Corran

Quote from: "enavgutta"


Faen for et mas det var på deg da
Sjølgode duster som tror de e så forbanna mye bedre en andre og som suttrer over absolutt alt har eg ingen sans for :-)

hmmm burde vel tatt på caps lock slik at det ble tydligere
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Quote from: "Stutt-tjukken"Kan Dylan erstatte Bengt?


Ja, nå kan han, når vi ikke har Bengt.

Dylan er det samme som ingen, og det har vi jo når vi ikke har Bengt. :)
Brannsupporter.

FeltZ4ever

Quote from: "Stutt-tjukken"Kan Dylan erstatte Bengt?


Han er vel ikke lokal...
Det er det som teller for RBH.
Den e' Bruun...

Superjack

Quote from: "FeltZ4ever"
Quote from: "Stutt-tjukken"Kan Dylan erstatte Bengt?


Han er vel ikke lokal...
Det er det som teller for RBH.


Arve Walde er jo målfarlig i Løv-Ham, han har jo scoret i år....
Brannsupporter.


Lilleheil

Quote from: "Gulløl"Litt vemodig at cupfinalehelten forsvinner. Klarer vi å slutte å synge:

Sæthernes skååårer mååååål, skååårer måååål, ...............


Kanskje vi må endre sangen til Sjøhage skååårer mååååål, skååårer måååål, .....................

En spennende tanke iallefall...

Superjack

Quote from: "Lilleheil"
Quote from: "Gulløl"Litt vemodig at cupfinalehelten forsvinner. Klarer vi å slutte å synge:

Sæthernes skååårer mååååål, skååårer måååål, ...............


Kanskje vi må endre sangen til Sjøhage skååårer mååååål, skååårer måååål, .....................

En spennende tanke iallefall...


Egentlig ganske lei den sangen, så greit at han forsvinner. En stund var det eneste sangen som gikk på stadion, sammen med "vi vinner serien i år".

Ingen av delene stemte.
Brannsupporter.

Endre

Quote from: "Gulløl"Litt vemodig at cupfinalehelten forsvinner. Klarer vi å slutte å synge:

Sæthernes skååårer mååååål, skååårer måååål, ...............

Vi kan skifte den ut med "Huseklepp e et sviin, e et sviiin, e eet svii-iiin" :)

tauraren1

Så det hjelper ikke med klippekort heller tydeligvis!
ordan har "vi" det i dag da?

Leffen

maset om dylan kalles ironi. det ble oppfunnet tidlig på 1900-tallet.
nielsen tror jeg hadde vært en fin erstatter for bengt. var sabla god før han ble skada. blir ingen erstatter hentet inn derimot, har brann gjort en klipp. en spillertype som bengt kan ikke få gå midt i en sesong vi kjemper om gull, hvis ikke en erstatter blir hentet inn.

litt rart egentlig. ville ikke bengt fått sign-on-fee hvis han dro etter sesongen, men dette vil være ulovlig nå?
kanskje et tegn på at det ikke er tipp-topp stemning i brann-leieren for øyeblikket...

Lilleheil

satser på at Brann tar en RBK.. dette er jo akkurat det som skjedde der oppe ifjor.. gode spillere blant annet Frode Johnsen gikk.. Se hva som skjedde... de ble til et lag og harmonien kom tilbake...
E det dette vi trenger i Brann??? ja sier eg.
Alt for mange enkeltspillere  (egoister) i laget vårt.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

grei

Det negative her er jo uro i rekkene, at vi har en okse på defensiv dødball mindre, og at vi mister en av de få sangene som folk faktisk synger med på. Det positive er jo at vi gjør plass til en spiss som kan behandle en ball, og kanskje til og med score...

Det var på høy tid med noen utskiftninger nå, men såpass mange midt i sesongen var nok gjerne litt mye av det gode.

KEO

Quote from: "Lilleheil"satser på at Brann tar en RBK.. dette er jo akkurat det som skjedde der oppe ifjor.. gode spillere blant annet Frode Johnsen gikk.. Se hva som skjedde... de ble til et lag og harmonien kom tilbake...
E det dette vi trenger i Brann??? ja sier eg.
Alt for mange enkeltspillere  (egoister) i laget vårt.


Det er da ingen faste i første 11eren som er ute enda. vi har blitt litt svekket med tanke på Sæternes men det tror jeg de ordner opp i.
Og det blir artig å se Husekleppen i 3 div.
Nu kør vi!

Romarius

La oss kule an litt her.

Er nå dette en katastrofe?
Ludvigsen, Sæternes og Haugen og kanskje Huseklepp ut. Er jo reserver dette (unntatt Sæternes, som burde vært det). Sjøhage og Walde inn så langt.
Ikke så sikker på at vi er så mye svekket. Førsteelleveren er den samme som før, og en midtbanespiller - som vi har mange av - erstattes av en midtstopper - som vi trenger flere av. Sjøhage tipper og håper jeg er bedre enn den Sæternesen vi har sett i år. En litt mindre stall gjør også veien inn på laget kortere og mer overkommelig, kanskje dette fører til en mer positiv stemning i troppen? Kanskje greit å få vekk noen av de som har sutret over manglende spilletid (Haugen unntatt - han skulle jeg gjerne hatt med videre).
Nielsen fra Start er ikke min favoritt, men likevel en spiller som er bedre enn Sæternes. Mange mener han var Starts beste i fjor.

Jeg er i hvert fall villig til å gi høstlaget Brann en sjanse. Så får vi heller hugge hoder om nødvendig etter sesongen.

gunkar

Gary Lineker gjør comeback og blir en sensasjonell signing; eller Trevor Morley?
rann, Brann og bare Brann

Brannmus

Fra en dansk kilde:

Vet ikke hvor det er hentet fra, stod bare postet i OB sitt forum..

QuoteBåde klub og spiller var i forvejen enige, og tirsdag aften har Brann Bergen bøjet sig for spillerens ønske om at prøve nye udfordringer og har sagt ja til OB's seneste transferbud. Op til weekenden havde Brann ellers slået bak i forhandlingerne, fordi klubben af al magt ville jagte mesterskabet i efteråret.

Nesten

eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Superjack

Quote from: "Nesten"


Eller som Nannskog Veigar Pall?
Brannsupporter.

Northside

Quote from: "enavgutta"Regner med at folk har merket hvor amper stemning det har vært mot trenerteamet i hele år... nå kommer det til å koke. Vi har fått nok!


Dummeste vi gjør nå er å fyre ut mot trenerteamer i første kampen vi taper. Bedre å bite seg i fingen og holde løpet ut, så kan heller alt sammen komme etter sesongen.

En ting er at kanskje Brann sitt team kanskje ikke har beina på bakken, men håper vi supportere klarer å holde begge beine på bakken ut sesongen...

Gepard

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5569

Haha, eg må le, han er vekke innen helgen. For to mill. "Fordi Erik ville dette så veldig"

Bossmann


Super Hasund

Quote from: "Superjack"
Quote from: "Nesten"


Eller som Nannskog Veigar Pall?


Stemmer for veigar pall gunnarson eg. Må kjøpes
La Folket Synge

*Feltz*

Corran

hvis Brann fikk 2,5 mill for en spiller med noen få mnd igjen av kontrakten vil eg si det er en meget bra deal av Brann
Så da ser vel Stabæk hva de må ut med for Huseklepp når en med kortere kontrakt og som er over the top går for 2,5 mill
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Super Hasund

Quote from: "Lilleheil"satser på at Brann tar en RBK.. dette er jo akkurat det som skjedde der oppe ifjor.. gode spillere blant annet Frode Johnsen gikk.. Se hva som skjedde... de ble til et lag og harmonien kom tilbake...
E det dette vi trenger i Brann??? ja sier eg.
Alt for mange enkeltspillere  (egoister) i laget vårt.


Pøh. Eneste som skjedde var at sønn a alkis hadde mega tur
La Folket Synge

*Feltz*

KEO

2.5 høres veldig mye ut! men er dette riktig så er det ikke noe galt med den økonomiske styringen i klubben. Og med 2.5 mil for Sæternes så ser det svært dårlig ut for huseklepp.
Nu kør vi!

dudo

Hvor mye går til Vollvik, og hvor mye sitter vi igjen med?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Synd dette. Takker Sæternes for å på mange måter å ha sparket i gang oppturen i 2004. Takker for innsatsen på cupgull og ett par medaljer i samme slengen. Det har ligget i kortene at han har passert høyden og neppe ville prestert topp de neste 3 årene.

Da venter vi på erstatteren...

thomasf

Litt av jobben til MIM er å skape en vinnerkultur i laget. Når 3 spillere forlater en klubb som er en seriøs kandidat til å vinne seriegullet, så er det noe helt fundamentalt gale i idrettsveien.

Gulløl

Slutt å drøm om Veigar Pall Gunnarson. Aldri om Stabæk selger han i gullkampen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nesten

eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

dudo

Det vil om ikke annet være naturlig å ha minst én god hodespiller på topp all den tid vi kanskje har de beste sidene i TL hva innlegg angår.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up